Ik weet het niet. Als ik zie dat sommge spelers jarenlang in en naast de majors bivakeren. Dat zie ik Rick ook nog wel doen. Voor zover ik het kan beoordelen heeft hij geweldige potentie. Alleen is het té wisselvallig.quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zo langzamerhand een beetje door zijn kansen aan het heenraken is.
Als je Cardinals fan bent dan zou dat idd mooi zijn maar het zal wel worden:quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:52 schreef Slomy het volgende:
MVP NL: Albert Pujols
Cy Young NL: Wainwright
Dat zou dan tenminste nog een beetje een mooie afsluiter voor de cards zijn. Beetje jammer dat Pujols de triple crown in de NL weer niet gaat pakken. Staat op 1 in HR's en RBI, maar z'n avg is net wat te laag met .313
Blijft toch geweldig als je kijkt naar zijn nummers, zeker als je er rekening mee houd dat hij zovaak gewalked wordt en een shitload minder goede pitches krijgt om te raken dan de gemiddelde andere players.
Niet meer dan terecht als het zo gaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Als je Cardinals fan bent dan zou dat idd mooi zijn maar het zal wel worden:
MVP NL: Joey Votto (misschien CarGo mochten de Rockies het toch halen)
Cy Young NL: Roy Halladay (meer wins, K's en hun ERA is hetzelfde)
Ik ga er ook van uit dat Phillies de WS gaan winnen en dat het redelijk eenvoudig zal gaan ook. Hebben met afstand beste 1-2-3 pitching en een goede line-up. Met thuisvoordeel, dus zie ze wel winnen. In de AL is het eigenlijk een zooitje, want Rays en Yankees zwak op het moment en Twins kunnen goede serie ook niet doorzetten. Rangers komen te kort. Alles bij elkaar hou ik het toch op NY - PHI in de WS en dan 4-1 voor Philllie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:13 schreef Dos37 het volgende:
Eindelijk is het seizoen voorbij, ik heb weinig vertrouwen in post seasen met betrekking tot de Yankees. Als ik nu een voorspelling moet doen. World Series Phillies tegen de Rays waarbij de Phillies zullen winnen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef Fredgroes het volgende:
met een mooie matchup: Voor de Rangers Cliff Lee en voor de Rays David Price op de heuvel. Mooi oitcher duel dus en daarna snel naar bed want om 02.30 uur gaan de Yankees van start voor het behalen van hun 28ste titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |