Ziggo ligt er inderdaad uit.quote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als dat nou KPN was, dan had ik TJD gebeld... maar hij kan ook niks met Ziggo waarschijnlijk.
Ik ben al een uur met 4 webbrowsers aan het kutten en die komen er niet eens uit met elkaarquote:Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
5.000 zenders... wat heb je daar ook aan he.
Het merendeel van mijn analoge pakket van nog geen 30 zenders kijk ik al nooit.
Welke 4 dan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al een uur met 4 webbrowsers aan het kutten en die komen er niet eens uit met elkaar
Ja, maar als ik bij jou ben is al afgelopen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ziggo doet het gewoon hoor![]()
hier dan
Maar dan ben je wel bij mijquote:Op maandag 27 september 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar als ik bij jou ben is al afgelopen.
IE8.0.7600.16385, FF 3.6.10, Opera 10.62 en SRWare Iron 5.0.381quote:
Oeh, cool!quote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik doe de opleiding nog, maar eigenlijk meer omdat ik vind dat als je later mensen gaat onderzoeken / mee werken ook ermee om moet kunnen gaan (net als met koken, je kan wel duizend kookboeken lezen, maar als je nooit hebt leren koken zal je het niet kunnen. Zelfde als WO Psychologie en HBO MWD).
Ik wil later onderzoek gaan doen op het gebied van sociale psychologie.Waarom heb jij gekozen voor verpleegkunde als ik vragen mag?
gedaanquote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IE8.0.7600.16385, FF 3.6.10, Opera 10.62 en SRWare Iron 5.0.381
Wil de echte Default Browser _NU_ opstaan?
Dat is waar. Maar ook bij Meneer taart zeker?quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel bij mij
Jouw baan is trouwens hier, moet ik 'm even die kant op schoppen?quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef DaMart het volgende:
Dat is waar. Maar ook bij Meneer taart zeker?.
Laat maar eens zienquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw baan is trouwens hier, moet ik 'm even die kant op schoppen?
sssssttttttquote:Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
5.000 zenders... wat heb je daar ook aan he.
Het merendeel van mijn analoge pakket van nog geen 30 zenders kijk ik al nooit.
dat pakket wil ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of heb jij 4.000 fapkanalen voor de sfeer in de zaak?
Ik ben hem kwijtquote:
Geen idee, want hij kan niet meer pratenquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
En wat vindt hij ervan als ik bij jou ben?.
Ah, jij bent een doener dus?quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, cool!True, true, maar tof dat je die keuze maakt, meeste onderzoekers doen dat niet en zijn idd niet erg sociaal begaafde mensen zeg maar
Ik heb voor verpleegkunde gekozen omdat dat combineert wat mij ontzettend aantrekt: mensen begeleiden bij de aandoeningen die ze krijgen. Daarbij het praktische werk vind ik erg fijn, echt voor mensen zorgen, handelingen uitvoeren, dat vind ik gaaf![]()
Maatschappelijk werk vond ik ook errgg interessant maar de praktische kant was niet praktisch genoeg voor mij zeg maar.
Je hebt hem vastgebonden aan zijn stoel met een prop in zijn mond?quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, want hij kan niet meer praten
Yup, heb er zelf net ook eentje in Zwolle gezien, maar ja is niet echt dicht bij voor mijquote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben hem kwijt![]()
Die in Holten wist je he?
vertelquote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, want hij kan niet meer praten
Hij heeft geen stoelquote:Op maandag 27 september 2010 20:41 schreef DaMart het volgende:
Je hebt hem vastgebonden aan zijn stoel met een prop in zijn mond?.
Nee, maar je kunt nu ook wel een keer het huis uit hequote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
Yup, heb er zelf net ook eentje in Zwolle gezien, maar ja is niet echt dicht bij voor mij
Dat is waar maar om dat te doen en ergens heen te gaan heb ik wel eerst nog wat meer geld nodigquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt nu ook wel een keer het huis uit he
zo werd 'ie wakker vandaagquote:
Ja? Spaar je niet honderdduzend euro per week nu je nog thuis woont?quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
Dat is waar maar om dat te doen en ergens heen te gaan heb ik wel eerst nog wat meer geld nodig
tennis?quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sow een tennis-chick met ballen
Nouja, ook. Ik ben ook heel erg een denker, en een half jaar geleden bleek dat ik ook nog een belisser benquote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, jij bent een doener dus?Wel leuk, want de vaardigheden die je zowel bij verpleegkunde als bij MWD opdoet kun je bij beide opleidingen an sich wel gebruiken. Wat dat betreft zijn het wel beroepen die elkaar overlappen, zoals je zegt. Heb je ooit aan psychiatrische verpleegkunde gedacht (praktische gedeelte met mensen begeleiden?)
Vorig jaar hadden we een tentamen waarbij we 30 verschillende medicatie met merknaam, soortnaam en functie uit ons hoofd moesten leren. Toen we erover begonnen te klagen kregen te horen dat onze collega's bij verpleegkunde 50 of meer bij sommige tentamens moest leren. Toen kreeg ik wel zwaar medelijden met die studenten.
Was het maar zo veelquote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja? Spaar je niet honderdduzend euro per week nu je nog thuis woont?
Dat doe ik elke avondquote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
Maar je hebt hem wel vastgebonden met een prop in zijn mond?
tenniselleboogquote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
je had toch tennis-arm? Of las ik verkeerd mee.
ik wist wel dat je niet van pijn hield maar pijn doen is wat anders he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 27 september 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
ik wist wel dat je niet van pijn hield maar pijn doen is wat anders he?Deed het zeer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Brrr. Als er één plek is waar ik niet wil werken zou het een verpleeghuis zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, ook. Ik ben ook heel erg een denker, en een half jaar geleden bleek dat ik ook nog een belisser benIk gok dat het afhangt van mn bui ofzo
True
Joah, wel aan gedacht, maar momenteel ben ik ff klaar met al die opleidingen (9 jaar gestudeerd, 4 jaar mbo, 5 jaar hbo), dus dat komt over een paar jaar wel weer. En de psychiatrie trekt me niet zo, denk dat ik richting verpleeghuis wil en dan praktijkondersteuner of nurse practicioner
Eh...Dat soort tentamens heb ik nooit gehad hoor, laat je niet van de wijs brengen door dat soort fabeltjes! Goed onderwijs op de school waar ik heb gezeten is al jaren een vervlogen droom
We hebben welgeteld 1 jaar anatomie & pathologie gehad, en daar kwam heel summier medicatie aan bod. Ik heb meer geleerd van die 2 jaar bijna continue stage
Voor een huurhuisje verdien je toch wel zat?quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar om dat te doen en ergens heen te gaan heb ik wel eerst nog wat meer geld nodig
quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deed het zeer dan?
kramp in mijn kaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zie. Jij vindt van ookquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor een huurhuisje verdien je toch wel zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |