quote:Op maandag 27 september 2010 10:10 schreef crv het volgende:Goedemorgen Tombo en de rest natuurlijk
Maar een ban heeft weinig nut hoor, je moet het echt zelf doen. TIjdens mijn bans zat ik gewoon de helft van de tijd te lurken, PM'en, of ik ging wat meer Facebooken of elders surfenquote:
Jajaja maar alle kleine beetjes helpen. Ik zit niet echt vaak op Facebook, Hyves al helemaal niet. en surfen do eik wel maar op een gegeven moment heb ik dat ook wel gezien. FOK is voor mij gewoon het kwaadquote:Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar een ban heeft weinig nut hoor, je moet het echt zelf doen. TIjdens mijn bans zat ik gewoon de helft van de tijd te lurken, PM'en, of ik ging wat meer Facebooken of elders surfen
Jeejquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Maar als ik klaar ben geef ik een feestje en bij dezen zijn jullie allemaal uitgenodigd
Oh die is leuk!quote:
Ze fokt teveel, terwijl ze aan d'r scriptie moet en heeft een 48-uurs ban aangevraagd.quote:
Yeeeeejquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Maar als ik klaar ben geef ik een feestje en bij dezen zijn jullie allemaal uitgenodigd
Maar je kan nog steeds lurken en PM'en en Fobo'en met een banquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jajaja maar alle kleine beetjes helpen. Ik zit niet echt vaak op Facebook, Hyves al helemaal niet. en surfen do eik wel maar op een gegeven moment heb ik dat ook wel gezien. FOK is voor mij gewoon het kwaad
maakt toch niet uitquote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die is leuk!![]()
Ik heet trouwens niet -Miauw- omdat ik zo'n kattenfan ben
Volgens mij hebben de meeste daar last van.quote:Op maandag 27 september 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik moet een scriptie schrijjven maar ik zit te veel hier.
Mijn inbox zit toch volquote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je kan nog steeds lurken en PM'en en Fobo'en met een ban
ik ook en voornamelijk hoe die dan aankomtquote:Op maandag 27 september 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoop dat morgen mijn schoggliweggi aankomt
Ik vind het ook geen probleem hoorquote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
maakt toch niet uit
Je hebt nu eenmaal die Nick gekozen, dus zal je ermee moeten leren leven
De naam had ik bijna goedquote:Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook en voornamelijk hoe die dan aankomt
Is ie niet tegen gehouden bij de douane?quote:Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook en voornamelijk hoe die dan aankomt
Oh en het is Schoggiwegli![]()
is een soort verslaving hequote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste daar last van.![]()
Dat je moet werken en eigenlijk zit te Fokken
Ik ook niet, en ik doe meequote:Op maandag 27 september 2010 10:20 schreef iBenny het volgende:
Dat mafia spel in Misdaad is wel grappig... alleen snap ik het niet helemaal
Ik wil best meedoen, maar wanneer is volgende keer?quote:Op maandag 27 september 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik doe mee
We moeten er achter komen wie maffia is, maar we zijn niet zo goed erin![]()
Je leert tijdens het spel hoe het werkt, dus doe volgende keer mee!
Zullen we daarvoor een SC aanmaken?quote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
is een soort verslaving he![]()
is der ook een therapiegroep om proberen te minderen
die dame bij het postkantoor deed er totaal niet moeilijk over toen ik hem inpakte dus ik denk het nietquote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is ie niet tegen gehouden bij de douane?
Yeah, ben dol op feestjesquote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |