16, en woon in gelderland.quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dan word ik wel nieuwsgierig naar je leeftijd, waar je woont, en hoe je er uit ziet.
Den Helder, ik kom er binnenkortquote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
helemaal naar die uithoek die den helder heet
Brrr, ik zou die dus nooit durven laten zetten he.quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij welEn staat erom bekend de meest pijnlijke te zijn.
Een piercing door je clithood of door het toompje van je lul doen allemaal minder en minder lang zeer
Vast niet met een naald.quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Lotusss het volgende:
Aanstaand weekend word ik helemaal lek geprikt!!!![]()
![]()
![]()
Oeh nice, Den helder is opzich wel leuk ^^quote:Op maandag 27 september 2010 15:35 schreef Merel- het volgende:
[..]
Den Helder, ik kom er binnenkort
Want.. naar Texel
Oké dan...Tepelpiercing leek mijn nog wel leuk...quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij welEn staat erom bekend de meest pijnlijke te zijn.
Een piercing door je clithood of door het toompje van je lul doen allemaal minder en minder lang zeer
Een keertje wezen shoppen met een vriendin van Texel, was wel leuk iddquote:Op maandag 27 september 2010 15:36 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oeh nice, Den helder is opzich wel leuk ^^
nou mij niet. gadverdamme als ik er alleen al aan denk als je dat moet laten zetten ;oquote:Op maandag 27 september 2010 15:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oké dan...Tepelpiercing leek mijn nog wel leuk...
miss dat het bij mannen minder pijnlijk is?quote:Op maandag 27 september 2010 15:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oké dan...Tepelpiercing leek mijn nog wel leuk...
dat denk ik wel.. bij mannen is de tepel toch wel minder gevoelig dacht ik zo...quote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss dat het bij mannen minder pijnlijk is?
Ach.. daarna begint de pijn pasquote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef antimali het volgende:
[..]
nou mij niet. gadverdamme als ik er alleen al aan denk als je dat moet laten zetten ;o
ik hoop hetquote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss dat het bij mannen minder pijnlijk is?
Bij de mannen die ik tot nu toe heb ontmoet nietquote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
dat denk ik wel.. bij mannen is de tepel toch wel minder gevoelig dacht ik zo...
ik hoor altijd van wel.quote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
dat denk ik wel.. bij mannen is de tepel toch wel minder gevoelig dacht ik zo...
Oh het centrum vind ik dan weer niet zoveel aanquote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Merel- het volgende:
[..]
Een keertje wezen shoppen met een vriendin van Texel, was wel leuk idd
nou, je hebt er mannen bijquote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
graseter?quote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben jij wel wat voor Graseter.
Tweequote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef antimali het volgende:
[..]
![]()
maar jij hebt er dus een? echt respect.
* meldt.quote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, je hebt er mannen bijdie er best wat gevoel in hebben zitten. Dus ik weet niet of t echt veel verschilt
Wat is er wel leuk danquote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oh het centrum vind ik dan weer niet zoveel aan
Nee idd, bij sommige mannen heel gevoelig, bij anderen totaal niet.. Maar goed, das natuurlijk bij vrouwen net zo..quote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, je hebt er mannen bijdie er best wat gevoel in hebben zitten. Dus ik weet niet of t echt veel verschilt
Of voor mijquote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben jij wel wat voor Graseter.
We hebben geen sex gehad en van zoenen word je niet zwanger!quote:
ja iddquote:Op maandag 27 september 2010 15:41 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nee idd, bij sommige mannen heel gevoelig, bij anderen totaal niet.. Maar goed, das natuurlijk bij vrouwen net zo..
dat probleem had ik vorige maand, morning afterpil doet wonderenquote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben geen sex gehad en van zoenen word je niet zwanger!
O kut, het zal toch niet van dat trio zijn? Dan weet ik niet wie de papa is!
't verschilt bij mij altijd een beetje per persoon..quote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idddat was ook mijn volgende punt haha
moet er niet aan denken weinig gevoel te hebben in mn tepels trouwens...
Vlucht nu het nog kan.quote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef antimali het volgende:
[..]
wat een belangstelling allemaal whaha
en allemaal sinds je snelle geslachtsveranderingquote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef antimali het volgende:
[..]
wat een belangstelling allemaal whaha
Ik heb er niet veel gevoel inzitten.quote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idddat was ook mijn volgende punt haha
moet er niet aan denken weinig gevoel te hebben in mn tepels trouwens...
quote:Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
SMS TERUG GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRREDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ongeduldig
Lievve Duim!quote:
Serieuze vraag:quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Lotusss het volgende:
Aanstaand weekend word ik helemaal lek geprikt!!!![]()
![]()
![]()
Samequote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel gevoel inzitten.
Maar vind het wel erg leuk als een man dat wel heeft
vandaar je 2 tepelpiercings. dat lijkt me dan niet zo'n goed idee voor mij, dat wordt me dan iets te pijnlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel gevoel inzitten.
Maar vind het wel erg leuk als een man dat wel heeft
Jezus.. Je bent echt hopeloos verloren.quote:Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
SMS TERUG GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRREDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ongeduldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |