Zou kunnen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef antimali het volgende:
vandaar je 2 tepelpiercings. dat lijkt me dan niet zo'n goed idee voor mij, dat wordt me dan iets te pijnlijk.
Had je dat daarvoor ook al niet?quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb er niet veel gevoel inzitten.
Maar vind het wel erg leuk als een man dat wel heeft
Juist niet. Vrouwentepels zijn minder gevoelig.quote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
dat denk ik wel.. bij mannen is de tepel toch wel minder gevoelig dacht ik zo...
Ik ken hem al IRLquote:Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieuze vraag:
Ben je niet onwijs bang dat het tegenvalt (hij dan)? Of ken je 'm verder al(IRL)?
Je probeert het uit mn kop te praten hèquote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij de mannen die ik tot nu toe heb ontmoet niet
valt het eigk wel te vergelijkenquote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist niet. Vrouwentepels zijn minder gevoelig.
uhm.. wat?quote:Op maandag 27 september 2010 15:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je probeert het uit mn kop te praten hè
Hahaha.... dan ben ik de uitzondering....quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist niet. Vrouwentepels zijn minder gevoelig.
Oké, duidelijkquote:
Ok, ik heb nu 2x in- en 2x uitgeademd. En nu? *stress*quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
adem in,adem uit,adem in,adem uit
Same, ik vind het bij anderen ook niet mooi.quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Feitosa het volgende:
Piercing doe ik sowieso niet aan. Tatoeage's heb ik niet, maar wel eens over nagedacht.
Hey! Je hebt de ' gevonden!quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Feitosa het volgende:
Piercing doe ik sowieso niet aan. Tatoeage's heb ik niet, maar wel eens over nagedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hahahaquote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef Cue_ het volgende:m'n pa mailde terug nadat ik zei dat ik ziek was
"waar heb jij last van"hoe kan iets toch zo anders overkomen haha
quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel gevoel inzitten.
Maar vind het wel erg leuk als een man dat wel heeft
Nee, net als orgasmes. Ik denk wel dat die van een vrouw heftiger is maar dat kan ik niet voelen en dus niet weten.quote:Op maandag 27 september 2010 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt het eigk wel te vergelijken?
Aah oké..quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb er nu volgens mij iets meer gevoel inzitten dan voor de piercings
ja en ik ook dan haha.quote:Op maandag 27 september 2010 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hahaha.... dan ben ik de uitzondering....
oh sorry... adem in,adem uit,adem in,adem uit...enz enzquote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, ik heb nu 2x in- en 2x uitgeademd. En nu? *stress*
volgens mij is het hetzelfde en leven vrouwen zich meer inquote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, net als orgasmes. Ik denk wel dat die van een vrouw heftiger is maar dat kan ik niet voelen en dus niet weten.
Kennis van me kwam vroeger onderhand elke maand aan met een nieuwe drakentatoeage.quote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Same, ik vind het bij anderen ook niet mooi.
Ooooowquote:Op maandag 27 september 2010 15:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
oh sorry... adem in,adem uit,adem in,adem uit...enz enz
quote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij is het hetzelfde en stellen vrouwen zich meer aan
quote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef RealZeus het volgende:
Nee, net als orgasmes. Ik denk wel dat die van een vrouw heftiger is maar dat kan ik niet voelen en dus niet weten.
lekker origineel dan.quote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kennis van me kwam vroeger onderhand elke maand aan met een nieuwe drakentatoeage.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat is ook wel iets voor mij om te zeggen
Maar hebben wij als voordeel dat we (veel) meer achter elkaar kunnen komenquote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij is het hetzelfde en leven vrouwen zich meer in
We krijgen ze ook minder vaak dan mannen want veel mannen denken alleen aan zichzelf.quote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Vrouwen zijn veel luidruchtiger, het duurt soms langer voor ze komen dus daarom vraag ik me dar af.quote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jij bent de eerste man die het niet geil vindt als een vrouw hardop kreunt?!quote:
we gooien graag wat drama en emotie in de strijdquote:
Ja hey, dan kom ik nog snellerquote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent de eerste man die het niet geil vindt als een vrouw hardop kreunt?!
Ja.quote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef Merel- het volgende:
[..]
Maar hebben wij als voordeel dat we (veel) meer achter elkaar kunnen komen
oké danquote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, als je het mooi vindt, moet je het zeker doen
quote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef Merel- het volgende:
[..]
Maar hebben wij als voordeel dat we (veel) meer achter elkaar kunnen komen
Dan heb je de verkeerde man. Mijn eigen orgasme ken ik wel, ik zie liever een vrouw genieten.quote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
We krijgen ze ook minder vaak dan mannen want veel mannen denken alleen aan zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |