quote:Op maandag 27 september 2010 10:10 schreef crv het volgende:Goedemorgen Tombo en de rest natuurlijk
Maar een ban heeft weinig nut hoor, je moet het echt zelf doen. TIjdens mijn bans zat ik gewoon de helft van de tijd te lurken, PM'en, of ik ging wat meer Facebooken of elders surfenquote:
Jajaja maar alle kleine beetjes helpen. Ik zit niet echt vaak op Facebook, Hyves al helemaal niet. en surfen do eik wel maar op een gegeven moment heb ik dat ook wel gezien. FOK is voor mij gewoon het kwaadquote:Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar een ban heeft weinig nut hoor, je moet het echt zelf doen. TIjdens mijn bans zat ik gewoon de helft van de tijd te lurken, PM'en, of ik ging wat meer Facebooken of elders surfen
Jeejquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Maar als ik klaar ben geef ik een feestje en bij dezen zijn jullie allemaal uitgenodigd
Oh die is leuk!quote:
Ze fokt teveel, terwijl ze aan d'r scriptie moet en heeft een 48-uurs ban aangevraagd.quote:
Yeeeeejquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Maar als ik klaar ben geef ik een feestje en bij dezen zijn jullie allemaal uitgenodigd
Maar je kan nog steeds lurken en PM'en en Fobo'en met een banquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jajaja maar alle kleine beetjes helpen. Ik zit niet echt vaak op Facebook, Hyves al helemaal niet. en surfen do eik wel maar op een gegeven moment heb ik dat ook wel gezien. FOK is voor mij gewoon het kwaad
maakt toch niet uitquote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die is leuk!![]()
Ik heet trouwens niet -Miauw- omdat ik zo'n kattenfan ben
Volgens mij hebben de meeste daar last van.quote:Op maandag 27 september 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik moet een scriptie schrijjven maar ik zit te veel hier.
Mijn inbox zit toch volquote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je kan nog steeds lurken en PM'en en Fobo'en met een ban
ik ook en voornamelijk hoe die dan aankomtquote:Op maandag 27 september 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoop dat morgen mijn schoggliweggi aankomt
Ik vind het ook geen probleem hoorquote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
maakt toch niet uit
Je hebt nu eenmaal die Nick gekozen, dus zal je ermee moeten leren leven
De naam had ik bijna goedquote:Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook en voornamelijk hoe die dan aankomt
Is ie niet tegen gehouden bij de douane?quote:Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook en voornamelijk hoe die dan aankomt
Oh en het is Schoggiwegli![]()
is een soort verslaving hequote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste daar last van.![]()
Dat je moet werken en eigenlijk zit te Fokken
Ik ook niet, en ik doe meequote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef iBenny het volgende:
Dat mafia spel in Misdaad is wel grappig... alleen snap ik het niet helemaal
Ik wil best meedoen, maar wanneer is volgende keer?quote:Op maandag 27 september 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik doe mee
We moeten er achter komen wie maffia is, maar we zijn niet zo goed erin![]()
Je leert tijdens het spel hoe het werkt, dus doe volgende keer mee!
Zullen we daarvoor een SC aanmaken?quote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
is een soort verslaving he![]()
is der ook een therapiegroep om proberen te minderen
die dame bij het postkantoor deed er totaal niet moeilijk over toen ik hem inpakte dus ik denk het nietquote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is ie niet tegen gehouden bij de douane?
Yeah, ben dol op feestjesquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]quote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[quote]Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als maffia of dorp gewonnen heeftquote:Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen, maar wanneer is volgende keer?
Als CRV drugs mee heeft gesmokkelt heeft welquote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is ie niet tegen gehouden bij de douane?
Whehehehehhehequote:Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef crv het volgende:
[..]
die dame bij het postkantoor deed er totaal niet moeilijk over toen ik hem inpakte dus ik denk het niet![]()
Sterker nog ze kon 5 minuten lang niet meer werken van de lol en haar collega's ook niet
quote:Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als CRV drugs mee heeft gesmokkelt heeft wel
Is goedquote:Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als maffia of dorp gewonnen heeft
Ik laat het wel weten
Zij gaf ook de tip van na aankomst beetje vochtig maken (niet te) en even in de ovenquote:
Ze had er dus ervaring meequote:Op maandag 27 september 2010 10:27 schreef crv het volgende:
[..]
Zij gaf ook de tip van na aankomst beetje vochtig maken (niet te) en even in de oven
blijkbaar of ze is part-time keukenprincessquote:
Backstreet's Back! ALLRIGHT!quote:
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 10:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook 2 cd's van ze. Nog geweldig materiaal.
Zou kunnenquote:Op maandag 27 september 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
Het is een soort Wie is de mol?! Tombo?
Had het wel eens willen zien hoe je daar dat broodje stond in te pakkenquote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef crv het volgende:
[..]
blijkbaar of ze is part-time keukenprincess
Nee.quote:Op maandag 27 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met bloed? Tot hij goed hard is?
sjeuzes Llquote:Op maandag 27 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
En dan ga je weer enkele tissues marineren met je home-made PGR witte roomsausje?
quote:Op maandag 27 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
En dan ga je weer enkele tissues marineren met je home-made PGR witte roomsausje?
WTF?!quote:Op maandag 27 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja graagquote:Op maandag 27 september 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Okee, volgens mij was dit het wel
Nou ja niet echt 'ineens' toch? Gister was het als het droog was wel lekker, maar ook een paar flinke buienquote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een slecht weer is het ineens he.
Het is fris maar droog hierquote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeleken met gister? Jazekerquote:Op maandag 27 september 2010 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier de hele ochtend al regenquote:
Je moet even je signature aanpassen. Nog 3 weken tot de eerste herfstvakantiesquote:
Hier ook echt zo'n miezerig dun regengordijnquote:Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het miezert als een malle hier. Een triest decor. Je gaat spontaan meer nuttige dingen doen.
Hmm ideetjequote:Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het miezert als een malle hier. Een triest decor. Je gaat spontaan meer nuttige dingen doen.
*Gaat signature aanpassenquote:Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je moet even je signature aanpassen. Nog 3 weken tot de eerste herfstvakanties
Ik doe vandaag niks anders dan in trainingbroek op de bank hangen en uitbrakken van het weekendquote:Op maandag 27 september 2010 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit maakt ook niet vrolijk Miauw, allemaal mensen die van plan zijn aan het werk/school te gaan.
Ja maar jij bent gewoon een zonnestraaltje op zichquote:Op maandag 27 september 2010 10:42 schreef Socios het volgende:
Het maakt mij werkelijk geen fuck uit of het regent of de zon schijnt.
quote:Op maandag 27 september 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
Ja maar jij bent gewoon een zonnestraaltje op zich
Ik ben wel vrolijkquote:Op maandag 27 september 2010 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit maakt ook niet vrolijk Miauw, allemaal mensen die van plan zijn aan het werk/school te gaan.
quote:Op maandag 27 september 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een zonnestraaltje op zich
Hier ook! En het is koud. Nou ja niet koud koud maar wel herfstig koud en zeker geen zomer meerquote:Op maandag 27 september 2010 10:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier ook
Het is dan ook grijs en grauw
Ahhhhh, das niet waar!quote:Op maandag 27 september 2010 10:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker 48 uur van ons af, heerlijk ja.
Spookstadweerquote:Op maandag 27 september 2010 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier ook! En het is koud. Nou ja niet koud koud maar wel herfstig koud en zeker geen zomer meer
Weet ik. Ik zal je ook missen, net als Bella nu.quote:Op maandag 27 september 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ahhhhh, das niet waar!![]()
Het is hier veel te gezellig dus ik doe het uit zelfbescherming
Je bent een liefjequote:Op maandag 27 september 2010 10:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zal je ook missen, net als Bella nu.![]()
Wij willen ook dat je hard aan je scriptie werkt!
wuut?quote:
Je kan ook gewoon de stekker van je verbinding eruit trekkenquote:Ik ga denk ik bij mijn oma zitten. No way dat er in die buurt iemand is met draadloos internetAlle tijd om te werken
Precies!quote:Op maandag 27 september 2010 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou echt wel helpen ja, op een plek werken zonder ook maar enige afleiding. Een week intern.
Ja, dat heb ik ook al een keer geprobeerdquote:Op maandag 27 september 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
wuut?
[..]
Je kan ook gewoon de stekker van je verbinding eruit trekken
Ohw...quote:Op maandag 27 september 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al een keer geprobeerd
Ik heb een keer 3 maanden geen laptop gehad. Hij lag bij de maakquote:Op maandag 27 september 2010 10:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw...dan maar Lelystad
Is ook wel eens lekker, zonder internet.
Al zou ik waarschijnlijk geen dag volhouden
Ik zou dan waarschijnlijk ergens bij familie of een internetcafe zitten danquote:Op maandag 27 september 2010 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een keer 3 maanden geen laptop gehad. Hij lag bij de maak
Hmm op het werkquote:Op maandag 27 september 2010 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou dan waarschijnlijk ergens bij familie of een internetcafe zitten dan
Eventjes maarquote:Op maandag 27 september 2010 10:59 schreef iBenny het volgende:
Ohw, Yvonne is online... moeten we nu afscheid nemen Miauw?![]()
![]()
Toedeloequote:Op maandag 27 september 2010 11:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zeg maar alvast gedag![]()
Tot over 48 uur![]()
![]()
Aanvechten dan?quote:Op maandag 27 september 2010 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
Niets en dat is nou net het probleem
Ohw, okey.quote:Op maandag 27 september 2010 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze wil tijdelijk weg vanwege scriptie-arbeit.
Zoals ik gisteren al zei: omdat ik FOK!Silver lay out de beste lay out ooit vind.quote:Op maandag 27 september 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
Socios... waarom gebruik je eigenlijk Silver en niet al de nieuwe layout?
Ok ik schrok alquote:Op maandag 27 september 2010 11:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks... en dat is dr probleem. Ze moet ff werken aan dr scriptie
c_aquote:
Je eigen ban aanvragen kan altijdquote:Op maandag 27 september 2010 11:21 schreef Socios het volgende:
Je kan toch geen ban krijgen omdat je aangeeft even niet op FOK! te willen zijn? Dan moet je toch gewoon uitloggen? Of wat snap ik verkeerd?
Ohw, dat wist ik niet. Want je ziet weleens dat users een permban willen, maar die dan niet krijgen en dat ze dan via een ´ingewikkeld e-mailtrucje´ dan hun eigen ´ban´ kunnen regelen?quote:
Een permban is een ander verhaalquote:Op maandag 27 september 2010 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, dat wist ik niet. Want je ziet weleens dat users een permban willen, maar die dan niet krijgen en dat ze dan via een ´ingewikkeld e-mailtrucje´ dan hun eigen ´ban´ kunnen regelen?
Ohw, wat is het verschil dan verder?quote:
Morgen om 20:00uurquote:Op maandag 27 september 2010 11:32 schreef Myraela het volgende:
Serieus, vandaag kozen mijn ouders als de dag om me niet om 9 uur wakker te maken. Nu heb ik geen kaartjes voor die film.
Tuurlijk niet, ze heeft niets fout gedaan.quote:Op maandag 27 september 2010 11:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze staat niet in het banmeldtopic?
Ja, maar de Rotterdam kaartjes zijn op toch?quote:Op maandag 27 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen om 20:00uur
Ik dacht er nog aan om je te smsen
Waar denk je dat ik lig danquote:Op maandag 27 september 2010 11:16 schreef crv het volgende:
[..]
c_a![]()
Moet je niet op het strand liggen ?
Ik dacht dat zowel vandaag als morgen kaartjes voor rotterdam warenquote:Op maandag 27 september 2010 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar de Rotterdam kaartjes zijn op toch?
Oh, ze hebben maar een gedeelte Rotterdam vandaag gedaan? Dan probeer ik het morgen weer.quote:Op maandag 27 september 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat zowel vandaag als morgen kaartjes voor rotterdam waren
Yvonne heeft de ban gezetquote:
Inmiddels is ze wel roodquote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Yvonne heeft de ban gezetNormaal zegt ze zoiets van"Stomme kut, kweek wat zelfdiscipline, minimaal tot kerst weg".
Ik vind het ook maar een raar verhaal allemaal.quote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef Rauzer het volgende:
Yvonne heeft de ban gezetNormaal zegt ze zoiets van"Stomme kut, kweek wat zelfdiscipline, minimaal tot kerst weg".
Mwah volgens mij alleen als mensen van die 'boehoehoe' topics er over gaan openen. Sowieso word je natuurlijk niet automatisch unbanned, dus denk als je er zelf eentje verzoekt je de duur zelf in de hand hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Over dat soort bans heb ik het ook, ben van Yvonne niet gewend dat ze zulk soort bans ook zet.quote:
Mja, ik weet het ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Over dat soort bans heb ik het ook, ben van Yvonne niet gewend dat ze zulk soort bans ook zet.
Hoezo, je zit steeds hier en je wil weer je eigen bedquote:Op maandag 27 september 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzzz erbestaat een kans dat we morgenavond al terugvliegen
Dan liever een dag langer
Een dag is te overzien.quote:Op maandag 27 september 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Hmm, jammer...quote:Op maandag 27 september 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 september 2010 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
We mogen gewoon in het hotel blijven dan als we donderdag vliegen
Vandaag moeten we alle spullen gaan halen die we mee willen nemen, veel drank enzo
Morgen zouden we naar siam park gaan, gaat nuniet door omdat we morgen misschien vliegen
En siam park is zooooo gaaf
Is het nog niet bekend wie anoniem5 is? Waar is de kok met c-o-c-k-y-z-3 als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 27 september 2010 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Tombo is hard to get pgr. Anoniem5 krijgt er nog een zware kluif (op z'n bord) aan.
Vrijdag!quote:Op maandag 27 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Tombola! Wanneer ga je uit met anoniempje?
quote:Op maandag 27 september 2010 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het nog niet bekend wie anoniem5 is? Waar is de kok met c-o-c-k-y-z-3 als je hem nodig hebt?
Ja, ik vind het engquote:
Er wordt alleen gegetenquote:Op maandag 27 september 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
VRIJdag noemen ze niet voor niets zo!
Of een dag eerderquote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Dus je bent nu vrijdag (pas) thuis?
Gestoofde beflappen en bloedworst voorzien van een lichtromige saus schijnt er op het menu te staan.quote:
Hier schijnt het zonnetjequote:
Gadverdamme.quote:Op maandag 27 september 2010 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gestoofde beflappen en bloedworst voorzien van een lichtromige saus schijnt er op het menu te staan.
Ohw oke...quote:Op maandag 27 september 2010 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of een dag eerderwoensdag.
We horen het morgenochtend
maar waarom vlieg je niet gewoon op de gewenste dagquote:Op maandag 27 september 2010 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
We mogen gewoon in het hotel blijven dan als we donderdag vliegen
Vandaag moeten we alle spullen gaan halen die we mee willen nemen, veel drank enzo
Morgen zouden we naar siam park gaan, gaat nuniet door omdat we morgen misschien vliegen
En siam park is zooooo gaaf
Jij houdt liever van een vispotje?quote:
In het topic jaquote:Op maandag 27 september 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja. Ik wil pics en een uitgebreid verslag.
Ze gaan woensdag staken op de Canarische eilandenquote:Op maandag 27 september 2010 12:27 schreef crv het volgende:
[..]
maar waarom vlieg je niet gewoon op de gewenste dag
of heb je via een vage organisatie geboekt of zo
Dat welquote:Op maandag 27 september 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke...
Zolang je uiteindelijk maar een leuke vakantie hebt gehad
ah OKquote:Op maandag 27 september 2010 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze gaan woensdag staken op de Canarische eilanden
Dat weten we inmiddels.quote:Op maandag 27 september 2010 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In het topic jaMaar mooi geen pics van mijn hoofd
Mooi zoquote:Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wellekker bruin, lekker gegeten, veel gelopen
Leuk?!quote:Italiaanse x factor gekeken
Ik wil nog wel een BEETJE anoniem blijvenquote:
Pics van een etentje in het donker?quote:Op maandag 27 september 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja. Ik wil pics en een uitgebreid verslag.
sjopsequote:Op maandag 27 september 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan winkelenstrand word te heet nu
flitserquote:Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics van een etentje in het donker?
Ze zullen elkaar toch wel zien. Of van buiten. Of iets.quote:Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics van een etentje in het donker?
Ik zie je de 16e al zo met zo'n mysterie popstar-masker aankomen.quote:Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een BEETJE anoniem blijven
Veel plezierquote:Op maandag 27 september 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan winkelenstrand word te heet nu
Telefoon en fototoestel mag niet meequote:
quote:Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie je de 16e al zo met zo'n mysterie popstar-masker aankomen.
Anoniem5 is vast een hele sociale WoW-er!quote:Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een BEETJE anoniem blijven
Wij de hele tijd van: en wil mysterie popstar [insert lievelingskleur] zich nu bekend maken?quote:
Precies, lekker beetje WoW'en, LARPen, SM'en, TVP'enquote:Op maandag 27 september 2010 12:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anoniem5 is vast een hele sociale WoW-er!
Roodquote:Op maandag 27 september 2010 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij de hele tijd van: en wil mysterie popstar [insert lievelingskleur] zich nu bekend maken?
quote:Op maandag 27 september 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, lekker beetje WoW'en, LARPen, SM'en, TVP'en
Tja dan wordt het lastigquote:Op maandag 27 september 2010 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Telefoon en fototoestel mag niet mee
SM'en is dat ook iets qua computers of bedoel je meer elkaar stevig uitwonen en meppen met middeleeuwse achtige apparaten? Of is dat nu weer LARPen?quote:Op maandag 27 september 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, lekker beetje WoW'en, LARPen, SM'en, TVP'en
Afblijven he... Cue is van JJHquote:
Ik doe altijd liev tegen cuequote:Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Afblijven he... Cue is van JJH
Ik ook al nietquote:
Uhuquote:Op maandag 27 september 2010 12:46 schreef Cue_ het volgende:
Vandaag ben ik wel van m'n bed.. want ziek
Hoe is t verder met iedereen hier? Leuk weekend gehad?
Je vergeet alcohol en peukenquote:Op maandag 27 september 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Seks, drugs en Rock 'n roll natuurlijk PGR.
Ik dacht alweer een term die ik niet weet! Ik dacht dat je bij WoW nu naast raiden en levelen ook kon PGR-en ofzoiets!quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht alweer een term die ik niet weet! Ik dacht dat je bij WoW nu naast raiden en levelen ook kon PGR-en ofzoiets!
Koentjequote:
Jij zwaaide niet hequote:
Praat dan ook wat harder, ik hoorde je nietquote:
HALLO PISCES30quote:Op maandag 27 september 2010 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Praat dan ook wat harder, ik hoorde je niet![]()
Hoi Liefdeloosquote:
Bammetjesquote:Op maandag 27 september 2010 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoi LiefdeloosNog lekker gelunst vandaag?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga voortaan mijn groentes bij de Turk kopen. Dat scheelt in de kosten.
Goed hoor, hoest met jou?quote:
Ook welquote:Op maandag 27 september 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed hoor, hoest met jou?Nog post gehad?
Oke dat moet je uitleggenquote:Op maandag 27 september 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
Nee, maar morgen krijg ik als het goed is mijn schoggiweggli van CRV
Whehequote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:04 schreef DO2 het volgende:
huisje
boompje
beestje
een optelsom
met als uitkomst
geluk
een succesformule
die voor een ieder
goed te volgen is