abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86903773
quote:
'Aliens onderzoeken onze kernwapens'

LONDEN - Enkele voormalige Amerikaanse piloten beweren dat buitenaardse wezens sinds 1948 naar kernwapens op aarde komen kijken. Ze zouden zelfs één keer geland zijn op een Britse basis. De regeringen zouden de buitenaardse activiteit verzwijgen.

Zeven voormalige piloten besloten hun stilzwijgen te doorbreken. "Het gaat over onbekende vliegende objecten. Ze worden vaak omschreven als UFO's", zegt Robert Salas, een van de piloten in de Britse media. "De Amerikaanse luchtmacht liegt over de gevolgen van deze objecten voor de nationale veiligheid en wij kunnen het bewijzen."

Buitenaards
Salas zegt zelf een bezoek van buitenaardse wezens gezien te hebben op 16 maart 1967 op de Malmstrom basis in Montana. "Ik had dienst toen het object boven de basis zweefde. Een week later gebeurde ergens anders hetzelfde. Ze hebben vooral interesse in onze raketten."

Een ander gepensioneerd lid van de luchtmacht, kolonel Charles Halt, zou een UFO gezien hebben nabij Ipswich, één van de weinige plaatsen in het Verenigd Koninkrijk waar kernwapens liggen. De feiten zijn al 30 jaar oud. Vervolgens hoorde Halt op de militaire radio dat buitenaardse wezens nabij de opslagplaats voor kernwapens geland waren.

Getuigenissen
De VS en het Verenigd Koninkrijk zijn er sindsdien altijd in geslaagd om de verhalen te verdoezelen. De piloten zijn van plan om de informatie over buitenaards bezoek openbaar te maken. Ze beschikken over getuigenissen van 120 voormalige militairen die bevestigen dat er vreemde interventies waren in nucleaire kampen. De recentste van deze ervaringen dateren uit 2003. De piloten hopen de overheid te overtuigen om de bevolking in te lichten over het feit dat onze planeet bezocht werd door aliens.
Langzaam komen we d'r wel :Y
2012: The year we make contact O+
(ja ja, zou 2010 zijn, maar ik denk dat het 2012 wordt)
  maandag 27 september 2010 @ 16:01:09 #2
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86903826
Miljarden kilometers afleggen naar de aarde, maar niet weten hoe je een atoombom maakt. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_86903881
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Miljarden kilometers afleggen naar de aarde, maar niet weten hoe je een atoombom maakt. :')
In 1948 al he.. :P
En misschien doen zij die miljarden kilometers wel in 2 uur? Weet jij veel?
Of ze zitten veel dichterbij dan we denken -O-
pi_86903896
Zo gaan er ook tal van verhalen over UFO waarnemingen rondom op kernenergie aangedreven cliegdekschepen van de USA
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86903940
zelfs met lichtsnelheid is de dichtstbijzijnde ster nog jaren ver weg, en daar is zeker geen intelligent leven. als er al een superieure levensvorm is wil die echte geen contact met primitieve homo sapiens. complete onzin dus
  maandag 27 september 2010 @ 16:05:07 #6
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86903982
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

In 1948 al he.. :P
En misschien doen zij die miljarden kilometers wel in 2 uur? Weet jij veel?
Of ze zitten veel dichterbij dan we denken -O-
Miljarden kilometers in twee uur afleggen vereist meer techniek dan wat kernwapens. :P

Ik verdenk overigens Rusland die een oogje in het zeil willen houden. ;)
[i]Thanks. [/i]
  maandag 27 september 2010 @ 16:07:52 #7
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_86904092
quote:
Idd, genoeg kennis om hier uberhaupt te komen, en dan niet zoiets kunnen bedenken. Sowieso kernenergie (splitsing en fusie) komt genoeg voor in het heelal.
To doom or not to doom
pi_86904104
Einstein > Aliens
  maandag 27 september 2010 @ 16:08:14 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_86904111
quote:
Dat dus.

En grappig hoe dit soort dingen altijd plaatsvonden in 1940-196X.

Het zal een keer vorige week gebeurd zijn :')

Nee, altijd in een mooie periode lang geleden wat niemand kan controleren
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 27 september 2010 @ 16:11:38 #10
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_86904271
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat dus.

En nog vreemder is dat er nog steeds geen goed, overtuigend ufofilmpje bestaat. En dit terwijl iedereen tegenwoordig toch beschikt over telefoons met een aardig goede camera.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_86904278
Zucht als ze al kijken is het meer omdat ze het interessant vinden hoe wij ontwikkelen.

Zullen wij, als we onszelf overleven, ook doen als we een primitief (agressief) en redelijk dom ras tegen komen.
pi_86904287
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat dus.

Nee:

quote:
De recentste van deze ervaringen dateren uit 2003.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 27 september 2010 @ 16:13:39 #13
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86904354
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zucht als ze al kijken is het meer omdat ze het interessant vinden hoe wij ontwikkelen.

Zullen wij, als we onszelf overleven, ook doen als we een primitief (agressief) en redelijk dom ras tegen komen.

De aarde is een soort Ant Farm voor aliens. :)
[i]Thanks. [/i]
pi_86904432
Valt me eigenlijk nog mee dat niemand oppert dat kernwapentechnologie ontstaan is door hulp van "buitenaf" :{
pi_86904529
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef Frutsel het volgende:
Valt me eigenlijk nog mee dat niemand oppert dat kernwapentechnologie ontstaan is door hulp van "buitenaf" :{
Einstein was een alien??!
pi_86904771
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef Targhor het volgende:

[..]

Einstein was een alien??!
Waarom niet? Of Oppenheimer?
Maar als ze zo volharden in het feit dat ze zouden zijn geland... waarom zouden ze dan niet hebben samengewerkt? Of ons de technologie hebben " gegeven " om te kijken hoe deze primitieve soort zichzelf naar de kloten helpt met zulke wapens? Etc etc...

Iemand zei net dat het grappig was dat "dit soort dingen altijd plaatsvonden in '40-69'... " dus waarom kan het dan niet dat ze (delen van) technologie hebben gegeven?
pi_86904859
quote:
Integendeel.

Ik heb footage gezien van een generaal, baas over een nucleaire basis in Amerika, die in huilen uitbarstte, omdat zijn lanceertubes werden gehackt door UFO's die er boven hingen.

Het lijkt mij logisch dat enige vorm van buitenaardse intelligentie juist wil dat we de nucleaire raketten afschaffen.
  maandag 27 september 2010 @ 16:27:46 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_86904944
quote:
Dat is het inderdaad wij wonen echt afgelegen in het heelal.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_86905150
Waarom zouden ze het niet interessant vinden dat een primitief ras de kernbom ontwikkeld heeft?

Ik zou het wel leuk vinden hoor om te zien zo'n 2de WO als ik een alien was.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_86905260
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zouden ze het niet interessant vinden dat een primitief ras de kernbom ontwikkeld heeft?

Vandaar ook dat sommige buitenaardse figuren zich liever niet de Aardbol bemoeien, de mensheid is veel te achterlijk kortzichtig destructief.
pi_86906920
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ards-leven-aan.dhtml

Nu zelfs de VN een officieel persoon aanstelt die zich met dit soort zaken gaat bezighouden begin ik te twijfelen.
Zou het dan toch???
pi_86907307
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef MouzurX het volgende:

Er gaan geruchten dat een dergelijke bom schade zou kunnen veroozaken aan omliggende dimensies en 'ruimte poorten'. Het is een nogal behoorlijk destructief wapen en heeft energetisch nogal een effect. Misschien hebben ze op die manier wel hun eigen belangen en zodoende proberen te voorkomen dat wij overgaan tot het werpen van kernbommen.

quote:
Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ards-leven-aan.dhtml

Nu zelfs de VN een officieel persoon aanstelt die zich met dit soort zaken gaat bezighouden begin ik te twijfelen.
Zou het dan toch???
Twijfel is het begin van alle wijsheid.... ;)
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  maandag 27 september 2010 @ 19:32:35 #24
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_86912907
quote:
Waaruit maak jij op dat die veronderstelde buitenaardsen niet weten hoe je een atoombom maakt :? 8)7 |:(

Als wij morgen in de rimboe een apensoort ontdekken die elkaar bestoken met stenen bijlen, vertrekken er diezelfde dag nog vele onderzoeks teams die kant uit die die apen & hun bijlen leterlijk binnenstebuiten keren.

Binnen no time ligt zo'n stenen bijl in het museum, naast een opgezette aap.

Conclusie: Mensen weten niet hoe je een stenen bijl moet maken ? Nooit gezien ? etc. ? :N
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_86913973
Op cnn is het nu live, met al die getuigen, echt super interessant en bizar!

http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
pi_86924192
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef Donnie29 het volgende:

Dit is toch wel opzienbarend te noemen. Evenals de nieuwe functie die binnen de VN in het leven is geroepen.
pi_86925087
Nou ja CNN is een beetje als de telegraaf geworden.
Sensatie nieuws inplaats van echt serieus gedoe.

Ik neem het al jaren niet meer serieus in ieder geval. :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:10:06 #29
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86942804
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Evenals de nieuwe functie die binnen de VN in het leven is geroepen.
Bron: UN plan for 'alien ambassador' a case of science fiction?

quote:
Finally an email from Othman herself would have prompted our Martian to trudge back to his spaceship. "It sounds really cool but I have to deny it," she said of the story.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86955000
waarschijnlijk waren het gewoon de ufo's van hitler
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:27:12 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_86955192
En volk wat een manier heeft gevonden om een paar miljoen jaar reizen snel te doen heeft vast wel wat meer kennis in huis om nog interesse te hebben in onze kernwapens schopje onzin mag wel denk ik. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_86955956
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Megumi het volgende:
En volk wat een manier heeft gevonden om een paar miljoen jaar reizen snel te doen heeft vast wel wat meer kennis in huis om nog interesse te hebben in onze kernwapens schopje onzin mag wel denk ik. :')
Ik kan me goed voorstellen dat ze interesse hebben in hoe de mens zich ontwikkeld.
Incl. wapen ontwikkeling en waar dat toe zal leiden.

Zoals ik al eerder schreef dat zouden wij ook doen als de situatie omgedraait zou zijn.
pi_86958379
quote:
Wellicht willen ze voorkomen dat we onze mooie blauwe bol naar de klote helpen.
pi_86958787
quote:

Anders vind je hier een voorproefje van de conference:

En hier kan je verder kijken: http://verderkijken.tk

"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:41:10 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86959072
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:04 schreef Synthesist het volgende:
zelfs met lichtsnelheid is de dichtstbijzijnde ster nog jaren ver weg, en daar is zeker geen intelligent leven. als er al een superieure levensvorm is wil die echte geen contact met primitieve homo sapiens. complete onzin dus
En dit baseer je op onze oneindige kennis van de natuurwetten? Dat lichtsnelheid het snelste is dat er gereisd kan worden door het universum?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_86960920
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef jogy het volgende:

[..]

En dit baseer je op onze oneindige kennis van de natuurwetten? Dat lichtsnelheid het snelste is dat er gereisd kan worden door het universum?
En ook nog de arrogantie om te denken dat je weet wat ze wel of niet hier te zoeken hebben. :')

De mensheid zou uit z'n vel springen als we wisten dat er ergens een intelligent ras "in de buurt was".
Al is het maar om te observeren en te bestuderen.

Het is een stuk logischer om aan te nemen dat het daarom draait voor onze "vrinden" van ver weg.
pi_86962200
ze dachten tijdens de golf ook dat die stealt vliegtuigen die nu harstikke normaal zijn dat ze buitenaardse objecten ware toen die gespot ware
de regering in die landen hebben meer in hun mars dan ze late blijken
en is toch gek dat maar 6 piloten op die hele basis het maar gezien hebben zo'n basis zit prop vol met personeel
pi_86962257
AMSTERDAM - Buitenaardse wezens hebben nucleaire complexen van de Amerikanen en de Britten geïnfiltreerd om kernraketten te saboteren. Dat hebben zes Amerikaanse oud-officieren en een onderofficier bekendgemaakt op een persconferentie in Washington.

De voormalige militairen, die in de jaren zestig bij de Amerikaanse luchtmacht werkten, hebben naar eigen zeggen ooggetuigeverslagen verzameld van meer dan 120 militairen, schrijft de Daily Telegraph dinsdag. Daaruit zou onder meer blijken dat enkele kernraketten een storing vertoonden op het moment dat er een 'diskvormig object' over het desbetreffende complex vloog. De meest recente waarneming zou dateren van 2003.

Onverklaarbare dingen
Ook de oud-officieren zelf hebben onverklaarbare dingen gezien. Kapitein Robert Salas deed tijdens de persconferentie verslag van een incident op Malmstrom Air Force Base in Montana in 1967. Een object zweefde boven het complex, waarna tien raketten om onverklaarbare reden zouden zijn stilgelegd. 'Een week later gebeurde precies hetzelfde. Blijkbaar hebben deze objecten - waar ze ook vandaan mogen komen - een grote interesse in onze raketten. Persoonlijk denk ik dat de objecten niet van Aarde afkomstig zijn

[edit]
Volgens Salas heeft de Amerikaanse luchtmacht hem destijds verboden om over de incidenten te spreken. 'Het leger liegt over de veiligheid van onze bases voor wat betreft deze niet-geïdentificeerde objecten, en wij kunnen dat bewijzen.'

Lichtstralen
Ook de RAF-luchtmachtbasis Bentwaters nabij Ipswich zou zijn getroffen door een aanval van de buitenaardse wezens. Kolonel Charles Halt maakt gewag van UFO's die het complex met lichtstralen beschenen. Op de radio hoorde hij even later dat ze zouden zijn geland in het gebied waar de nucleaire wapens waren opgeslagen. Ook Halt denkt dat zowel de VS als Groot-Brittannië de incidenten onder het tapijt probeert te vegen.

De groep officieren wil binnenkort geheime overheidsdocumenten openbaar maken, die definitief moeten bewijzen dat de buitenaardse wezens al sinds 1948 regelmatig met de Britse en Amerikaanse kernwapens hebben gerommeld.

bron:
http://www.volkskrant.nl/(...)teerden_kernraketten

[ Bericht 12% gewijzigd door holysmoke777 op 28-09-2010 23:20:39 ]
~Max Planck
pi_86964286
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Athelyon het volgende:
ze dachten tijdens de golf ook dat die stealt vliegtuigen die nu harstikke normaal zijn dat ze buitenaardse objecten ware toen die gespot ware
Rara waar we dat vanaf hebben gekeken ;-) :)
~Max Planck
pi_86970479
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Athelyon het volgende:
de regering in die landen hebben meer in hun mars dan ze late blijken
en is toch gek dat maar 6 piloten op die hele basis het maar gezien hebben zo'n basis zit prop vol met personeel
Zijn er niet 6.
Het zijn voornamelijk officieren die en het zelf gezien hebben of berichten kregen van bijv. terreinbewakers.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:23:07 #41
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87052485
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Rara waar we dat vanaf hebben gekeken ;-) :)
Ja, want het idee om radargolven in een andere richting te weerkaatsen is zo complex, dat MOET wel van buitenaardse oorsprong zijn :')
zzz
pi_87052648
quote:
Het is gewoon interstellair leedvermaak.
Buitenaards SBS6
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:11:25 #43
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87056188
quote:
Anders verdiep je je even in het onderwerp voor je achterlijke dingen begint te roepen.
pi_87056635
Ik vind het overigens frappant dat we deze mensen wel vertrouwen met ons leven maar niet vertrouwen als ze met zulke vrij duidelijke verhalen en omschrijvingen naar buiten komen.

Je moet ook niet vergeten dat ze lang aan een geheimhoudingsplicht vast zaten.
Jaren later als je ouder bent kan ik me voorstellen dat je dan zoiets hebt van fuck it en ermee naar buitenkomt.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:23:07 #45
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_87058750
quote:
Lees dan de gescheidenisboeken nog maar eens een keer goed door. En nee, niet die crap die je krijgt voorgeschoteld waardoor je met een plank voor je kop gaat lopen zoals bij jou het geval is, maar de echte geschiedenisboeken.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_87107632
quote:

ehmm.. ander linkje? tis nu voorbij, als het er al op was :P
The meiudm is not the mgsaese.
pi_87108005
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Lees dan de gescheidenisboeken nog maar eens een keer goed door. En nee, niet die crap die je krijgt voorgeschoteld waardoor je met een plank voor je kop gaat lopen zoals bij jou het geval is, maar de echte geschiedenisboeken.
Zonder titels komen we niet ver...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87117819
quote:
ever heard about wormhole travel? :')
gaat nog sneller dan het licht >:)
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:51:43 #49
31101 _Led_
pi_87165519
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Pinkeltje ?
zzz
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:55:08 #50
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87165650
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:51 schreef _Led_ het volgende:
Pinkeltje ?
Hihi, keek je tussen je benen?

pi_87166565
Nog even voor volledigheid:

Wed Sep 15, 2010 11:44am EDT

U.S. Nuclear Weapons Have Been Compromised by Unidentified Aerial Objects

http://www.reuters.com/article/idUS166901+15-Sep-2010+PRN20100915
pi_87166579
Waarom staat dit niet in NWS, trouwens?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:55:00 #53
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_87196186
quote:
2012 :') het enigste wat waar kan zijn zijn die overstromingen -O-
Lost my ipod :`(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:15:16 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87197277
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom staat dit niet in NWS, trouwens?
Omdat TRU. Ufo's wil het grote publiek nog niet aan. :)
The truth was in here.
pi_87212019
Ik denk eerder dat de wereldwijde regerings censuur daar wel voor zorgt.. })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:11:49 #56
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87212116
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Omdat TRU. Ufo's wil het grote publiek nog niet aan. :)
Dus omdat bepaald nieuws mensen niet aanstaat wordt het naar een foutieve rubriek verplaatst? Slechte zaak.
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:02:14 #57
249559 crew  Lavenderr
pi_87216403
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:11 schreef Relko het volgende:

[..]

Dus omdat bepaald nieuws mensen niet aanstaat wordt het naar een foutieve rubriek verplaatst? Slechte zaak.
Je kunt dat ook anders bekijken.
Er is een plek voor mensen die wél alles over UFO's willen lezen, en dat is een goede zaak toch?
pi_87219234
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kunt dat ook anders bekijken.
Er is een plek voor mensen die wél alles over UFO's willen lezen, en dat is een goede zaak toch?
Het is vast ten onrechte maar een post hier heeft toch een andere lading als in NWS. Als zo een nieuwsbericht serieus is, en betrouwbare bronnen heeft, zou ik pleiten om dat in NWS te plaatsen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:29:55 #59
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87219596
Het staat volgens mij iedereen vrij om het ook in NWS te plaatsen hoor!

:)
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:02:48 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_87227204
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het staat volgens mij iedereen vrij om het ook in NWS te plaatsen hoor!

:)
Inderdaad.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 06:30:15 #61
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87235017
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:21 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Het is vast ten onrechte maar een post hier heeft toch een andere lading als in NWS. Als zo een nieuwsbericht serieus is, en betrouwbare bronnen heeft, zou ik pleiten om dat in NWS te plaatsen.
Aha dus als het flauwekul is en geen bronnen heeft mag moet het wel in TRU ?
The truth was in here.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:26:43 #62
31101 _Led_
pi_87241598
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 06:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Aha dus als het flauwekul is en geen bronnen heeft mag moet het wel in TRU ?
Uhm, ja toch ?
zzz
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:34:44 #63
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_87385598
de bewijzen stapelen zich op. hoeveel getuigenverklaringen van betrouwbare mensen willen ze horen?
pi_87407907
quote:
Afstanden in de ruimte worden niet gemeten in km, maar licht-eenheden anders krijg je snel een tekort aan cijfers. Hoeveel km is 1 lichtjaar ;)
pi_87418292
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 06:24 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Afstanden in de ruimte worden niet gemeten in km, maar licht-eenheden anders krijg je snel een tekort aan cijfers. Hoeveel km is 1 lichtjaar ;)
Mwah, ze gaan al snel over op parsecs, hoor. Ook lichtjaren trekken het niet op grotere schaal :P
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:39:26 #66
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_87420497
onze zon staat op 6 lichtminuten afstand

de afstand aarde zon wordt ook wel 1 au genoemd = astonomical unit
pi_87430813
quote:
Mwah, ze gaan al snel over op parsecs, hoor. Ook lichtjaren trekken het niet op grotere schaal :P
Nee. de parsec is geen standaard-eenheid, ook niet SI. En @huupia, de AU is eveneens niet standaard en voor de meeste doeleinden te klein
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:12:20 #68
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_87440937
voor afstanden binnen ons zonnestelsel is AU prima geschikt. wanneer we het hebben over sterren kom je al gauw bij lichtjaar.
pi_87441185
@huupia, klopt maar dat had je nog niet gezegd schatje ;) Binnen onze eigen stelsel is het idd wel voldoende.
pi_87442405
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Nee. de parsec is geen standaard-eenheid, ook niet SI. En @huupia, de AU is eveneens niet standaard en voor de meeste doeleinden te klein
Mee eens, maar (inter)galactische schalen zijn wat makkelijker uit te drukken in parsecs dan in meters :P
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')