Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nee dat eet ik nietquote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]Serieus?
En dan alleen kip met bot eet je niet?
maar spinazie uit pot, daar heb je dan weer geen probleem meequote:
nope dat vind ik wel lekker opzichquote:Op zondag 26 september 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar spinazie uit pot, daar heb je dan weer geen probleem mee
Daar vult hij de kip meequote:Op zondag 26 september 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar spinazie uit pot, daar heb je dan weer geen probleem mee
Lolquote:
Geweldig! Mijn man ook, die eet altijd z'n spare ribs met mes & vorkquote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik eet het best hoor, als er bot aan zit. Maar wel met mes en vork
dat kan ik niet spare ribs is gewoon kluiven en met de handquote:Op zondag 26 september 2010 18:58 schreef Enfermera het volgende:
Eetze goldfinger![]()
![]()
[..]
Lol
[..]
Geweldig! Mijn man ook, die eet altijd z'n spare ribs met mes & vork![]()
![]()
niet bepaald nee maar dat heb ik alleen bij kipquote:Op zondag 26 september 2010 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Giertje![]()
![]()
Dus je bent ook niet gek op botik ook niet
quote:
malle jongenquote:Op zondag 26 september 2010 19:37 schreef Giertje het volgende:
niet bepaald nee maar dat heb ik alleen bij kip
Daar was ik al achter toen hij over die spinazie begonquote:
Ik ook, ik blijf alleen van de ene verbazing in de andere vallen!quote:Op zondag 26 september 2010 19:56 schreef MPG het volgende:
Daar was ik al achter toen hij over die spinazie begon....
quote:Op zondag 26 september 2010 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was ik al achter toen hij over die spinazie begon....
Ik ga echt niet kluiven. Ontmantelen ben ik redelijk bedreven in, maar kluiven no waiquote:Op zondag 26 september 2010 18:58 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig! Mijn man ook, die eet altijd z'n spare ribs met mes & vork![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 26 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt niet kluiven. Ontmantelen ben ik redelijk bedreven in, maar kluiven no wai
Kjoetquote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
oew foto van appelpop binnen samen met mijn prinsesje
jaa was zo fijn om haar weer eens te zienquote:
snap ik!quote:Op zondag 26 september 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
jaa was zo fijn om haar weer eens te zien
eet smakelijkquote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Even iets van eten regelen enzo![]()
* MPG schuift alvast aanquote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Even iets van eten regelen enzo![]()
Daarom niet. Panische hekel aan. Had mn opa ook alquote:
Das te goed voor je?quote:Op zondag 26 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga echt niet kluiven. Ontmantelen ben ik redelijk bedreven in, maar kluiven no wai
Ahw!quote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
oew foto van appelpop binnen samen met mijn prinsesje
yeah ik vind mijn zonnebril the bom ben er lang na op zoek geweestquote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das te goed voor je?![]()
Neehoor, ik snap het wel. Mijn vriend heeft gewoon een soort fobie (nee, lang niet zo erg), een hekel aan dingen met z'n handen vastpakken. Rauwe kip snijden, deeg mengen, gehakt maken.. Vind ie allemaal niks, dus als het ff niet hoeft...
[..]
Ahw!
Coole bril
Ik vond het al zo vertrouwd smakenquote:
Trustequote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
nou. Bijzonder improductief weekend geweest. Ik ga maar eens pitten
trusten flesquote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
nou. Bijzonder improductief weekend geweest. Ik ga maar eens pitten
slaap ze ferbquote:
Ik ga zo ook hoor, morgen weer om half 7 er uitquote:Op zondag 26 september 2010 22:45 schreef Enfermera het volgende:
Wat gaat iedereen slapen zeg.![]()
Avond Trev!
Oh bah. Das vroeg.quote:Op zondag 26 september 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga zo ook hoor, morgen weer om half 7 er uit
Yup, daarom ga ik ook nu slapenquote:Op zondag 26 september 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh bah. Das vroeg.
Nou, trusten allemaal dan maar!![]()
Ik ben nog niet zo moe, nu Hell's Kitchen kijken
truste STquote:
trevquote:
ik nog lang nietquote:Op zondag 26 september 2010 22:45 schreef Enfermera het volgende:
Wat gaat iedereen slapen zeg.![]()
Avond Trev!
tot morgen OAquote:
dat ben ik ook aan het kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh bah. Das vroeg.
Nou, trusten allemaal dan maar!![]()
Ik ben nog niet zo moe, nu Hell's Kitchen kijken
slaap zequote:
Hey GFquote:Op zondag 26 september 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
truste ST
[..]
trev
[..]
ik nog lang niet![]()
enfer![]()
Gaaf!quote:Op zondag 26 september 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Mumford & Sons was echt vet tof! Nu naar huis dus vanuit de auto: kusjes!
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-09-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 048 goldfinger1963
02. 043 Giertje
03. 031 Enfermera
04. 022 Trevland
05. 021 LovelyLady
06. 019 Marijkezwolle
07. 016 Dr_Flash
08. 014 MPG
09. 014 suikertaartje
10. 008 _F.U.B.A.R_
11. 004 Ferb
12. 004 wel.o.k
13. 004 DaMart
14. 003 Ladylike
15. 003 TJDoornbos
16. 003 -Engel-
17. 002 DR34M3R
18. 001 OA
19. 001 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!
quote:
En wat noem jij vroeg?quote:Op maandag 27 september 2010 03:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou slapen moet er morgen vroeg uit
Oh wauwquote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
ze bestaan nog![]()
zondag in het bos geweest en een echte rood met witte stippen paddenstoel gezien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 08:56 schreef suikertaartje het volgende:
Tevens: goedemorgen!![]()
En als je helemaal klaar voor de start om 08:00 naar je werk belt om te vragen wanneer je moet beginnen, want vergeten naar je rooster te kijken voor de vakantie, en ze zeggen: ja, maar je bent deze week nog vrij hoor...nou, dan![]()
(ik ga alsnog wel werken, want anders is het onbetaald verlof)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is tof!!!quote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
ze bestaan nog![]()
zondag in het bos geweest en een echte rood met witte stippen paddenstoel gezien![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2010 09:03:22 ]
Nee, en ik had deze week vrij wel gevraagd en gekregen, maar ook weer ingetrokken. Dus het was niet mijn foutquote:Op maandag 27 september 2010 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
schatje
![]()
![]()
vergeten wanneer je vrij bent.
sorry, helemaal niet leuk natuurlijk
quote:Op maandag 27 september 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
Een-niet-zo-heel-erg-goedemorgen-maar-wel-met-koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrouw met ochtend humeur, voorzichtigheid geboden
![]()
lovely
![]()
* wel.o.k schuift bak koffie naar LovelyLady
beschuitje? cracker? keloks? of wat dan ook wat je ´s ochtends naar binnen werkt?
maak ik het klaar voor je
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Geen ochtendhumeurquote:Op maandag 27 september 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrouw met ochtend humeur, voorzichtigheid geboden
![]()
lovely
![]()
* wel.o.k schuift bak koffie naar LovelyLady
beschuitje? cracker? keloks? of wat dan ook wat je ´s ochtends naar binnen werkt?
maak ik het klaar voor je
Ja... ik heb al een TT in gedachtenquote:Op maandag 27 september 2010 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Het is trouwens bijna KSC 1980
Hoi lieffie, jij komt toch ook wel naar de meet he?quote:
quote:
Pandaatjuhquote:
Taartjequote:Op maandag 27 september 2010 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Het is trouwens bijna KSC 1980
En als je de LAPO nou niet hebt?quote:Op maandag 27 september 2010 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... ik heb al een TT in gedachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ook dat van mij!quote:Op maandag 27 september 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
En als je de LAPO nou niet hebt?
1980 = mijn geboortejaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zag mijn kusje van net toch wel?quote:
Mijne ook dusquote:En als je de LAPO nou niet hebt?
1980 = mijn geboortejaar
quote:Op maandag 27 september 2010 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat van mij!
Dus het is een zeer goed KSC-jaar.
Of TJ die is toch ook nog zo'n jonge spruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ferb... maar die past wel mooie bij de 90's request![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 09:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Nee bijna 1978
Ouwe sokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik gaf er toch ook 1 terug?quote:Op maandag 27 september 2010 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
Je zag mijn kusje van net toch wel?
Ferb is voor KSC 2001 of zoquote:Op maandag 27 september 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of TJ die is toch ook nog zo'n jonge spruit?
Of ferb... maar die past wel mooie bij de 90's request
ah, administratieve faal.quote:Op maandag 27 september 2010 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en ik had deze week vrij wel gevraagd en gekregen, maar ook weer ingetrokken. Dus het was niet mijn fout![]()
Nu ga ik alsnog werken, maar dan pas om 10:00![]()
en hoi koekesnoepedoepje
* wel.o.k zet hele pot op tafelquote:Op maandag 27 september 2010 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen ochtendhumeur
Alleen koffie graag
duckiequote:
quote:
Of in januariquote:Op maandag 27 september 2010 09:18 schreef suikertaartje het volgende:
Wel jammer dat KSC 1980 niet in november gaat zijn
quote:
Hoe kan ik jouw snuitekusjes nou missen?quote:Op maandag 27 september 2010 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat je hem niet gemist had
Ik maakte een grapjequote:Op maandag 27 september 2010 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k slikt zijn geboortejaar melding in![]()
Hihi.quote:Op maandag 27 september 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kan ik jouw snuitekusjes nou missen?
In dat jaar werd mijn lieve zus geborenquote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef DaMart het volgende:
1977 is trouwens ook een mooi jaar!
In dat jaar gaven PaMart en MaMart elkaar het Ja-Mart uhm, ja-woord.
Erger dan 1963 voor Christus kan het niet zijn toch?quote:Op maandag 27 september 2010 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k slikt zijn geboortejaar melding in![]()
dan is het goedquote:
Een tof jaar dus, zoals ik al zeiquote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In dat jaar werd mijn lieve zus geboren
Ah, gfquote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef DaMart het volgende:
Erger dan 1963 voor Christus kan het niet zijn toch?
quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
dan is het goedwant anders kom ik je wasmachine even maken
Dat is dan dus eerder vuilfamiliequote:Op maandag 27 september 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar...maar....ik mag niet wassen bij de schoonfamilie, dus dan moet het met de hand![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het goedwant anders kom ik je wasmachine even maken
Werkze boterbloempjequote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zwengelt de auto aan...
Veel plezier vandaag allemaal![]()
je zal hem maar moeten missenquote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat is echt een hele slechte
werk zequote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zwengelt de auto aan...
Veel plezier vandaag allemaal![]()
met een ouwe sok ....quote:
Of wat andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
Blegik had beter in bed kunnen blijven
quote:Op maandag 27 september 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dacht jij dat ik beter in bed had kunnen blijven?
half 10 noem ik vroegquote:Op maandag 27 september 2010 06:49 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
[..]
En wat noem jij vroeg?
wokquote:
ontbijten doe ik iig nietquote:[..]
voor lunch misschien
trevquote:
Dat doe je zelfquote:Op maandag 27 september 2010 09:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
ook als je om 5 uur gaat slapen
dat is mijn leefritme van tegenwoordigquote:
Nee dat niet maar ben wel brakquote:Op maandag 27 september 2010 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zovoel jij je dan ook zo beroert?
quote:
Mogguh Enfermeraquote:
enferquote:
lovelyquote:Op maandag 27 september 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ben wel brak
[..]GF
altijdquote:
* LovelyLady knuffelt GFquote:Op maandag 27 september 2010 10:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
altijd![]()
maar koffie is ook goed
Wat kom je doen?quote:Op maandag 27 september 2010 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog maar een bakkie pakken en dan kan ik me gereed maken om naar nederland te gaan
quote:Op maandag 27 september 2010 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady knuffelt GF
en een koffie
vandaag komt de makelaar om ons huis in eindhoven te schattenquote:[..]
Wat kom je doen?
Als ik dat doe gaat de telefoon hier overquote:Op maandag 27 september 2010 10:08 schreef Enfermera het volgende:
GFLL
Ik ga zo mn werk maar eens even bellen
Oh spannend.. denk ikquote:Op maandag 27 september 2010 10:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
vandaag komt de makelaar om ons huis in eindhoven te schatten
enferquote:
ook dan is half 10 uitslapenquote:Op maandag 27 september 2010 09:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
ook als je om 5 uur gaat slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog maar een bakkie pakken en dan kan ik me gereed maken om naar nederland te gaansnel grenzen dicht
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 27 september 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaat de telefoon hier over
[..]
Oh spannend.. denk ik
quote:Op maandag 27 september 2010 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat van mij!
Dus het is een zeer goed KSC-jaar.
Tel er 5 bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hier is dat ookquote:Op maandag 27 september 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaat de telefoon hier over
quote:[..]
Oh spannend.. denk ik
Wokquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dan is half 10 uitslapen
daarom heb ik geen kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[..]
snel grenzen dicht
laters enferquote:Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ja, dat krijg je ervan als je op je werk zit he
Ik wilde mn zorgcoordinator ff bellen over de situatie enzo maar ze neemt de telefoon niet op. Nouja, dan ga ik maar ff douchenTot zo!
MPGquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Vooruit. in dat geval is 1980 ook Puick.quote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef DaMart het volgende:
1977 is trouwens ook een mooi jaar!
In dat jaar gaven PaMart en MaMart elkaar het Ja-Mart uhm, ja-woord.
Ik zit thuis schatjequote:Op maandag 27 september 2010 10:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ja, dat krijg je ervan als je op je werk zit he
Ik wilde mn zorgcoordinator ff bellen over de situatie enzo maar ze neemt de telefoon niet op. Nouja, dan ga ik maar ff douchenTot zo!
MPGquote:
goedquote:Op maandag 27 september 2010 10:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wok
Best aardig, mijn strategie om alles te ontkennen gaat aardig goed tot nu toe!![]()
![]()
Neehoor gaat wel redelijk. Straks naar de fysio, ben benieuwd wat die zegt. Werd vanochtend wel weer lekker wakker met een tintelende arm, die verrast me elke keer weer (met waar de tintelingen zitten)Leuk hoor.
![]()
En hoe ist met jou?
Klinkt goed (die wasmachine... en dan zeker schroefjes en onderdelen overhoudenquote:Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed![]()
druk, morgen wasmachine inelkaar zetten (als ik nog weet waar al die onderdelen moeten die nu in de badkamer, slaapkamer en schuur liggen)
dan ook nog overwerken dinsdagen woensdag examen doen
Hey giertjequote:
Oh echtquote:Op maandag 27 september 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit thuis schatjeen ik werk thuis
Ik kan maar beter niet grappig proberen te zijn op de maandagochtend
[..]
MPG![]()
![]()
Mooi!quote:Op maandag 27 september 2010 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed![]()
druk, morgen wasmachine inelkaar zetten (als ik nog weet waar al die onderdelen moeten die nu in de badkamer, slaapkamer en schuur liggen)
dan ook nog overwerken dinsdagen woensdag examen doen
ik haat dat, als je schroefjes overhoud.quote:Op maandag 27 september 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed (die wasmachine... en dan zeker schroefjes en onderdelen overhouden
Examen voor wat?
[..]
Hey giertje![]()
hoe gaat het? Fijn weekend gehad?
jazeker lebbis was erg leukquote:Op maandag 27 september 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed (die wasmachine... en dan zeker schroefjes en onderdelen overhouden
Examen voor wat?
[..]
Hey giertje![]()
hoe gaat het? Fijn weekend gehad?
lebbis goedquote:Op maandag 27 september 2010 10:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker lebbis was erg leuk
en nu heb ik alweer weekend
ben de rest van de week vrij
het cda vooral en mensen die aan nordic walken doenquote:Op maandag 27 september 2010 10:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lebbis goedwaar ging hij deze keer op los?
quote:Op maandag 27 september 2010 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
het cda vooral en mensen die aan nordic walken doen
en over mensen die niet meer zelf nadenken maar anderen voor hun laten denken
ik heb me echt vermaakt tijd was zo omquote:
Guten Morgen Liebchenquote:
Ik geloof je meteenquote:
Dat geloof ikquote:Op maandag 27 september 2010 10:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb me echt vermaakt tijd was zo om
Nicequote:
Morgen Liebchenquote:Op maandag 27 september 2010 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen
Wie geht's?
[..]
Ik geloof je meteen.
Heb me bij hun optreden op Lowlands ook uitstekend vermaakt.
Morgen Enfermer!quote:Op maandag 27 september 2010 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat geloof ik
[..]
Nice![]()
Moggeh Marijk!Hoe ist?
Wie noem jij hier een hoerquote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha, zootje zondig hoerengebroed van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 27 september 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noem jij hier een hoer
Al jullie moedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi popje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ook moequote:Op maandag 27 september 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Liebchen
Moe![]()
Hoe is het daar dan?
Flesjeeeequote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Moe? Koffie?quote:Op maandag 27 september 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Liebchen
Moe![]()
Hoe is het daar dan?
[..]
Morgen Enfermer!Zie hierboven
Hoe is het bij jou dan?
En LL tof dat het geslaagd was!
Mijn mammie is geen hoerquote:
Ja, dat kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 27 september 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook moe. Druk weekendje gehad en en vandaag weer vroeg college
.
Koffiequote:Op maandag 27 september 2010 11:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Flesjeeee![]()
![]()
[..]
Moe? Koffie?![]()
![]()
Met mij wel aardig, zo fysio!
marijkequote:
flesquote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
He Wok!quote:Op maandag 27 september 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijke![]()
![]()
[..]
fles![]()
wij houden ook van jou hoor, treinofiel
*geeftquote:Op maandag 27 september 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koffie
Oeh en fysio, dat wordt wel spannend toch?
Hoiiiiquote:Op maandag 27 september 2010 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha koetje![]()
![]()
Ik ben druk aan het werk ja
goeiemorgenquote:
Neequote:Op maandag 27 september 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gaan er trouwens nog meer mensen naar de Fok! premiere van de killer inside me? Ik heb net 2 kaarten geritseld voor Groningen![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 11:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*geeftEh. Nouja. Hij mag officieel geen diagnoses stellen volgens mij, dus hij kan alleen maar een vermoeden uitspreken of het mn nek is of niet. En na een jaar fysio vind ik het niet zo spannend meer.
Ook al is het nu weer de eerste keer nadat ik weer last kreeg.
[..]
Hoiiii
Zozo, klinkt spannendVertel
![]()
Morgen Giertjequote:
Jammerquote:
jaquote:Op maandag 27 september 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Wok!
Gaan er trouwens nog meer mensen naar de Fok! premiere van de killer inside me? Ik heb net 2 kaarten geritseld voor Groningen![]()
Hahaquote:Op maandag 27 september 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, wie gaat dan die eventuele diagnose stellen? En ik kan me voorstellen dat het dan minder spannend is dan ik dacht ja
[..]
Morgen Giertje
[..]
Jammer
Ik niet. Zelfs niet als ik zou mogen. Te ver weg enzulksquote:Op maandag 27 september 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Wok!
Succes!quote:Op maandag 27 september 2010 11:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaNouja, de orthopeed, over 2 weken. Tenzij het erger wordt of niet overgaat, dan ga ik nog wel een keer zeuren bij die pummel van een huisarts van me. En dan neem ik mn man mee, kan hij 'm een beetje afblaffen
![]()
Dus ja. Maar ik ga, tot straks!![]()
Dat snap ik wel jaquote:Op maandag 27 september 2010 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Zelfs niet als ik zou mogen. Te ver weg enzulks.
Jaquote:Op maandag 27 september 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellenVroeg naar bed jij vanavond
Koffie is altijdquote:[..]
Koffie
quote:Op maandag 27 september 2010 11:47 schreef Ladylike het volgende:
eulleu mensen
kleine is ziek thuis, arme kind heeft koorts
toekquote:
Toekquote:
LLquote:Op maandag 27 september 2010 11:47 schreef Ladylike het volgende:
eulleu mensen
kleine is ziek thuis, arme kind heeft koorts
Ik prefereer drinken boven snuivenquote:
Whehehe die smiley!quote:
Hej Mevrouwquote:Op maandag 27 september 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik prefereer drinken boven snuivenMijn neusslijmvlies raakt geïrriteerd van koffie
Maar morgen TJ
[..]
Whehehe die smiley!
leuk zo'n wkend ziek zijn. Mis meteen van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Apparaten? Wat kunnen ze dan? Die van mij kunnen alleen maar "hangen" en mooi zijn
quote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
speciaal voor jou danquote:Op maandag 27 september 2010 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
leuk zo'n wkend ziek zijn. Mis meteen van alles en nog wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 27 september 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
speciaal voor jou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi meneerquote:
Zo spannend was het volgens mij niet hoorquote:Op maandag 27 september 2010 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
leuk zo'n wkend ziek zijn. Mis meteen van alles en nog wat.
nee maar zit wel op mijn werk. Al vinden div. mensen dat dom.quote:Op maandag 27 september 2010 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meneerVoel je je al weer beter mop?
Oh vertelquote:[..]
Zo spannend was het volgens mij niet hoor![]()
Dom is het niet, maar soms kun je beter gewoon even uitziekenquote:Op maandag 27 september 2010 13:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar zit wel op mijn werk. Al vinden div. mensen dat dom.
[..]
Oh vertel
Wat ga je nu doen?quote:
Echt welquote:Op maandag 27 september 2010 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo spannend was het volgens mij niet hoor![]()
Fijn dat het zo goed gegaan is en dat je fysio zo behulpzaam was!quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben bij de fysio geweest, gelukkig een heeele aardige vent![]()
![]()
Hij nam me ten minste serieus, in tegenstelling tot die huisarts. Ook nog grappig, dat vertelde ik, dat ik naar de huisarts was geweest, bleek mijn fysio hem te kennen. Ik zei zijn naam en hij: oh god, nee toch..
Bleek dat hij hem ook een keer had gehad als vervanger, en hij vond het ook al zo'n raar figuur.![]()
![]()
Nouja, in ieder geval, die fysio vroeg heel veel en we probeerden samen een beetje achter de oorzaak te komen maar dat lukte niet zo. Hij vertelde wel dat een nekhernia zelden voorkomt aan beide zijden.
Het kan ook zo zijn dat er een aantal spieren in mn nek en schouders vastzitten en dat die ervoor zorgen dat er een zenuw klem komt te zitten.Lekker dan.
Magoed, hij vond het mooi dat ik al een afspraak had bij de orthopeed en gaf me nog de namen van 2 andere orthopeden die gespecialiseerd zijn in nek- en schouderklachten, dus ik ga zo ff proberen of ik die afspraak kan verzetten naar een van hun tweeOndertussen gaat mn fysio ff overleggen met mijn vorige fysio's (ook in dezelfde praktijk, heb er in een jaar tijd ongeveer 5 gezien ofzo
) om te kijken wat voor dingen er al gedaan zijn en wat er nog gedaan kan worden
Al met al fijn bezoek. Heb nu alleen wel spierpijn. Maar dat hoort erbij.![]()
Ja nou maar, voor jou is dat andersquote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Ze zijn zelfs sig-waardig, dus maken ze wel degelijk indruk.
Mee eens.quote:Op maandag 27 september 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed gegaan is en dat je fysio zo behulpzaam was!
True, truequote:[..]
Ja nou maar, voor jou is dat anders![]()
daarom was ik ook benieuwd.quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Ze zijn zelfs sig-waardig, dus maken ze wel degelijk indruk.
ja maar we hebben al zoveel zieken waardoor ik dacht ik probeer het wel, maar heb er spijt van.quote:Op maandag 27 september 2010 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dom is het niet, maar soms kun je beter gewoon even uitziekenSterkte dan maar vandaag!
Wat vervelendquote:Op maandag 27 september 2010 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ik ook maar ik moet tot 21:00
Solliciterenquote:
Ik snap wel wat je bedoelt ja, maar als het niet gaat zou ik alsnog naar huis gaanquote:Op maandag 27 september 2010 13:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daarom was ik ook benieuwd.
[..]
ja maar we hebben al zoveel zieken waardoor ik dacht ik probeer het wel, maar heb er spijt van.
Komt wel goed, zolang ik op mijn stoel blijf zitten.
quote:Op maandag 27 september 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat vervelend![]()
[..]
Solliciteren
@enfermera wat is er gebeurd waardoor je nu zo'n last heb van je nek? Of is er geen directe aanleiding voor?
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed gegaan is en dat je fysio zo behulpzaam was!
[..]
Ja nou maar, voor jou is dat anders![]()
Le Muck??????quote:Op maandag 27 september 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ach ja heb er zelf voor gekozen, late maandagdienst ivm het kunnen blijven slapen bij Le Muck
@TJ, Marijke heeft gelijk je had beter thuis kunnen blijvenquote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja, maar als het niet gaat zou ik alsnog naar huis gaanJij gaat voor, ze hebben er niets aan als je straks langer ziek bent doordat je nu stug doorgaat
[..]
Op die fiets met klaar mee
Ik dacht dat je met iets in huis bezig was ofzo
Alles goed daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* LovelyLady koffiezetten gaat
quote:Op maandag 27 september 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@TJ, Marijke heeft gelijk je had beter thuis kunnen blijven
Of het hier goed gaat, ja hoor hier gaat het primaVal mij 's lastig, wat is er met je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* LovelyLady koffiezetten gaat
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op maandag 27 september 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@TJ, Marijke heeft gelijk je had beter thuis kunnen blijven
Of het hier goed gaat, ja hoor hier gaat het primaJe mag mij daar best mee lastig vallen, want het is namelijk geen lastig vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* LovelyLady koffiezetten gaatDus als je iets kwijt wilt dan mag dat gewoon hoor
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 27 september 2010 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Maare... jij hebt die van Muck toch al? Die maken vast meer indruk...
Tsja probeer het en dan merken we het welquote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja, maar als het niet gaat zou ik alsnog naar huis gaanJij gaat voor, ze hebben er niets aan als je straks langer ziek bent doordat je nu stug doorgaat
The usualquote:Op maandag 27 september 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Val mij 's lastig, wat is er met je?
Weet ik lieverd, maar ik heb er zelf ook niet zoveel zin om over te pratenquote:Op maandag 27 september 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag mij daar best mee lastig vallen, want het is namelijk geen lastig vallenDus als je iets kwijt wilt dan mag dat gewoon hoor
Ik snap dat je die van Muck indrukwekkender vindt hoor, dus slaan doe ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zwijg voordat Marijke me slaat
[..]
Tsja probeer het en dan merken we het welanyway thnx dames.
@MPG je snapt me wel
@LL en waarom niet?
Dat snap ik ook heel goedquote:Op maandag 27 september 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
The usual![]()
[..]
Weet ik lieverd, maar ik heb er zelf ook niet zoveel zin om over te praten![]()
Ik heb liever dat ik met jullie even lekker afleiding kan hebben dan dat ik steeds stil sta bij het feit dat het gewoon niet zo lekker loopt
quote:Op maandag 27 september 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
The usual![]()
[..]
Weet ik lieverd, maar ik heb er zelf ook niet zoveel zin om over te praten![]()
Ik heb liever dat ik met jullie even lekker afleiding kan hebben dan dat ik steeds stil sta bij het feit dat het gewoon niet zo lekker loopt
quote:
quote:k heb liever dat ik met jullie even lekker afleiding kan hebben dan dat ik steeds stil sta bij het feit dat het gewoon niet zo lekker loopt
Dank je welquote:Op maandag 27 september 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat snap ik ook heel goedDus als je het ooit wel wilt, voel je je dan niet bezwaard
Gelukkigquote:Op maandag 27 september 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat je die van Muck indrukwekkender vindt hoor, dus slaan doe ik niet![]()
Ik schreef op twitter al dat ik me net zoals het weer voeldequote:Op maandag 27 september 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Oké, afleiding dusWaar zullen we het eens over hebben? Het lekkere weer buiten?
Off.... Het feit dat het weer maandag is?
Sorry, ik ben nog steeds een beetje cynisch![]()
*leuk filmpje op youtube zoeken gaat*
bunnies zijn lief, maar geen getrainde hondjesquote:Op maandag 27 september 2010 13:40 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhhh LL, ik heb echt HET perfecte filmpje voor je om je op te vrolijken!!![]()
![]()
![]()
Ja, daarom zeg ik toch sorryquote:Op maandag 27 september 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik schreef op twitter al dat ik me net zoals het weer voelde
En maandag is sowieso niet mijn favoriete dag, overigens die van mijn oudste zoon ook niet.
(blijkbaar heeft hij dat ochtendhumeur toch van mij)
[..]
bunnies zijn lief, maar geen getrainde hondjes
Zulke konijnen heeft een vriendin van mij ook, de kinderen vinden het fantastisch zulke grote konijnen
Geef nietquote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik toch sorrySorry!!!
![]()
![]()
Oh he gatver, ook al niet
Ach, het is toch lief??Ja, vind ik ook, heb vroeger ook zo'n enorm konijn gehad
Geweldige beesten.
Dan probeer ik het met deze tweequote:Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef nietik kon er wel een beetje om lachen
Goed zooquote:Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef nietik kon er wel een beetje om lachen
Jeuj! Heerlijk! ^^quote:Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef gelukkig straks niet nog een keer naar school, de oudste blijft bij een vriendje spelen en wordt thuisgebracht
Jaaaa hahahahahahahaquote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan probeer ik het met deze twee
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef gelukkig straks niet nog een keer naar school, de oudste blijft bij een vriendje spelen en wordt thuisgebracht
Normaal gesproken zit daar een dak opquote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb vanmiddag nog een afspraak, maar het is zulk kut weerIk twijfel of ik dan met de bus zal gaan
quote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb vanmiddag nog een afspraak, maar het is zulk kut weerIk twijfel of ik dan met de bus zal gaan
quote:Op maandag 27 september 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal gesproken zit daar een dak op
gewoon de bus pakken lekker makkelijkquote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Ja, alleen doe ik er dan wel 3x zo lang over... maar liever dat dan helemaal verregend aankomen denk ikquote:Op maandag 27 september 2010 13:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]Bus!
![]()
Ik wilde eik nog ff naar de stad, maar dat ga ik dus mooi niet doen met dit weer. Kijken of het morgen beter weer is om te gaan.
[..]
Sowieso icanhascheeseburgerquote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan probeer ik het met deze twee
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog 1 cavia, maar ik ben er allergisch voor gewordenquote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso icanhascheeseburger
Weet je dat ik gewoon zo'n cavia wil... maar ik mag niet
Oh en als we het toch over dieren hebben, kom ik bij de fysio vanmorgen *gaap*zit er al 1 iemand in de wachtkamer...
Ik zit nog geen 1 seconde begint die man tegen me de praten met Pools accent: Er ziet uun dode vies in die aquaaaaarium... Ik kijk en ik zie hoe een goudvis sluierstaart aan een ander dood visje aan het sabbelen is
Ja bedankt heik heb net mijn ontbijt op...
quote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, alleen doe ik er dan wel 3x zo lang over... maar liever dat dan helemaal verregend aankomen denk ik
groeten en tot sinasquote:Op maandag 27 september 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog even wat dingetjes doen en er dan vandoor. Fijne middag allemaal
quote:Op maandag 27 september 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Omdat we 3 katten hebben en dat vind mijn vriendje wel genoegquote:Op maandag 27 september 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 cavia, maar ik ben er allergisch voor geworden![]()
Dus als die dood mocht gaan (hij is nu 6.5 jaar
) dan neem ik geen nieuwe meer.
Maar waarom mag je niet dan?
WheheheIk kan me voorstellen dat jij het niet tof vond, maar het klinkt wel grappig
Ik ga ook maar even wat doenquote:Op maandag 27 september 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat we 3 katten hebben en dat vind mijn vriendje wel genoeg
[..]
Ik ga ook maar even wat doenIk had beloofd de ballentent neer te zetten
ballen-tent
maak zelf maar een grapje ervan
quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
zo kast op een andere plaats, mijn nuttige ding voor vandaag... voel me gelijk beter![]()
wat is dat toch met vrouwenquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
zo kast op een andere plaats, mijn nuttige ding voor vandaag... voel me gelijk beter![]()
Weet ik veel... herindelen van de kamer doe ik regelmatigquote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is dat toch met vrouwen![]()
gister avond breng ik de jongste naar bed en toen ik terug kwam waren de stoelen en de bank gewisseld van plek
gebeurt bij ons ook regelmatig, daarom is de tv kast nu met 2 rj45 stekkers en een 220v stekker in de hele kamer aan te sluitenquote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veel... herindelen van de kamer doe ik regelmatig
(niet dat het veel uitmaakt want over 2 moet alles eruitdan gaan we een poging doen om laminaat te leggen )
Daar hoeft ze ook geen antwoord op te geven... mijn vriend vroeg net ook waarom ik de kast had verplaatst...quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
gebeurt bij ons ook regelmatig, daarom is de tv kast nu met 2 rj45 stekkers en een 220v stekker in de hele kamer aan te sluiten![]()
maar op mijn vraag waarom ze altijd alles op de verkeerde plek zet (want waarom moet het anders verplaatst worden) krijg ik geen antwoord.
furbyquote:
ik begrijp jouw vriendquote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar hoeft ze ook geen antwoord op te geven... mijn vriend vroeg net ook waarom ik de kast had verplaatst...
Omdat het kan! klaar
Ja ik ookquote:
hoezo begrijp jij mijn vriend?quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
furby![]()
[..]
ik begrijp jouw vriend
Geen discussie nodig: Er wordt in mijn huis niet redeloos met mijn spullen gesleept. Zet maar weer terug.quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo begrijp jij mijn vriend?
Ik zei: Omdat het kan... geen discussie mogelijk
GFquote:
ach, kijk nog eens in de spiegelquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo begrijp jij mijn vriend?
Ik zei: Omdat het kan... geen discussie mogelijk
Dat hoeft ook niet, jij hebt geen wederhelftquote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen discussie nodig: Er wordt in mijn huis niet redeloos met mijn spullen gesleept. Zet maar weer terug.
Neequote:
dan kijk ik nog wel een keer naar jequote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, jij hebt geen wederhelft
[..]
Nee
lovelyquote:
wokquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GFen? wat doet die hut in eindhoven?
ohw, ik dacht dat je al terug was van dat horenquote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
[..]
wok
daar gaat de makelaar nou voor kijken
ohja foto's offline halenquote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kijk ik nog wel een keer naar je
was dat maar waarquote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, ik dacht dat je al terug was van dat horen
En iedereen maar zeggen dat die allang ergens rondlooptquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Dat hoeft ook niet, jij hebt geen wederhelft
Wat voor een foto's?quote:Op maandag 27 september 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja foto's offline halengoed dat je het zegt
Ookquote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker onder het mon van die ik al ken?
laters trevquote:Op maandag 27 september 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
Zo nog de laatste 2 uur werken, bis later![]()
marcquote:
Hoiquote:Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moggeh!
Lange dag/nacht gister?
quote:Op maandag 27 september 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja foto's offline halengoed dat je het zegt
quote:Op maandag 27 september 2010 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Nee, saaie dag op werk, slaap half
Jij wel wat leuks?
ja prima naar omstandighedenquote:
dan zeg jij toch cquote:Op maandag 27 september 2010 15:35 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom maken mensen het elkaar zo lastig. Ene collega zegt a andere zegt b en dan moet ik daar wat fatsoenlijks mee............Right.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:35 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom maken mensen het elkaar zo lastig. Ene collega zegt a andere zegt b en dan moet ik daar wat fatsoenlijks mee............Right.
of abquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 15:07 uur
01. 038 LovelyLady
02. 029 wel.o.k
03. 027 Enfermera
04. 020 Marijkezwolle
05. 018 suikertaartje
06. 016 goldfinger1963
07. 013 TJDoornbos
08. 012 MPG
09. 011 DaMart
10. 008 Dr_Flash