Ziggo ligt er inderdaad uit.quote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als dat nou KPN was, dan had ik TJD gebeld... maar hij kan ook niks met Ziggo waarschijnlijk.
Ik ben al een uur met 4 webbrowsers aan het kutten en die komen er niet eens uit met elkaarquote:Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
5.000 zenders... wat heb je daar ook aan he.
Het merendeel van mijn analoge pakket van nog geen 30 zenders kijk ik al nooit.
Welke 4 dan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al een uur met 4 webbrowsers aan het kutten en die komen er niet eens uit met elkaar
Ja, maar als ik bij jou ben is al afgelopen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ziggo doet het gewoon hoor![]()
hier dan
Maar dan ben je wel bij mijquote:Op maandag 27 september 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar als ik bij jou ben is al afgelopen.
IE8.0.7600.16385, FF 3.6.10, Opera 10.62 en SRWare Iron 5.0.381quote:
Oeh, cool!quote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik doe de opleiding nog, maar eigenlijk meer omdat ik vind dat als je later mensen gaat onderzoeken / mee werken ook ermee om moet kunnen gaan (net als met koken, je kan wel duizend kookboeken lezen, maar als je nooit hebt leren koken zal je het niet kunnen. Zelfde als WO Psychologie en HBO MWD).
Ik wil later onderzoek gaan doen op het gebied van sociale psychologie.Waarom heb jij gekozen voor verpleegkunde als ik vragen mag?
gedaanquote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IE8.0.7600.16385, FF 3.6.10, Opera 10.62 en SRWare Iron 5.0.381
Wil de echte Default Browser _NU_ opstaan?
Dat is waar. Maar ook bij Meneer taart zeker?quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel bij mij
Jouw baan is trouwens hier, moet ik 'm even die kant op schoppen?quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef DaMart het volgende:
Dat is waar. Maar ook bij Meneer taart zeker?.
Laat maar eens zienquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw baan is trouwens hier, moet ik 'm even die kant op schoppen?
sssssttttttquote:Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
5.000 zenders... wat heb je daar ook aan he.
Het merendeel van mijn analoge pakket van nog geen 30 zenders kijk ik al nooit.
dat pakket wil ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of heb jij 4.000 fapkanalen voor de sfeer in de zaak?
Ik ben hem kwijtquote:
Geen idee, want hij kan niet meer pratenquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
En wat vindt hij ervan als ik bij jou ben?.
Ah, jij bent een doener dus?quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, cool!True, true, maar tof dat je die keuze maakt, meeste onderzoekers doen dat niet en zijn idd niet erg sociaal begaafde mensen zeg maar
Ik heb voor verpleegkunde gekozen omdat dat combineert wat mij ontzettend aantrekt: mensen begeleiden bij de aandoeningen die ze krijgen. Daarbij het praktische werk vind ik erg fijn, echt voor mensen zorgen, handelingen uitvoeren, dat vind ik gaaf![]()
Maatschappelijk werk vond ik ook errgg interessant maar de praktische kant was niet praktisch genoeg voor mij zeg maar.
Je hebt hem vastgebonden aan zijn stoel met een prop in zijn mond?quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, want hij kan niet meer praten
Yup, heb er zelf net ook eentje in Zwolle gezien, maar ja is niet echt dicht bij voor mijquote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben hem kwijt![]()
Die in Holten wist je he?
vertelquote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, want hij kan niet meer praten
Hij heeft geen stoelquote:Op maandag 27 september 2010 20:41 schreef DaMart het volgende:
Je hebt hem vastgebonden aan zijn stoel met een prop in zijn mond?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |