hee, hier ook !quote:
Sorry lees dit nu pas. Al weer bijna avond.quote:
Frits Spits?quote:Op maandag 27 september 2010 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry lees dit nu pas. Al weer bijna avond.
Ken jij nog een betaalbare spits voor Feyenoord ?
Je bent nogal spitsvondig vandaar.
Tegen ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
LEVERKUSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is nog bijna erger dan de verjaardag van Mijntje en Jelle vergeten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ga diep door mijn knieën voor shmoopy. Gefeliciteerd.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef borisz het volgende:
Leeds - Preston North End
0-1, 4-1 en nu 4-5
Daar krijg je geen ban voor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is nog bijna erger dan de verjaardag van Mijntje en Jelle vergeten.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:45 schreef rubbereend het volgende:
Jan Mulderaltijd maar datzelfde kunstje
die heeft er helemaal de ballen verstand van. Maar die gaat tenminste niet andere programma's vervuilen met zijn onzinquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
Zo weer genieten van de ergernissen van de maand van Jan Mulder Borisz.
Jan Mulder zegt altijd wat ik denk.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft er helemaal de ballen verstand van. Maar die gaat tenminste niet andere programma's vervuilen met zijn onzin
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef rubbereend het volgende:AZ is begonnen aan een rondje NIN
En 3fm belt mij om 3,30 op..quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef rubbereend het volgende:
AZ is begonnen aan een rondje NIN
Weet ik niet, zou goed kunnen, je kan natuurlijk niet de radio aan hebben terwijl je op de telefoon bent.quote:
quote:
quote:
Niet zo enthousiastquote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef rubbereend het volgende:
Nou heb tot nu toe al twee positieve dingen ontdekt in het nieuwe regeerakkoord
tis gewoon een treurige bedoelingquote:
Vertelquote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef rubbereend het volgende:
Nou heb tot nu toe al twee positieve dingen ontdekt in het nieuwe regeerakkoord
Het had erger gekunt denk ik zo..quote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis gewoon een treurige bedoeling
mwah, de onderkant is de lul en de 50k+ hebben er vooral baat bij.quote:
en expeditie robbinsonquote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef j95 het volgende:
Ach tja, we hebben voetbal en oh oh cherso nog
Moet wel zeggen dat ik soms doodmoe wordt van de hervormingenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:51 schreef rubbereend het volgende:
Er gebeurt gewoon weinig. Er wordt gesneden, niet hervormd. Er zijn bezuinigingen ingeboekt waarvan nog maar zeer de vraag is of dat mogelijk is etc. etc.
Toch moet er een keertje iets structureels gedaan worden aan bijvoorbeeld de woningmarkt. Dit is vooral schrapen en snijden in de overheid waarvan nog maar ernstig de vraag is wat ervan waar gemaakt kan worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik soms doodmoe wordt van de hervormingen
Alleen al op onderwijsgebied wat daar de afgelopen jaaaaaaaaaaren is gebeurd...
Toch had het volgens mij slechter gekund.
Mee eens.. maar om opeens de hypotheekrente maar te stoppen lijkt me ook niet de oplossing.. tot een max van 300.000,- is wel weer een optie..en daar valt idd nog wel wat geld te halen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toch moet er een keertje iets structureels gedaan worden aan bijvoorbeeld de woningmarkt. Dit is vooral schrapen en snijden in de overheid waarvan nog maar ernstig de vraag is wat ervan waar gemaakt kan worden.
0-2 voorquote:Op donderdag 30 september 2010 20:17 schreef appelsientje het volgende:
trouwens nog bedankt voor url rubber.. kan nu gewoon PSV kijken
Tja ik hoop het.. je weet tenslotte maar nooit.. veld is spekglad..quote:
Als je een keer van Liverpool kan winnen, was het vandaag geweest.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Utrecht speelde goed. Had meer ingezeten dan één puntje.
Ja. Liverpool is maar matig. Nu ook zes uit zes in de EPLquote:Op donderdag 30 september 2010 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je een keer van Liverpool kan winnen, was het vandaag geweest.
Ineens afschaffen zou ook onverantwoord zijn, geen enkele partij stelt dat ook voor. Zoiets moet langzaam gebracht worden. Maar tegelijkertijd moet ook de huur markt aangepakt worden. Dan zijn maatregelen in evenwicht. Maarja dit is voor rechts Nederland om hun vingers bij af te likken.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mee eens.. maar om opeens de hypotheekrente maar te stoppen lijkt me ook niet de oplossing.. tot een max van 300.000,- is wel weer een optie..en daar valt idd nog wel wat geld te halen.
Dat zijn potdomme ook wel bedragen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mee eens.. maar om opeens de hypotheekrente maar te stoppen lijkt me ook niet de oplossing.. tot een max van 300.000,- is wel weer een optie..en daar valt idd nog wel wat geld te halen.
Wat doet een huisje bij jullie gemiddeld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn potdomme ook wel bedragen eigenlijk.
't Zal me benieuwen , ik geef het een jaartje of wat. Dan mogen jullie weer naar de stembus.Ik mag ook maar doe het niet, ik vind juist dat mensen moeten kunnen stemmen waar ze wonen en belasting betalen, niet waar ze geboren zijn.
Ik heb die van gisteren nog niet gezien. Het is wel vermakelijk, maar het niveau is triest inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:11 schreef appelsientje het volgende:
..... goed misschien loop ik achter...maar ben net voor het eerst "oh oh Cherso" aan het kijken... Nu weet ik ook waarom.. wat een niveau zeg
daarna kan het sowieso definitief klappen, als ze geen meerderheid krijgen blijven de wetten nog liggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:16 schreef borisz het volgende:
Iig in maart voor de provinciale staten en dus indirect de Eerste kamer.
ach, iedereen moet het lekker zelf weten. Er zijn zelfs mensen die kunnen genieten van Hello Goodbeyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef j95 het volgende:
Dat sommige mensen niet kunnen genieten van oh oh cherso, prachtig toch
Tja goed, hangt af waar je woont natuurlijk, de VS is vrij groot .quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat doet een huisje bij jullie gemiddeld?
Misschien moeten we daar wel heen
Dat is iets van 115.000 eurot toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja goed, hangt af waar je woont natuurlijk, de VS is vrij groot .
Ons huis plus grond was rond de $150k. Hetzelfde huis zou in LA of NYC meer dan een miljoen kosten.
In Drenthe niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is iets van 115.000 eurot toch?huis met zwembad
voord at geld heb je in Nederland een garagebox
daar koop je er een hunebed voorquote:
Retro.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar koop je er een hunebed voor
Beetje last van de tocht alleenquote:
Wat een kutprogrammaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach, iedereen moet het lekker zelf weten. Er zijn zelfs mensen die kunnen genieten van Hello Goodbey
Sort of. We hebben 't prima, zal nooit rijk worden ofzo. Maar ik geef daar ook niet zoveel om, blijf een luie Nederlander.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Beetje last van de tocht alleenmaar wel bizar weinig..e qua salaris, is dat een beetje gelijk met nederlnad?
Je werkt tenslotte om te levenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Sort of. We hebben 't prima, zal nooit rijk worden ofzo. Maar ik geef daar ook niet zoveel om, blijf een luie Nederlander.
Just for the records, hij leert toch wel Nederlandsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef popolon het volgende:
Ik kan een dubbel paspoort krijgen, 't is veel te duur ($2000 ofzo) en ik geef er niet veel om.
Dutch it is.
Owen, m'n zoon, heeft wel een dubbele nationaliteit.
Als hij ooit naar Nederland komt moet hij wel braaf zijn anders pakt Geert hem zijn Nederlandse paspoort af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef popolon het volgende:
Ik kan een dubbel paspoort krijgen, 't is veel te duur ($2000 ofzo) en ik geef er niet veel om.
Dutch it is.
Owen, m'n zoon, heeft wel een dubbele nationaliteit.
Niet meer dan terecht. Als Yolanthe het kan winnen kan Gijp het helemaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Gijp genomineerd voor de talent bij de Teleziergala.
Zo dan kun je hem de mannen dingen aanlerenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef appelsientje het volgende:
Zo dit weekend is appeldinntje weg.. dus heb ik Finn het hele weekend alleen
voor het eerst
Boeren laten kan ie toch al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo dan kun je hem de mannen dingen aanleren
Hahaha als de bestequote:
Ben er al druk mee bezig...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo dan kun je hem de mannen dingen aanleren
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Eind deze maand zijn jullie toch jarig SIen?
Ja voor je het weet gaat hij naar schoolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]yup, van de week zat ik foto's te kijken van Finn toen hij net geboren was..hij is best gegroeid
Ik zal binnenkort eens wat foto's online zettenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja voor je het weet gaat hij naar school
Ik heb je op Hyves, zag daar van de week nog nieuwe foto'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens wat foto's online zetten
Oja... dat heeft vrouw lief gedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb je op Hyves, zag daar van de week nog nieuwe foto's
Ja, maar Robin (zoon van mijn broer) is lieverquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja... dat heeft vrouw lief gedaan
Lief kereltje he
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar Robin (zoon van mijn broer) is liever
Mette wint het sowiesoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar Robin (zoon van mijn broer) is liever
Kort meneer was om 5 uur wakker... zit nu druk te spelen met de blokkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 05:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen.
Appelsientje hoe was je nachtrust ?
Een bekende jaquote:
Ik zit met een schuin het geheel te volgen, wat een poppenkast.. wanneer is de uitslag?quote:
Mwah het wordt nu enorm uitvergroot maar D66 hield jaren terug ook een congres voor regeringsdeelname met CDA en VVD en dat was volgens mij een kleinere meerderheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:30 schreef popolon het volgende:
Ik sta nog steeds paf van de nieuwe regering. Ik dacht dat de VS een gek land was van maar NL is ook aardig op weg.
Die gozer ook, 'Deze kleur!'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef rubbereend het volgende:oi
Wat een vertoning dat congres, wel hilarisch. Wel lekkere tv, die mensen die voor een minuutje mogen praten enzo. Soort van cdadols
quote:
Ging idd nergens over, is vbl modje zijn btw niks voor jou?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze deden hun best om er een zooitje van te maken bij de stemming
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef rubbereend het volgende:
Wel lekkere tv, die mensen die voor een minuutje mogen praten enzo. Soort van cdadols
Ben het al twee keer geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:52 schreef j95 het volgende:
[..]
Ging idd nergens over, is vbl modje zijn btw niks voor jou?
Nou CDA en VVD gaan samen regeren. Ze krijgen daarbij steun in de kamer van de PVV. Daarover hebben ze dus onderhandeld. En de PVV gaat dus alles steunen wat is afgesproken. Maar de PVV mag verder zijn eigen mening laten horen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Heeft er iemand straks even een samenvatting zodat ik m'n vrouw kan uitleggen wat er nu precies gaande is de laatste paar maanden. Ik ben de weg kwijt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nou Popo het is simpel, het CDA had het slechtste stemresultaat ooit. Daarna verloren ze bij peilingen nog meer zetels. Als beloning voor drie falende kabinetten Balkenende mogen ze nu mee gaan regeren met evenveel ministersposten als de VVD de winnaar van de verkiezingen. Verder doet een rechts extremistische partij mee. Maar ook weer niet helemaal.Zedoen het zonder ministers maar hebben wel het laatste oordeel bij kabinetsbesluiten. Simpel en logisch toch ?
Maar da's logischquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nou Popo het is simpel, het CDA had het slechtste stemresultaat ooit. Daarna verloren ze bij peilingen nog meer zetels. Als beloning voor drie falende kabinetten Balkenende mogen ze nu mee gaan regeren met evenveel ministersposten als de VVD de winnaar van de verkiezingen. Verder doet een rechts extremistische partij mee. Maar ook weer niet helemaal.Zedoen het zonder ministers maar hebben wel het laatste oordeel bij kabinetsbesluiten. Simpel en logisch toch ?
Van de drie partijen die meedoen herken ik eigenlijk vrijwel niets van de VVDquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:34 schreef Againzender het volgende:
Nou, ik noem mijzelf altijd een liberaal, maar ben niet blij met deze regeringskeuze. We zullen wel zien wat het wordt. Zal de krakers nog wat pissiger maken denk ik.
als die slim zijn slaan ze hier morgen tijdens Ajax-Utreg aan het rellen, heeft de politie helemaal de handen vol...
Ohquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ben het al twee keer geweest
[..]
Nou CDA en VVD gaan samen regeren. Ze krijgen daarbij steun in de kamer van de PVV. Daarover hebben ze dus onderhandeld. En de PVV gaat dus alles steunen wat is afgesproken. Maar de PVV mag verder zijn eigen mening laten horen.
Het CDA heeft haar leden geraadpleegd voordat de fractie definitief akkoord gaat, of dus nee zegt. Dat congres was een hilarisch circus met een hal met 4.500 CDA ledenEn daar is dus 68% voor.
Nu gaat dinsdag dus de fractie met deze uitslag in de hand beslissen of ze instemmen met het regeer en gedoog akkoord.
André van Duin voor mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:17 schreef appelsientje het volgende:
Zo de kleine slaapt.. bier staat koud..
Voetjes zo op de bank en kijken naar de 1e aflevering van "ik hou van Holland"
Lekker niks doen
Ajax het jaarboek 1995 neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:25 schreef Bos81 het volgende:
Voor mij gewoon FOK en de cd-speler.
Misschien dat ik dadelijk nog wat ga lezen..
nou, dat dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van de drie partijen die meedoen herken ik eigenlijk vrijwel niets van de VVD
Die heb ik zo vaak gelezen, dat weet ik inmiddels wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ajax het jaarboek 1995 neem ik aan?
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:18 schreef appelsientje het volgende:
Ff kijken of hier nog mensen wakker zijn
Ik ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:18 schreef appelsientje het volgende:
Ff kijken of hier nog mensen wakker zijn
Tot februari, maar ik ben met kerst en oud&nieuw wel in Nederland.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:53 schreef Bos81 het volgende:
Hoe lang verblijf je nog in SChotland RUcebo?
Okee, en je zit er voor je studie toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:55 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Tot februari, maar ik ben met kerst en oud&nieuw wel in Nederland.
Ja, in januari is tentamenweek en de colleges zijn vorige week begonnen. Valt tot nu toe prima te volgen (gelukkig)quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, en je zit er voor je studie toch?
Dat is mooi.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, in januari is tentamenweek en de colleges zijn vorige week begonnen. Valt tot nu toe prima te volgen (gelukkig).
Politiek lijkt me daar wel minder leuk, je hebt maar 2 smaken, democraat of republiek.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef popolon het volgende:
Dank voor de samenvatting rubber en tong.
O wacht.... daarom was Finn wakker, hij wilde natuurlijk wielrennen kijken... stom van mequote:Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef rubbereend het volgende:oi
Wat een WK wielrennen vannachtéén van de mooiste wedstrijden sinds jaren
Het zal wel weer 3-2 gaan worden in de laatste minuutquote:
Wie heeft er gewonnen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef rubbereend het volgende:
oi
Ja, maar een slechte eeerste helft redelijk goed opgepakt in de tweede, wel met mazzel op voorsprong, maar zeker wel verdiend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:07 schreef appelsientje het volgende:
Nou dat gaat ook lekker... nog steeds 0 - 0
Goeiemorgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef rubbereend het volgende:oi
ik zat om half 12 aan het bier, maar een dik uur later was het al niet meer zo gezelligquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef rubbereend het volgende:oi
vanaf vanmiddag een uur of 3 aan t bierja was erg gezellig "D
bij ons niet hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:38 schreef rubbereend het volgende:
oja, dat resultaat verhoogde de vreugde
Kan ik me voorstellenquote:
Werd thuis bijhet metrostation gelukkig opgewacht door de rest van het gezin. Axel kwam aan rennen toen hij mij de trap zag af lopen, dan is alles weer goed op zo'n momentquote:
he bah, wat relativeert zo'n gezinquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Werd thuis bijhet metrostation gelukkig opgewacht door de rest van het gezin. Axel kwam aan rennen toen hij mij de trap zag af lopen, dan is alles weer goed op zo'n moment
jij noemt het logisch, maar als ik sommige ouders met kinderen zie...quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
he bah, wat relativeert zo'n gezin![]()
maar volledig logisch
![]()
Echt? Ik relativeer alles al als ik mij kleine nichtje ziequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij noemt het logisch, maar als ik sommige ouders met kinderen zie...
quote:Axel vond het heel jammer dat Ajax had verloren, maar hij had op de radio gehoord dat ze ook heel slecht speelden. Dus dan verlies je![]()
![]()
Logisch
Mooi.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Werd thuis bijhet metrostation gelukkig opgewacht door de rest van het gezin. Axel kwam aan rennen toen hij mij de trap zag af lopen, dan is alles weer goed op zo'n moment
Snap wat je bedoelt... Als Finn weer eens om 5 uur wakker is... en dan lief met z'n hoofdje tegen je aan ligt.. maakt dat alles weer goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat doe je voor studie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:31 schreef borisz het volgende:
College zit er weer op.Gaat hard deze eerste periode.
Economie & Bedrijfseconomie aan de VUquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:16 schreef j95 het volgende:
[..]
Wat doe je voor studie?
Van mij mag Nigel de Jong trouwens voor goed pleiten
Tof! Ja, wat is er nou weer met hun danquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Economie & Bedrijfseconomie aan de VU. Volgend jaar de master Accounting
Ole wanneer gaan Wes en Yo lappen is de vraag natuurlijk.
Borisz ken je hem?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik zo vaak gelezen, dat weet ik inmiddels wel.
Nee ben bezig in het Grote Spel, gaat over John Law, daar heb jij als economie student vast wel eens over gehoord
Was een groot voorvechter van bankbiljetten, die er uiteindelijk ook mede door hem zijn gekomen, leefde in de 17-18e eeuw.quote:
Goeiemorgen.quote:
Mag ik een poging wagen tot iets wat werken heet ja..quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik een poging wagen tot iets wat werken heet ja..
Veel plezierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen.
Ben ik waarschijnlijk weer de eerste die hier post.
Ga met mijn rubberen vrouw naar een partnerruil avond
Ja, zo tussen 9.30 en 10.00 uur zal ik beginnenquote:
Dat was bij de koeken ook het geval, maar ja dat is al 2.5 jaar geleden en voor mijn depressie. Nu even rustig opbouwen en wie weet in de toekomst weer gewoon om 8.00 uur beginnen, maar voorlopig nog niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:46 schreef tong80 het volgende:
Ok lekker laat dus.
Ik moest altijd om 5-of 6 uur opstaan.
Rustig aan Bossie. Je eigen tempo bepalenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was bij de koeken ook het geval, maar ja dat is al 2.5 jaar geleden en voor mijn depressie. Nu even rustig opbouwen en wie weet in de toekomst weer gewoon om 8.00 uur beginnen, maar voorlopig nog niet.
Ja doe ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rustig aan Bossie. Je eigen tempo bepalen![]()
Dat klinkt ingewikkeldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:16 schreef borisz het volgende:
Zo analyse van Dell is af. Dell kan je alle kanten mee op. Dit keer ging het om een financiele analyse.
Was leuk idd. Maar als je in Nederland pubers laat zien dat je met je zakagenda je kont afveegt lachen ze ook giechelend.quote:
was zo'n leuke gast nog dit jaar in Ekstra Weekend. Zouden ze nog eens doen volgens mijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:16 schreef borisz het volgende:
WTF Anthonie Kamerling overleden![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)den__.html?cid=short
Jemig... dat zie je niet aankomen... heftig hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:16 schreef borisz het volgende:
WTF Anthonie Kamerling overleden![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)den__.html?cid=short
Kijk je wel uit ivm je kosten. Je provider is het meestal niet blij mee dat je dit doet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef appelsientje het volgende:
ff wat anders... zit nu in de trein op mijn laptop, via de internet verbinding van mijn telefoondat werkt echt perfect..
Wel jammer dat ik nu in een trein zit die niet kan rijden vanwege een storing
Dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Kijk je wel uit ivm je kosten. Je provider is het meestal niet blij mee dat je dit doet!
Ik doe het 1x om te testen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Kijk je wel uit ivm je kosten. Je provider is het meestal niet blij mee dat je dit doet!
Nieuwe eigenaar, komt goed.quote:
Ja, ik hoorde het net van mijn huisgenoot.quote:
en mn ouwe juwelier in de Jan Eef is ook nog eens afgeknald vandaagquote:
erg idd. Dat iemand zo even het leven van een ander beëindigtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
en mn ouwe juwelier in de Jan Eef is ook nog eens afgeknald vandaag
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Ole het volgende:
Tong kun jij mij een msn sturen? Ik ben hem kwijt
Bossiequote:
Nog net niet gelukkig..quote:
Okeequote:
En die duurt nog extreem lang ookquote:
Dat was in Australië ook zo erg.. maar dat was dan bij ieder programma... en meestal ook nog van die slechte lokale reclames..quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Tinos85 het volgende:
Northern Ireland 0 - 0 Italy
Italie is goed bezig!
Deze ook leuk Bossie ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef borisz het volgende:
Leuk tong.
Ach NL was niet best maar we winnen wel.
0-6 gewonnenquote:
Mwa, je kan beterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze ook leuk Bossie ?
Zou geweldg zijn als Cor Pot trainer wordt van de vrouwen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef tong80 het volgende:
Borisz kick het André van Duin topic eens omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |