Oke... is dat ook uit te zetten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat klopt, dat kan ook gewoon als je muziek luistert.
Da's al heel lang volgens mij. Of was het eerst altijd een Google Labs feature?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef kikoooooo het volgende:
Leuk, je ziet nu ook in Gmail wie er allemaal Android heeft
[ afbeelding ]
Is idd een labs feature. Ik wist niet dat het al langer bestond... Zag het vandaag voor het eerst.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's al heel lang volgens mij. Of was het eerst altijd een Google Labs feature?
Ik heb 21 september net mijn abbo verlengd met 2 jaar bij Vodafone (B+S+W 200), en sinds eergisteren ook een Desire in huis.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef stefan1187 het volgende:
Thanks voor jullie antwoorden. Ik heb nu wel een duidelijk beeld van wat ik wil.
Ik ga voor Vodafone... dat is gewoon sneller... en inderdaad wat jullie al zeggen... als je niet te veel filmpjes enzo kijkt... en/of streamt... zul je denk ik niet snel boven het limiet uit komen. Ik twijfelde alleen een beetje over de navigatie en de updates... het binnenhalen daarvan... of dat vaal data slurpt. Maar dat is mij nu ook duidelijk.
Ik blijft dit topic zeker volgen!
En mocht je toch _ruim_ boven de 1Gb per maand komen, dan heb je dit nog:quote:Databundel informatie
Je ontvangt gratis een sms-bericht als je 90% van je maandelijkse databundel verbruikt hebt.
¤ 0,00 per maand.
En de gratis sms-verdubbelaar natuurlijk, die moet je kennelijk zelf ook nog even activeren.quote:Internet Extra BloX
Extra voordelig als je veel data verbruikt, een buitenbundeltarief van 10 euro per 1 GB
Oke danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:54 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb 21 september net mijn abbo verlengd met 2 jaar bij Vodafone (B+S+W 200), en sinds eergisteren ook een Desire in huis.
In my.vodafone.nl kan je dit ook instellen als je wat huiverig bent voor eventuele hoge kosten:
[..]
En mocht je toch _ruim_ boven de 1Gb per maand komen, dan heb je dit nog:
[..]
En de gratis sms-verdubbelaar natuurlijk, die moet je kennelijk zelf ook nog even activeren.
Kan ik volgens mij niet, 'k heb sim-only aboquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou die SMS verdubbelaar gewoon aanzetten
ik antwoord gewoon met: ja dit is de nieuwe iPhone zoals die over 2 jaar uitgebracht gaat worden door applequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:43 schreef Renesite het volgende:
http://www.androidworld.nl/45695/aw-column-he-is-dat-een-iphone/
ik geloof met ios4 wel maar standaard nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef Elkouw het volgende:
Kan de iPhone 3GS nou wel of niet multitasken?
Misschien dat de laatste batch het wel standaard heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik geloof met ios4 wel maar standaard niet
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:43 schreef Renesite het volgende:
http://www.androidworld.nl/45695/aw-column-he-is-dat-een-iphone/
En dan schijn je nog te kunnen discussiëren over wat de definitie is van 'multitasken'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:34 schreef Salatrel het volgende:
ik geloof met ios4 wel maar standaard niet
Klopt helaas. Ik heb het nagevraagd bij de vodafone klantenservice en dubbelSMS geldt niet voor Simonly.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan ik volgens mij niet, 'k heb sim-only abo.
Als je een abbo bij Hi afsluit;quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klopt helaas. Ik heb het nagevraagd bij de vodafone klantenservice en dubbelSMS geldt niet voor Simonly.
Vrij belachelijk hoe de voorwaarden voor SO verschillen, je kunt ook al je minuten niet meenemen naar de volgende maand. T-mobile heeft geen verschil tussen normaal en SO abo. Hoe zit dat bij andere providers?
I don't wanna be rude, maar ik geloof dat deze vraag al tig keer is gesteld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:01 schreef stefan1187 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een autohouder? Dus om je telefoon in te zetten in de auto? Ik kom er zoveel op internet tegen, maar ik ga geen 60 euro voor zo'n ding betalen. Dus graag niet te duur maar wel degelijk.
Huuuuuhquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil Froyo 2.2 installeren op mijn HTC Desire die momenteel op Android firmware 2.2 loopt.
Ik heb op dit moment nog geen enkele modificaties gedaan aan mijn HTC Desire, het is dus zoals het was toen ik hem kocht (unbranded, simlock vrij), m.u.v. de officiële 2.2 update die ik heb geïnstalleerd toen die beschikbaar was. De reden dat ik niet eerder Froyo heb overwogen, is het hele vervallen garantie verhaal, ik had mijn HTC Desire net en had geen zin om direct de risico te lopen om tijdens het root proces mijn Desire te vernielen en daarbij ook mijn garantie te verliezen.
Nu heb ik mij ingelezen over de mogelijkheden tot het installeren van Froyo 2.2 op de HTC Desire en ben ik tot de conclusie gekomen dat er 2 methodes bestaan:
1. Manually installing (no root)
2. Rooting
Nu gaat mijn voorkeur uit naar de eerste methode omdat ik dan niet mijn HTC Desire hoeft te rooten en derhalve mijn garantie niet vervalt (correct me if i'm wrong), de tweede methode is beter omdat je dan meer mogelijkheden hebt.
Wie kan mij vertellen welke van de twee het meest betrouwbaar is of dat het geen verschil uitmaakt welke methode ik kies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |