abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86954442
Jammer. De vrijheid in Nederland wordt verder ingeperkt. :r
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:32:03 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86955428
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Halcon het volgende:
Jammer. De vrijheid in Nederland wordt verder ingeperkt. :r
nogmaals. het is slechts een eis.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86955473
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nogmaals. het is slechts een eis.
Dan nog blijft het intimidatie ten behoeve van het verder inperken van de vrijheid. Alleen al het eisen zal mensen ervan weerhouden dit te doen en dat betekent dus dat de vrijheid van werkgevers wederom verder wordt ingeperkt in de communistische heilstaat Nederland.
pi_86955777
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan nog blijft het intimidatie ten behoeve van het verder inperken van de vrijheid. Alleen al het eisen zal mensen ervan weerhouden dit te doen en dat betekent dus dat de vrijheid van werkgevers wederom verder wordt ingeperkt in de communistische heilstaat Nederland.
Aansteller. En een wat mij betreft nog lage eis.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:40:28 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86955829
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

nee. ik zie dat anders. de vrijheid gaat niet ingeperkt worden, maar het personeelsbeleid gaat verdoezeld worden.

ik mag hopen dat daarnaast de ogen opengaan en de personeelsfunctionarissen beter moeten kunnen inschatten wanneer een kandidaat, van welke achternaam dan ook, geschikt is of niet. dat wordt een lastige opgave, maar dat moet wel. en je hebt sowieso al proeftijden.

wat dan wel weer jammer is, is dat veel tijdelijke 'krachten' kijken waar de kluis is en de camera's.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86955831
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. :r
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:46:31 #182
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86956104
niet erg handig, wijs ze dan af tijdens de sollicitatie
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_86956538
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. :r
Dat vond ik nu juist van jou.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:57:45 #184
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_86956623
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

Lage eis?

Verkrachters krijgen mildere boetes opgelegd dan dit :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_86956730
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Drinky het volgende:

[..]

Met tegemoet komen bedoel ik niet met alleen moskeeën, maar ook projecten, en subsidies die eigenlijk alleen maar geldverspilling zijn. Ik heb stage gelopen bij een buurthuis voor jongeren in Vaartbroek(Achterstandswijk in Eindhoven). Veel van de jeugd die daar komt heeft geen doel in zijn/haar leven, geen ouderlijk toezicht, en daardoor ook geen normen en waarden. Er zitten een stel goeien bij, maar die zijn zwaar in de minderheid vergeleken bij de rest. Met blije projecten en subsidies voor van alles en nog wat los je echt niks op bij die groep, dat moet met een harde aanpak, te beginnen bij de ouders en de school.
Ja ach, en bij voorbaat discrimineren bij het solliciteren, dat zal ook vast helpen om de situatie te verbeteren, niet waar? En potentiële rolmodellen afbranden in de media ook, zo stimuleer je die paar goeden zeker om hun best te blijven doen. Een jonge knul die vol goede moed op zoek gaat naar zijn eerste (bij)baantje bij voorbaat weigeren op basis van afkomst, erg inspirerend. Dreigen met liefst de hele familie uitzetten of zo, ook heel bevorderlijk voor een goede communicatie.

Als je al gaat dreigen met een harde aanpak, bedreig dan ook de autochtone ouders die de hoofden van hun kinderen volstoppen met allerhande xenofobe hatelijkheden, die zijn namelijk even erg.

quote:
Vind je het overigens gek dat ze geen uren alleen voor henzelf mogen in het zwembad? Dat mogen wij ook niet. Als je wil gaan zwemmen, dan doe je dat maar waar mannen bij zijn of gewoon niet, of je koopt zelf een zwembad(je). Wij krijgen ook geen speciale voorzieningen, en ik vind het ronduit belachelijk dat we nog eigenlijk geld vrijmaken voor fabeltjes(zelfde geldt overigens ook voor de kerk). Jij kiest voor zo'n levensstijl, dan zorg je zelf maar dat je jezelf voorziet van alles wat die levensstijl je voorschrijft, verwachten dat men zich aan jouw levensstijl gaat aanpassen, zelfs al moet het z'n eigen levensstijl daarvoor opofferen is egoïstisch en eigenlijk heel gek.
Ten eerste zijn er tig verschillende groepen die uurtjes hebben in het zwembad, en daar wordt idd gewoon voor betaald. En fyi, die vrouwenuurtjes, die zijn er al heel lang, er zijn erg veel vrouwen zo onzeker over hun figuur dat zij liever zonder de vleeskeuring willen gaan zwemmen.

quote:
Morgan Freeman had trouwens een mooie uitspraak over het bestrijden van racisme: "Stop talking about it"
Mensen die "racisme" gebruiken om alles naar hun zin te krijgen zijn echt ontzettende hufters, nergens goed voor :r
Jij wil een uitspraak van Freeman aanhalen om je eigen punt te bevestigen? Hoe zit het dan met de rest, de context waarin dat gezegd werd? Hoe zit het met het plakken van labels dat het onmogelijk maakt om het probleem op te lossen?

quote:
Ik ben overigens een Iraniër, en raar maar waar, die weten zich om de een of andere reden toch beter aan te passen dan andere niet-westerse allochtonen, inc. de moslims. Bij mijn broertje is het overigens hetzelfde, geen probleem om te integreren.
De Iraniërs hier zijn dat over het algemeen ook geen goedkope werknemers met weinig tot geen educatie voor ze hier kwamen, de meesten hebben een goede en vaak hoge opleiding genoten en dat maakt heel veel verschil. En tja, je hebt die collectieve stempel niet op je voorhoofd, je hebt zelfs een streepje voor, want als Iraniër hier en nu ben je vast op de vlucht voor dat verschrikkelijke religieuze regime daar. Je beseft dat dat heel snel kan veranderen, als er iets geks gebeurt daar verderop bvb, dat je van de ene op de andere dag kan veranderen van 'aardige jongeman' in 'potentieel gevaarlijk'? Ik bedoel maar, na 9/11 werd ieder hoofddoekje wantrouwend nagekeken alsof er een bom onder zou kunnen zitten, dus dat kan ook.
En dan maakt het niet uit hoe geïntegreerd je bent, en dat je helemaal niets hebt misdaan, je wordt gewoon weggestuurd dankzij je afkomst.
pleased to meet you
pi_86956739
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef Drinky het volgende:

[..]

Lage eis?

Verkrachters krijgen mildere boetes opgelegd dan dit :')
En jij denkt dat ik het daar wel mee eens ben? Knappe conclusie. Helaas onterecht.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:02:05 #187
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_86956834
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef djenneke het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik het daar wel mee eens ben? Knappe conclusie. Helaas onterecht.
Dan nog is het van de zotte dat zoiets onzinnigs als "discriminatie :'( " zo zwaar word aangerekend, terwijl zaken die er echt toe doen mildere straffen krijgen.

De wereld op z'n kop dit!
Drinky is een baas
pi_86956983
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat vond ik nu juist van jou.
Beetje janken over een te lage eis, terwijl verkrachters en pedofielen er goedkoper vanaf komen. Ja, dan ben je een huilebalkje.
pi_86957033
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:02 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dan nog is het van de zotte dat zoiets onzinnigs als "discriminatie :'( " zo zwaar word aangerekend, terwijl zaken die er echt toe doen mildere straffen krijgen.

De wereld op z'n kop dit!
Ik heb hier eigenlijk weinig op te zeggen. Dat je het verzet tegen op onterechte gronden onderscheid maken als onzinnig af kan doen. Dat gaat mijn pet echt te boven. Voor mij is dat een basisrecht. Ik wil beoordeeld worden op wat IK kan, wie IK ben. En niet om domme dingen die MIJ zouden bepalen, zoals mijn geslacht, mijn haarkleur, mijn afkomst of mijn huidskleur. Wie niet in kan zien dat dat een groot goed is, die ziet heel veel dingen niet.
pi_86957104
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Beetje janken over een te lage eis, terwijl verkrachters en pedofielen er goedkoper vanaf komen. Ja, dan ben je een huilebalkje.
Nog een keer, ik geloof niet dat ik ergens mijn mening heb gegeven over eventuele straffen voor andere delicten of de verhoudingen daartussen. Je legt mij nu woorden in de mond.
pi_86957177
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nog een keer, ik geloof niet dat ik ergens mijn mening heb gegeven over eventuele straffen voor andere delicten of de verhoudingen daartussen. Je legt mij nu woorden in de mond.
Misschien even goed lezen wat je zelf schrijft? _O-
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:11:35 #192
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_86957358
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb hier eigenlijk weinig op te zeggen. Dat je het verzet tegen op onterechte gronden onderscheid maken als onzinnig af kan doen. Dat gaat mijn pet echt te boven. Voor mij is dat een basisrecht. Ik wil beoordeeld worden op wat IK kan, wie IK ben. En niet om domme dingen die MIJ zouden bepalen, zoals mijn geslacht, mijn haarkleur, mijn afkomst of mijn huidskleur. Wie niet in kan zien dat dat een groot goed is, die ziet heel veel dingen niet.
Het verzet is al lang geleden z'n doel voorbij geschoten. Tegenwoordig valt alles onder discriminatie, iedereen is snel beledigd en ziet alle kritiek op zijn/haar gedrag als "discriminatie". Ik kende een paar van dit soort mensen, ook allochtoon, waren baldadig of gingen vandliseren, en zodra iemand er wat van zei gelijk terugschelden en op discriminatie terugvallen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor gelijkheid, maar niet door middel van "discriminatie" en te "straffen" vanwege discriminerende opmerkingen.

Met het idee van "discriminatie" deel je mensen al in verschillende groepen in, en daar gaat het gelijk al fout.
Drinky is een baas
pi_86957376
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien even goed lezen wat je zelf schrijft? _O-
:? Ik zeg alleen maar dat ik het een lage boete vind. Vervolgens ga jij het over straffen hebben voor pedofielen en verkrachters... alsof dat ook maar iets te maken heeft met dit hele onderwerp. :?
pi_86957627
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:11 schreef Drinky het volgende:

[..]

Het verzet is al lang geleden z'n doel voorbij geschoten. Tegenwoordig valt alles onder discriminatie, iedereen is snel beledigd en ziet alle kritiek op zijn/haar gedrag als "discriminatie". Ik kende een paar van dit soort mensen, ook allochtoon, waren baldadig of gingen vandliseren, en zodra iemand er wat van zei gelijk terugschelden en op discriminatie terugvallen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor gelijkheid, maar niet door middel van "discriminatie" en te "straffen" vanwege discriminerende opmerkingen.

Met het idee van "discriminatie" deel je mensen al in verschillende groepen in, en daar gaat het gelijk al fout.
Wat een onzin zeg. Omdat er mensen zijn die misbruik maken van een woord, is de daadwerkelijke inhoud opeens onzin?

Dat is hetzelfde als zeggen dat het woord verkrachting zijn betekenis heeft verloren omdat er wel eens vrouwen zijn geweest die een verkrachting hebben verzonnen (aangifte hebben gedaan van) die nooit heeft plaatsgevonden. Nou, dan mag je dus gerust alle vrouwen verkrachten, want ze hebben het immers zelf te snel "verkrachting" geroepen.
pi_86957724
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef djenneke het volgende:
Nou, dan mag je dus gerust alle vrouwen verkrachten, want ze hebben het immers zelf te snel "verkrachting" geroepen.
Ik kan mij wel in die redenatie vinden.
pi_86957750
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

:? Ik zeg alleen maar dat ik het een lage boete vind. Vervolgens ga jij het over straffen hebben voor pedofielen en verkrachters... alsof dat ook maar iets te maken heeft met dit hele onderwerp. :?
Heeft er vanalles mee te maken. Hier kan dan wel weer een stevige eis voor komen en jij vindt het nog te laag. Dat zegt wel wat over je.

Maar goed. Nederland is verloren. Veel plezier nog. LUTSERS!
pi_86957858
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heeft er vanalles mee te maken. Hier kan dan wel weer een stevige eis voor komen en jij vindt het nog te laag. Dat zegt wel wat over je.

Maar goed. Nederland is verloren. Veel plezier nog. LUTSERS!
Ik zal wel te blond zijn, want ik begrijp je punt nog altijd niet. Ik vind 1250 euro voor een discriminatie als in deze zaak best laag. Ik vind de straffen die staan voor pedofilie en verkrachting persoonlijk ook te laag, maar dat is hier de discussie helemaal niet, dat is een volledig ander onderwerp. Wat is nou je punt?
pi_86957915
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik zal wel te blond zijn, want ik begrijp je punt nog altijd niet. Ik vind 1250 euro voor een discriminatie als in deze zaak best laag. Ik vind de straffen die staan voor pedofilie en verkrachting persoonlijk ook te laag, maar dat is hier de discussie helemaal niet, dat is een volledig ander onderwerp. Wat is nou je punt?
Ik vind het walgelijk dat je als zaakvoerder niet meer mag bepalen wie je wel aanneemt en wie niet en dat je daar bovenop ook nog eens een stevige boete moet betalen. Dat justitie eens wat doet aan winkeldiefstal in plaats van zich te bemoeien met het personeelsbeleid van de supermarkt. Lutsers.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:21:10 #199
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_86957919
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Omdat er mensen zijn die misbruik maken van een woord, is de daadwerkelijke inhoud opeens onzin?

Dat is hetzelfde als zeggen dat het woord verkrachting zijn betekenis heeft verloren omdat er wel eens vrouwen zijn geweest die een verkrachting hebben verzonnen die nooit heeft plaatsgevonden. Nou, dan mag je dus gerust alle vrouwen verkrachten, want ze hebben het immers zelf te snel "verkrachting" geroepen.
Goede vergelijking ook, gezien verkrachting en discriminatie ook zo soortgelijk zijn :')

Maar, vertel me eens even, ben je zelf al wel eens gediscrimineerd geweest, of praat je hier met je "van horen zeggen expertise"?
Drinky is een baas
pi_86958055
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind het walgelijk dat je als zaakvoerder niet meer mag bepalen wie je wel aanneemt en wie niet en dat je daar bovenop ook nog eens een stevige boete moet betalen. Dat justitie eens wat doet aan winkeldiefstal in plaats van zich te bemoeien met het personeelsbeleid van de supermarkt. Lutsers.
Ik vind ook dat je als zaakvoerder mag bepalen wie je aanneemt en wie niet. Maar het vooraf afwijzen van een groep mensen op criteria die er niet toe doen voor de uitvoering van het werk is totaal iets anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')