Wat een hersenloze kneuzen inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik heb nog eens dat artikel met de foto erin bekeken en helemaal naar beneden doorgescrolt: ik zie echt tig paginas vol reacties van nederlanders erin .... ik schaam me soms om in nederland te wonen nu ik die reacties zo lees.
waarschijnlijk allemaal telegraaflezers reacties.
Ik zie slechts uitingen van schaamte voor het ooit bestaan van een immorele hoer met een seksuele fantasie voor communistische indianen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik heb nog eens dat artikel met de foto erin bekeken en helemaal naar beneden doorgescrolt: ik zie echt tig paginas vol reacties van nederlanders erin .... ik schaam me soms om in nederland te wonen nu ik die reacties zo lees.
waarschijnlijk allemaal telegraaflezers reacties.
Doe toch eens normaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie slechts uitingen van schaamte voor het ooit bestaan van een immorele kankerhoer met een seksuele fantasie voor communistische indianen.
Over de doden niets dan goeds zeker? Dat soort hypocrisie. En dan nog wel bij een dooie terroriste.
Espero que esa puta cancerosa seria un ejemplo para miles de chicas "inocentes" que quieren copiar ese terorismo de Tanja.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef kahaarin het volgende:
Echt sneu die reacties, respectloos, ik snap dat je het niet eens bent met wat Tanja heeft gedaan maar om nu een Colombiaanse krantensite te gebruiken om Wilders te promoten, namen van andere politici te misbruiken en zelfs te reageren met als nick: "moeder van Tanja" gaat wel heel erg ver. Vooral als je dat in (belabberd) Nederlands doet, Engels is te moeilijk voor sommigen denk ik.![]()
Je hebt gelijk over die ziekte.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal.
We weten hoe je er over denkt, en dan hoef je er niet ziektes en weet ik veel wat bij te slepen. Je komt imo dan alleen maar dom over eigenlijk.
Ahm, ik verwacht juist eerder van hoogopgeleiden dan laagopgeleiden dat ze zich aansluiten bij linkse terreurgroepen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, net zo dom. Tanja heeft alleen een WO opleiding gedaan waardoor je niet verwacht dat ze zoiets als aansluiten bij de FARC zou doen.
Nee, maar ik denk dat de kans erg klein is dat ze het niet is.quote:
Inderdaad. Ben eens benieuwd of zij dat is op die foto of dat ze toch al eerder is omgekomen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat de kans erg klein is dat ze het niet is.
Kun je ook nog inhoudelijk reageren?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Opgeruimd staat netjes mocht ze idd kapot geschoten zijn.
Zoals ik hierboven al zei komt de extreme aandacht voor Tanja voort uit seksisme, en dat zie je hier ook weer mooi terug: de vrouwen onder de radicalen lokken 1) de felste reacties uit bij mannen (veel feller dan mannelijke radicalen) en 2) die reacties bevatten vrijwel altijd het woord 'hoer' of iets in die geest.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie slechts uitingen van schaamte voor het ooit bestaan van een immorele hoer met een seksuele fantasie voor communistische indianen.
Over de doden niets dan goeds zeker? Dat soort hypocrisie. En dan nog wel bij een dooie terroriste.
Je hebt helemaal gelijk, het was me ook al opgevallen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef Scribent het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei komt de extreme aandacht voor Tanja voort uit seksisme, en dat zie je hier ook weer mooi terug: de vrouwen onder de radicalen lokken 1) de felste reacties uit bij mannen (veel feller dan mannelijke radicalen) en 2) die reacties bevatten vrijwel altijd het woord 'hoer' of iets in die geest.
Er is niets aan gelogen. Ik heb het boek over haar gelezen en volg Colombia in het algemeen en de FARC in het bijzonder met verhoogde interesse.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef Scribent het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei komt de extreme aandacht voor Tanja voort uit seksisme, en dat zie je hier ook weer mooi terug: de vrouwen onder de radicalen lokken 1) de felste reacties uit bij mannen (veel feller dan mannelijke radicalen) en 2) die reacties bevatten vrijwel altijd het woord 'hoer' of iets in die geest.
Ja, dat is wel zo, het zou idd een voorbeeld moeten zijn voor anderen, een voorbeeld van hoe het niet moet, toch vind ik het gros van de Nederlandse reacties daar triest.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Espero que esa puta cancerosa seria un ejemplo para miles de chicas "inocentes" que quieren copiar ese terorismo de Tanja.
Ehm, nee, dit soort idiote comments staan er ook:quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie slechts uitingen van schaamte voor het ooit bestaan van een immorele hoer met een seksuele fantasie voor communistische indianen.
*plaatsvervangende schaamte.*quote:Tanja's moeder (no verificado)
Mie, 09/29/2010 - 01:52
Ik ben allereerst erg blij dat ze is gevonden en nog blijer dat ze dood is. Wat hebben we een ellende met haar gehad vroeger als kind al. Als ze haar zin niet kreeg dan terrorisseerde ze de hele buurt.
Toen ik voor de grap een keer zei dat ze dat maar in het buitenland doen heeft ze dat iets te letterlijk genomen.
nouja we zijn blij dat het stomme wicht dood is en we hopen dat ze rot in hell nadat ze onze famillie zo te schande heeft gemaakt.
Stem nee, stem PVV
O en alle moslims moeten dood. varkensneukers. Daar hebben we nog meer verdriet fan dan het stuk verdriet wat onze dochter was.
Domme lui heb je overal. Wat is precies het probleem?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, nee, dit soort idiote comments staan er ook:
[..]
*plaatsvervangende schaamte.*
Onzin, heeft niks met schaamte te maken. Wat een zieke figuren.......quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
het is ook gewoon nog steeds een stuk ongebruikelijker dat de dames ten strijde trekken, als ze er dan ook nog eens goed uitziet dan is een verhaal snel geschreven natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Scribent het volgende:
[..]
Zelfde reden dat Ulrike Meinhof meer tot de verbeelding spreekt dan Andreas Baader en Patty Hearst meer dan andere (mannelijke) radicalen.
Het is iets seksistisch, het good girl gone bad idee, het spreekt gewoon erg tot de verbeelding als een meisje zulke dingen doet, vooral als het een van oorsprong braaf burgerlijk Westers meisje is, zoals Ulrike, Patty of Tanja, of Gudrun Ensslin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Kan je dat ook nog ergens mee onderbouwen, of is dat alleen een gevoel? De praktijk wijst namelijk anders uit...quote:Op woensdag 29 september 2010 00:06 schreef larry_flynt het volgende:
Maar ik ben van mening dat sommige, ik zal niet zeggen de meeste, bij de FARC gaan met als doel zich in te zetten voor de arme (boeren)bevolking. Dan blijkt het pure coke handel te zijn en is een terug weg niet mogelijk.
Had verder geen inhoudelijk oordeel over je reactie hoor, anders dan dat het de clichés die dit onderwerp beheersen niet ontstijgt.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is niets aan gelogen. Ik heb het boek over haar gelezen en volg Colombia in het algemeen en de FARC in het bijzonder met verhoogde interesse.
Ze heeft zich laten uitwonen om een verknipt ideaal. Hoer lijkt me nog een bijzonder schappelijke kwalificatie van haar.![]()
En de felheid is vooral gericht op het waarom EN het feit dat ze een Nederlandse is. Er is zoveel goed werk te verrichten in Colombia, en wat doet een vertegenwoordigster van ons mooie liberale veilige land? Die gaat transmilenios opblazen om duistere ideologische principes over te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |