quote:
Ja want ik ben de enigste vrouw in Den Bosch die 31 is.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want ik ben de enigste vrouw in Den Bosch die 31 is.
quote:Cafés ontruimd wegens brand
Uitgegeven: 1 oktober 2010 18:59
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2010 20:03
DEN BOSCH - Een aantal cafés in het centrum van Den Bosch is vrijdag ontruimd omdat boven een van de cafés een brand woedde. Dat heeft de politie laten weten
Er zijn geen mensen gewond geraakt door de brand. Wel moesten ambulancemedewerkers enkele mensen ter plekke behandelen, zo liet een woordvoerster van de politie weten.
De brandweer had het vuur snel onder controle. De ontruimde cafés hebben geen schade opgelopen en worden dezelfde avond nog vrijgegeven, aldus de politie.
dat meisje helemaal links op 2:44 heb ik ooit nog eens geregeldquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat meisje helemaal links op 2:44 heb ik ooit nog eens geregeld
wat nou, dat is een kei leuk meisje hoorquote:
Alsof jij mensen regeltquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat nou, dat is een kei leuk meisje hoor![]()
ze was destijds mijn cursist bij zeilen
Idd. Ben zeiknatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:44 schreef FedExpress het volgende:
Pfff, wat een hondenweer zeg. lekker door de regen moeten fietsen. haat aan regen!
sowiesoquote:
Dan doe je dat maar sinds kort. Maarja, ik ga slapen. Dag lekker kaboutertje van mequote:
quote:
In Den Bosch zelf? Anders moet je dat een keer proberenquote:
buitenfirma had er eeen paar meegenomen van de stationsweg in denbosch.. Ze waren heerlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Den Bosch zelf? Anders moet je dat een keer proberen
Ah, dan is het wss van De Groot, die zijn het best, schijnt. Al lust ik geen Bossche Bollenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:17 schreef murp het volgende:
[..]
buitenfirma had er eeen paar meegenomen van de stationsweg in denbosch.. Ze waren heerlijk
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, dan is het wss van De Groot, die zijn het best, schijnt. Al lust ik geen Bossche Bollen
Hou niet van chocoladequote:
Bijdehand!?! Dat kan toch niet als bosschenaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, dan is het wss van De Groot, die zijn het best, schijnt. Al lust ik geen Bossche Bollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |