abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87041644
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

T-mobile schijnt bereik minder goed te zijn, zelf geen ervaring mee.
Ik zit niet een paar keer per week op mobiel internet en zit (sinds het begin van de maand) op het moment op 169,3 MB, ten opzichte van 1 GB is dat nog maar 16.5%.

EDIT: ik geloof als je boven de 1 GB uit wil komen dat je elke dag wel een paar uur op mobiel internet moet.
Dus je bedoelt eigenlijk dat je er dagelijks op zit? :)
pi_87041702
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

T-mobile schijnt bereik minder goed te zijn, zelf geen ervaring mee.
Ik zit niet een paar keer per week op mobiel internet en zit (sinds het begin van de maand) op het moment op 169,3 MB, ten opzichte van 1 GB is dat nog maar 16.5%.

EDIT: ik geloof als je boven de 1 GB uit wil komen dat je elke dag wel een paar uur op mobiel internet moet.
Of veel filmpjes moet kijken, dan gaat het wel rap.
pi_87041717
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb zelf meer dan genoeg aan die 1GB per maand heb ik afgelopen maanden gemerkt. En persoonlijk heb ik liever sneller internet dan onbeperkt en traag.

En de dekking en betrouwbaarheid van het netwerk van T-mobile laat te wensen over.
Tja het hoeft ook niet onbeperkt te zijn... als ik maar niet boven het limiet uit kom :P Ik heb zelf ook liever sneller internet.
pi_87041779
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Of veel filmpjes moet kijken, dan gaat het wel rap.
Navigatie gaat toch ook deels via internet ?
pi_87041831
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef stefan1187 het volgende:

[..]

Tja het hoeft ook niet onbeperkt te zijn... als ik maar niet boven het limiet uit kom :P Ik heb zelf ook liever sneller internet.
Ik heb deze maand slechts 330 mb gebruikt, en dan gebruik ik hem toch wel elke dag om even het nieuws te bekijken of om even wat op te zoeken. Spullen downloaden vanuit de market en op updates doe ik ook gewoon over mijn 3G netwerk.
pi_87041864
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef stefan1187 het volgende:

[..]

Klopt, ik heb er nog geen ervaring mee hoeveel dat gebruikt.
  donderdag 30 september 2010 @ 22:22:44 #157
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_87042092
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
Zal wel niet aan HTC of Vodafone liggen maar op elke NS station dat ik tegenkom heb ik geen mobiel internet. Minder fijn... :(
Geen problemen mee en ik reis vaak met de trein.
pi_87042127
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef stefan1187 het volgende:

[..]

Niet als je een goede navigatieclient installeert.
Google maps e.d. gaat via internet, omdat die geen kaarten installeert, maar ze moet downloaden.
pi_87042410
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef stefan1187 het volgende:

[..]

Dus je bedoelt eigenlijk dat je er dagelijks op zit? :)
oeps, dat was een beetje fout geformuleerd. Maar je begreep vast wel wat ik bedoelde.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Geen problemen mee en ik reis vaak met de trein.
Ik kan dan niet meer mobiel internetten via vodafone en krijg zo'n mobile spot (I don't know the name ;( ) van kpn.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:23 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Niet als je een goede navigatieclient installeert.
Google maps e.d. gaat via internet, omdat die geen kaarten installeert, maar ze moet downloaden.
Een van die nieuwe desires kreeg tot Google navigatie met downloadbare mappen (dus gewoon de kaarten op je mobiel zonder mobiel internet daarvoor te gebruiken? Mag van mij ook wel op de huidige Desire. :Y
  donderdag 30 september 2010 @ 23:06:30 #160
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_87044402
Weet iemand hier wat de precieze grootte (size) is van een wallpaper op de desire?
Ik heb een aantal groottes gevonden (640x480 en 960x800) maar deze worden beide niet gepakt door de desire.

Heb het nu wel zover dat ik een deel van de wallpaper kan laten "zien", maar dat wil ik (natuurlijk) niet.
Ik heb geen extra programmaatjes (zoals Launcher Pro) nog geïnstalleerd, vermoed dat het eigenlijk zonder deze programmatuur ook kan, maar hoe, geen idee :o
pi_87045330
Sinds vandaag een silicone case als ik het zo goed spel :-p helemaal super, voelt gelijk een stuk degelijker in de hand!
pi_87045732
Thanks voor jullie antwoorden. Ik heb nu wel een duidelijk beeld van wat ik wil.
Ik ga voor Vodafone... dat is gewoon sneller... en inderdaad wat jullie al zeggen... als je niet te veel filmpjes enzo kijkt... en/of streamt... zul je denk ik niet snel boven het limiet uit komen. Ik twijfelde alleen een beetje over de navigatie en de updates... het binnenhalen daarvan... of dat vaal data slurpt. Maar dat is mij nu ook duidelijk.

Ik blijft dit topic zeker volgen! :)
pi_87046343
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef stefan1187 het volgende:
Thanks voor jullie antwoorden. Ik heb nu wel een duidelijk beeld van wat ik wil.
Ik ga voor Vodafone... dat is gewoon sneller... en inderdaad wat jullie al zeggen... als je niet te veel filmpjes enzo kijkt... en/of streamt... zul je denk ik niet snel boven het limiet uit komen. Ik twijfelde alleen een beetje over de navigatie en de updates... het binnenhalen daarvan... of dat vaal data slurpt. Maar dat is mij nu ook duidelijk.

Navigatie valt wel mee, en updates gewoon via wifi.
pi_87046387
Ik zelf heb de Desire met HI abo met eindeloos online.

Bevalt prima. Vorige maand rond 550/600 mb verbruikt en niets gehoord van Hi over mn gebruik nog steeds (3 maanden in bezit). Gaat dus prima, bereik is goed en snelheid ook :)
pi_87049853
Ik heb sinds vandaag opeens een vreemd pictogram in mijn statusbalk, ik hoop dat jullie weten wat het is. Het betreft een rondje of gesprekswolkje met daarboven een slash / en daarboven een haakje maar dan niet zo een ( maar echt een haakse.. iemand een idee?
pi_87049907
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:05 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb sinds vandaag opeens een vreemd pictogram in mijn statusbalk, ik hoop dat jullie weten wat het is. Het betreft een rondje of gesprekswolkje met daarboven een slash / en daarboven een haakje maar dan niet zo een ( maar echt een haakse.. iemand een idee?
muted. staat ook gewoon in de handleiding trouwens :P even volumeknopje links naar boven paar keer indrukken
pi_87049950
Dat heb je best knap uit die beschrijving weten te halen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87050204
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
Dat heb je best knap uit die beschrijving weten te halen.
ik heb het zelf ook wel eens gehad :P voordat ik een deblokkeringspatroon had ingesteld.
pi_87050434
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:11 schreef Salatrel het volgende:

[..]

muted. staat ook gewoon in de handleiding trouwens :P even volumeknopje links naar boven paar keer indrukken
Ahaa, inderdaad! Ja ik ben onderweg en had de pdf handleiding al gevonden online, maar die was 6mb en dat ging heel langzaam. Raar icoontje trouwens dan, doe dan zo'n geluidshoorn met een streep er doorheen ofzo..
pi_87050472
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:51 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Ahaa, inderdaad! Ja ik ben onderweg en had de pdf handleiding al gevonden online, maar die was 6mb en dat ging heel langzaam. Raar icoontje trouwens dan, doe dan zo'n geluidshoorn met een streep er doorheen ofzo..
Ik vind hem wel redelijk logisch, een muzieknoot met een streepje erdoor.
pi_87050815
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat dus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87051280
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:51 schreef UncleSam het volgende:

[..]

en had de pdf handleiding al gevonden online, maar die was 6mb en dat ging heel langzaam.
de handleiding staat ook op je sd kaart :D
pi_87051869
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat het een muzieknoot is :')
pi_87052184
Ik gebruik nu net voor het eerst de radio op mijn telefoon... Maar het klopt dat je alsnog het geluid harder/zachter kan zetten als hij op 'toetsblok' zit?
pi_87052281
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
Ik gebruik nu net voor het eerst de radio op mijn telefoon... Maar het klopt dat je alsnog het geluid harder/zachter kan zetten als hij op 'toetsblok' zit?
Dat klopt, dat kan ook gewoon als je muziek luistert.
pi_87052351
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat klopt, dat kan ook gewoon als je muziek luistert.
Oke... is dat ook uit te zetten?

Ik heb de Desire dan in mijn broekzak zitten en dan worden die knoppen wel eens per ongeluk ingedrukt
pi_87053162
Leuk, je ziet nu ook in Gmail wie er allemaal Android heeft :)

pi_87053876
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef kikoooooo het volgende:

Leuk, je ziet nu ook in Gmail wie er allemaal Android heeft :)

[ afbeelding ]
Da's al heel lang volgens mij. Of was het eerst altijd een Google Labs feature?
pi_87054039
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's al heel lang volgens mij. Of was het eerst altijd een Google Labs feature?
Is idd een labs feature. Ik wist niet dat het al langer bestond... Zag het vandaag voor het eerst.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:54:33 #180
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87055579
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef stefan1187 het volgende:

Ik heb 21 september net mijn abbo verlengd met 2 jaar bij Vodafone (B+S+W 200), en sinds eergisteren ook een Desire in huis.

In my.vodafone.nl kan je dit ook instellen als je wat huiverig bent voor eventuele hoge kosten:

quote:
Databundel informatie

Je ontvangt gratis een sms-bericht als je 90% van je maandelijkse databundel verbruikt hebt.
¤ 0,00 per maand.
En mocht je toch _ruim_ boven de 1Gb per maand komen, dan heb je dit nog:

quote:
Internet Extra BloX

Extra voordelig als je veel data verbruikt, een buitenbundeltarief van 10 euro per 1 GB
En de gratis sms-verdubbelaar natuurlijk, die moet je kennelijk zelf ook nog even activeren. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87055976
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:54 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ik heb 21 september net mijn abbo verlengd met 2 jaar bij Vodafone (B+S+W 200), en sinds eergisteren ook een Desire in huis.

In my.vodafone.nl kan je dit ook instellen als je wat huiverig bent voor eventuele hoge kosten:
[..]

En mocht je toch _ruim_ boven de 1Gb per maand komen, dan heb je dit nog:
[..]

En de gratis sms-verdubbelaar natuurlijk, die moet je kennelijk zelf ook nog even activeren. :)

Oke dan :) SMS verdubbelaar heb ik denk ik niet ndoig.. maar toch bedankt voor de tip :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:28:04 #182
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87056796
Ik zou die SMS verdubbelaar gewoon aanzetten :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_87057244
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:28 schreef automatic_ het volgende:

Ik zou die SMS verdubbelaar gewoon aanzetten :)
Kan ik volgens mij niet, 'k heb sim-only abo ;(.
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:43:47 #184
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_87057306
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_87057376
quote:
ik antwoord gewoon met: ja dit is de nieuwe iPhone zoals die over 2 jaar uitgebracht gaat worden door apple :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:26:36 #186
302230 Elkouw
Chocoladekoekje
pi_87058882
Kan de iPhone 3GS nou wel of niet multitasken?
pi_87059180
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef Elkouw het volgende:
Kan de iPhone 3GS nou wel of niet multitasken?
ik geloof met ios4 wel maar standaard niet
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:00:33 #188
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_87060063
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Misschien dat de laatste batch het wel standaard heeft.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:10:25 #189
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:17:11 #190
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_87065717
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:10 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

:D
Leuke!
Vooral de schrijver 8-) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_87065756
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:34 schreef Salatrel het volgende:

En dan schijn je nog te kunnen discussiëren over wat de definitie is van 'multitasken' ;), maar ik heb er ook geen verstand van
pi_87069471
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Kan ik volgens mij niet, 'k heb sim-only abo ;(.
Klopt helaas. Ik heb het nagevraagd bij de vodafone klantenservice en dubbelSMS geldt niet voor Simonly.
Vrij belachelijk hoe de voorwaarden voor SO verschillen, je kunt ook al je minuten niet meenemen naar de volgende maand. T-mobile heeft geen verschil tussen normaal en SO abo. Hoe zit dat bij andere providers?
pi_87070006
Mijn Gmail synct sinds enkele dagen niet meer, ook niet als ik in Gmail op vernieuwen oid druk. Heb al gekeken bij Accounts en Synchronisatie maar daar valt weinig bijzonders te ondekken. Als ik daar op 'nu synchroniseren' druk gebeurt er niks. Als ik Gmail opnieuw installeer dan update hij wel weer eenmalig maar daarna ook niet meer. Enig idee wat ik hier tegen kan doen? Account verwijderen en opnieuw toevoegen gaat niet zomaar omdat bepaalde apps mijn Gmail account in gebruik hebben ofzo.

Googlen leverde me geen nuttig resultaat op..
pi_87084515
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Klopt helaas. Ik heb het nagevraagd bij de vodafone klantenservice en dubbelSMS geldt niet voor Simonly.
Vrij belachelijk hoe de voorwaarden voor SO verschillen, je kunt ook al je minuten niet meenemen naar de volgende maand. T-mobile heeft geen verschil tussen normaal en SO abo. Hoe zit dat bij andere providers?
Als je een abbo bij Hi afsluit;
Online, goedkoper maar je neemt de minuten niet mee naar de volgende maand
In de winkel; iets duurder en je neemt de minuten mee naar de volgende maand.
Geen flauw idee of de sms verdubbelaar wel of niet werkt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_87101511
Hebben jullie nog tips voor een autohouder? Dus om je telefoon in te zetten in de auto? Ik kom er zoveel op internet tegen, maar ik ga geen 60 euro voor zo'n ding betalen. Dus graag niet te duur maar wel degelijk.
pi_87101563
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:01 schreef stefan1187 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een autohouder? Dus om je telefoon in te zetten in de auto? Ik kom er zoveel op internet tegen, maar ik ga geen 60 euro voor zo'n ding betalen. Dus graag niet te duur maar wel degelijk.
I don't wanna be rude, maar ik geloof dat deze vraag al tig keer is gesteld.
pi_87114047
Dan moet ik al die topics gaan rondneuzen :P Ik heb al gezocht met de zoekfunctie op HTC Desire HD autolader maar daar vind ik niet veel nuttigs op. Toch iemand een tip? :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:53:09 #198
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_87114956
Ik wil Froyo 2.2 installeren op mijn HTC Desire die momenteel op Android firmware 2.2 loopt.
Ik heb op dit moment nog geen enkele modificaties gedaan aan mijn HTC Desire, het is dus zoals het was toen ik hem kocht (unbranded, simlock vrij), m.u.v. de officiële 2.2 update die ik heb geïnstalleerd toen die beschikbaar was. De reden dat ik niet eerder Froyo heb overwogen, is het hele vervallen garantie verhaal, ik had mijn HTC Desire net en had geen zin om direct de risico te lopen om tijdens het root proces mijn Desire te vernielen en daarbij ook mijn garantie te verliezen.

Nu heb ik mij ingelezen over de mogelijkheden tot het installeren van Froyo 2.2 op de HTC Desire en ben ik tot de conclusie gekomen dat er 2 methodes bestaan:

1. Manually installing (no root)
2. Rooting

Nu gaat mijn voorkeur uit naar de eerste methode omdat ik dan niet mijn HTC Desire hoeft te rooten en derhalve mijn garantie niet vervalt (correct me if i'm wrong), de tweede methode is beter omdat je dan meer mogelijkheden hebt.

Wie kan mij vertellen welke van de twee het meest betrouwbaar is of dat het geen verschil uitmaakt welke methode ik kies?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_87115427
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil Froyo 2.2 installeren op mijn HTC Desire die momenteel op Android firmware 2.2 loopt.
Ik heb op dit moment nog geen enkele modificaties gedaan aan mijn HTC Desire, het is dus zoals het was toen ik hem kocht (unbranded, simlock vrij), m.u.v. de officiële 2.2 update die ik heb geïnstalleerd toen die beschikbaar was. De reden dat ik niet eerder Froyo heb overwogen, is het hele vervallen garantie verhaal, ik had mijn HTC Desire net en had geen zin om direct de risico te lopen om tijdens het root proces mijn Desire te vernielen en daarbij ook mijn garantie te verliezen.

Nu heb ik mij ingelezen over de mogelijkheden tot het installeren van Froyo 2.2 op de HTC Desire en ben ik tot de conclusie gekomen dat er 2 methodes bestaan:

1. Manually installing (no root)
2. Rooting

Nu gaat mijn voorkeur uit naar de eerste methode omdat ik dan niet mijn HTC Desire hoeft te rooten en derhalve mijn garantie niet vervalt (correct me if i'm wrong), de tweede methode is beter omdat je dan meer mogelijkheden hebt.

Wie kan mij vertellen welke van de twee het meest betrouwbaar is of dat het geen verschil uitmaakt welke methode ik kies?
Huuuuuh :?? Begrijp ik het nou verkeerd of snap jij het niet? 2.2 is al Froyo...
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:18:39 #200
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_87115821
Hoe komt het dan dat ik geen 720p recording kan doen, dat kon toch met Froyo? Nou ik heb Froyo en ik heb geen HD recording? Moet ik daarvoor mijn HTC Desire rooten of word dat mogelijk gemaakt door de officiële Android updates?
pi_87118808
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt het dan dat ik geen 720p recording kan doen, dat kon toch met Froyo? Nou ik heb Froyo en ik heb geen HD recording? Moet ik daarvoor mijn HTC Desire rooten of word dat mogelijk gemaakt door de officiële Android updates?
Je moet het natuurlijk wel instellen.

woef
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:07:03 #202
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_87119421
Ik ben een leek, maar ik ben niet achterlijk. Dat is wat ik het eerste heb geprobeerd. Het is teveel gevraagd om hier normaal advies te krijgen.
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:21:24 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87119875
Weet je zeker dat je 2.2 hebt?
2000 light years from home
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:45:59 #204
302230 Elkouw
Chocoladekoekje
pi_87120554
Zodra ik een video opneem in 720p hapert de camera. Dit is ook te zien wanneer je het filmpje afspeelt, dan hapert hij om de 5 seconden oid. Anderen hier ook last van?
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:48:44 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87120625
Speel het eens op de computer af?
2000 light years from home
pi_87130411
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben een leek, maar ik ben niet achterlijk. Dat is wat ik het eerste heb geprobeerd. Het is teveel gevraagd om hier normaal advies te krijgen.
Dat valt reuze mee hoor.
Maar Android 2.2 heeft als "bijnaam" FroYo. (Net zoals Android 2.1 Eclair wordt genoemd.) Dus als je Android 2.2 hebt, dan héb je FroYo al. Dat het bij jou kennelijk niet werkt, zal dan waarschijnlijk ergens anders aan moeten liggen. Waarop men suggereerde dat je het wellicht niet op alle juiste plekken juist had ingesteld.
Doen je teentjes nu niet meer auw?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_87133655
Ik heb een abonnement gevonden op belnu.nl

Vodafone Bel + SMS + Web 200 24 maanden

Bij hen betaal je 20,00 p/mnd voor de eerste 12 maanden en daarna 34,50 per maand.

Nu krijg je bij vodafone volgens mij vanaf abonnementen van 26,50 1 GB i.p.v. 250 MB datalimiet.

Geld dat dan ook voor die combinatie ? Omdat je toch in de eerste maanden maar 20,00 Euro hoeft te betalen ?
pi_87133928
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:21 schreef stefan1187 het volgende:

Bij hen betaal je 20,00 p/mnd voor de eerste 12 maanden en daarna 34,50 per maand.

Nu krijg je bij vodafone volgens mij vanaf abonnementen van 26,50 1 GB i.p.v. 250 MB datalimiet.

Geld dat dan ook voor die combinatie ? Omdat je toch in de eerste maanden maar 20,00 Euro hoeft te betalen ?
Het geldt vanaf een B+S+W 150 abbo, dus ook bij 200. Ongeacht wat je er eerst voor betaald per maand geld de limiet van 1GB ook voor jou. :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:51:10 #209
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_87134510
De HTC Desire HD komt deze week volgens mij. I want it. Baaaaaaaaaaaaaad O+
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_87138007
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:21 schreef stefan1187 het volgende:

De actie van vorige maand was beter; 24 maanden ¤25 p.m. Baal flink dat ik de Desire Z toen niet besteld heb. Nu maar wachten tot de 'actie' van november :(
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
pi_87138199
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
:')
pi_87141553
Had nog wel is dat de telefoon vast liep, en dan ging ik de batterij eruit halen maar dit kan ook

quote:
Dan moet je tegelijk indrukken in deze volgorde:(1) power (bovenop) (2)volume down en (3) je optische joystick.
Kwam ik ergens tegen op tweakers
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:54:42 #213
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_87142678
Is het geluid zo slecht als men beweert dat het is? :?
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_87142797
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef Mr.DD het volgende:
Is het geluid zo slecht als men beweert dat het is? :?
Over de speaker of via oordopjes?
Want op speaker gebruik ik hem eigenlijk niet maar met oordopjes klinkt het goed.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:05:33 #215
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_87143092
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Over de speaker of via oordopjes?
Want op speaker gebruik ik hem eigenlijk niet maar met oordopjes klinkt het goed.
Speakers. Oordopjes heb ik altijd nog wel een goed paar liggen van >50 euro :s)
pi_87143188
wat boeit het nou wat voor geluid er uit het speakertje komt :') alleen paupers en aso's gebruiken geen oordopjes/koptelefoon.

voor eventuele telefoongesprekken over de speaker voldoet het prima
pi_87143354
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef Salatrel het volgende:
wat boeit het nou wat voor geluid er uit het speakertje komt :') alleen paupers en aso's gebruiken geen oordopjes/koptelefoon.

Ik vind die speaker echt veel te zacht voor handsfree gesprekken, die gebruik ik dus ook bijna nooit.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:12:58 #218
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_87143392
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef Salatrel het volgende:

Ja maar ik wil met m'n muziek heel hard aan door de gangen lopen van de school want ik ben baas enzo weet je cool hè.

pi_87143468
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef Mr.DD het volgende:

[..]

Speakers. Oordopjes heb ik altijd nog wel een goed paar liggen van >50 euro :s)
Nogal blikkerig, maar dat vind ik eigenlijk altijd bij dit soort toestellen.
Ik vond het wel hard genoeg voor handsfree gesprekken.
pi_87143636
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:12 schreef Mr.DD het volgende:

[..]

Ja maar ik wil met m'n muziek heel hard aan door de gangen lopen van de school want ik ben baas enzo weet je cool hè.

Nee.
pi_87148202
Ik las een paar weken dat Hotmail ook pushmail ondersteunt. Iemand enig idee hoe je dat in kan stellen?
pi_87159264
Ik vind het jammer dat als ik bv muziek luister op 1 scherm (standaard browser) ik niet op een ander scherm kan internetten zonder mijn geluid te verliezen.
pi_87159494
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Het geldt vanaf een B+S+W 150 abbo, dus ook bij 200. Ongeacht wat je er eerst voor betaald per maand geld de limiet van 1GB ook voor jou. :P
Oké thanks voor de info :)
pi_87162323
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef Zinedinho het volgende:
Ik las een paar weken dat Hotmail ook pushmail ondersteunt. Iemand enig idee hoe je dat in kan stellen?
Volgens mij staat hier op xda wel wat over de instellingen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=704025
pi_87162366
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 08:51 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het jammer dat als ik bv muziek luister op 1 scherm (standaard browser) ik niet op een ander scherm kan internetten zonder mijn geluid te verliezen.
ik gebruik dolphin browser ipv de standaard. die ondersteunt tabbladen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')