quote:
Vanwege je activiteit, al zit de vakantie en andere rompslomp erbij.quote:Op maandag 27 september 2010 17:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe dat zo?
ik heb wel meer mensen van fok gemeet hoor
al zijn dat vooral mensen die nu eigenlijk njet meer of amper posten
Faalhaas is my name.quote:Op maandag 27 september 2010 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
3 maanden ban, dan faal je ook wel hard.
Omdat ze niet kan reageren, misschien?quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef kitao het volgende:
[..]
Faalhaas is my name.
![]()
maar dat is verleden tijd , bovendien heb ik daardoor de FP wel goed leren kennen.
en waarom vraag je het trouwens niet aan haar zelf ?
Ze kan wel pmmenquote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan reageren, misschien?
ah k.quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanwege je activiteit, al zit de vakantie en andere rompslomp erbij.
Hoezo nietquote:
Ja, ik kan d'r ook bellen met Skype, maar zo was sneller.quote:
Wat een feestquote:Op maandag 27 september 2010 17:36 schreef Zeroku het volgende:
Nog 3.000 posts, dan sta ik in de top 100.
Ja, dan hoor ik bij de koele mensen.quote:
nu je dit zegt , ik ken jou ook geloof ik.quote:
Goeie redenquote:
Ik las het.. stom van hemquote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
We wachtte op Gomi
maar gomi opent geen topics
Ik moest trouwens opzoeken wat je bedoeldequote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan hoor ik bij de koele mensen.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
We wachtte op Gomi
maar gomi opent geen topics
niets opbeurenders dan een PM'tje terwijl je achter 'slot en grendel' zit.quote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan reageren, misschien?
Heel FOK! kent die 'regel', maar jij hebt er geen zin in en laat andere maar het werk doen?quote:Op maandag 27 september 2010 17:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ach ik hoef voor jou geen goede reden te hebben hoor. zolang ik heb voor mezelf maar heb
quote:
Nou ja, zoveel moeite is het ook weer nietquote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel FOK! kent die 'regel', maar jij hebt er geen zin in en laat andere maar het werk doen?
Joh, het is prima zo.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel FOK! kent die 'regel', maar jij hebt er geen zin in en laat andere maar het werk doen?
SlamFM.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
I wanna boom bang bang with your body yo.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
die regel die geen regel is bedoel je?quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef gomi het volgende:
[..]
die regel die geen regel is bedoel je?
Het is goed zoquote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet dat je zo lovend over mij was :quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
spreek ik zo lovend over jou, krijg ik dat als return
Hij is zijn pik tong verloren.quote:Op maandag 27 september 2010 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
leuk he zo een smiley, heb je nog woorden ook?
ah k, dan is t goed hequote:Op maandag 27 september 2010 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet dat je zo lovend over mij was :
Die heb ik ja, maar geen zin om die aan jou vuil te maken.quote:Op maandag 27 september 2010 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
leuk he zo een smiley, heb je nog woorden ook?
deze dus.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
ah standaard antwoord voor een uitgelulde kleuterquote:Op maandag 27 september 2010 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die heb ik ja, maar geen zin om die aan jou vuil te maken.
Ik zit niet er niet 'op', maar post wel mee.quote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef kitao het volgende:
[..]
nu je dit zegt , ik ken jou ook geloof ik.
zat jij niet meestal op F&F ?
(of ben ik nu te direkt ?)
Uitzonderingen daargelatenquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah standaard antwoord voor een uitgelulde kleuter
quote:Op maandag 27 september 2010 17:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah standaard antwoord voor een uitgelulde kleuter
Laat eens zien danquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
Tijd voor liedjes met regen
ja , ik weet nog , jij was mijn nachtelijke medeposter.quote:Op maandag 27 september 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit niet er niet 'op', maar post wel mee.
ik ga vandaag boerenkool etenquote:Op maandag 27 september 2010 17:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet nog wat verzinnen wat ik kan gaan eten vandaag.. maar heb weinig honger, nergens zin in en een zere keel
Ze heeft een lelijke mondquote:
Zoww dat is lang geleden voor mijquote:Op maandag 27 september 2010 17:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga vandaag boerenkool eten
heb ik wel trek in
thnx, voor mij ook wel een paar maanden alweerquote:Op maandag 27 september 2010 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoww dat is lang geleden voor mij
Eet smakelijk alvast!
Toch niet met puree hequote:Op maandag 27 september 2010 17:52 schreef gomi het volgende:
[..]
thnx, voor mij ook wel een paar maanden alweer
Tijd voor steviger werkquote:
met die lekkere griet Temmi Tarrell ?quote:
Zolang je zondag maar genoeg honger hebtquote:Op maandag 27 september 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
Ik heb vanavond pizza op, had al vroeg honger.
Dat komt wel goed.quote:Op maandag 27 september 2010 17:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je zondag maar genoeg honger hebt
Dan doe ik het rustigere werkquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 27 september 2010 17:53 schreef JJH het volgende:
Dat komt wel goed.Ik zal netjes mijn bordje leegeten, voor zover ik dat kan zien.
Ja maar dat kan ook met gewone aardappelen en die zelf platstampen.. puree isquote:Op maandag 27 september 2010 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ja is ws t foute antwoord als ik je zo lees.
maar ja
boerenkoolstampot
ik had vrijdag al pizza en ik eet maximaal 1x in de week pizza. als ik lui ben enzoquote:Op maandag 27 september 2010 17:52 schreef JJH het volgende:
Ik heb vanavond pizza op, had al vroeg honger.
ah so, nee wel echte aardappels idd. niet van die kant-en-klare zooi.quote:Op maandag 27 september 2010 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook met gewone aardappelen en die zelf platstampen.. puree is
Pfieuw gelukkigquote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ah so, nee wel echte aardappels idd. niet van die kant-en-klare zooi.
Het is alweer een nieuwe week hoor!quote:Op maandag 27 september 2010 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had vrijdag al pizza en ik eet maximaal 1x in de week pizza. als ik lui ben enzo
Is goed, ik stop met youtuben, niet echt zin meer inquote:
yeah die zooi vind ik maar nietsquote:
yeah idd, maar kan de week toch niet meteen lui beginnen hequote:Op maandag 27 september 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is alweer een nieuwe week hoor!
zijn die linkse rakkers weer aan het staken ?quote:Op maandag 27 september 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
Nou is van 50% naar 20% gegaan
Wat het vliegverkeer betreft zal tien procent van de vluchten binnen Spanje worden uitgevoerd en vijftig procent van de vluchten tussen het Spaanse vasteland en de Canarische Eilanden. Twintig procent van de vluchten tussen Spanje en de rest van Europa en veertig procent van de intercontinentale vluchten zal vertrekken.
Allemaal duimen dat ik vrijdag wel gewoon thuis ben
Ik wil THE voice kijken
Roze aardappels?quote:Op maandag 27 september 2010 17:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die zooi vind ik maar niets
ik had tijd terug idee voor stampot met van die roze aardappels. leek me wel wat, maar schijnen niet de juiste aardappels te zijn voor een puree
leek me echt een goed idee, mooi voor t oog en die aardappels hebben ook een lekkere smaak
Ik duim voor jequote:Op maandag 27 september 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
Wat het vliegverkeer betreft zal tien procent van de vluchten binnen Spanje worden uitgevoerd en vijftig procent van de vluchten tussen het Spaanse vasteland en de Canarische Eilanden. Twintig procent van de vluchten tussen Spanje en de rest van Europa en veertig procent van de intercontinentale vluchten zal vertrekken.
Ik wil THE voice kijken
Morgen vliegen gaat sowieso niet meer door dus?quote:Op maandag 27 september 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil THE voice kijken
Spanje, Frankrijk.quote:Op maandag 27 september 2010 17:58 schreef kitao het volgende:
[..]
zijn die linkse rakkers weer aan het staken ?
aah zo.. Heb weinig verstand van aardappels. maar voor een stamppot zijn van die kruimige altijd wel goedquote:
Dan je koffers grotendeels nu al pakkenquote:Op maandag 27 september 2010 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje, Frankrijk.
Als het goed is moeten we zelfs met de taxi naar het vliegtuig
Morgenochtend half 11 weten we meeris kut hoor, straks moeten we als een gek onze koffers gaan pakken
Ik hou niet van die onzekerheid
Geen idee, reisorganisatie zegt dat die kans bestaat. Wat ook betekend, dat Nederlanders die op vakantie gaan naar Tenerife een dag eerder moeten vliegenquote:Op maandag 27 september 2010 18:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Morgen vliegen gaat sowieso niet meer door dus?
yeah idd, en deze zijn niet kruimig geloof ikquote:Op maandag 27 september 2010 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aah zo.. Heb weinig verstand van aardappels. maar voor een stamppot zijn van die kruimige altijd wel goed(Geen idee wat die roze zijn)
Maar je hebt het niet uitgeprobeerd?quote:Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd, en deze zijn niet kruimig geloof ik
vandaar dat t niet zo een goed idee schijnt te zijn geweest
nee , ik zou er ook niet aan moeten denken om op een bankje te overnachten op het vliegveld , wat een ellende is dat zeg.quote:Op maandag 27 september 2010 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje, Frankrijk.
Als het goed is moeten we zelfs met de taxi naar het vliegtuig
Morgenochtend half 11 weten we meeris kut hoor, straks moeten we als een gek onze koffers gaan pakken
Ik hou niet van die onzekerheid
nee, nog niet gedaanquote:Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet uitgeprobeerd?
We hebben vandaag alles gekocht wat we wilde kopenquote:Op maandag 27 september 2010 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan je koffers grotendeels nu al pakken
Maar idd wel kut die onzekerheid
Hoi.quote:
Hoi.quote:
Hoi.quote:
Tenerife is een eilandquote:Op maandag 27 september 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , ik zou er ook niet aan moeten denken om op een bankje te overnachten op het vliegveld , wat een ellende is dat zeg.
kun je geen bustoertje regelen of ben je dan het geld voor de vliegreis kwijt ?
En zijn ze nu aan het staken , ik volg het nieuws niet meer zo.
Ik ken ze wel en Cue_ kan die hete potato blijkbaar wel zien.quote:Op maandag 27 september 2010 18:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik zie het hier ook niet meer in mijn post
maar doelde op die rozevalle gevallen
hey kallyquote:Op maandag 27 september 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
Hallo![]()
Gomi had je gezien waar we gingen eten? was daar genoeg keuze aan eten voor je? Ik had nog een pub gezien maar dat was helemaal drama op vegetarisch vlak
Mooiquote:Op maandag 27 september 2010 18:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hey kally
yeah ik zag t. heb ff menu doorgekeken en zag er goed uit idd.
moet wel goedkomen
yeah ik snap t ook niet, want ik zie die pic ook niet in mijn postquote:Op maandag 27 september 2010 18:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ken ze wel en Cue_ kan die hete potato blijkbaar wel zien.
maar mijn vorige vraag over internetstruikelpostjes werd ook niet beantwoord , dus ik zal maar niet vragen :
Hoe ken dat dan ?
Ik las het al, ja. Zo snel ben ik immers.quote:Op maandag 27 september 2010 18:07 schreef Kally het volgende:
Chowi, lees nog even in het meet topic, heb een reactie op je gegeven
Ik zie ook een rood kruisje, maar als je op afbeelding klikt bij Cue's post zie je het welquote:
Nee ik ga er nu gewoon vanuit dat je meegaat en reserveer gewoon, bordje weghalen is makkelijker dan bordjes bijzetten als het erg druk zou zijn daarquote:Op maandag 27 september 2010 18:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik las het al, ja. Zo snel ben ik immers.
Ik blijf dan wel gewoon op de lijst. Wil je het nog graag tijdig weten als ik afhaak of maakt dat dan ook niet meer uit?.
een vrouw die technisch is , hoe ken dát dan ?quote:Op maandag 27 september 2010 18:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan de pic ook niet zien hoor. Hebn gewoon de link gekopieerd van de url en die in nieuwe browser geopend
Ik werk dan ook een klein beetje in de ICTquote:Op maandag 27 september 2010 18:13 schreef kitao het volgende:
[..]
een vrouw die technisch is , hoe ken dát dan ?
![]()
*gaat mij boven het petje*
quote:Op maandag 27 september 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie ook een rood kruisje, maar als je op afbeelding klikt bij Cue's post zie je het wel
idd, gaar dat hij dan niet gewoon ook zichtbaar isquote:Op maandag 27 september 2010 18:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan de pic ook niet zien hoor. Hebn gewoon de link gekopieerd van de url en die in nieuwe browser geopend
lekker gezwommen?quote:Op maandag 27 september 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
Pfff kom net uit het zwembad, was bloedje heet daar
Jongste zwemles, kon ik maar meezwemmen, ging kapot van de hittequote:Op maandag 27 september 2010 18:14 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker gezwommen?
of kids op zwemles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 18:15 schreef Cue_ het volgende:
Vooor iedereen die het toch nog graag zou willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
zoooo nog eerder dan ikquote:Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik mis je![]()
Maar ik heb gisteren wel Glee S02E01 gezien
quote:Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik mis je![]()
Maar ik heb gisteren wel Glee S02E01 gezien
Zo, best duur.quote:Op maandag 27 september 2010 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
ikke heb nu 5 euro meegenomen, dus 50 minuutje
Dus niet weggaan
Ja en seizoen 2 belooft weer geweldig te wordenquote:Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoooo nog eerder dan ik
Ik mis je ook....
gek he... ik kan geloof ik niet zonder internet ;')
quote:Op maandag 27 september 2010 18:15 schreef Cue_ het volgende:
Vooor iedereen die het toch nog graag zou willen zienheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn ze idd![]()
Sinds dinsdagquote:
Sinds afgelopen woensdagquote:
O dat kan ookquote:
Hij is leukquote:
ik heb gister ff een stukje bekeken.quote:Op maandag 27 september 2010 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds afgelopen woensdag![]()
Met een beetje geluk staat afl. 2 er aankomende woensdag op en zo verder
Had je het dinsdag niet gezien?quote:Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
Ik heb Glee gisteravond gemist, dus net seizoen 1 maar even aangezet.
Nou ja wordt op dinsdag uitgezonden eigenlijkquote:
Heerlijk, even totaal niet nadenken en ik word vreselijk vrolijk van die muziekquote:Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb gister ff een stukje bekeken.
is geen serie voor mij geloof ik
is vooral voor t andere geslacht geloof ikquote:Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen zo leuk aan Glee vinden.
Gleequote:Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef Zeroku het volgende:
Ahoy !quote:Op maandag 27 september 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tenerife is een eiland
We mogen siewosie langer blijven in het hotel eventueel
Geen wonder, jij probeert zelf ook altijd tevergeefs grappig te doenquote:Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef Zeroku het volgende:
Rauzer vind et ook leukquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef gomi het volgende:
[..]
is vooral voor t andere geslacht geloof ik
ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja wordt op dinsdag uitgezonden eigenlijk
Vrouwenseriequote:Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef Zeroku het volgende:
Ja.quote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef Avey het volgende:
[..]
Geen wonder, jij probeert zelf ook altijd tevergeefs grappig te doen
ik werd gek van dat gezang om de haverklap. alsof ik naar een bollywoodfilm keekquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Heerlijk, even totaal niet nadenken en ik word vreselijk vrolijk van die muziek
Dinsdag uitzendingen, zondag in de herhaalquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rerun dus gister?
Ik dacht, er klopt iets niet.
quote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef kitao het volgende:
[..]
Ahoy !
[ afbeelding ]
extra lange vakantie dus ?
Valt wel mee toch.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. grotendeels voor t andere geslacht
Integendeel.quote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef gomi het volgende:
[..]
is vooral voor t andere geslacht geloof ik
Ja en voor homos'quote:
mooi , Cue_ is bij deze gepromoveerd tot tolk.quote:Op maandag 27 september 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie ook een rood kruisje, maar als je op afbeelding klikt bij Cue's post zie je het wel
heb je iig nog een paar dagen om bij te komen als je terug bentquote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik wil naart huis... ik moet maandag weer werken, en wil nog 4 dagen hebben om uit te rustenEn al mijn series te kijken
Hoi.quote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken weinig mannen die dat leuk zouden vinden
Ach so.quote:Op maandag 27 september 2010 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dinsdag uitzendingen, zondag in de herhaal
het is een handigheidje , ben ik met je eens.quote:Op maandag 27 september 2010 18:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werk dan ook een klein beetje in de ICT
maar dit alles noem ik zeker niet technisch haha.
gedver dat lijkt me helemaal niksquote:Op maandag 27 september 2010 18:24 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je iig nog een paar dagen om bij te komen als je terug bent
mijn planning was iets minder. kwam om 2.00 uur ind e nacht aan en moest de volgende dag meteen werken
dat plan ik voortaan toch maar weer beter
mijn man vind het ook wel leuk.... alleen het zingen nietquote:Op maandag 27 september 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach so.
En ik vind Glee dus ook leuk.En ik ken wel meer mannen hoor.
quote:
idd, ik plan dat normaal ook zo. ff vrij voor vertrek en paar dagen om bij te komen als je terugkeertquote:Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gedver dat lijkt me helemaal niks
Ik wil minstens 4 dagen rust na de vakantie
Helaas welquote:
Kallyquote:
Ging jij nou mee met de meet?quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
kut zit in een hotel bij het raam, zonnetje schijnt nu vol naar binnen, heb nu fucking heet
Nee, niet zo'n zin in.quote:
Okequote:
quote:
Bummerquote:
ja dat had ik ook toen ik uit afrika terugkwam , ik kwam aan op Schiphol om 7 uur smorgens en toen hingen ze al aan de telefoon waar ik bleef.quote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik wil naart huis... ik moet maandag weer werken, en wil nog 4 dagen hebben om uit te rustenEn al mijn series te kijken
Ze komt wel hoorquote:
dat bedoel ikquote:Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef kitao het volgende:
[..]
ja dat had ik ook toen ik uit afrika terugkwam , ik kwam aan op Schiphol om 7 uur smorgens en toen hingen ze al aan de telefoon waar ik bleef.
terwijl ik al drie keer had gebeld dat ik een dag later terug zou komen en dus meteen maar ziekgemeld de volgende dag.
Een tijdje aclimatiseren heb je gewoon nodig.
quote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef Zeroku het volgende:
Bella kan niet komen, ze is gebanned in Utrecht.
* Jaloers isquote:
maar zijn ze nu aan het staken of niet ?quote:Op maandag 27 september 2010 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat bedoel ik
dus ik vlieg liever morgen dan donderdag
Liefst gewoon op de oorspronkelijke dag.... maar dat gaat niet door denk ik
nee ze gaan staken op woensdagquote:Op maandag 27 september 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
maar zijn ze nu aan het staken of niet ?
hehehe bella moet komen. die gaat in dr blote kont de gracht inquote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef Zeroku het volgende:
Ik had het gelezen, ik plan alleen nooit iets zo lang van te vorenquote:Op maandag 27 september 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
[TAL Meet]16 oktober is het zover... meld je hier aan!
O ziek ben ik niet jaloers op, had ik niet meegekregenquote:Op maandag 27 september 2010 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag mijn ziek zijn best overnemen hoor
balen !quote:Op maandag 27 september 2010 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ze gaan staken op woensdag
En woensdag zou ik terugvliegen
Je post nu ook hier schattiequote:Op maandag 27 september 2010 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, ik plan alleen nooit iets zo lang van te voren. Bovendien post ik hier nooit meer.
wat heeft ze gedaan?quote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef Zeroku het volgende:
Maar anders neem je een vrije dag.. kan je ook lekker in bed blijven liggnequote:Op maandag 27 september 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
O ziek ben ik niet jaloers op, had ik niet meegekregen![]()
beterschap
Schijnbaar porno gepost in Nachtbagger.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schijnbaar porno gepost in Nachtbagger.
Je weet wat ik bedoelquote:
Misschien kijken de boys van Kally wel mee en zien ze TIETJESquote:
Die spaar ik tot rond de kerstquote:Op maandag 27 september 2010 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar anders neem je een vrije dag.. kan je ook lekker in bed blijven liggne
tnx
quote:
Oh dat zou ik wel toppie vinden hoorquote:Op maandag 27 september 2010 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Maar ach ik heb wel eens vaker een meet gecrashed.
je schijnt er een beetje dood aan te gaan , meer niet.quote:Op maandag 27 september 2010 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
maaruh... ik hoorde hier nieuws... WTF is er met de nederlandse kip aan de hand???
quote:Op maandag 27 september 2010 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien kijken de boys van Kally wel mee en zien ze TIETJES.
ow is dat allesquote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef kitao het volgende:
[..]
je schijnt er een beetje dood aan te gaan , meer niet.
Maar dan kom ik alleen voor jouquote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel toppie vinden hoor
Dat was serieus.quote:
Ja bacterie ofzo ik hoorde het net op het nieuws, maar of het grootschalig is weten ze nietquote:Op maandag 27 september 2010 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
maaruh... ik hoorde hier nieuws... WTF is er met de nederlandse kip aan de hand???
Dat mag ik hopen van welquote:Op maandag 27 september 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
Beterschap Cue_!Je bent zondag toch wel beter hè?
ze zeiden hier... geen kip eten als je terugben in Nederlandquote:Op maandag 27 september 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja bacterie ofzo ik hoorde het net op het nieuws, maar of het grootschalig is weten ze niet
ach , ik zei al , ik zit weer eens in een nieuwsvrije periode , maar hoor wel eens een nano-kort berichtje op de radio.quote:
Hihiquote:Op maandag 27 september 2010 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dan kom ik alleen voor jou.
Ja ze hadden het over goed verhittenquote:Op maandag 27 september 2010 18:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ach , ik zei al , ik zit weer eens in een nieuwsvrije periode , maar hoor wel eens een nano-kort berichtje op de radio.
weer iemand die rauw vlees at wrs , of het is gewoon inteeltkip wat ze op de markt dumpen.
wie weet ?
Wat dacht je van de tango?quote:
Weet ik maar als de nachtbagger begint slapen ze toch echt wel, en ze kijken sowieso niet meequote:
quote:
welke 3 liedjes wil je op je begrafenis?quote:Op maandag 27 september 2010 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag kip op. I'm gonna die
!!!
is altijd al zo geweest en zal zo blijven.quote:Op maandag 27 september 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze hadden het over goed verhitten
Welles, bij dinges toen, Dat livegebeurenquote:Op maandag 27 september 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik maar als de nachtbagger begint slapen ze toch echt wel, en ze kijken sowieso niet mee
Maar... maar... de doornsquote:Op maandag 27 september 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je een roos in je mond doet
quote:Op maandag 27 september 2010 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke 3 liedjes wil je op je begrafenis?
Drie zijn er niet genoeg. Mijn begrafenis wordt een weekdurend evenement waar al mijn lievelingsmuziek en -films verplichte kost zijn. En lekker eten. En mijn favoriete gedichten. En lezingen uit mijn favoriete boeken. En excerpten uit mijn eigen schrijfsels.quote:Op maandag 27 september 2010 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke 3 liedjes wil je op je begrafenis?
Die haal ik eraf voor jequote:
ok effe quotenquote:Op maandag 27 september 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Drie zijn er niet genoeg. Mijn begrafenis wordt een weekdurend evenement waar al mijn lievelingsmuziek en -films verplichte kost zijn. En lekker eten. En mijn favoriete gedichten. En lezingen uit mijn favoriete boeken. En excerpten uit mijn eigen schrijfsels.
Zin in.
quote:
Jaquote:Op maandag 27 september 2010 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Maar ach ik heb wel eens vaker een meet gecrashed.
quote:
Jij komt ookquote:
heb je die nodig danquote:Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]![]()
.
Ik zie wel, ik moet sowieso m'n ov-chipkaart nog activeren een keer.
Zoals ik al zei, kom je hartstikke leuk en anders ook goedquote:Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]![]()
.
Ik zie wel, ik moet sowieso m'n ov-chipkaart nog activeren een keer.
ik heb dat altijd wel vreemd gevonden die muziek op droevige dagen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Drie zijn er niet genoeg. Mijn begrafenis wordt een weekdurend evenement waar al mijn lievelingsmuziek en -films verplichte kost zijn. En lekker eten. En mijn favoriete gedichten. En lezingen uit mijn favoriete boeken. En excerpten uit mijn eigen schrijfsels.
Zin in.
Hier in het hoge Noorden hebben ze dat ding nog steeds niet ingevoerdquote:
In Utrecht niet hoor. Kan nog gewoon met treinkaartjes en buskaartjes.quote:Op maandag 27 september 2010 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier in het hoge Noorden hebben ze dat ding nog steeds niet ingevoerd.
Maar als ik naar het midden des lands ga heb ik hem wel nodig ja.
Verantwoordelijkheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |