En ik was er live bij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Edwin Jackson met een no-hitter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
150(!) pitches en maar liefst 8(!) BB maar hij flikt het wel!![]()
![]()
De Rays zijn de laatste tijd wel vaak de pineut van perfect games/no-htters. Vorig Jaar Buehrle en dit jaar Braden en Jackson.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
En ik was er live bij.![]()
Voor mij de eerste No-hitter die ik in een stadion zie.
Gaaf zeg!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
En ik was er live bij.![]()
Voor mij de eerste No-hitter die ik in een stadion zie.
zelf geschoten????quote:Op zondag 27 juni 2010 02:59 schreef fanneke het volgende:
Wat foto's van gisteravond in Tropicana Field bij de Rays tegen de Diamondbacks:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf geschoten natuurlijk. En gelukkig is er airco in zo'n overdekt stadion, anders is het niet uit te houden.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:57 schreef rubje het volgende:
[..]
zelf geschoten????
het lijkt trouwens een beetje van baseball in de JL league in die Dome.
is er trouwens airco in dit soort dome's of is het gewoon de normale lucht daar.
'Fractured elbow'. Dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef popolon het volgende:
Nou, Zumaya alweer een blessure.Einde seizoen, misschien wel einde carriere.
En vanavond een 7-0 overwinning bij de yanks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:38 schreef fanneke het volgende:
Mariners wonnen overigens @ Yankee Stadium, 7-4.
Één van de weinige positieve dingen dit seizoen.
Was bijzondere pot, drie Yanks uitgegooid op home-plate en een inside the park homerun.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:11 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen in 10, wel een blown save van Rivera dat blijft toch raar om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |