1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | #include <fok/tvp.h> #define USER_ID 254493 int main(int argc, char *argv[]) { if(argc < 2) { printf("Usage: %s <topic number>\n", argv[0]); exit(1); } if(tvp_place(atoi(argv[1]), USER_ID)) { printf("TVP gemacht!\n"); exit(0); } else { printf("Error placing TVP: %s", fok_last_error()); exit(1); } } |
1 |
quote:
1 |
Wat dat void main() niet??quote:Op donderdag 30 september 2010 06:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Omg het compileert niet meerBlijkbaar iets kapot gegaan bij ctrl-c ctrl-v uit vorige topics
1 |
Ik compileer ook in microsoft meukquote:Op donderdag 30 september 2010 21:11 schreef netolk het volgende:
umm nee void main compileert bij mijn weten alleen in microsoft meuk en in C maar niet in C++...
[ code verwijderd ]
Die schrijven voor de verschillende processoren een apart stukje assembler. Omdat ze niet aan de gang willen blijven en er nogal veel verschillende processoren zijn, schrijven ze de code vaak ook nog in C.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:38 schreef minibeer het volgende:
hey. ik had een klein vraagje over assembleertaal (en ik dacht dat dit het topic was waarin ik mijn vraag het beste kan stellen). Is het niet zo dat je voor elke processor een andere assembleertaal hebt?
Hoe doen bedrijven dat dan die assembleertaal voor een stukje code gebruiken (bijvoorbeeld gebruiken met c++)?
Ok. Zelf code in assembleertaal schrijven is dus eigenlijk onbegonnen werk, als je wil dat je programmatje compatibel is naar andere processoren?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:41 schreef thabit het volgende:
[..]
Die schrijven voor de verschillende processoren een apart stukje assembler. Omdat ze niet aan de gang willen blijven en er nogal veel verschillende processoren zijn, schrijven ze de code vaak ook nog in C.
Je moet de stukken die je in assembler wilt schrijven, ook in C schrijven, zodat het in elk geval voor elke processor compileert.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok. Zelf code in assembleertaal schrijven is dus eigenlijk onbegonnen werk, als je wil dat je programmatje compatibel is naar andere processoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |