C# is toch wel fundamenteel anders dan C of C++... w.m.b. kun je die vragen gewoon hier stellen, maar of je antwoord krijgt is een tweedequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:42 schreef Netsplitter het volgende:
C# niet?
Objective C.quote:foto Op zaterdag 6 maart 2010 20:43 schreef Trollface. het volgende:
[..]
C# is toch wel fundamenteel anders dan C of C++... w.m.b. kun je die vragen gewoon hier stellen, maar of je antwoord krijgt is een tweede
Als we wat C#-guru's hebben kan dit C(++/#) voor dummies worden w.m.b.
Als wat mensen hier (gaan) zitten die er verstand van hebben kan dat wat mij betreft toegevoegd worden, C#/VB.NET kan inderdaad beter in een apart topic.quote:
Misschien is voorganger idd wat slecht verwoord, maar volgens mij wordt C niet echt vaak meer gebruikt.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:56 schreef LucasHulshof het volgende:
Want in tegenstelling tot wat er in de o.p. staat wordt C nog wel veel gebruikt en is het niet de voorganger van C++
C# is écht fundamenteel anders dan C++, C# is een samengooisel van C++ en Java, en het lijkt daarbij meer op Java imho.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef Crutch het volgende:
Btw, C++ is toch gewoon next leveL C? Grootste toevoeging van C++ is Object Oriented Programming.
Dus eigenlijk zou C++/C# niet zo raar zijn voor dit topic tenzij het verschil tussen C++ en C# té groot is.
Wat maak je zoal?quote:foto Op zondag 7 maart 2010 14:33 schreef progje het volgende:
Ah zal eens gaan meelezen..
Programmeer in c++ en c#
Ik werk aan ons eigen product, waarover ik op FOK verder maar niet zoveel ga vertellenquote:
Laat de Gordon Ramsay van de Unix wereld (yeah i'm talking about you Linus Torvalds foto ) het maar niet horen. De Linux kernel bestaat al uit een paar tiental miljoen lijnen C-code.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien is voorganger idd wat slecht verwoord, maar volgens mij wordt C niet echt vaak meer gebruikt.
Dev-C++ stond al in de OP, ik heb QT toegevoegd.
Ja maar een kernel is ook niet bepaald het meest standaard stuk code.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Laat de Gordon Ramsay van de Unix wereld (yeah i'm talking about you Linus Torvalds [ afbeelding ] ) het maar niet horen. De Linux kernel bestaat al uit een paar tiental miljoen lijnen C-code.
1 |
void main? Echt waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop