En dan gaan zitten miepen over dat iemand laks is met terugsms'enquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ja naast mijn date perikelen, is er dit weekend ook een vriendin uit Nijmegen spontaan overleden en heeft een oom van mijn ex de diagnose keelkanker gekregen, dus ik ben er niet met mijn hoofd bij.
Het stormt in mijn hoofd.
Jij komt niet uit Rotterdam dus met jou kan ie daar niey romantisch doen.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ja naast mijn date perikelen, is er dit weekend ook een vriendin uit Nijmegen spontaan overleden en heeft een oom van mijn ex de diagnose keelkanker gekregen, dus ik ben er niet met mijn hoofd bij.
Het stormt in mijn hoofd.
Die zat laatst in................ weettikniemeer.quote:Op maandag 27 september 2010 13:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zo... Carlos vorig seizoen, en Carlos Desperate Housewives nu...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel mensen, het is dezelfde acteur
Een scheermes doet wonderen.quote:Op maandag 27 september 2010 13:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zo... Carlos vorig seizoen, en Carlos Desperate Housewives nu...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel mensen, het is dezelfde acteur
Vlarp gaat vanavond gewoon de hele avond allerlei liefdesbetuigingen voor je zitten vouwen denk ikquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het nadeel is alleen dat het allemaal ex-schoonfamilie is en dat ik momenteel niemand hebt om tegen aan te lullen.
Het begin is er nu, misschien zie je me de volgende keer wel 37 seconden.quote:Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Hopelijk sms't je dude snel terug. Je was heul niet stom hoor, tenminste niet in de 17 seconden dat ik je gezien heb
.
Dat is ook een goede optie, zeker als je elkaar al wat beter kent...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Beetje de strekking van: Wat heb jij voor gevoel over ons na dit weekend?quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Hoe heb je de vraag gesteld? Ja per sms, maar met welke woorden?
Da's directquote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Beetje de strekking van: Wat heb jij voor gevoel over ons na dit weekend?
Het is in ieder geval duidelijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Beetje de strekking van: Wat heb jij voor gevoel over ons na dit weekend?
Tussen de regels doorlezen doe ik al teveel.quote:
Meerdere malen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Steve het volgende:
Heb je ook gezegd wat je er zelf van vond?
Ik weet toch al hoe je er uitziet.quote:
Hoe weet jij dat ik zo behaard ben?quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet toch al hoe je er uitziet.
Wilde alleen ff weten WELKE foto van Bokito je er in had gedaan, die van voor of na zijn 15 minutes of fame.
Jij hebt mij toch ook 5,4 seconden gezien!quote:
5,3quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch ook 5,4 seconden gezien!
quote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Steve het volgende:
Tv.
[/grapje gebruikt om op je te kunnen :r'en]
Vertrapt onder het witte paardquote:
Had ie maar geen prins moeten worden, of moeten leren paardrijden... zo kan iedere malloot wel prins worden!quote:
quote:Geachte meneer van en dat zet ik maar ff niet neer op fok,
Aangezien ik het Frisofeest en dan vooral het slot daarvan erg aangenaam vond vroeg ik mij af of u wellicht zin had (en tijd, ook handig) om misschien een keer iets te gaan drinken. In de White Lodge of de Black Lodge van Twin Peaks, of in Fangtasia. Ook leuk! Uw Keuzexxx, Stephan
origineel smsjequote:
quote:
of was het reuzinquote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vertrapt onder het witte paard
quote:
He, het is mijn prins dus ik bepaal hoe hij vertrapt wordt hequote:
en ik maar denken dat prince van Lu wasquote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He, het is mijn prins dus ik bepaal hoe hij vertrapt wordt he
quote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
REAGEEEEEEEEEEEEEEEEEER GODVERRRRRRRRRRRRRRRRREDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik gooi het op "college"quote:Op maandag 27 september 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ga je je nu ook afvragen waar ie nu is?
sinds wanneer is het jou prins, ik roep om een prins en ineens is het jou prinsquote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He, het is mijn prins dus ik bepaal hoe hij vertrapt wordt he
Waar is de jouwe dan? Die van de MSN?quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds wanneer is het jou prins, ik roep om een prins en ineens is het jou prins
Zo jij bent ook weer eens uit je ei komen kruipen?quote:
Jij had er nog geen gevonden, ik al wel... maar die was vertrapt!quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds wanneer is het jou prins, ik roep om een prins en ineens is het jou prins
ja is al lang geleden sorry!! heb even dipje gehad!quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo jij bent ook weer eens uit je ei komen kruipen?
Ach zolang je geen typefouten meer maakt is het je vergevenquote:
Kreeg je ook geen smsje terug???quote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef Stecky het volgende:
[..]
ja is al lang geleden sorry!! heb even dipje gehad!
WRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kreeg je ook geen smsje terug???
Ik wacht al langer.quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Ik heb er ook een gevonden, maar die is met de ochtendnevel opgelostquote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij had er nog geen gevonden, ik al wel... maar die was vertrapt!
quote:
Ik weet iets..............quote:
O neee kut, heb je nummer nietquote:
Had je me vrijdag maar zwoel in mijn oor moeten fluisteren dat je m'n nummer wilde hebben.quote:
Ja sorry, was aan het zoenen met ene niet terugsmsende TUE studentquote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je me vrijdag maar zwoel in mijn oor moeten fluisteren dat je m'n nummer wilde hebben.
Je weet zeker dat deze TUE-student geen kloon van je is he... anders wordt wachten een langdurig verhaalquote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, was aan het zoenen met ene niet terugsmsende TUE student
Ja zo begonnen ze in Singles ook al, want:quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet zeker dat deze TUE-student geen kloon van je is he... anders wordt wachten een langdurig verhaal
Misschien spannen jullie wel samen onder een hoedje... dat je vrijdag op hadquote:
Misschien straft god je nu welquote:Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo begonnen ze in Singles ook al, want:
Hij zit op de TUE
Hij wwoont in de buurt
Hij houdt van rock festivals
Hij drinkt bier, uit de fles
Hij houdt van dezelfde series
En de reactie waS: Het is HeulMacho!
quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien straft god je nu wel
Wow.quote:Op maandag 27 september 2010 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Friso had 497 betalende bezoekers
Met 467 zouden we quitte staan ongeveer.
waren er ook mensen die alleen voor shane kwamen, die meteen weer weg waren na het optreden?quote:Op maandag 27 september 2010 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Friso had 497 betalende bezoekers
Met 467 zouden we quitte staan ongeveer.
Niet veel volgens mijquote:Op maandag 27 september 2010 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waren er ook mensen die alleen voor shane kwamen, die meteen weer weg waren na het optreden?
Da's waar... maar als je al geen echte hits hebt om op terug te vallen dan wordt het wel gelijk een stuk lastigerquote:Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Niet? Vind ik welAl is een artiest niet bekend dan kun je nog goed ontvangen worden als je goed bent, of het publiek opzweept
Het dak er af is een tweede.
Dat jij je vermaakt hebt?quote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef Steve het volgende:
Ik heb me prima vermaakt, da's het belangrijkste.
en alle jonge kwebbelmeisjes waren tijdens het concert van Shane het rookhol ingevluchtquote:
En spelen op een feest is lastiger want bijna niemand komt echt voor jou.quote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar... maar als je al geen echte hits hebt om op terug te vallen dan wordt het wel gelijk een stuk lastiger
Heb je al een sms?quote:
de barman meneer had een grijze blouse aan, volgens mij met een klein ruitjequote:
als iemand echt een vakman is dan weet hij ook met wat trukjes een lauwe zaal enthousiaster te krijgen.quote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar... maar als je al geen echte hits hebt om op terug te vallen dan wordt het wel gelijk een stuk lastiger
Nee, maar ik mag hopen dat jij er wel één hebt?quote:
Kleur haar?quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de barman meneer had een grijze blouse aan, volgens mij met een klein ruitje![]()
en jij moet je gewoon de volgende keer niet zo verstoppen in de effenaar
ik ga niet nog eens een avond een speurtocht houden
Neequote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag hopen dat jij er wel één hebt?
Ik date nog helemaal niemand. Wie date jij?quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daten wij dezelfde jongen?
Heb je wel goed opgelet met wie ik was?quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik date nog helemaal niemand. Wie date jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem gezien ja, maar slechts heel kort!
Ik zal toch niet per ongeluk die van jou hebben staan zoenen?Dat zou wel het een en ander verklaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
jij gaat de volgende keer maar gewoon op zoek naar een roze Frisoshirtquote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kleur haar?
Ik val gewoon niet op in de massa...ik ben een grijze muis.
Hmm, was het toch een ander. Geen gate dus.quote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee rond die tijd lag ik daar al ruim een uur met te zoenen.
die van jou kon wel goed hard fietsen zegquote:Op maandag 27 september 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Was die van jou ff zoek en kwam ie zo rond 5:45 weer in je hotel?
Mens dat haal ik nog lopend van hier naar de Queenquote:Op maandag 27 september 2010 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van jou kon wel goed hard fietsen zeg
nou ja zeg, jullie haalden mij dus met vliegende vaart in, dat is met andere friso feesten met andere fietsers wel eens anders geweestquote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens dat haal ik nog lopend van hier naar de Queen
En Frederiquequote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef creno het volgende:
LOL, GTST begint vandaag precies zoals het 20 jaar geleden begon met arnie en linda...
Wat een teringherrie 's nacht trouwens op dat plein. We probeerde te slapen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens dat haal ik nog lopend van hier naar de Queen
Van mij mag je, ik reageer heel snel.quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga ook steve maar smsen dan.
Je doet je best maarquote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga ook steve maar smsen dan.
Ja de Markt lieverdquote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat een teringherrie 's nacht trouwens op dat plein. We probeerde te slapen.
Owquote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja zeg, jullie haalden mij dus met vliegende vaart in, dat is met andere friso feesten met andere fietsers wel eens anders geweest
Volgens mij vertelde je net nog heel iets anders....quote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat een teringherrie 's nacht trouwens op dat plein. We probeerde te slapen.
ik heb alleen maar binnen de Effenaar gezochtquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de Markt lieverdCentrum van het centrum zowat.
Maar alles is dan toch wel gesloten inmiddels? Of was dat van die hangjeugd of zo?
Of Stroekie die jou nog zocht?
OMGquote:
Ik vond de tekst RSVP zat hoor. Er stond ene vraag in!quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroeger was het gebruikelijk om een bericht te eindigen met RSVP, om aan te geven dat je graag een antwoord wilt.
In het midden aan de jury tafel hequote:
O ik dacht die neger die wegrendequote:Op maandag 27 september 2010 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In het midden aan de jury tafel he
Brucequote:
zijn die niet dood?quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef creno het volgende:
LOL, GTST begint vandaag precies zoals het 20 jaar geleden begon met arnie en linda...
Titzilla, echt monsterlijkquote:
Je gaat er zelfs verkeerd van spellenquote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk ik houd van volle borsten, rondborstige dames doen het goed bij mij, maar dit is ronduit belachelijk walchelijk
Ik denk dat het hangjeugd was en natuurlijk in de ochtend van allemaal mensen die door de gangen liepen omdat ze gingen ontbijten.quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de Markt lieverdCentrum van het centrum zowat.
Maar alles is dan toch wel gesloten inmiddels? Of was dat van die hangjeugd of zo?
Of Stroekie die jou nog zocht?
Zal ik vragen of Vlarp mijn smsjes naar je doorstuurt?quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik reageer heel snel.
06344367 en het reserve getal is 8quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef Steve het volgende:
Zorg maar dat je m'n nummer ergens vandaan tovert. Of het ergens vraagt. Ik geef wel antwoord.
Je bent een soort smshoer?quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef Steve het volgende:
Zorg maar dat je m'n nummer ergens vandaan tovert. Of het ergens vraagt. Ik geef wel antwoord.
frustrerendquote:
deze is het dusniet eens waard hequote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben dan ook HE'S JUST NOT THAT INTO YOU aan het kijken
Ik weet hoe het voelt.... elke paar minuten kijken of er toch niks is binnengekomen enzoquote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben dan ook HE'S JUST NOT THAT INTO YOU aan het kijken
O shut upquote:Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
deze is het dusniet eens waard he
Kan. We zien wel.quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft ie al de hele dag zijn telefoon ergens laten liggen of is ie leeg ofzo. Ja, dat overkomt mij wel eens.
Net was je wel snel.quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft ie al de hele dag zijn telefoon ergens laten liggen of is ie leeg ofzo. Ja, dat overkomt mij wel eens.
Doe je dat ook altijd met een half uur vertraging?quote:Op maandag 27 september 2010 22:04 schreef Steve het volgende:
Volmondig (whehe [ afbeelding ]) ja..
quote:Op maandag 27 september 2010 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe je dat ook altijd met een half uur vertraging?
uhuhquote:
Bij jou is er ook niets anders dan hoog of laag he?quote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uhuh
als het niet zo diep zat zou het je niets doen, ice queen
welja schuif het maar weer op mijn bordquote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jou is er ook niets anders dan hoog of laag he?
Het zit niet diep. Het doet me ook niet niets.
Zelfs ik ontvang sms'jes van Steve.quote:Op maandag 27 september 2010 22:04 schreef Steve het volgende:
Volmondig (whehe [ afbeelding ]) ja..
Ik mag niet met Steve smsen van Vlarp.quote:Op maandag 27 september 2010 23:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zelfs ik ontvang sms'jes van Steve.
Wordt er dan wel getwitterd ipv gesmst?quote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Overigens stond "ik heb hem/haar een sms gestuurd maar hij/zij reageert niet" in de top 15 van ergernissen genoemd op twitter.
Kennelijk zijn mensen die actief twitteren andere mensen dan de mensen die niet terugsms'en. Wat op zich wel logisch is.quote:Op maandag 27 september 2010 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt er dan wel getwitterd ipv gesmst?
En is er ook witte rook?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kreeg excuses voor het niet beantwoorden van de sms.
Het is een gevalletje work in progress. Persoon vindt mij erg leuk, maar is nog niet verliefdquote:
Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is een gevalletje work in progress. Persoon vindt mij erg leuk, maar is nog niet verliefd
Ik zou het waarschijnlijk ook beangstigend vinden als er nu weer iemand helemaal verkikkerd op me is, laat er maar wat tijd overheen gaan. Dat is beter.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent
Do NOT make this about youquote:Op maandag 27 september 2010 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
welja schuif het maar weer op mijn bord
als ik je steun is het overdreven
als ik je stimuleer is het overdreven
als ik het af wijs ben ik te voortvarend
Die was zo ontroerend in die rolquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)stuart-100-dood.html
Aww
Ben je zwanger?quote:
Da's minder dan....quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee ik ben altijd misselijk als ik hoofdpijn heb.
En mistigquote:
I thought I saw a Pussycatquote:
I got dark only to shiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiihihiine, loking for a golden liiiihiiiiight!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:. Wat is dat fijn om gefrustreerd heel hard op de fiets mee te blèren zeg.
waar kan jij nu in hemelsnaam druk mee zijn ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
Jullie gaan hard
Goedemorgen manginas![]()
![]()
druk druk druk
Ik heb toch een reactie gegeven? Niet op jou per se, maar wel een reactie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had van jullie filmfreaks wel een reactie verwacht.
wat dacht je van een business to run?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar kan jij nu in hemelsnaam druk mee zijn ?
jij bent toch met sabatical ?
over die cunt van Titanic.. boeie, bitch is 100 years old.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had van jullie filmfreaks wel een reactie verwacht.
Je moet wat minder aan wurgseks doen en zo, dan zou je misschien opgemerkt hebben dat Ang3l daarmee kwam en niet ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
over die cunt van Titanic.. boeie, bitch is 100 years old.
who caresquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet wat minder aan wurgseks doen en zo, dan zou je geweten hebben dat Ang3l mee daar kwam en niet ik.
Michael Hutchence en David Carradine bv.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Als wurgseks verkeerd uitpakt is er weinig "en zo" meer
Ik vind het altijd wel kinky om de keel wat dicht te knijpenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Michael Hutchence en David Carradine bv.
Ik ben voor veel in, maar daar heb ik niets mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Die zouden ze nou eens moeten wurgenquote:
ja, maar je vriend en jij zijn zeker op elkaar ingespeeld en het heeft ook natuurlijk met vertrouwen te maken. Het gaat soms ook weleens fout. Ik heb toen gelezen dat één van het stel het leven liet en die andere werd voor moord aangeklaagd, maar 'gelukkig' hadden ze al hun wurgsexspellen op tape vastgelegd dus gingen ze uit van een ongeluk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel kinky om de keel wat dicht te knijpen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zouden ze nou eens moeten wurgen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
edit: die spoiler stond er eerst niet![]()
Hoe kan dat nou? Je was zo goed bezig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben aangekomen in plaats van afgevallen...
quote:
m'n coach zegt dat het spierontwikkeling isquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je was zo goed bezig.
Doe jij aan hardlopen? Runkeeper is misschien iets voor jou.
Tevens http://valtaf.nl/weblog/6(...)ent+met+de+pedometer
pedometer....quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je was zo goed bezig.
Doe jij aan hardlopen? Runkeeper is misschien iets voor jou.
Tevens http://valtaf.nl/weblog/6(...)ent+met+de+pedometer
Mja, juhwel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]en ook een positief bericht?
ja er zijn maar weinig mensen die dat lekker vinden, maar het behoort samen met witlof tot mijn favoriete groentenquote:
tomaat en knoflook ook maar die dan meer als onderdeel van een gerecht bijv een sausquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja er zijn maar weinig mensen die dat lekker vinden, maar het behoort samen met witlof tot mijn favoriete groenten
spruitjes zijn WEL lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja er zijn maar weinig mensen die dat lekker vinden, maar het behoort samen met witlof tot mijn favoriete groenten
Witlof vind ik ook smerig. Beide te bitter.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de bitterheid wordt ook bepaald door de bereiding, spruitjes niet te lang koken en bij witlof het hart er uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witlof vind ik ook smerig. Beide te bitter.
En dan gaan ze het allemaal opleuken met ham en kaas en appekl... en dan denk ik: Dus de groente ZELF is niet lekker, alles wat ej er bij pleeurt, DAT maakt het lekkerVreet die groente dan gewoonweg NIET
Jij had toch ook spruitjes bij het gaydinay? Die waren best te eten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
smaakt t naar oude verschrompelde worst dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:04 schreef wonderer het volgende:
Bij "pastinaak" moet ik aan wielrennen denken.
Kun je nagaan hoe je geindoctrineerd wordt door roodkapje enzo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de heen-en-weerwolf wel eng vroeger. Terwijl die niets fout doet.
geindoctrineerd?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je geindoctrineerd wordt door roodkapje enzo...
Nou, het had meer te maken dat in het boek Pluk van de Petteflet de wolf hele enge ronde witte ogen zonder pupillen (ander plaatje dan hierboven) had.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je geindoctrineerd wordt door roodkapje enzo...
Nou ja, op zich welquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
geindoctrineerd?
Is dat niet wat overdreven?
Ja... als je er zoeentje bent die ondertussen gaat fokken dat moet je niet naar films als Blair Witch en Paranormal Activity kijken (of bedoelde je die niet, met entity?)quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
smaakt t naar oude verschrompelde worst dan?
ik zit paranormal entity te kijken.. da's ne horror...
we wachten nog enkele ogenblikken op de horror...
denk niet dat die cadeautjes geeft dit jaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Je eigen site... zou er eentje aan de Sint vragen!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Datum, tijd en plaats van de date staan vast
En hij sms't vandaag al een stuk frequenter en snellerquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij sms't vandaag al een stuk frequenter en sneller
I held a gun to his head and assured him that either his brains or a text tot Ang3l would be on the telephone display.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij sms't vandaag al een stuk frequenter en sneller
nee.. je hebt paranormal activity 1 en 2 EN je hebt paranormal entity..quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja... als je er zoeentje bent die ondertussen gaat fokken dat moet je niet naar films als Blair Witch en Paranormal Activity kijken (of bedoelde je die niet, met entity?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |