Ach, ik sta er nog verbaasd van dat de Angels nog steeds BOVEN de Mariners staan met alle verliezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:39 schreef Guard het volgende:
Ik dacht: hee de A's doen leuk mee, en dan ga je eens kijken naar de AL West, en die is gewoon bedroevend slecht, de A's zijn eigenlijk het minst slechte team (sorry Maarten)
$15 voor parkeren? Bij Angels Stadium is het nog steeds $8, de eigenaar heeft al een paar keer aangegeven het parkeren goedkoop te willen houden.quote:
Ja, al heb ik geen idee of het op andere plaatsen iets goedkoper is. Stadion staat midden in de stad en zijn een aantal van die enorme parkeergarages. Wij hebben de auto telkens ergens in de stad neergezet en gewoon een paar blocks gelopen. Al was parkeerruimte nogal schaars als de Blues (nhl), Rams (nfl) en de Cardinals in hetzelfde weekend / op dezelfde dag speelden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef maartena het volgende:
[..]
$15 voor parkeren? Bij Angels Stadium is het nog steeds $8, de eigenaar heeft al een paar keer aangegeven het parkeren goedkoop te willen houden.
Bij de Ducks betaal je $20. Nou ja, ik betaal $15.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef FP128 het volgende:
Mag ik alvast zo vroeg in het seizoen een voorschot nemen op
wie de nieuwe MLB kampioen wordt![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk iets roze wat niet met de Giro te maken heeft dit weekendquote:Op zondag 9 mei 2010 20:39 schreef Terreros85 het volgende:
Het is vandaag moederdag. En daarom speciaal aandacht voor borstkanker. Daarom de roze knuppels.
Het seizoen zit tot nu toe vol met verrassingen. Blue Jays nog steeds met een winning record. Mix van jong talent en oudjes die ineens weer produceren na wat teleurstellende seizoenen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:06 schreef popolon het volgende:
Pujols doet het al een week of wat vrij matig. Zegt niks natuurlijk, die komt straks keihard terug. Oakland en Washington tot nu toe de grote verrassingen. En de Padres natuurlijk ook.
quote:Ken Griffey's days in Seattle may be numbered. Last week, when some members of the press corps asked manager Don Wakamatsu why he hadn't used Griffey as a pinch hitter for Rob Johnson late in a game, Wakamatsu was vague. Two Mariners players, however, weren't. Both are younger players, fond of Griffey. Neither had an ax to grind. So why didn't Wakamatsu go to Junior off the bench? "He was asleep in the clubhouse," one player said. ... The other player, who knows Griffey a little better, tried to rationalize. "He doesn't sleep well at night, he's away from his family, he's comfortable in the clubhouse," he said.
Leidt mooi de aandacht af van de slechte reslutaten in het veld...quote:
quote:Seattle Mariners manager Don Wakamatsu said that Ken Griffey Jr. was not asleep in the clubhouse in the eighth inning last Saturday night, he was indeed on the bench and available to pinch-hit, contradicting parts of a story that appeared in The Tacoma (Wash.) News Tribune on Monday.
When asked if Griffey had been asleep in the clubhouse during the game Saturday night, Wakamatsu said Tuesday, "He wasn't asleep. He was available to pinch hit and I chose not to use him as the manager."
Asked if he was available to pinch-hit in that game, Griffey said Tuesday, "I'm available all the time."
Before Tuesday night's game against the Baltimore Orioles, the Mariners held a players-only meeting. A club source said the meeting was organized by Mike Sweeney and "was 100 percent about Griffey" and was designed to support Griffey.
The source said that Griffey was upset and hurt by the story and cried briefly during the meeting. Sweeney chastised the anonymous young players for speaking about something that had happened in the clubhouse, according to the source.
Vazquez in wedstrijd 1. Dat biedt mogelijkheden voor het derde verlies op rijquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:56 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag een dubbele ontmoeting met Detroit. (uitgesteld van gisteren)
Nee en eerlijkheidshalve ga ik het ook niet proberen omdat ik vind datquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:33 schreef Slomy het volgende:
http://mlb.mlb.com/mlb/subscriptions/ps3.jsp?&affiliateId=DEVICESPS3
MLB tv op je ps3, klinkt interessant. Iemand dit al geprobeerd
(misschien een restrictie binnen de EU oid)?
En waar zit een PS3 meestal aan vast?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:53 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nee en eerlijkheidshalve ga ik het ook niet proberen omdat ik vind dat
je dit soort dingen gewoon op je televisie (groot) moet zien.
42" HD schermpje hierquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En waar zit een PS3 meestal aan vast?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:46 schreef Dos37 het volgende:
Wedstrijd verloren
Alles was matig, Pitching en Hitting.
De eerste is weg als manager. Next up de manager van de Orioles?quote:The Royals dismissed manager Trey Hillman on Thursday and replaced him with former Brewers manager Ned Yost.
Hillman posted a 151-207 record in two-plus years at the helm, a record that includes a 6-4 victory over Cleveland on Thursday. Yost will take over the team immediately.
Same here.. heb vorige week een PS3 gekocht om niet meer op mijn PC te hoeven kijken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:27 schreef Slomy het volgende:
Zojuist MLB.tv gekocht (89 dollar, waar nog 20% vanaf gaat wanneer je met mastercard betaald, aanrader voor de rest en een koopje (ongeveer 56 euro en je kan het gehele regular season bekijken)).
Daarna even us account aangemaakt op ps3 (nodig om de app te kunnen downloaden die staat alleen maar in de us store), mlb app geactiveerd en ik zit nu via mijn ps3 full screen op een 32" scherm met perfecte video kwaliteit baseball te kijken. Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk, had ik eerder geweten dat dit mogelijk was: niet meer voor de pc hoeven te zitten om baseball te kunnen kijken (voor eu begrippen een hele vooruitgang).
Heb het er net ook even opgezet, en het werkt inderdaad helemaal prima.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:27 schreef Slomy het volgende:
Zojuist MLB.tv gekocht (89 dollar, waar nog 20% vanaf gaat wanneer je met mastercard betaald, aanrader voor de rest en een koopje (ongeveer 56 euro en je kan het gehele regular season bekijken)).
Daarna even us account aangemaakt op ps3 (nodig om de app te kunnen downloaden die staat alleen maar in de us store), mlb app geactiveerd en ik zit nu via mijn ps3 full screen op een 32" scherm met perfecte video kwaliteit baseball te kijken. Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk, had ik eerder geweten dat dit mogelijk was: niet meer voor de pc hoeven te zitten om baseball te kunnen kijken (voor eu begrippen een hele vooruitgang).
Ben ik even blij dat er tegelijkertijd voetbal op TV is.quote:
Die deed pijn jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |