Na 20 seconden begreep ik hem pasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef golfer het volgende:
Over deze?
Inderdaad. Dat zou veel leed besparen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:11 schreef Elusive het volgende:
prachtig
er liep bijna een traantje over m'n wang![]()
![]()
dit moet eigenlijk verplichte kost worden zodra m'n naar de 2de of 3de klas gaat![]()
Klopt, dit is een initiatief van Oprah Winfrey geweest in Amerika.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Opvallend, ja... apart programma (Be The Change).
Lijkt me iets dat voortgekomen is uit Amerikaanse school shootings.
Dat is dus het hele puntquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
Zag er erg indrukwekkend uit, wel een groep die ook het nodige heeft meegemaakt. Ik denk als ik dat toentertijd op mijn middelbare school had moeten doen dat er weinig spectaculaire verhalen boven zouden komen. Al weet je natuurlijk nooit wat iedereen verbogen houdt.
tjah dat dachten hun ook....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
Zag er erg indrukwekkend uit, wel een groep die ook het nodige heeft meegemaakt. Ik denk als ik dat toentertijd op mijn middelbare school had moeten doen dat er weinig spectaculaire verhalen boven zouden komen. Al weet je natuurlijk nooit wat iedereen verbogen houdt.
Maar op zo'n school in Amsterdam waar al de nodige incidenten zijn geweest en er dus een hoop 'probleemgevallen' zitten zijn de verhalen denk ik altijd ietsje meer, ietsje heftiger.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef Koekjes33 het volgende:
[..]
Dat is dus het hele puntDat dachten zij ook van elkaar..
Dat zullen zij voor het experiment ook hebben gedacht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk als ik dat toentertijd op mijn middelbare school had moeten doen dat er weinig spectaculaire verhalen boven zouden komen.
Dit snap ik niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar op zo'n school in Amsterdam waar al de nodige incidenten zijn geweest en er dus een hoop 'probleemgevallen' zitten zijn de verhalen denk ik altijd ietsje meer, ietsje heftiger.
Ze hebben een school gekozen waar de nodige problemen zijn/waren, veel gevallen van pesten, ruzie volgens mij zelfs steekpartij(en). Dus daar zijn de nodige verhalen wel te vinden denk ik.quote:
Dus ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze hebben een school gekozen waar de nodige problemen zijn/waren, veel gevallen van pesten, ruzie volgens mij zelfs steekpartij(en). Dus daar zijn de nodige verhalen wel te vinden denk ik.
Klopt, maar dat meisje waarvan haar stiefzusje is vermoord en haar vader een tijd later overleed zal toch niet stom toevallig gekozen zijn ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ?
Ze kozen als leerlingen om extra te volgen een 2 meter lange "sukkel" een groepje vriendinnen die zich verheven voelde boven de andere leerlingen en een meisje dat nooit haar mond open deed.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat meisje waarvan haar stiefdochter is vermoord en haar vader een tijd later overleed zal toch niet stom toevallig gekozen zijn ?
stiefzusjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat meisje waarvan haar stiefdochter is vermoord en haar vader een tijd later overleed zal toch niet stom toevallig gekozen zijn ?
Precies, overal kunnen zulke dingen gebeuren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar ik had in de brugklas ook een medeleerling wiens vader zelfmoord had gepleegd. Ik wist het omdat ik ook op de basisschool bij hem in de klas zat. In Urk en Venlo worden ook kinderen vermoord.
Klopt helemaal, maar er is niet zomaar voor die school gekozen dat wilde ik ermee zeggen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Precies, overal kunnen zulke dingen gebeuren.
Tuurlijk, in Amsterdam is de criminaliteit wel wat groter dan in het oosten van het land. Maar dat zegt niet dat hier niks gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |