Ik gooi het op "college"quote:Op maandag 27 september 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ga je je nu ook afvragen waar ie nu is?
sinds wanneer is het jou prins, ik roep om een prins en ineens is het jou prinsquote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He, het is mijn prins dus ik bepaal hoe hij vertrapt wordt he
Waar is de jouwe dan? Die van de MSN?quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds wanneer is het jou prins, ik roep om een prins en ineens is het jou prins
Zo jij bent ook weer eens uit je ei komen kruipen?quote:
Jij had er nog geen gevonden, ik al wel... maar die was vertrapt!quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds wanneer is het jou prins, ik roep om een prins en ineens is het jou prins
ja is al lang geleden sorry!! heb even dipje gehad!quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo jij bent ook weer eens uit je ei komen kruipen?
Ach zolang je geen typefouten meer maakt is het je vergevenquote:
Kreeg je ook geen smsje terug???quote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef Stecky het volgende:
[..]
ja is al lang geleden sorry!! heb even dipje gehad!
WRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kreeg je ook geen smsje terug???
Ik wacht al langer.quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Ik heb er ook een gevonden, maar die is met de ochtendnevel opgelostquote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij had er nog geen gevonden, ik al wel... maar die was vertrapt!
quote:
Ik weet iets..............quote:
O neee kut, heb je nummer nietquote:
Had je me vrijdag maar zwoel in mijn oor moeten fluisteren dat je m'n nummer wilde hebben.quote:
Ja sorry, was aan het zoenen met ene niet terugsmsende TUE studentquote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je me vrijdag maar zwoel in mijn oor moeten fluisteren dat je m'n nummer wilde hebben.
Je weet zeker dat deze TUE-student geen kloon van je is he... anders wordt wachten een langdurig verhaalquote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, was aan het zoenen met ene niet terugsmsende TUE student
Ja zo begonnen ze in Singles ook al, want:quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet zeker dat deze TUE-student geen kloon van je is he... anders wordt wachten een langdurig verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |