* meldt.quote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, je hebt er mannen bijdie er best wat gevoel in hebben zitten. Dus ik weet niet of t echt veel verschilt
Wat is er wel leuk danquote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oh het centrum vind ik dan weer niet zoveel aan
Nee idd, bij sommige mannen heel gevoelig, bij anderen totaal niet.. Maar goed, das natuurlijk bij vrouwen net zo..quote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, je hebt er mannen bijdie er best wat gevoel in hebben zitten. Dus ik weet niet of t echt veel verschilt
Of voor mijquote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben jij wel wat voor Graseter.
We hebben geen sex gehad en van zoenen word je niet zwanger!quote:
ja iddquote:Op maandag 27 september 2010 15:41 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nee idd, bij sommige mannen heel gevoelig, bij anderen totaal niet.. Maar goed, das natuurlijk bij vrouwen net zo..
dat probleem had ik vorige maand, morning afterpil doet wonderenquote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben geen sex gehad en van zoenen word je niet zwanger!
O kut, het zal toch niet van dat trio zijn? Dan weet ik niet wie de papa is!
't verschilt bij mij altijd een beetje per persoon..quote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idddat was ook mijn volgende punt haha
moet er niet aan denken weinig gevoel te hebben in mn tepels trouwens...
Vlucht nu het nog kan.quote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef antimali het volgende:
[..]
wat een belangstelling allemaal whaha
en allemaal sinds je snelle geslachtsveranderingquote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef antimali het volgende:
[..]
wat een belangstelling allemaal whaha
Ik heb er niet veel gevoel inzitten.quote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idddat was ook mijn volgende punt haha
moet er niet aan denken weinig gevoel te hebben in mn tepels trouwens...
quote:Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
SMS TERUG GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRREDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ongeduldig
Lievve Duim!quote:
Serieuze vraag:quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Lotusss het volgende:
Aanstaand weekend word ik helemaal lek geprikt!!!![]()
![]()
![]()
Samequote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel gevoel inzitten.
Maar vind het wel erg leuk als een man dat wel heeft
vandaar je 2 tepelpiercings. dat lijkt me dan niet zo'n goed idee voor mij, dat wordt me dan iets te pijnlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel gevoel inzitten.
Maar vind het wel erg leuk als een man dat wel heeft
Jezus.. Je bent echt hopeloos verloren.quote:Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
SMS TERUG GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRREDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ongeduldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |