Dus je bedoelt eigenlijk dat je er dagelijks op zit?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
T-mobile schijnt bereik minder goed te zijn, zelf geen ervaring mee.
Ik zit niet een paar keer per week op mobiel internet en zit (sinds het begin van de maand) op het moment op 169,3 MB, ten opzichte van 1 GB is dat nog maar 16.5%.
EDIT: ik geloof als je boven de 1 GB uit wil komen dat je elke dag wel een paar uur op mobiel internet moet.
Of veel filmpjes moet kijken, dan gaat het wel rap.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
T-mobile schijnt bereik minder goed te zijn, zelf geen ervaring mee.
Ik zit niet een paar keer per week op mobiel internet en zit (sinds het begin van de maand) op het moment op 169,3 MB, ten opzichte van 1 GB is dat nog maar 16.5%.
EDIT: ik geloof als je boven de 1 GB uit wil komen dat je elke dag wel een paar uur op mobiel internet moet.
Tja het hoeft ook niet onbeperkt te zijn... als ik maar niet boven het limiet uit komquote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb zelf meer dan genoeg aan die 1GB per maand heb ik afgelopen maanden gemerkt. En persoonlijk heb ik liever sneller internet dan onbeperkt en traag.
En de dekking en betrouwbaarheid van het netwerk van T-mobile laat te wensen over.
Navigatie gaat toch ook deels via internet ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Of veel filmpjes moet kijken, dan gaat het wel rap.
Ik heb deze maand slechts 330 mb gebruikt, en dan gebruik ik hem toch wel elke dag om even het nieuws te bekijken of om even wat op te zoeken. Spullen downloaden vanuit de market en op updates doe ik ook gewoon over mijn 3G netwerk.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Tja het hoeft ook niet onbeperkt te zijn... als ik maar niet boven het limiet uit komIk heb zelf ook liever sneller internet.
Klopt, ik heb er nog geen ervaring mee hoeveel dat gebruikt.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Navigatie gaat toch ook deels via internet ?
Geen problemen mee en ik reis vaak met de trein.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
Zal wel niet aan HTC of Vodafone liggen maar op elke NS station dat ik tegenkom heb ik geen mobiel internet. Minder fijn...
Niet als je een goede navigatieclient installeert.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Navigatie gaat toch ook deels via internet ?
oeps, dat was een beetje fout geformuleerd. Maar je begreep vast wel wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Dus je bedoelt eigenlijk dat je er dagelijks op zit?![]()
Ik kan dan niet meer mobiel internetten via vodafone en krijg zo'n mobile spot (I don't know the namequote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Geen problemen mee en ik reis vaak met de trein.
Een van die nieuwe desires kreeg tot Google navigatie met downloadbare mappen (dus gewoon de kaarten op je mobiel zonder mobiel internet daarvoor te gebruiken? Mag van mij ook wel op de huidige Desire.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet als je een goede navigatieclient installeert.
Google maps e.d. gaat via internet, omdat die geen kaarten installeert, maar ze moet downloaden.
Navigatie valt wel mee, en updates gewoon via wifi.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef stefan1187 het volgende:
Thanks voor jullie antwoorden. Ik heb nu wel een duidelijk beeld van wat ik wil.
Ik ga voor Vodafone... dat is gewoon sneller... en inderdaad wat jullie al zeggen... als je niet te veel filmpjes enzo kijkt... en/of streamt... zul je denk ik niet snel boven het limiet uit komen. Ik twijfelde alleen een beetje over de navigatie en de updates... het binnenhalen daarvan... of dat vaal data slurpt. Maar dat is mij nu ook duidelijk.
Ik blijft dit topic zeker volgen!
muted. staat ook gewoon in de handleiding trouwensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:05 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb sinds vandaag opeens een vreemd pictogram in mijn statusbalk, ik hoop dat jullie weten wat het is. Het betreft een rondje of gesprekswolkje met daarboven een slash / en daarboven een haakje maar dan niet zo een ( maar echt een haakse.. iemand een idee?
ik heb het zelf ook wel eens gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
Dat heb je best knap uit die beschrijving weten te halen.
Ahaa, inderdaad! Ja ik ben onderweg en had de pdf handleiding al gevonden online, maar die was 6mb en dat ging heel langzaam. Raar icoontje trouwens dan, doe dan zo'n geluidshoorn met een streep er doorheen ofzo..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
muted. staat ook gewoon in de handleiding trouwenseven volumeknopje links naar boven paar keer indrukken
Ik vind hem wel redelijk logisch, een muzieknoot met een streepje erdoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:51 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ahaa, inderdaad! Ja ik ben onderweg en had de pdf handleiding al gevonden online, maar die was 6mb en dat ging heel langzaam. Raar icoontje trouwens dan, doe dan zo'n geluidshoorn met een streep er doorheen ofzo..
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel redelijk logisch, een muzieknoot met een streepje erdoor.
de handleiding staat ook op je sd kaartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:51 schreef UncleSam het volgende:
[..]
en had de pdf handleiding al gevonden online, maar die was 6mb en dat ging heel langzaam.
Ik zie nu pas dat het een muzieknoot isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel redelijk logisch, een muzieknoot met een streepje erdoor.
Dat klopt, dat kan ook gewoon als je muziek luistert.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
Ik gebruik nu net voor het eerst de radio op mijn telefoon... Maar het klopt dat je alsnog het geluid harder/zachter kan zetten als hij op 'toetsblok' zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |