Wahahaquote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja onaangenaam koud
Hoewel ik net op stal warm werd gehouden door een paard. Die begon spontaan kusjes te geven en wilde niet meer stoppenEn mijn merrie werd pislink van jaloezie
Gewoon de paarden die aandacht tekort komen een beetje aandacht geven.quote:Op zondag 26 september 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met die paarden?
quote:Op zondag 26 september 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon de paarden die aandacht tekort komen een beetje aandacht geven.
En ze vinden met allemaal lief
Maar je kunt daar lekker stoken en de deur van de coupé gaat niet steeds openquote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan is de trein toch nog beter? Hoef je niet met teenslippers op de pedalen van de auto.
Het was een flauw grapje schatquote:Op maandag 27 september 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom word iedereen nou zo makkelijk zwanger
Ik heb te veel drank op hierdenk niet dat het raak is deze keer
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 00:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Er staan geen tetten in de tt hoor.
is wel gaaf.quote:
Nope...quote:
mijn dochter dinsdagquote:Op maandag 27 september 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
Google is vandaag Jarig! Joehoe, 12 jaar
Nou... gefeliciteerdquote:Op maandag 27 september 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
Google is vandaag Jarig! Joehoe, 12 jaar
Nu is het wachten in de busquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter dinsdag
Ook 12 jaar
ja, ik dacht ik deel het even....quote:Op maandag 27 september 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... gefeliciteerd
*zet feestmuts op en blaast een keer op toeter*
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 september 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter dinsdag
Ook 12 jaar
Bah.quote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie niet weg is is gezien!
Ik kom!
viespeuk!quote:Op maandag 27 september 2010 00:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie niet weg is is gezien!
Ik kom!
Ik moet februari pas.quote:Op maandag 27 september 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
Vandaag maar weer eens naar school...
Ben nu al (bijna)2 weken niet geweest
Nja, maar daarvoor moet je eerst komen hequote:Op maandag 27 september 2010 00:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan je dan maar ern keer doen.
Ook.quote:Op maandag 27 september 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, maar daarvoor moet je eerst komen he
Hm nou als je je steeds voorneemt om te gaan en je toch steeds weer blijft, telt dat ook?quote:Op maandag 27 september 2010 00:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan je dan maar ern keer doen.
Neuhquote:
Ja ik hierquote:
V&a pauperts aan het bannen zeker?quote:Op maandag 27 september 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, was even elders op het forum
whehehe niet eensquote:Op maandag 27 september 2010 00:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
V&a pauperts aan het bannen zeker?
Je doet toch ook geen v&a meer?quote:Op maandag 27 september 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe niet eens
Zie KLB FB, nog veel leuker
Laatst was er 1 mijn topic in v&a aan het bashen tot 2x toe.quote:Op maandag 27 september 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe niet eens
Zie KLB FB, nog veel leuker
Jawel hoorquote:
we halen het weg en noten het.quote:Op maandag 27 september 2010 00:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Laatst was er 1 mijn topic in v&a aan het bashen tot 2x toe.
Die gast heeft geen eens een ban gekregen
Huh wutquote:Op maandag 27 september 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel hoor
En weer steeds meer. KLB doe ik er bij, maar dat gaat steeds beter lopen dus heb ik weer meer tijd voor mijn eigen toko
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
Bellatrix, pr0n in het kwadraat, 48 uur.
Weekend bij ouders in Eindhoven omdat ik een feest had en vanavond een etentje met vrienden.quote:Op maandag 27 september 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welkom thuis
Waar was je heen dan?
quote:Op maandag 27 september 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
Bellatrix, pr0n in het kwadraat, 48 uur.
Alleen legde je het niet goed uit.quote:Op maandag 27 september 2010 00:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was eerder dan het banmeld topic.
balenquote:Op maandag 27 september 2010 00:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Nee, nog steeds te onrustig en zulks
quote:Op maandag 27 september 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen legde je het niet goed uit.
OMG echt weer een Bella actiequote:Op maandag 27 september 2010 00:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ze moet echt keihard lachen op skype dus het zal wel meevallen)))
waar danquote:Op maandag 27 september 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
Symmie, je leest weer eens half! En Erik, gebruik interpunctie
Hahaquote:Op maandag 27 september 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG echt weer een Bella actie
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Huh wut? Je was toch geswitcht naar GC toen a_a v&a ging doen
?
Whooohoooo, ik vergat een komma!quote:Op maandag 27 september 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
Symmie, je leest weer eens half! En Erik, gebruik interpunctie
Ja waardoor de hele boodschap die je wilde overbrengen verkeerd overkwam!quote:Op maandag 27 september 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whooohoooo, ik vergat een komma!
O daar had ik overheen gelezen. Ben ook nog ff wat andere topics aan het lezenquote:
Gebruik dan zelf ook eens interpunctie.quote:Op maandag 27 september 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja waardoor de hele boodschap die je wilde overbrengen verkeerd overkwam!
Bij mij verandert de boodschap toch nietquote:Op maandag 27 september 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebruik dan zelf ook eens interpunctie.
Herkenbaar verhaalquote:Op maandag 27 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Het is alweer kwart voor een...
Daar gaat mijn voornemen
Pfff, dat je het volhoudtquote:Op maandag 27 september 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O daar had ik overheen gelezen. Ben ook nog ff wat andere topics aan het lezen
Klopt, ik ging van V&A naar GC, en toen kwam er weer een plek vrij op V&A en sindsdien heb ik 2 fora. Nu doe ik KLB erbij en staat GC even een een laag pitje.
Dat is toch geen vrijbrief om het dan maar niet te doen?quote:Op maandag 27 september 2010 00:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij mij verandert de boodschap toch niet?
Ik nam aan dat je nog in de bus zat, en bijna thuis was. Dus ik vond het zielig dat je nog door de kou moest lopen/fietsen. Maar dat hoefde dus niet, want je was gewoon al thuisquote:Op maandag 27 september 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe verkeerd kwam de boodschap dan over?
quote:Op maandag 27 september 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Het is alweer kwart voor een...
Daar gaat mijn voornemen
Nou ja, het is minder storend, dunkt me.quote:Op maandag 27 september 2010 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch geen vrijbrief om het dan maar niet te doen?
ach, ik ben een half jaar invalmod geweest, dus ik ben wel wat gewend.quote:
Nee, maar nu valt het wel weer iets mee. Kan gewoon de slaap niet vinden. HEb overdag al weer te veel op bed gelegen.quote:Op maandag 27 september 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
balen
Zijn er geen bepaalde dingen die je rustiger maken ofzo?
Doe je eigenlijk aan een sport oid?quote:Op maandag 27 september 2010 00:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar nu valt het wel weer iets mee. Kan gewoon de slaap niet vinden. HEb overdag al weer te veel op bed gelegen.
ik wel, gisteren voor het eerst weer gefloten en damn wat een spierpijn.quote:Op maandag 27 september 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk aan een sport oid?
Nee, moet ik toch maar misschien weer proberen, maar om die stap te zetten...quote:Op maandag 27 september 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk aan een sport oid?
Oh, ja. Nou, daar heb je wel een klein punt. Ik dacht dat het over mijn vergeten komma bij een volgende post van mij ging (voor "omdat"). Maar je hebt gelijk. Al ben ik twee minuten daarvoor wel nog door de kou gelopen.quote:Op maandag 27 september 2010 00:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je nog in de bus zat, en bijna thuis was. Dus ik vond het zielig dat je nog door de kou moest lopen/fietsen. Maar dat hoefde dus niet, want je was gewoon al thuis
En langzaam beginnen? Met een beetje hardlopen ofzo...quote:Op maandag 27 september 2010 00:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, moet ik toch maar misschien weer proberen, maar om die stap te zetten...
Bupatihaanse opmerkingquote:Op maandag 27 september 2010 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja. Nou, daar heb je wel een klein punt.
Damn, wat zielig zegquote:Ik dacht dat het over mijn vergeten komma bij een volgende post van mij ging (voor "omdat"). Maar je hebt gelijk. Al ben ik twee minuten daarvoor wel nog door de kou gelopen.
Dat zei je idd gister... volgende week weer?quote:Op maandag 27 september 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel, gisteren voor het eerst weer gefloten en damn wat een spierpijn.
Graag gedaanquote:Op maandag 27 september 2010 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt voor je medeleven. Dat doet me deugd.
Ja, dat wellicht. het moet wel iets individueels zijn. Ik zie me momenteel echt niet iedere week naar een sportschool gaan.quote:Op maandag 27 september 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
En langzaam beginnen? Met een beetje hardlopen ofzo...
quote:Op maandag 27 september 2010 00:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat wellicht. het moet wel iets individueels zijn. Ik zie me momenteel echt niet iedere week naar een sportschool gaan.
over twee weken, dus kan ik ff bijkomen.quote:Op maandag 27 september 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zei je idd gister... volgende week weer?
Dat wel, dan echt hardlopen of een uurtje flink fietsen (niet wielrennen). Maar meer ook niet. Een sportschool is momenteel gewoon te eng en te onbekend voor me.quote:Op maandag 27 september 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan het altijd langzaam opbouwen toch
dat is ook al prima, of gewoon een goed stuk wandelen is ook al primaquote:Op maandag 27 september 2010 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, dan echt hardlopen of een uurtje flink fietsen (niet wielrennen). Maar meer ook niet. Een sportschool is momenteel gewoon te eng en te onbekend voor me.
Ik heb woensdag nog ruim een half uur (Volgens mij zelfs 45 minuten) gewandeld met iemand van de begeleiding. Maar ik moet hier in deze nieuwe omgeving nog de mooie wandelroutes ontdekken, maar dat komt nog wel denk ik. AL is het niet zo groen als mijn vorige woonplek.quote:Op maandag 27 september 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook al prima, of gewoon een goed stuk wandelen is ook al prima
Ik snap het helemaal... moet je dan ook niet doenquote:Op maandag 27 september 2010 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, dan echt hardlopen of een uurtje flink fietsen (niet wielrennen). Maar meer ook niet. Een sportschool is momenteel gewoon te eng en te onbekend voor me.
quote:Op maandag 27 september 2010 01:18 schreef Bos81 het volgende:
Is goed. Ik zet alles wel klaar voor de ochtendploeg.
Volgens Mij is mijn bel kapotquote:Op maandag 27 september 2010 06:32 schreef crv het volgende:
Tijd voor het ochtendgebed
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bohquote:Op maandag 27 september 2010 08:36 schreef -Miauw- het volgende:
Tijd verstrijkt sneller als je op een bovenverdieping woont en zelfs wanneer je op een trapje staat. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers aangetoond door een experiment uit te voeren met atoomklokken. Een hoogte van 33 centimeter heeft al invloed op het verstrijken van de tijd. Een atoomklok die is opgesteld op een dergelijke verhoging zal na 80 jaar ongeveer 90 miljardste van een seconde voor lopen.
Dus er is een wetenschapper geweest die 80 jaar op een trapje heeft gestaan? Dat noem ik tijdverspilling ipv tijdswinst.quote:Op maandag 27 september 2010 08:36 schreef -Miauw- het volgende:
Tijd verstrijkt sneller als je op een bovenverdieping woont en zelfs wanneer je op een trapje staat. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers aangetoond door een experiment uit te voeren met atoomklokken. Een hoogte van 33 centimeter heeft al invloed op het verstrijken van de tijd. Een atoomklok die is opgesteld op een dergelijke verhoging zal na 80 jaar ongeveer 90 miljardste van een seconde voor lopen.
quote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik woon op de 9e, ben ik nu bejaard
Ik noem dat een goed idee om geld te verdienen.quote:Op maandag 27 september 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus er is een wetenschapper geweest die 80 jaar op een trapje heeft gestaan? Dat noem ik tijdverspilling ipv tijdswinst.
Jij welquote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik woon op de 9e, ben ik nu bejaard
Okequote:Op maandag 27 september 2010 08:36 schreef -Miauw- het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Hoe was het gisteravond?
Waarom?quote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik noem dat een goed idee om geld te verdienen.
Whehehehehe, dus dat is degene die steeds te vroeg naar huis gaatquote:Op maandag 27 september 2010 08:36 schreef -Miauw- het volgende:
Zeg, ík heb dat onderzoek niet uitgevoerd en een wetenschapper ben ik ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 08:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Hoe zit het dan met de waterspiegel?
Ik dacht dat het er misschien wel in zou staanquote:Op maandag 27 september 2010 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg, ík heb dat onderzoek niet uitgevoerd en een wetenschapper ben ik ook niet
Ha, ik ben ambtenaar, ik ga deze gebruiken.quote:Op maandag 27 september 2010 08:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehe, dus dat is degene die steeds te vroeg naar huis gaat
Nee, check hier de rest.quote:Op maandag 27 september 2010 08:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er misschien wel in zou staan
Hij vond het leukquote:Op maandag 27 september 2010 08:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten en wat vond hij van zijn cadeau?
Ik heb wel trek nuquote:Op maandag 27 september 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij vond het leukHij was benieuwd hoe het zou werken. Eten was a la carte of buffet, en haar ouders wilden graag buffet, dus hebben we dat gedaan. Was niet echt heel erg baanbrekend ofzo, gewoon een beetje de standaard indonesische dingen. Maar wel lekker
Ik moet mijn vakantie nog regelen, vandaag geen tijdquote:Op maandag 27 september 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
vakanties kijken
Nu helemaal geen zin meer te werken
Je bent net terugquote:Op maandag 27 september 2010 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet mijn vakantie nog regelen, vandaag geen tijd
Dus? Ik ga anderhalf maand weg beginnende in januariquote:
Naar zjepen?quote:Op maandag 27 september 2010 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus? Ik ga anderhalf maand weg beginnende in januari
Nee, al zijn er best wel wat Japanners daar. Nieuw Zeeland.quote:
Ook lekkah. Volgens mij ben je meer op vakantie dan aan het werkquote:Op maandag 27 september 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al zijn er best wel wat Japanners daar. Nieuw Zeeland.
Ik ben al 4x in Egypte geweest, maar een piramide heb ik niet gezien. Luxor nog wel, voor de rest ken ik de onderwaterwereld daar een stukje beterquote:Op maandag 27 september 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook lekkah. Volgens mij ben je meer op vakantie dan aan het werk
Ik wil naar zhe piramiets
Ik wil naar Sharm el-Sheikh, maar daar zijn volgens mij weer weinig pyramides in de buurtquote:Op maandag 27 september 2010 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 4x in Egypte geweest, maar een piramide heb ik niet gezien. Luxor nog wel, voor de rest ken ik de onderwaterwereld daar een stukje beterEen dagtrip gedaan naar Luxor, maar het was er heet, hittegolf, dus 45 graden in de schaduw is zelfs voor mij te veel.
Tot zo ver het culturele in Egypte
Want?quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef -Miauw- het volgende:
Zou ik op eigen verzoek een ban kunnen krijgen?
Ja lijkt me een goede film!quote:Op maandag 27 september 2010 09:16 schreef iBenny het volgende:
Straks om 10:00 uur gratis kaartjes op FOK! he
Gratis FOK!voorpremière 'The Killer Inside Me'
Ik schiet niet op met mijn scriptie. Zodra het even lastig word ga ik hier zitten kletsenquote:
Je kunt 'm toch gewoon 'verdienen'quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef -Miauw- het volgende:
Dat kan ja.quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef -Miauw- het volgende:
Nou... hup, ga eens aan het werkquote:Op maandag 27 september 2010 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik schiet niet op met mijn scriptie. Zodra het even lastig word ga ik hier zitten kletsen
Geen idee, daar heb ik alleen maar water gezienquote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil naar Sharm el-Sheikh, maar daar zijn volgens mij weer weinig pyramides in de buurt
Bella heeft nog wel een plaatje voor je.quote:Op maandag 27 september 2010 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neh, dan moet je het wel echt bont maken geloof ik.
Gewoon Netsplitter ff PMen is genoegquote:Op maandag 27 september 2010 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bella heeft nog wel een plaatje voor je.
Tubgirl plaatsenquote:Op maandag 27 september 2010 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd en heb Fok-rsi.quote:Op maandag 27 september 2010 09:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... hup, ga eens aan het werk
Of welk andere (forum) adminquote:Op maandag 27 september 2010 09:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon Netsplitter ff PMen is genoeg
quote:Op maandag 27 september 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bella heeft nog wel een plaatje voor je.
Dit is best sick ja;quote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd en heb Fok-rsi.
Mijn daggemiddelde is 96! Dat is echt abnormaal
quote:geregistreerd op: vrijdag 28 mei 2010 @ 10:45
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 11694 (gemiddeld 96 per dag)
Ik kan je wel ff pm'en met een tekstje, die hoef je dan alleen maar te copy/pastenquote:Op maandag 27 september 2010 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik erg benquote:Op maandag 27 september 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt zelfs een hoger gemiddelde dan Benny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2010 09:24:52 ]
quote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd en heb Fok-rsi.
Mijn daggemiddelde is 96! Dat is echt abnormaal
Want?quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar deze had ik van jou niet verwacht
quote:Op maandag 27 september 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Maar je bent nog niet zo levenloos als 3 andere SC'ers hier. Wiens namen we uiteraard niet noemenDat zijn geen gemiddeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
"Hallo, ik heb RSI gekregen door FOK!. Ik klaag jullie aan als jullie me niet bannen!".quote:
Nee, want dan had ik niet hier het hele weekend gezetenquote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Miauw, je kunt uit jezelf ook echt wegblijven als je bezig moet.
Dat klopt, dat zijn totalen. Dus geen kortstondige FOK!-verslaving van een half jaar zoals Miauw, maar een hardnekkige jaren voortslepende noodzaak te FOK!kenquote:
Huh, kun jij mijn mailtjes lezen?quote:Op maandag 27 september 2010 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Hallo, ik heb RSI gekregen door FOK!. Ik klaag jullie aan als jullie me niet bannen!".
Ik vind Radiohead niet echt iets voor jouquote:
Ach, over jaaaaren uitgesmeerd, dus het lijkt heel watquote:Op maandag 27 september 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zijn totalen. Dus geen kortstondige FOK!-verslaving van een half jaar zoals Miauw, maar een hardnekkige jaren voortslepende noodzaak te FOK!ken
Want?quote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Radiohead niet echt iets voor jou
Die is ook wel tofquote:Hun beste nummer:
Ik heb ze ooit Live gezien. dat concert staat in mijn all time top 5
Ik heb wel toegang tot allerlei mailboxenquote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Huh, kun jij mijn mailtjes lezen?
quote:Op maandag 27 september 2010 09:26 schreef iBenny het volgende:
Miauw![]()
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #4
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Arcee het volgende:Maandcijfers voor september 2010 over de eerste 3 weken
001 04356 -Miauw-
Huh waarquote:Op maandag 27 september 2010 09:26 schreef iBenny het volgende:
Miauw![]()
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #4
Op het linkje klikken en je gaan schamen als je bezig bent met je scriptiequote:
Cruesli mit ein hand to you to!quote:
Maar van Benny zijn we het gewend. Dat hij op school zit is een hoax.quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laatste pagina. Stats over eerste 3 weken september. Jij staat één, Benny twee
Nja, ik moet je toch ff het idee geven dat ik iets van smaak heb hequote:
nounou, laten we niet overdrijven hequote:[..]
Wel tof?
Die is geniaal
Ik heb om 48 uur gevraagd maar Yvonne zal er vast een paar dagen bovenop doenquote:Op maandag 27 september 2010 09:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wanneer moeten we je dan missen, de komende week?
Als je om 48 uur vraagt dan krijg je ook 48 uur, gok ik zoquote:Op maandag 27 september 2010 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb om 48 uur gevraagd maar Yvonne zal er vast een paar dagen bovenop doen
En dan nog even er van uitgaan dat ze slaapt, dus uiteindelijk gaat ze om de 3 minuten postenquote:Op maandag 27 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
4356 posts in 3 weken. Das 207 posts per dag. Dat is 8 posts per uur. 24u per dag lang.
Dat is gedurende 3 weken tijd iedere 7 1/2 minuut een post van Miauw. Nonstop, 24u per dag
quote:Op maandag 27 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
4356 posts in 3 weken. Das 207 posts per dag. Dat is 8 posts per uur. 24u per dag lang.
Dat is gedurende 3 weken tijd iedere 7 1/2 minuut een post van Miauw. Nonstop, 24u per dag
En het paardenforum!quote:
Door om de minuut te postenquote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef -Miauw- het volgende:
Maar als ik in december klaar ben ga ik het vieren!
Precies. Stel dat ze 8 uurtjes per dag slaapt, of aan het eten, douchen, seksen, plassen, 'werken' (yeah rightquote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan nog even er van uitgaan dat ze slaapt, dus uiteindelijk gaat ze om de 3 minuten posten
Ik overdrijf nooitquote:Op maandag 27 september 2010 09:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik moet je toch ff het idee geven dat ik iets van smaak heb he
[..]
nounou, laten we niet overdrijven he
je hoeft niet zo confronterend te doen hoorquote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies. Stel dat ze 8 uurtjes per dag slaapt, of aan het eten, douchen, seksen, plassen, 'werken' (yeah right), sociaal aan het doen is.
Dan blijf er 16 uur per dag over te FOK!ken. Dan is het dus 12 posts per uur. En dus iedere 5 minuten een posts van Miauw. 16 uur per dag. 3 weken lang
Hoeveel is dat?quote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaat het dagcijferrecord van Nectar verbreken
Ik vind die andere beter... Maar dat komt misschien wel door de sfeer daarquote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overdrijf nooit
Acoustisch eigenlijk nog mooier
Joepi, je kunnen vergelijken met een baggeruser.quote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaat het dagcijferrecord van Nectar verbreken
In een vol stadion is idd ook leuk.quote:Op maandag 27 september 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind die andere beter... Maar dat komt misschien wel door de sfeer daar
Jij kunt het.quote:Op maandag 27 september 2010 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee, dat is echt te veel![]()
Hoe doe je dat?
Hard werkenquote:Op maandag 27 september 2010 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
quote:Op maandag 27 september 2010 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
In een vol stadion is idd ook leuk.
Ik stond toen vooraan met mijn jointje en een blikje bier
Zo... Nectar en het postdagrecord van 2700: deel 15.quote:Op maandag 27 september 2010 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Hij is goed bezig.quote:Op maandag 27 september 2010 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
je hoeft niet zo confronterend te doen hoor
Oh god, mensen die 'ruzie' maken om dagrecordsquote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo... Nectar en het postdagrecord van 2700: deel 15.
Maar ik wist het alquote:Op maandag 27 september 2010 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is goed bezig.Bewustwording!
Ik heb ze ook op Pinkpop gezien, en nog ergens meen ikquote:Op maandag 27 september 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Nooit live gezien
Ik ben dan ook meer van die muziek dan die band...
Yupquote:Op maandag 27 september 2010 09:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, mensen die 'ruzie' maken om dagrecords
Ja, dat heb ik een tijdje gedaan vóór ik hier ging posten, was toen wel geinig maar is nu natuurlijk niet leuk meer.quote:Op maandag 27 september 2010 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat als je een ban hebt je nog wel gewoon gezellig mee kunt lezen?
Wat? Mee- en teruglezen?quote:Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een tijdje gedaan vóór ik hier ging posten, was toen wel geinig maar is nu natuurlijk niet leuk meer.
En toch ga je lezen. Eens vragen of er lurkdagcijfers kunnen worden gemaaktquote:Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een tijdje gedaan vóór ik hier ging posten, was toen wel geinig maar is nu natuurlijk niet leuk meer.
quote:Op maandag 27 september 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toch ga je lezen. Eens vragen of er lurkdagcijfers kunnen worden gemaakt
hallo.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 09:47 schreef D. het volgende:
Anyway, ik zal het goede voorbeeld geven
*iets nuttigs gaat doen
Beiden succes en tot straksquote:Op maandag 27 september 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens schijten, douchen, aankleden en boodschappen doen. Dan heb ik de middag vrij om alvast te studeren.
Wat meezit?quote:Op maandag 27 september 2010 09:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat het me vandaag wel meezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |