Daar komt het toch ook op neer. Vieze draaideur criminelen zijn hetquote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe je je "punten" steeds iets aanpast, en steeds een stapje terug doet.
Tot je weer aangekomen bent bij de enige leus die je kent: Diefstal en normen en waarden..
Hoe komt men toch aan die wijsheid dat ze niet willen werken?quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
You want to know what it takes to sell real estate? It takes BRASS BALLS to sell real estate.
De meeste krakers zijn onverzorgd, werkschuw en binnenkort officieel crimineel
Moet je eens kijken naar die gasten (woordvoerders) die je altijd van die groepen op tv (nos) ziet.. Ik lach me rot.
Krijtstreepjes zijn voor achterbakse oplichters.quote:Op maandag 27 september 2010 20:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gelukkig, je hebt mijn bretels nog niet omschreven.. pfew.. Dus ik ben misschien nog wel een beetje hip. Kapotte kleren dragen is armoedig en onverzorgd.
Als een pand verbouwd wordt staat het officieel niet leeg, kan het dus niet gekraakt worden.quote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, opknappen van een pand kost tijd en veel geld. Dan wil je niet dat na de oplevering een stel ratten in je mooie pand zit. Opzouten dus als je opzoek bent naar een huurder of koper. Verdien je eigen geld en doe ermee wat je wilt
Tja, geld verdienen stinkt. De economie laten draaien ook. Belasting afdragen idem.. Allemaal vies en wordt toch aan het verkeerde uitgegeven.. We moeten weer terug naar de tijd voordat de echt bank zijn naam veranderde in de Rabobank.. Lekker met z'n allen ruilen. Waar vrouwen geen stem hebben en waar we lekker ons vlees neerknuppelen...quote:Op maandag 27 september 2010 20:48 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dat is niet eens een baan, dat is geld verdienen met bezit, met kapitaal, kapitalisme dus. Dát is pas parasitair.
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste kant. Ik zeg : na oplevering...quote:Op maandag 27 september 2010 20:51 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Als een pand verbouwd wordt staat het officieel niet leeg, kan het dus niet gekraakt worden.
Beetje meer research misschien?
En hierbij gaat het dus om meer dan eigendomsrecht alleen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lees je post terug en misschien begrijp je er dan meer van.
Mensen moeten gewoon met hun handen van spullen van anderen afblijven. Dat zijn standaard waarden en normen. Het zoeken van domme excuses om iets te stelen / misbruiken is pas onderontwikkeld.
Een jaar na oplevering bedoel je dan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste kant. Ik zeg : na oplevering...
Die paupers bezetten je eigendom en gaan lekker blowen, zogenaamd eeuwig studeren, elkaar ontvlooien en een beetje chillen..quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe komt men toch aan die wijsheid dat ze niet willen werken?
quote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Die paupers bezetten je eigendom en gaan lekker blowen, zogenaamd eeuwig studeren, elkaar ontvlooien en een beetje chillen..
quote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Die paupers bezetten je eigendom en gaan lekker blowen, zogenaamd eeuwig studeren, elkaar ontvlooien en een beetje chillen..
Ik ben niet ontwikkeld en ook niet succesvol. Als jij dat tussen een paar regels kan lezen moet je er iets mee doen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En hierbij gaat het dus om meer dan eigendomsrecht alleen.
Wanneer mensen hun eigendommen verkeerd gebruikten, was kraken toegestaan. Niets mis mee, daar was toen duidelijk behoefte aan.
En het is niet nodig jezelf constant neer te zetten als uitermate ontwikkeld en succesvol (of anderen op deze punten af te vallen) om je magere betogen en argumenten kracht bij te zetten.
Slaap ze Draaijer, ik ga ook maffenquote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef draaijer het volgende:
Lieverds, deze baas gaat even een wijtje pakken, daarna in bad, want morgen weer een lange dag voor de boeg. Ik ga namelijk werken en dat is meer dan aanwezig zijn. Daar verdien ik mijn geld mee.
-X-je
ik kom morgen nog wel even lezen en misschien posten
Ik kan in ieder geval de regels door lezen dat je mond vele malen groter is dan je hart. Knap, maar waar.quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben niet ontwikkeld en ook niet succesvol. Als jij dat tussen een paar regels kan lezen moet je er iets mee doen.
Echt? En het is zo simpel!quote:Ik geloof dus echt niet in de behoefte van het misbruiken van eigendommen als de eigenaar het volgens derden niet juist gebruikt... Dit is echt het domste wat ik heb gehoord..
Ik huil onze hele conversatie aan één stuk door eigenlijk. Ontroostbaar ben ikquote:Straks ga je weer huilen en zeggen dat het tegen speculatie is..
Desnoods een jaar of tien in een slappe markt.quote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, opknappen van een pand kost tijd
Ah, ik hoorde de commissaris Leen Schaap al zeggen dat hij staat te popelen om te gaan ontruimen: dat worden dus mooie tijdenquote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef draaijer het volgende:
Zojuist zag ik die onverzorgde pauper op het NOS journaal antwoorden op de vraag : Ga je voor 1 oktober het pand verlaten? Het antwoord van de luis : Daar kan ik juridisch gezien geen uitspraak over doen! vuile huichelaar..
Dit.quote:Op maandag 27 september 2010 11:20 schreef ElectricEye het volgende:
Excessen op de woningmarkt dienen gewoon aangepakt te worden, dus huisjesmelken moet verboden worden en krakers dienen met grof geweld te worden verwijderd.
Simpel, doeltreffend en leuk om naar te kijken!
Is je vermogenspositie een reden om meer dan twee kantjes nodig te hebben om uit te kunnen leggen dat 1+1=2?quote:Op maandag 27 september 2010 20:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je wordt een beetje een karikatuur van jezelf draaijer.
Laat eens wat van je eerbiedwaardige intellect doorschijnen waar je zo lekker mee verdient, kom op man.
Dit soort volk ben ik nog nooit (bewust) tegen gekomen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Juist niet, ik had hier in het vorige topic nog een aardige discussie met okiokinl over.
Ik heb niets tegen de ideale kraker, maar tot nu toe valt het merendeel van de krakers die ik ontmoet heb onder 'langharig, werkschuw tuig'. Gebouwen binnen 12 maanden kraken, de vernieling in helpen tot de urine van de trap afstroomt terwijl de eigenaar het nakijken heeft, kale kippen kun je immers niet plukken.
nou als je keihard beweerd dat krakers altijd ongewenst zijn, dan neem ik aan dat je weinig ervaring met ze hebt. want het tegendeel is meestal het geval.quote:Op maandag 27 september 2010 18:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoe kom je er eigenlijk bij dat "deze posters" geen persoonlijke ervaring met krakers hebben, omdat ze een andere mening toebedeeld zijn?
De meest recente krakers enigszins in mijn buurt zijn die achter de slager in het Waterkwartier. De buurt daar kan niet wachten tot ze weer weg zijn.
De wet is de wet. Heb je dat van je pappie geleerd? Grote jongen hoor. Waarom verwacht jij überhaupt een volwassen gesprek met zo'n ronduit kortzichtige en kinderachtige gedachtegang? Domme draak.quote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef Karrs het volgende:
[..]
*Grinnik*
Eh...
Wat ben ik toch een wijsneus.![]()
[..]
Wat een geweldige vergelijking zeg!
De volgende keer dat je geen echte argumenten hebt, zeg dat dan gewoon. Probeer niet met dit soort pathetische vergelijkingen aan te komen; je lijkt er alleen maar nog onsympathieker door.
ja vast wel... net zoals er vast een oplossing voor de woningnood zou komen toen de krakersbeweging begon, 40 jaar geleden..quote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er komt vast wel een wet die leegstand bebeoet en een mogelijkheid om mensen te huisvesten op basis van de antikraak-huurovereenkomst stimuleert.
iedereen blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |