Hoe kan dat nou? Je was zo goed bezig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben aangekomen in plaats van afgevallen...
quote:
m'n coach zegt dat het spierontwikkeling isquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je was zo goed bezig.
Doe jij aan hardlopen? Runkeeper is misschien iets voor jou.
Tevens http://valtaf.nl/weblog/6(...)ent+met+de+pedometer
pedometer....quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je was zo goed bezig.
Doe jij aan hardlopen? Runkeeper is misschien iets voor jou.
Tevens http://valtaf.nl/weblog/6(...)ent+met+de+pedometer
Mja, juhwel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]en ook een positief bericht?
ja er zijn maar weinig mensen die dat lekker vinden, maar het behoort samen met witlof tot mijn favoriete groentenquote:
tomaat en knoflook ook maar die dan meer als onderdeel van een gerecht bijv een sausquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja er zijn maar weinig mensen die dat lekker vinden, maar het behoort samen met witlof tot mijn favoriete groenten
spruitjes zijn WEL lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja er zijn maar weinig mensen die dat lekker vinden, maar het behoort samen met witlof tot mijn favoriete groenten
Witlof vind ik ook smerig. Beide te bitter.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de bitterheid wordt ook bepaald door de bereiding, spruitjes niet te lang koken en bij witlof het hart er uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witlof vind ik ook smerig. Beide te bitter.
En dan gaan ze het allemaal opleuken met ham en kaas en appekl... en dan denk ik: Dus de groente ZELF is niet lekker, alles wat ej er bij pleeurt, DAT maakt het lekkerVreet die groente dan gewoonweg NIET
Jij had toch ook spruitjes bij het gaydinay? Die waren best te eten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
smaakt t naar oude verschrompelde worst dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:04 schreef wonderer het volgende:
Bij "pastinaak" moet ik aan wielrennen denken.
Kun je nagaan hoe je geindoctrineerd wordt door roodkapje enzo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de heen-en-weerwolf wel eng vroeger. Terwijl die niets fout doet.
geindoctrineerd?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je geindoctrineerd wordt door roodkapje enzo...
Nou, het had meer te maken dat in het boek Pluk van de Petteflet de wolf hele enge ronde witte ogen zonder pupillen (ander plaatje dan hierboven) had.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je geindoctrineerd wordt door roodkapje enzo...
Nou ja, op zich welquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
geindoctrineerd?
Is dat niet wat overdreven?
Ja... als je er zoeentje bent die ondertussen gaat fokken dat moet je niet naar films als Blair Witch en Paranormal Activity kijken (of bedoelde je die niet, met entity?)quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
smaakt t naar oude verschrompelde worst dan?
ik zit paranormal entity te kijken.. da's ne horror...
we wachten nog enkele ogenblikken op de horror...
denk niet dat die cadeautjes geeft dit jaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Je eigen site... zou er eentje aan de Sint vragen!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Datum, tijd en plaats van de date staan vast
En hij sms't vandaag al een stuk frequenter en snellerquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij sms't vandaag al een stuk frequenter en sneller
I held a gun to his head and assured him that either his brains or a text tot Ang3l would be on the telephone display.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij sms't vandaag al een stuk frequenter en sneller
nee.. je hebt paranormal activity 1 en 2 EN je hebt paranormal entity..quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja... als je er zoeentje bent die ondertussen gaat fokken dat moet je niet naar films als Blair Witch en Paranormal Activity kijken (of bedoelde je die niet, met entity?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |