Ik zou het niet weten eigenlijk... neem aan dat je daar ook een theoriecertificaat moet hebben ja. Maar dat hoor ik dan hopelijk nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als je nu naar de bnor moet.. ( waar we uiteraard niet van uit gaan he.. ) en je zou bv een jaar moeten wachten..dan is je theorie examen ook verlopenen kan je dat ook weer opnieuw gaan doen of? :S
quote:
dus omdat de BNOR enorme wachttijden zou hebben.. zou het je theorie weer kunnen kosten :/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk... neem aan dat je daar ook een theoriecertificaat moet hebben ja. Maar dat hoor ik dan hopelijk niet
[..]
Ik wilde hem heel de week al veranderen maar het mocht niet omdat ik aan dat maffiaspel in MIS meedeed, nu ben ik dood en mag het wel
Maar ik weet geen leuke ava
vertel eens wat meer over hoe t er bij de BNOR aan toe gaat ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:48 schreef Danielle_ het volgende:
Ik heb 2 maanden mogen wachten op m'n BNOR... Gelukkig had ik nog theorie tot half november en redde ik het binnen die tijd.
Succes morgen 08gnoT.!
Ik snap precies wat je bedoeld en ik ben het er grotendeels ook mee eens maar bekijk het ook eens van de andere kant, als het mij nu helpt met lessen en dat ik dingen daardoor sneller op pik omdat ik rustiger blijf, waarom zou ik het dan niet gebruiken? En die laatste regel, het niet zo drukmaken is precies waar het fout gaat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:57 schreef twiFight het volgende:
Tsja ik weet niet hoor, ga je nou de rest van je leven valeriaan slikken als je moet rijden? Ik wil niet lopen flamen, maar ik snap het niet dat mensen zo snel naar 'middeltjes' grijpen om het probleem op te lossen. Volgens mij is het zoeken naar een excuus om te verklaren waarom het rijden niet wil.
Ik was na 40 lessen (tevens laatste) les nog steeds een beetje (gezond) zenuwachtig als ik moest lessen en zweten deed ik bijna altijd in de auto. Komt ook omdat je gewoon erg geconcentreert bent en daarom extra je spieren aanspant. Dat genereert allemaal extra hitte, en dat moet je lichaam kwijt. Of die onnodig domme fouten door de zenuwen komen dat betwijfel ik. Je bent verdorie net begonnen, waarom zou je nu al perfect rijden? Domme fouten maak je over 20 lessen ook nog wel eens. Les gewoon door, maar je niet zo druk over die zenuwen en je zult zien dat over een paar weken alles beter is.
Hoeveel keer heb je examen gedaan??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Dankje!!Ik dacht echt dat ik weer gezakt was toen de examinator de auto de kant in trok toen er een ambulance aankwam, maar hij zei dat dat niet telde
Dat was eigenlijk ook het enige van de rit
Was wel stikzenuwachtig, erger dan de vorige keren bij elkaar volgens mij
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Dankje!!Ik dacht echt dat ik weer gezakt was toen de examinator de auto de kant in trok toen er een ambulance aankwam, maar hij zei dat dat niet telde
Dat was eigenlijk ook het enige van de rit
Was wel stikzenuwachtig, erger dan de vorige keren bij elkaar volgens mij
4xquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je examen gedaan??
quote:
Thanksquote:
Heerluk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk
vanaf volgende week donderdag mag ik officieel de nederlandse wegen onveilig maken
Whoehoeeeeeeeee!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk
vanaf volgende week donderdag mag ik officieel de nederlandse wegen onveilig maken
Niet te vroeg juichen meidquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Whoehoeeeeeeeee!!!![]()
![]()
![]()
You make me a proud poster! Helemaal lekker voor je meid! Lekker met je eigen autootje de weg op, niks heerlijkers dan dat! Nooit meer lessen, nooooooooit meer
Succesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:00 schreef Straalkachel het volgende:
Volgende week theorie.. ben benieuwd.. :
Ik zou het eigenlijk geen straf vinden om weer te moeten lessenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen meid. Teveel overtredingen op de weg en je bent alsnog de lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |