Weet je dat wel zeker? In Miami hebben ze bijv. een grote Latijnse invloed. Er is zelfs Latijnse muziek zoals Jennifer Lopez. Ik bedoel, waar komt dat dan vandaan?quote:Op maandag 27 september 2010 03:07 schreef Gamesua het volgende:
Latijn is een oude taal die ze spraken in de Romeinse Rijk. Ik denk dat je wat anders bedoelt. Zuid-Amerika heet dan ook wel Latijns-Amerika, maar er is geen taal als Latijns. Als je Spaans goed is overleef je daar wel, en de slang leer je vanzelf wel als je met dat soort mensen omgaat.
Latijn wordt hooguit door wat priesters en wetenschappers gebruikt. Maar dat is het dan wel.quote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? In Miami hebben ze bijv. een grote Latijnse invloed. Er is zelfs Latijnse muziek zoals Jennifer Lopez. Ik bedoel, waar komt dat dan vandaan?
Ik heb ooit eens gehoord dat alle continenten op aarde met elkaar verbonden waren (Pangea), dus kan het niet zo zijn dat de Romeinen Latijns hebben geintroduceerd in Zuid-Amerika?
Meen je dit nou echt serieus?quote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat alle continenten op aarde met elkaar verbonden waren (Pangea), dus kan het niet zo zijn dat de Romeinen Latijns hebben geintroduceerd in Zuid-Amerika?
Trol.quote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? In Miami hebben ze bijv. een grote Latijnse invloed. Er is zelfs Latijnse muziek zoals Jennifer Lopez. Ik bedoel, waar komt dat dan vandaan?
quote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dat dus.quote:
quote:
JA IDD IK LACH ME HELEMAAL SCHEEL IDD H@H@HH@H@H@H@H@H@H@H@H@H@HH@H@H@H@quote:Op maandag 27 september 2010 13:11 schreef Maanvis het volgende:
Nou, deze troll is wel heel erg goed
iddquote:Op maandag 27 september 2010 13:11 schreef Maanvis het volgende:
Nou, deze troll is wel heel erg goed
Wel een leuke invalshoekquote:Op maandag 27 september 2010 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |