quote:
Vanwege je activiteit, al zit de vakantie en andere rompslomp erbij.quote:Op maandag 27 september 2010 17:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe dat zo?
ik heb wel meer mensen van fok gemeet hoor
al zijn dat vooral mensen die nu eigenlijk njet meer of amper posten
Faalhaas is my name.quote:Op maandag 27 september 2010 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
3 maanden ban, dan faal je ook wel hard.
Omdat ze niet kan reageren, misschien?quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef kitao het volgende:
[..]
Faalhaas is my name.
![]()
maar dat is verleden tijd , bovendien heb ik daardoor de FP wel goed leren kennen.
en waarom vraag je het trouwens niet aan haar zelf ?
Ze kan wel pmmenquote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan reageren, misschien?
ah k.quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanwege je activiteit, al zit de vakantie en andere rompslomp erbij.
Hoezo nietquote:
Ja, ik kan d'r ook bellen met Skype, maar zo was sneller.quote:
Wat een feestquote:Op maandag 27 september 2010 17:36 schreef Zeroku het volgende:
Nog 3.000 posts, dan sta ik in de top 100.
Ja, dan hoor ik bij de koele mensen.quote:
nu je dit zegt , ik ken jou ook geloof ik.quote:
Goeie redenquote:
Ik las het.. stom van hemquote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
We wachtte op Gomi
maar gomi opent geen topics
Ik moest trouwens opzoeken wat je bedoeldequote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan hoor ik bij de koele mensen.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
We wachtte op Gomi
maar gomi opent geen topics
niets opbeurenders dan een PM'tje terwijl je achter 'slot en grendel' zit.quote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan reageren, misschien?
Heel FOK! kent die 'regel', maar jij hebt er geen zin in en laat andere maar het werk doen?quote:Op maandag 27 september 2010 17:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ach ik hoef voor jou geen goede reden te hebben hoor. zolang ik heb voor mezelf maar heb
quote:
Nou ja, zoveel moeite is het ook weer nietquote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel FOK! kent die 'regel', maar jij hebt er geen zin in en laat andere maar het werk doen?
Joh, het is prima zo.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel FOK! kent die 'regel', maar jij hebt er geen zin in en laat andere maar het werk doen?
SlamFM.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
I wanna boom bang bang with your body yo.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
die regel die geen regel is bedoel je?quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef gomi het volgende:
[..]
die regel die geen regel is bedoel je?
Het is goed zoquote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet dat je zo lovend over mij was :quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
spreek ik zo lovend over jou, krijg ik dat als return
Hij is zijn pik tong verloren.quote:Op maandag 27 september 2010 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
leuk he zo een smiley, heb je nog woorden ook?
ah k, dan is t goed hequote:Op maandag 27 september 2010 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet dat je zo lovend over mij was :
Die heb ik ja, maar geen zin om die aan jou vuil te maken.quote:Op maandag 27 september 2010 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
leuk he zo een smiley, heb je nog woorden ook?
deze dus.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
ah standaard antwoord voor een uitgelulde kleuterquote:Op maandag 27 september 2010 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die heb ik ja, maar geen zin om die aan jou vuil te maken.
Ik zit niet er niet 'op', maar post wel mee.quote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef kitao het volgende:
[..]
nu je dit zegt , ik ken jou ook geloof ik.
zat jij niet meestal op F&F ?
(of ben ik nu te direkt ?)
Uitzonderingen daargelatenquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah standaard antwoord voor een uitgelulde kleuter
quote:Op maandag 27 september 2010 17:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah standaard antwoord voor een uitgelulde kleuter
Laat eens zien danquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
Tijd voor liedjes met regen
ja , ik weet nog , jij was mijn nachtelijke medeposter.quote:Op maandag 27 september 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit niet er niet 'op', maar post wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |