Ik heb weekend maar ben nu aan het werkquote:
In je weekend werken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb weekend maar ben nu aan het werkZin in maandag
Morgen en overmorgen niet. Slechts op dagen dat ik vrij ben van schoolquote:
Oh maar dat is wel handig dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen niet. Slechts op dagen dat ik vrij ben van school
Zolang ik kan fokken wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel handig dan.
Hoezo ben jij daar nu aan het werk dan.quote:
Daar werk ik niet. Maar hintham ligt toch in oost?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo ben jij daar nu aan het werk dan.
Dat ligt in oost ja. Ik moet die SOA uit m'n oor laten halen die ik maandag van de visite heb opgelopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar werk ik niet. Maar hintham ligt toch in oost?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef bijdehand het volgende:
O ja, carolus. Hij moet wel een klein piemeltje gehad hebben dan
alles past, als je maar wilquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef bijdehand het volgende:
O ja, carolus. Hij moet wel een klein piemeltje gehad hebben dan
Dat kloptquote:
ST is ook 31...quote:Vrijend stel betrapt op bordes stadhuis Den Bosch
Uitgegeven: 1 oktober 2010 15:31
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2010 15:31
DEN BOSCH - Surveillerende agenten van de politie in Den Bosch hebben vrijdagochtend een vrijende man en vrouw betrapt op het bordes van het stadhuis. De politie heeft dat gemeld.
Agenten reageerden op de melding van een getuige. Toen het stel doorkreeg dat de vrijpartij voor de climax moest stoppen werd een van de twee kwaad op de politie.
De 45-jarige Bosschenaar beledigde de agenten en weigerde zijn naam te geven. Hij werd aangehouden en ter ontnuchtering in een politiecel gezet.
De 31-jarige vrouw uit Den Bosch is bekeurd voor aanstootgevend gedrag. De man is later naar huis gestuurd met in totaal drie bekeuringen, eveneens voor aanstootgevend gedrag, voor belediging en voor het weigeren zijn naam op te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |