Ik ga echt niet kluiven. Ontmantelen ben ik redelijk bedreven in, maar kluiven no waiquote:Op zondag 26 september 2010 18:58 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig! Mijn man ook, die eet altijd z'n spare ribs met mes & vork![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 26 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt niet kluiven. Ontmantelen ben ik redelijk bedreven in, maar kluiven no wai
Kjoetquote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
oew foto van appelpop binnen samen met mijn prinsesje
jaa was zo fijn om haar weer eens te zienquote:
snap ik!quote:Op zondag 26 september 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
jaa was zo fijn om haar weer eens te zien
eet smakelijkquote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Even iets van eten regelen enzo![]()
* MPG schuift alvast aanquote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Even iets van eten regelen enzo![]()
Daarom niet. Panische hekel aan. Had mn opa ook alquote:
Das te goed voor je?quote:Op zondag 26 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga echt niet kluiven. Ontmantelen ben ik redelijk bedreven in, maar kluiven no wai
Ahw!quote:Op zondag 26 september 2010 20:02 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
oew foto van appelpop binnen samen met mijn prinsesje
yeah ik vind mijn zonnebril the bom ben er lang na op zoek geweestquote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das te goed voor je?![]()
Neehoor, ik snap het wel. Mijn vriend heeft gewoon een soort fobie (nee, lang niet zo erg), een hekel aan dingen met z'n handen vastpakken. Rauwe kip snijden, deeg mengen, gehakt maken.. Vind ie allemaal niks, dus als het ff niet hoeft...
[..]
Ahw!
Coole bril
Ik vond het al zo vertrouwd smakenquote:
Trustequote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
nou. Bijzonder improductief weekend geweest. Ik ga maar eens pitten
trusten flesquote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
nou. Bijzonder improductief weekend geweest. Ik ga maar eens pitten
slaap ze ferbquote:
Ik ga zo ook hoor, morgen weer om half 7 er uitquote:Op zondag 26 september 2010 22:45 schreef Enfermera het volgende:
Wat gaat iedereen slapen zeg.![]()
Avond Trev!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |