Ja, dat vind ik normaal. Het is immers normaal dat het kranten dat doen. Al jaren en overal ter wereld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en jij ?
of vind je het wel normaal wanneer een bekende van je helemaal doorzeeft door kogels gefotografeerd en al in de krant verschijnt ?
Daar zijn de wetten en regels nu eenmaal anders. Al blijft zoiets natuurlijk afschuwelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef sp3c het volgende:
de pers behoort toch niet tot de strijdende partijen?
iemand heeft ze die foto gegeven danwel toestemming gegeven om die foto te nemen en dan ben je in mijn ogen fout bezig
moesten wij is bij een Talibanner doen zeg dan zijn de rapen gaar
Een retorische opmerking? Bestaat dat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:10 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Vanwege de retorische opmerking. Dergelijke respectloosheid is echt niet nieuw of uitzonderlijk...
Pim Fortuyn, Theo van Gogh, Ruben. Dat schiet me nu even te binnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:13 schreef Gulo het volgende:
[..]
Een retorische opmerking? Bestaat dat?![]()
Nee, ok, misschien is het niet uitzonderlijk. Maar ik vind het wel stuitend. Ik heb het nog niet eerder gezien dat ik me zo herinner.
Allen geen moordenaars, dunkt me. Tanja WEL.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:15 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Pim Fortuyn, Theo van Gogh, Ruben. Dat schiet me nu even te binnen.
Hmm, dan had hij hem wel helemaal verwijderd, ik vind een link ook prettiger persoonlijk, had al gekeken, hoef het niet steeds te zien. Dit is ergens ook meer kies, als je de foto neerzet dan staat ze bijna in de etalage. (just my 2 cents)quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[ Bericht 17% gewijzigd door sp3c op 28-09-2010 23:12 ]
Ah, de censuurpolitie is ook weer bezig.
Vuurwerkreclames wel es gezien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dan had hij hem wel helemaal verwijderd, ik vind een link ook prettiger persoonlijk, had al gekeken, hoef het niet steeds te zien. Dit is ergens ook meer kies, als je de foto neerzet dan staat ze bijna in de etalage. (just my 2 cents)
Nu je het zegt. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:15 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Pim Fortuyn, Theo van Gogh, Ruben. Dat schiet me nu even te binnen.
We hebben allemaal ons referentiekader, maar het is goed als je er af en toe bewust van bent.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:18 schreef Gulo het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Je hebt helemaal gelijk.
Blijkbaar maakt dit meer indruk op me.
Waarom val je me aan? Ik mag gewoon mijn mening geven, je noemt Sp3c een censuur nazi terwijl hij alleen maar de img tags heeft weggehaald, dat jij de foto niet erg vind wil toch niet zeggen dat een ander zich daar niet aan mag storen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vuurwerkreclames wel es gezien?![]()
Do not copy this stupidity.
Als mijn vrienden zulke debiele plannen in hun hoofd halen, dan zou ik alle moeite doen om ze van die onzin af te houden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom val je me aan? Ik mag gewoon mijn mening geven, je noemt Sp3c een censuur nazi terwijl hij alleen maar de img tags heeft weggehaald, dat jij de foto niet erg vind wil toch niet zeggen dat een ander zich daar niet aan mag storen?
Dat ik het niet eens ben met haar acties wil niet zeggen dat ik het haar familie gun dat ze hier in de etalage staat, dat heb ik eerder ook al gezegd. Of reken je het haar familie en vrienden van vroeger ook aan?
Er is geen sprake van 'de strijdende partijen'. Er is een overheid, en er is een terroristische organisatie. Als het om dit onderwerp gaat staat de Colombiaanse pers als een blok achter de overheid. (Op een paar linkse blaadjes na).quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef sp3c het volgende:
de pers behoort toch niet tot de strijdende partijen?
iemand heeft ze die foto gegeven danwel toestemming gegeven om die foto te nemen en dan ben je in mijn ogen fout bezig
moesten wij is bij een Talibanner doen zeg dan zijn de rapen gaar
Neemt niet weg dat er mensen zijn die dit raakt, DIE mensen verdienen het niet geconfronteerd te worden met de foto's, dat is mijn mening daar zul je het mee moeten doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als mijn vrienden zulke debiele plannen in hun hoofd halen, dan zou ik alle moeite doen om ze van die onzin af te houden.
Wat een oerdom wijf zeg. Good riddance. Hier mist niemand iets aan.
Meer aangegrepen worden door de dood van een bewezen moordlustige terroriste dan de zwaargewondheid van een kind of de tragische dood van 2 strijders van het vrije woord.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef Gulo het volgende:
[..]
Pardon? Waar slaat dit nou weer op? Doe eens gewoon normaal, wil je.
Idd, het ziet er naar uit dat haar ouders haar snel terug zullen krijgen nu.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:31 schreef larry_flynt het volgende:
Ik hoop voor de ouders dat het onjuist is, maar ik vrees het ergste....
Ja. Elke FARC terrorist minder betekent een beter leven voor de arme plattelandsbevolking die anders hun 14 jarige dochter ontvoerd zien worden om als sexslavin te worden gebruikt. Een beter leven voor de kleine ondernemer met een meubelfabriek en 10 werknemers in een klein stadje in Valle del Cauca, zoals de broer van mijn vriendin, die nu minder kans heeft dat hij bij een FARC wegversperring de helft van zijn winst kwijt is, of al zijn winst op een mindere dag. Of zijn leven op een heel slechte dag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef Maron het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zou het met haar dood beter worden met de mogelijkheden voor de straatarme bevolking aldaar..?
Okay, dat ze daar niets te zoeken heeft/had is een ander verhaal, maar in haar plaats komen er 20 anderen..en dat kan alleen maar slechter worden voor Colombia..
Dat heb je weer mooi gezegd, m'n waarde.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja. Elke FARC terrorist minder betekent een beter leven voor de arme plattelandsbevolking die anders hun 14 jarige dochter ontvoerd zien worden om als sexslavin te worden gebruikt. Een beter leven voor de kleine ondernemer met een meubelfabriek en 10 werknemers in een klein stadje in Valle del Cauca, zoals de broer van mijn vriendin, die nu minder kans heeft dat hij bij een FARC wegversperring de helft van zijn winst kwijt is, of al zijn winst op een mindere dag. Of zijn leven op een heel slechte dag.
Je weet echt absoluut niet waar je het over hebt.
Het is niet verkeerd dat ze FARC aanpakken, echt niet, hopelijk wordt het daar gauw rustig en kan je zwager rustig zijn werk doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja. Elke FARC terrorist minder betekent een beter leven voor de arme plattelandsbevolking die anders hun 14 jarige dochter ontvoerd zien worden om als sexslavin te worden gebruikt. Een beter leven voor de kleine ondernemer met een meubelfabriek en 10 werknemers in een klein stadje in Valle del Cauca, zoals de broer van mijn vriendin, die nu minder kans heeft dat hij bij een FARC wegversperring de helft van zijn winst kwijt is, of al zijn winst op een mindere dag. Of zijn leven op een heel slechte dag.
Je weet echt absoluut niet waar je het over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |