I thought I saw a Pussycatquote:
I got dark only to shiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiihihiine, loking for a golden liiiihiiiiight!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:. Wat is dat fijn om gefrustreerd heel hard op de fiets mee te blèren zeg.
waar kan jij nu in hemelsnaam druk mee zijn ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
Jullie gaan hard
Goedemorgen manginas![]()
![]()
druk druk druk
Ik heb toch een reactie gegeven? Niet op jou per se, maar wel een reactie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had van jullie filmfreaks wel een reactie verwacht.
wat dacht je van een business to run?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar kan jij nu in hemelsnaam druk mee zijn ?
jij bent toch met sabatical ?
over die cunt van Titanic.. boeie, bitch is 100 years old.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had van jullie filmfreaks wel een reactie verwacht.
Je moet wat minder aan wurgseks doen en zo, dan zou je misschien opgemerkt hebben dat Ang3l daarmee kwam en niet ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
over die cunt van Titanic.. boeie, bitch is 100 years old.
who caresquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet wat minder aan wurgseks doen en zo, dan zou je geweten hebben dat Ang3l mee daar kwam en niet ik.
Michael Hutchence en David Carradine bv.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Als wurgseks verkeerd uitpakt is er weinig "en zo" meer
Ik vind het altijd wel kinky om de keel wat dicht te knijpenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Michael Hutchence en David Carradine bv.
Ik ben voor veel in, maar daar heb ik niets mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Die zouden ze nou eens moeten wurgenquote:
ja, maar je vriend en jij zijn zeker op elkaar ingespeeld en het heeft ook natuurlijk met vertrouwen te maken. Het gaat soms ook weleens fout. Ik heb toen gelezen dat één van het stel het leven liet en die andere werd voor moord aangeklaagd, maar 'gelukkig' hadden ze al hun wurgsexspellen op tape vastgelegd dus gingen ze uit van een ongeluk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel kinky om de keel wat dicht te knijpen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zouden ze nou eens moeten wurgen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
edit: die spoiler stond er eerst niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |