Weet je dat wel zeker? In Miami hebben ze bijv. een grote Latijnse invloed. Er is zelfs Latijnse muziek zoals Jennifer Lopez. Ik bedoel, waar komt dat dan vandaan?quote:Op maandag 27 september 2010 03:07 schreef Gamesua het volgende:
Latijn is een oude taal die ze spraken in de Romeinse Rijk. Ik denk dat je wat anders bedoelt. Zuid-Amerika heet dan ook wel Latijns-Amerika, maar er is geen taal als Latijns. Als je Spaans goed is overleef je daar wel, en de slang leer je vanzelf wel als je met dat soort mensen omgaat.
Latijn wordt hooguit door wat priesters en wetenschappers gebruikt. Maar dat is het dan wel.quote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? In Miami hebben ze bijv. een grote Latijnse invloed. Er is zelfs Latijnse muziek zoals Jennifer Lopez. Ik bedoel, waar komt dat dan vandaan?
Ik heb ooit eens gehoord dat alle continenten op aarde met elkaar verbonden waren (Pangea), dus kan het niet zo zijn dat de Romeinen Latijns hebben geintroduceerd in Zuid-Amerika?
Meen je dit nou echt serieus?quote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat alle continenten op aarde met elkaar verbonden waren (Pangea), dus kan het niet zo zijn dat de Romeinen Latijns hebben geintroduceerd in Zuid-Amerika?
Trol.quote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? In Miami hebben ze bijv. een grote Latijnse invloed. Er is zelfs Latijnse muziek zoals Jennifer Lopez. Ik bedoel, waar komt dat dan vandaan?
quote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dat dus.quote:
quote:
JA IDD IK LACH ME HELEMAAL SCHEEL IDD H@H@HH@H@H@H@H@H@H@H@H@H@HH@H@H@H@quote:Op maandag 27 september 2010 13:11 schreef Maanvis het volgende:
Nou, deze troll is wel heel erg goed
iddquote:Op maandag 27 september 2010 13:11 schreef Maanvis het volgende:
Nou, deze troll is wel heel erg goed
Wel een leuke invalshoekquote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
In Europa zijn er genoeg talen die van het Latijn afstammen, dus eigenlijk is het sowieso handig om te beheersen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:10 schreef emss het volgende:
opzich stamt spaans wel van latijn af toch... dus misschien als je latijn leert dat je het spaans makkelijker oppikt. Bijkomend voordeel is dat je andere talen ook snellere kunt oppikkken (die ook van het latijn afstammen).
Ja, daarom worden spanjaarden die Nederlands en Zweeds willen leren geadviseerd om eerst duits vloeiend te leren, en daarna zweeds en Nederlandsquote:Op maandag 27 september 2010 14:10 schreef emss het volgende:
opzich stamt spaans wel van latijn af toch... dus misschien als je latijn leert dat je het spaans makkelijker oppikt. Bijkomend voordeel is dat je andere talen ook snellere kunt oppikkken (die ook van het latijn afstammen).
Duits is een Nederlands dialect, dus dat gaat niet op.quote:Op maandag 27 september 2010 14:15 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, daarom worden spanjaarden die Nederlands en Zweeds willen leren geadviseerd om eerst duits vloeiend te leren, en daarna zweeds en NederlandsVeel sneller !
Tja.. daar was laatst een discussie over in F&L en ik weet nog dat oa KoningDavid denkt dat de aarde lang niet zo oud is... dus misschien kan het dan wel.quote:Op maandag 27 september 2010 07:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt serieus?
De continenten zijn miljoenen jaren voor de komst van de mens al uit elkaar gedreven. En het Romeinse rijk bestond al bijna 1000 jaar niet meer voor Columbus Amerika ontdekte. En bestond nog niet voor de mens zich over de wereld verspreidde.
Waarom heet het dan Latijns-Amerika? Dat lijkt me toch omdat er Latijn gesproken wordtquote:Op maandag 27 september 2010 07:54 schreef polariteit het volgende:
Ik zou me eerst maar even in de aardrijkskunde en geschiedenis gaan verdiepen als ik jou was, voordat je iets moeilijkers als de latijnse taal op gaat pakken. Als je niet eens weet welke talen er aldaar gesproken worden, dan vraag ik me af of je uberhaupt wel op de goede plaats aan gaat komen, en niet opeens in de 'spanjestraat' in bubberveen staat ofzo
Zoiets dacht ik ook idd.quote:Op maandag 27 september 2010 14:10 schreef emss het volgende:
opzich stamt spaans wel van latijn af toch...
Ok, dan klinkt wel logischquote:dus misschien als je latijn leert dat je het spaans makkelijker oppikt. Bijkomend voordeel is dat je andere talen ook snellere kunt oppikkken (die ook van het latijn afstammen).
In Donker-Afrika wordt toch ook geen Donker-Afrikaans gesproken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom heet het dan Latijns-Amerika? Dat lijkt me toch omdat er Latijn gesproken wordt
In de OP heet het nog Zuid-Amerika, dus spreken ze er zuids.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Donker-Afrika wordt toch ook geen Donker-Afrikaans gesproken?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In de OP heet het nog Zuid-Amerika, dus spreken ze er zuids.
Leer jij de definitie van troll eerst maar is.quote:
Nou jungs, vertel? Of denk echt je dat dit serieus is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leer jij de definitie van troll eerst maar is.!
Al zou dit nep zijn, dan nog is het geen troll, maar meer een soort faaltrollquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef leppeh het volgende:
[..]
Nou jungs, vertel? Of denk echt je dat dit serieus is?
Een faaltroll is en blijft een trollquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al zou dit nep zijn, dan nog is het geen troll, maar meer een soort faaltroll
One who posts a deliberately provocative message to a newsgroup or message board with the intention of causing maximum disruption and argument
alst u
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |