Ik ben 1.63 en bij 55 kilo echt slank, daaronder wordt het veel te botterig. Niet mooi en gewoon ook niet goed voor je lichaam.quote:Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DaD moet nodig aankomen.. Ik ben 1.65 en bij 54 kilo ben ik echt veel te mager
Eng?quote:Op zondag 26 september 2010 15:01 schreef Swietje het volgende:
Coco, waarom heb je zo'n eng plaatje eigenlijk?
Sporten is belangrijkste, methinks! Goed zo mademoiselle!quote:Op zondag 26 september 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben 1.63 en bij 55 kilo echt slank, daaronder wordt het veel te botterig. Niet mooi en gewoon ook niet goed voor je lichaam.
Dus ik heb nog een paar kilo te gaanSporten gaat tegenwoordig heel goed, ga minstens twee keer per week sporten en dan geef ik ook alles. Gemiddeld ga ik zo'n drie keer per week, als ik het rustig heb wel eens 4 of 5 keer per week. Eten ben ik iets minder streng mee tegenwoordig. Zo lang de basis maar goed is, denk ik dan.
Heb je 't filmpje gezien?quote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef Swietje het volgende:
Ik vind 'm een beetje griezelig hoor CocoGroenig enzo
* Viking84 stuurt een politiewagon met loeiende sirene achter XM en mams aanquote:
ik heb 'm geprobeerd te kijken, maar ik vind 'm raarquote:Op zondag 26 september 2010 15:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eng?Maar, dat is Salad Fingers <3
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Kan me wel voorstellen dat je dat vindtquote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb 'm geprobeerd te kijken, maar ik vind 'm raar
vergeet de rode kool en bietjes nietquote:Op zondag 26 september 2010 15:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil niet naar de supermarkt, maar ik heb helemaal geen groente in huis. Ik ga morgen zó potten met doperwten enzo inslaan voor dagen als deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Die vergeet ik lekker wel, want die lust ik nietquote:Op zondag 26 september 2010 15:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
vergeet de rode kool en bietjes niet
Het gaat om zinnen als:quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap er niks vanben benieuwd wat je leerlingen er van vinden!
Bweh, het is echt naar weer hier... ik heb zin in een warm bad, maar dat is helaas niet mogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dus. Moet er denk ik echt aan gaan wennen, maar ik denk dat ik fan ga worden. Je borsten worden, zonder push up, naar binnen gedrukt. De zij en onderkanten van de bh zijn dan ook best hard. Je wordt gewoon op zn plek gezet. Dus ook geen beugel. Lijkt wel plastic ofzo wat erin zit. Je kunt springen, bukken, rennen, zitten etc. Heb alles getest. Dus ben zeer benieuwd. Dus misschien volgende maand als ik fan ben meer bestellen. Zal wel wennen worden zonder bandjes.
Ze vallen wel errug klein qua omvang. Moest 2 omvangen groter, dus om dat te compenseren 2 cups kleiner en toen paste die pas.
Eniwee, nu weer niksen. Lijstje komt later, die van gister heeft geen zin. Feestje vanaf 's middags tot 's nachts. Dus daar valt geen goed woord over te zeggen.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Is het niet, het spoor bijster zijn?quote:Op zondag 26 september 2010 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat om zinnen als:
's Ochtends verdwaalde ze in de Pijp en raakte ze later op de dag in de Jordaan helemaal het spoor bijster.
Hoe kun je aantonen dat deze zin niet klopt? Door het zinsdeel dat in de eerste zin voor de persoonsvorm en het onderwerp staat in de tweede zin na het voegwoord in te vullen:
's Ochtends verdwaalde ze in de Pijp en ['s ochtends] raakte ze later op de dag in de Jordaan helemaal het spoor bijster.
Hier klopt niets van, dus moet je in de tweede zin 'raakte' en 'ze' omdraaien.
In deze zin is het wel goed:
Morgen hebben (pv) we (ow) vrij en [morgen] gaan (pv) o (we) een dagje uit..
Ik ben echt zo blij dat ik al hardgelopen heb, want daar had ik nu echt geen zin meer in gehad.
1a) negatieve stimulansquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Hi ladiez & gentlemen![]()
Niet zoveel tijd om bij te lezen. Ik las iets van een meet? Is er al een datum vastgesteld?
Ik loop een beetje vast met een essay, ga sowieso zo Kwak mailen maar misschien hebben mensen hier een idee. De stelling is in het kort: Geboren worden in de arbeidersklasse in GB voorkomt dat je omhoog kan (beetje rare zin maar jullie begrijpen het). Dan moet ik drie argumenten hebben, ik heb:
- mensen in de arbeidersklasse worden door hun omgeving gestimuleerd eerder van school te gaan en te gaan werken (of juist andersom, NIET gestimuleerd om op school te blijven
- Door de vele verschillen is het moeilijk voor zulke mensen geaccepteerd te worden in hogere klassen.
De thesis en argumenten zijn in het Engels iets beter verwoordt en ook goedgekeurd door de docent maar ik moet dus nog 1 argument. Ik had eerst: mensen voelen zich veiliger in hun eigen omgeving. Maar dat kon ik niet volledig onderbouwen. Dus iemand een idee? Ik zat wel te denken in de richting van druk vanuit de omgeving maar op zich lijkt dat ook weer op mijn eerste argument.
Ziet er wel interessant uit. Wie verkoopt ze?quote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef j.t het volgende:
Heb 1 bh gekocht. Van Wonderbra. Zo'n ultimate strapless bh (zitten dus ook geen bandjes bij en kunnen er niet op!)
'Later op de dag' staat niet in de eerste zinquote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef Syrena het volgende:
Vik, ik snap er geen hol vanIk zou 'later op de dag' weglaten om het kloppend te maken
![]()
Oh man, ik kan nooit meer samenwonen. Ben bij mijn ouders en erger me gruwelijk aan alle geluiden die ze makenWaarom kan mijn moeder niet gewoon gapen en niezen?
Ik ben dus niet verbaasdquote:Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Welkom terug LB!!!
Ik heb 'm uitgelopenen mijn eindtijd was 55.22*trots is*
Das is dus gem 10.85 km/h, bijna nog mijn oorspronkelijke doelstelling van 11 km/h gehaald(die was gebaseerd op 2 tot 3x per week trainen
)
volgende keer ga ik écht van tevoren braaf trainen
Nahwwwquote:Op zondag 26 september 2010 16:57 schreef Chicolate het volgende:
[centraal] Konijnentopic mét foto's ! #12
![]()
Dat is zn broertje. Die was superdruk, dat was geen goed ideequote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goooo CalikuikenBest wel snel ook zeg!
![]()
![]()
[..]
NahwwwIk dacht dat ie wit met zwart was! Leuk nijntje
Je weet dat je zo je kloon verraadt?quote:
Heb ik al wel vaker gedaan, linkjes naar mn kloonposts. Dat jullie weten welke kloon ik heb maakt me niet uit, als mensen van buitenaf de kloon maar niet aan Chicolate koppelen. Maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je weet dat je zo je kloon verraadt?
Niettemin een schattig nijntje
Je moet gewoon iemand vinden waarvan je z'n imperfecties kunt hebben.quote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef Syrena het volgende:
Vik, ik snap er geen hol vanIk zou 'later op de dag' weglaten om het kloppend te maken
![]()
Oh man, ik kan nooit meer samenwonen. Ben bij mijn ouders en erger me gruwelijk aan alle geluiden die ze makenWaarom kan mijn moeder niet gewoon gapen en niezen?
dat me, als je het mij vraagtquote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef AKnynke het volgende:
nog een stijl vraag ladies:
de inhoud van het werk dat me enthousiast maakt
de inhoud van het werk wat me enthousiast maakt..
boh, lastig!
Ik zit perfect chocolate cookies te munchen *must stopquote:Op zondag 26 september 2010 17:20 schreef Merel het volgende:
Op de plek waar m'n blij gisteren zat ben ik nu marsepein aan het proppen, zou dat werken?
Ik hoop het voor je, maar heb zo'n vermoeden van niet.. Hoe komt het dat ie weer weg is?quote:Op zondag 26 september 2010 17:20 schreef Merel het volgende:
Op de plek waar m'n blij gisteren zat ben ik nu marsepein aan het proppen, zou dat werken?
Nee.quote:Op zondag 26 september 2010 17:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb deze bij Livera weg. Ik heb origineel F75 ... maar nu dus D85. Ik moest 2 omvang meer en 2 cups kleiner om de juiste pasvorm te krijgen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ziet er wel interessant uit. Wie verkoopt ze?
ik begon goed met magere kwark, maar toen volgen dropjes, taart en nu eiersalade en chips.quote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik zit perfect chocolate cookies te munchen *must stop![]()
Fries, hè?quote:Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik heb deze bij Livera weg vandaan. Ik heb origineel F75 ... maar nu dus D85. Ik moest 2 omvang meer en 2 cups kleiner om de juiste pasvorm te krijgen.
Dank. Ook voor de pasvormtips, anders zou ik ontmoedigd raken bij de 2e die nergens naar zitquote:Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik heb deze bij Livera weg. Ik heb origineel F75 ... maar nu dus D85. Ik moest 2 omvang meer en 2 cups kleiner om de juiste pasvorm te krijgen.
Dat zeggen we waar ik weg kom ook, en da's beslist geen Friesland!quote:
Noordelijk danquote:Op zondag 26 september 2010 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zeggen we waar ik weg kom ook, en da's beslist geen Friesland!
ik heb de zin maar omgegooid..Maar toch bedankt!quote:
Laten we het daar op houdenquote:
Ik heb dit jurkje van de H&M net binnengekregen. Aanrader voor zhe ladies with curves, hiero!quote:Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef j.t het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden![]()
Ik wil meer nieuwe klerenHeb zo'n gevoel dat de komende mode me niet gaat voegen ofzo, vond niks leuk tijdens shoppen.
Heb 1 jurk bij HM.
Niet realistisch: Maatje 38![]()
Wel realistisch: Hij is turbo stretch
Mooi! Dat zwarte riemding hoort op de jurk zeker?quote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb dit jurkje van de H&M net binnengekregen. Aanrader voor zhe ladies with curves, hiero!
[ afbeelding ]
Oe, leukquote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb dit jurkje van de H&M net binnengekregen. Aanrader voor zhe ladies with curves, hiero!
[ afbeelding ]
Ja, maar kan er af. Enne, ik heb ook een buikje, maar die riem zit in mijn taille en accentueert die juist heel mooi.quote:Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef j.t het volgende:
[..]
Mooi! Dat zwarte riemding hoort op de jurk zeker?
Precies verkeerde plaats voor mensen met buikje (A)
*boks*quote:Op zondag 26 september 2010 17:20 schreef Merel het volgende:
Haal dat spul uit je mondquote:
Dan vreet je maar wat notenquote:
Oh, leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb vandaag 4,5 witte boterhammen met hagelslag op. Wel maar een klein beetje hagelslag, omdat die bijna op was. Maar men, wit brood, vers uit de oven met roomboter en hagelslag is zooooooo lekker!quote:Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ik begon goed met magere kwark, maar toen volgen dropjes, taart en nu eiersalade en chips.
Mooi!quote:Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze verhult dat echt verbazingwekkend goed, moet ik zeggen! Alleen wanneer ik zit, zie je wel watquote:Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, leuk!
Ik heb alleen op het moment iets te veel buik voor zo'n kokerjurkje
die van mij komt donderdag hierheen. Ik mis hem ook als een gek de laatste tijd..niet leuk.quote:Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en ik mis mijn vriendje nu toch welDonderdagavond weg gegaan. Gelukkig komt hij in de nacht van maandag op dinsdag weer thuis
![]()
Ik heb niks te zeuren, wat dat betreft, want voor het grootste gedeelte van het jaar is hij gewoon bij me.quote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die van mij komt donderdag hierheen. Ik mis hem ook als een gek de laatste tijd..niet leuk.
62, maar dat komt wel weer goed.quote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan vreet je maar wat noten![]()
Op welk gewicht zit je nu, als ik vragen mag?
dat zeg ik ook niet...ik wou mijn blijdschap ook even delen...quote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb niks te zeuren, wat dat betreft, want voor het grootste gedeelte van het jaar is hij gewoon bij me.
Maar ik vind het wel leuk om hem weer te zien straks
Ohja, dat is niet zo'n ernstige schommeling!quote:
Neeneenee, ik impliceer ook helemaal niet dat je bedoelde hoor!quote:Op zondag 26 september 2010 18:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet...ik wou mijn blijdschap ook even delen...
Ik merk dat als ik zelf slechter in m'n vel zit, ik de Duutser heel veel meer mis dan als ik goed in m'n vel zit.
Blijven staan danquote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Deze verhult dat echt verbazingwekkend goed, moet ik zeggen! Alleen wanneer ik zit, zie je wel wat
Gaat een beetje moeilijk op mijn werkquote:
Die 4e ken ik nietquote:Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef Laureline het volgende:
Ja, na wandelen vind ik ook altijd dat ik een Tripel Karmeliet verdiend heb! Wij hebben net een uur en een kwartier gewandeld, maar ik heb een rauwe keel, dus ik probeer er een alcoholloos dagje van te maken![]()
Mijn kwartet zou zijn (op volgorde van lekker:)
1. Tripel Karmeliet
2. Afflichem Tripel
3. La Chouffe
4. Tsing Tao
Die Westmalle-biertjes zijn veel mensen heel lyrisch over, maar ik vind ze net iets té vreemd.
O, ik hou juist van die zoete meuk! Chouffe is echt een soort snoepje, heel anders dan de zure Duvels die ik vroeger graag dronk. Maredsous 10 ken ik niet, die ga ik eens proberenquote:Op zondag 26 september 2010 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Die 4e ken ik niet.
Ik vind Westmalle helemaal niet vreemd? Prettig weinig zoet, en daar hou ik (momenteel) van.
Drink je wel eens een Maredsous 10?
Die ken ik dan weer niet! Maar dat klinkt als die hele mooie kitchflessen van Chinese Theedrankjes in de toko. Al die Tripelbiertjes zijn trouwens ook heel verraderlijk op de lege maag, vandaar natuurlijk altijd de vlammetjes, dat doe ik om mijn omgeving te sparenquote:Op zondag 26 september 2010 19:00 schreef sigme het volgende:
D'r is trouwens wel een ander Chinees bier, in een wit "porseleinen" flesje met een draak erop.
Zwaar, zoet, dodelijk op de nuchtere maag.
Ik heb 'm gevonden:quote:Op zondag 26 september 2010 19:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet! Maar dat klinkt als die hele mooie kitchflessen van Chinese Theedrankjes in de toko. Al die Tripelbiertjes zijn trouwens ook heel verraderlijk op de lege maag, vandaar natuurlijk altijd de vlammetjes, dat doe ik om mijn omgeving te sparen
Het is trouwens Belgisch bier.quote:Gulden draak heeft een sterke geur van alcohol, die een precieze definitie van het aroma bemoeilijkt. Toch dringt een krachtige neus van gerst en rijpe pruimen en/of kersen zich op. Verschillende proevers wereldwijd refereren aan een zoet koffiearoma. Het betreft hier echter duidelijk een milde koffie zoals die bijvoorbeeld in Groot-Brittannië wordt gezet.
Mijn buurtchinees heeft Warsteinerquote:Op zondag 26 september 2010 19:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik hou juist van die zoete meuk! Chouffe is echt een soort snoepje, heel anders dan de zure Duvels die ik vroeger graag dronk. Maredsous 10 ken ik niet, die ga ik eens proberen![]()
En Tsing Tao is Chinees bier, de meeste buurtchinezen hebben het wel. Groen flesje met een schip erop. Van alle 'gewone' biertjes verreweg het lekkerst, licht en helemaal niet bitter, een beetje bloemerig!
Ik van de helft ook nietquote:Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb van al die bieren nog nooit gehoord.
Het is geluktquote:Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef j.t het volgende:
Hmm, wil macaroni maken maar heb geen saus.
Zou het werken als ik wat ontvelde tomaten, met wat knoflook en ui met elkaar pureer en verwarm?
de onze Bavariaquote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn buurtchinees heeft Warsteiner.
Voortaan handschoentjes aanquote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb rode pepers door m'n bami gehad en nu kan ik niet eens aan m'n neus wrijven zonder dat 'ie meteen in brand staat.
Dattequote:
*boks*.quote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik van de helft ook niet![]()
Ik hou ook meer van wijn
Domme vraag misschien, maar hoe sport jij?quote:Op zondag 26 september 2010 19:22 schreef Swietje het volgende:
Ik weet toevallig dat Leffe dubbel lekker is omdat ik dat gister proefde van mijn paDaarvoor ook nog nooit van gehoord.
![]()
Vandaag baal ik zo enorm dat ik niet kan sporten. Ik haat m'n lijf.Morgen kan ik vast wel weer positief zijn, hoop ik.
Ga je ook naar het oktoberfest?quote:Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Zondaglijstje
o. 2 roggebroodmet kaas + yoghurt
t. -
l. half patatje mayo + stuk taart (dorpsfeest)
s. 2 uur wandelen in kindertempo (incl. meespelen en bergjes beklimmen)
d. kilo mosselen + sausjes + kwart stokbrood met bieslookkaasje + 2 roggebrood met rilettes
+ glas whisky + chocolaatje
Beetje weinig, Mo! Ik zie geen L en je hebt twee uren gewandeldquote:Op zondag 26 september 2010 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, lijstje:
O: 3 afbakbroodjes
T: banaan
T: heel veel thee
S: 2 uur wandelen
D: 160 gram zuurkool met creme fraiche en knoflook, 125 gram aardappelen en 2 hele grote scheppen stoofpot
T: wijntje
T: appel
O was om 11 uur, telt ook als Brunchquote:Op zondag 26 september 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje weinig, Mo! Ik zie geen L en je hebt twee uren gewandeld.
Ja, maar pas in oktoberquote:Op zondag 26 september 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je ook naar het oktoberfest?.
Is het ookquote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat het al begonnen was .
Helder licht.
Kopie van je CVquote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh! Weet iemand trouwens wat ik mee moet naar een solli in de UK?Ik ben het even helemaal kwijt
Mn national insurance number / card heb ik nog niet, die heb ik wel al aangevraagd. Mn CV hebben ze al.
Dus verder nog iets behalve mn fleurige zelf in een net jurkje gestoken?
Misschien handig om je paspoort mee te nemen? Anders zou ik het ook niet weten!quote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh! Weet iemand trouwens wat ik mee moet naar een solli in de UK?Ik ben het even helemaal kwijt
Mn national insurance number / card heb ik nog niet, die heb ik wel al aangevraagd. Mn CV hebben ze al.
Dus verder nog iets behalve mn fleurige zelf in een net jurkje gestoken?
potato, potato etc.quote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
whiskey vind ik niet zo lekker, whisky wel
Helderder dan je nu denktquote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat het al begonnen was .
Helder licht.
nee!quote:
Ahja goeie, dankjoe!quote:Op zondag 26 september 2010 19:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Kopie van je CV
Bankgegevens
Identiteitsbewijs
En je bubbly zelf
Ah okquote:Op zondag 26 september 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Helderder dan je nu denkt. Het officiele oktoberfeest (die in Munchen) is in september. Ik ga naar een noordelijke rip-off in oktober
ik had er nu wat boter doorheen, ook lekker.quote:Op zondag 26 september 2010 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
En brood bakken gaat (juist) erg goed in een normale oven!
Ik maak het gist altijd aan met een beetje lauw water of lauwe melk en honing. En doe het zout er pas op het allerlaatste moment bij. Een beetje olie doet het ook altijd goed
Dat zou ik ook zeggen als ik geen zin hadquote:Op zondag 26 september 2010 20:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga morgen denk ik een kruidige peercake bakken, als ik er nog tijd voor heb.. Baardmans zei laatst dat 'ie het sexy vindt om me in de keuken bezig te zien.
.
Op deze opmerking zat ik echt te wachtenquote:Op zondag 26 september 2010 20:09 schreef neen het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik geen zin had
Omte koken.
Hij kookt zelf ook gewoon regelmatig.quote:Op zondag 26 september 2010 20:09 schreef neen het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik geen zin had
Omte koken.
Ja maar als jij erin trapt niet meer hè.quote:Op zondag 26 september 2010 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij kookt zelf ook gewoon regelmatig..
't Is wel een standaard manipulerende opmerking. Net als met strijken:'Oh, ik vind het toch zo fijn als jij mijn hemden strijkt!quote:Op zondag 26 september 2010 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo bedoelde 'ie het helemaal niet..
Zo laat ik mijn vriend altijd stofzuigenquote:Op zondag 26 september 2010 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Is wel een standaard manipulerende opmerking. Net als met strijken:'Oh, ik vind het toch zo fijn als jij mijn hemden strijkt!Je kan het veel beter dan ik en sneller en ik vind je zo sexy, als je daar achter die strijkplank staat
''
Verder vind ik het echt tof voor je dat jullie het zo leuk hebben samen. En dat het zo'n lekker ding is natuurlijk! Hoe sexy zou hij zijn met een stofzuiger in zijn handen
ik bekijk het niet per regio. Enige is dat het voor mij niet blended moet zijn, want dat vind ik troep. Maar ieder zijn ding.quote:Op zondag 26 september 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
nee!
Whiskey's zijn Iers (en Amerikaans), Whisky's Schotsik vind de Schotse lekkerder
I want to break free-hee!quote:Op zondag 26 september 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo laat ik mijn vriend altijd stofzuigen
Zó ver ga ik hem niet krijgen, denk ikquote:
Schotse turf whisky'squote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik bekijk het niet per regio. Enige is dat het voor mij niet blended moet zijn, want dat vind ik troep. Maar ieder zijn ding.
The Departed.quote:Op zondag 26 september 2010 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke is het geworden?
Ik vind beide films niet leuk. The Big Lebowski doet me niks en in The Departed werd gewoon zo vaak fuck gezegd dat het niet meer leuk was
.
Uiteraard niet, maar de superlelijke foto's post ik niet!quote:Op zondag 26 september 2010 20:26 schreef neen het volgende:
Maria jij staat ook altijd leuk op de foto of niet
Ik denk het jaquote:Op zondag 26 september 2010 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar de superlelijke foto's post ik niet!
Desalniettemin: dank je wel denk ik?![]()
Ik zal wel een voorbeeldje opduikelen - foto met koningin-hoed en ik-ruik-iets-wat-stinkt-gezicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was nog een ergere maar dat gaat te ver voor online![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Okee nou geloof ik jullie complimenten nooit meerquote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fail.
Je bent nog steeds prachtig.
Ik ben 173 lang en doe niets aan sport. Ga ik wel doen, maar nu nog niet.quote:Op zondag 26 september 2010 09:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nog een keer, je lijstjes zijn heeeeeel erg mager! Dat mag echt wel wat meer...Hoe lang ben je, en hoeveel beweeg je per dag?
Waarom zouden we dat doen?quote:Op zondag 26 september 2010 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij nemen jullie me collectief in de zeik![]()
Ach jullie zijn nog steeds lief
Je eet echt heel erg weinig mascarpone. En een schorle is iets van 50 kcal, dat zet nauwelijks zoden aan de dijk (laat staan voedingstoffen)quote:Op zondag 26 september 2010 21:00 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Ik ben 173 lang en doe niets aan sport. Ga ik wel doen, maar nu nog niet.
Ik zit overigens echt vol van mijn lijstjes, als ik trek heb neem ik wat. Morgen ga ik meer eten.
Vandaag beetje rare dag gehad, veel onderweg:
O: Pistoletje gebakken ei
L: Muesli yoghurt
D: moussaka
T: 1 schorle
Ik wel meerquote:Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, ik kan zo dertig foto's van mezelf laten zien die honderd keer erger zijn dan die ergste van jou (en nee, dat ga ik niet doen).
Ik ook niet... Ik hoop maar dat ik gewoon geen talent heb voor foto's, en dat ik "live" leuker ben.quote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel meerBen zo niet-fotogeniek
Er zijn laatst op dat themafeestje een hele hoop foto's gemaakt, vooral door Baardmans, waarvan ik er op misschien 2 leuk sta. En dat is dan omdat je daar m'n hoofd niet op ziet.quote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel meerBen zo niet-fotogeniek
Kweenie, om te kijken of ik nog ergere ga uploaden?quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:Leuk vestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is één van die twee..
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Leuk jurkjequote:Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is een jurkje.. Swietje, wil je de foto weghalen? Ik heb 'm toch liever niet hier, eigenlijk.
Nou, ik zou die cake even halen..quote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef Swietje het volgende:
Lijst:
B: 1 boterham met cornedbeef + halfvolle melk
T: halve speculaas
D: wrap met biefstuk, japanse teriyaki saus, ui, paprika en komkommer
T: appel
T: verse sinaasappelsap
Heb wel 'n stuk zelfgemaakte cake afgeslagen
Fris smooth hoofd?quote:Op zondag 26 september 2010 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaDJammer dat je hoofd er niet op staat, je hebt juist zo'n fris smooth hoofd!
So fresh and so clean!
Cake etenquote:Op zondag 26 september 2010 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, ik zou die cake even halen..
Mensen!!!! Doe nou even normaal!!
Knynke, Mo, Maria, GB, soms Loveli, Lau, Cali en nog veel meer hebben mooie lijstjes die al ingebakken zitten, dat werkt.
Dit soort lijstjes horen drastisch anders..
STRUCTUUR!!!
Uniek bedoelt dat je wel erg laag in de cal zit. Is er trouwens een mogelijkheid dat je toch iets aan bewegign kan doen?quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, ik zou die cake even halen..
Mensen!!!! Doe nou even normaal!!
Knynke, Mo, Maria, GB, soms Loveli, Lau, Cali en nog veel meer hebben mooie lijstjes die al ingebakken zitten, dat werkt.
Dit soort lijstjes horen drastisch anders..
STRUCTUUR!!!
Dat snap ik niet. Ik vind je mooi.quote:Op zondag 26 september 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fris smooth hoofd?. Juist niet! Ik vind m'n hoofd vreselijk.
Dat snap ik en ik weet ook dat het geen goed lijstje is hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uniek bedoelt dat je wel erg laag in de cal zit. Is er trouwens een mogelijkheid dat je toch iets aan bewegign kan doen?
Nahquote:Op zondag 26 september 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fris smooth hoofd?. Juist niet! Ik vind m'n hoofd vreselijk.
Weet je wat...quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Jij ook uniekje? Maar dan een om op gewicht te blijven of zelfs een beetje aan te komen?
En zuivelquote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef neen het volgende:
Wat zou ik zegmaar op een dag moeten eten?
6x brood, avondeten, 2x fruit en nog drinken
Het gaat niet lekker, hè? Denk je dat het wel gaat lukken om er wat aan te doen, of zit je te veel met je hoofd ergens anders?quote:Op zondag 26 september 2010 21:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb belachelijke lijstjes de laatste tijd.
Ik drink sowieso melkquote:
Maar jij was toch de persoon die meestal foto's maakte? Dan sta je er dus gewoon niet vaak genoeg erop om er vaak leuk op te staan.quote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de foto's gemist. En ik zou wel een beetje zoals Maria willen zijn, ik heb van de afgelopen jaren misschien 3 foto's waarvan ik vind dat ik er níet stom opsta
.
Ik ben inderdaad iets minder tevreden met mijn hoofd nu ik boven de zestig kilo zit. Mijn gewicht was eerst standaard rond de 58 kilo, daar wil ik toch wel minstens weer naar terugquote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds ik 10 kg ben afgevallen ben ik wel tevreden over mijn hoofd.
ik ook! (over mijn hoofd dan, jouw hoofd heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds ik 10 kg ben afgevallen ben ik wel tevreden over mijn hoofd.
Je mag het best een beetje rustig opbouwen, hoorquote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef Swietje het volgende:
Dankje voor 't lijstje Tink. Ik denk dat ik echt ontplof als ik dat allemaal eet, maar ik zal het deze week eens proberen...
Zo! Wanneer gaan we stappen?quote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef Viking84 het volgende:
Is XM d'r ook? Je hebt er 27 euro bij.
Niet in een keer doen.Rustig opbouwen. En misschien is in jouw geval een boterham #s morgens, tussendoortje, een boterham tussen de middag, tussendoortje en avondeten ook wel genoeg.quote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef Swietje het volgende:
Dankje voor 't lijstje Tink. Ik denk dat ik echt ontplof als ik dat allemaal eet, maar ik zal het deze week eens proberen...
Da's per persoon verschillend en afhankelijk van je behoefte.quote:Op zondag 26 september 2010 21:21 schreef Swietje het volgende:
Als iemand mij een perfect lijstje kan geven voor mij, dan ben ik blij want ik heb geen idee wat perfect is.
Probeer het eens op de zwarte markt.quote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden ze burka's verkopen voor 27 euro? Dan is dat hele slankprobleem ook gelijk opgelost.
Ik heb niet echt een ritme. En nu ik niet meer naar m'n werk fiets heb ik ook geen "wat doe ik toch lekker gezond!"-gevoel meer. Zodra ik weer een fiets heb hoop ik dat het beter gaat. In de tussentijd heb ik me er maar even bij neergelegd.quote:Op zondag 26 september 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Het gaat niet lekker, hè? Denk je dat het wel gaat lukken om er wat aan te doen, of zit je te veel met je hoofd ergens anders?
En wat neem je dan als tussendoortje? Zuivel met een beetje fruit en 's middags wat nootjes oid?quote:Op zondag 26 september 2010 21:34 schreef Swietje het volgende:
Laat ik beginnen met 's morgens 1 boterham, een tussendoortje, 's middags 1 boterham, een tussendoortje en 's avonds aardappels/rijst/pasta + vlees/vis + groenten.. dat lijkt me al een uitdaging op zich ja...
Ik dook altijd al weg bij het zien van een camera (dat doen mn ouders/broertje ook merkte ik vorige week, iemand richtte een camera op ons terwijl we stonden te praten en iedereen zette een stap opzij om buiten beeld te vallen). Ik vond het zo niet-leuk om op foto's te staan, dat ik ervoor gezorgd heb dat ik degene ben die de foto's maaktquote:Op zondag 26 september 2010 21:28 schreef neen het volgende:
Maar jij was toch de persoon die meestal foto's maakte? Dan sta je er dus gewoon niet vaak genoeg erop om er vaak leuk op te staan.
Het is natuurlijk ook niet allee het niet hebben van een relatie, je mist ook iemand specifiek..quote:Op zondag 26 september 2010 21:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een ritme. En nu ik niet meer naar m'n werk fiets heb ik ook geen "wat doe ik toch lekker gezond!"-gevoel meer. Zodra ik weer een fiets heb hoop ik dat het beter gaat. In de tussentijd heb ik me er maar even bij neergelegd.
Het stomme is, ik heb niet eens zo veel aan m'n hoofd. Ik mis gewoon het hebben van een relatie. Maar als dat het enige is waar ik over te klagen heb, dan valt het eigenlijk best wel mee toch?
Ik neem nog een wijntje en ga dan naar bed. Morgen weer een dag.
Ja, zuivel met fruit moet sowieso wel lukken, maar wat voor nootjes kan ik dan nemen?quote:Op zondag 26 september 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En wat neem je dan als tussendoortje? Zuivel met een beetje fruit en 's middags wat nootjes oid?
Ja ik mis 'm. Maar ook los daarvan. Ik ben gewoon leuker met z'n tweeën.quote:Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef Goodbye het volgende:
Het is natuurlijk ook niet allee het niet hebben van een relatie, je mist ook iemand specifiek..
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 26 september 2010 21:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik mis 'm. Maar ook los daarvan. Ik ben gewoon leuker met z'n tweeën.
Ja vast. Maar in de tussentijd vind ik er geen bal aan zo.quote:Op zondag 26 september 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap wat je bedoelt.Maar die komt er wel, heus.
Mijn weekend is ook echt dramatisch nuquote:Op zondag 26 september 2010 21:41 schreef Merel het volgende:
Doordeweeks eet ik elke dag tot het avondeten precies hetzelfde. Heel gezond. En bij het avondeten en in de weekenden verkloot ik het dan.
Ach, ze heeft ook een gele UIquote:
Dat kan toch met avondeten?quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Krijg je dan wel alle voedingsstoffen binnen die je moet eten? Ik probeer juist erg af te wisselen met verschillende soroten granen, eiwitten, verschillende soorten fruit en groente etc.
*blob*quote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden ze burka's verkopen voor 27 euro? Dan is dat hele slankprobleem ook gelijk opgelost.
nee, maar met een weekmenu kan je ook schuiven!quote:Op zondag 26 september 2010 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Weekmenu's bedenken kan ik ook al niet. Ik weet toch vandaag nog niet waar ik vrijdag trek in heb?
.
Morgen wordt het iig strikjespasta met spinazie enzo.
Ja, elke dag m'n bakje Brinta met banaan en kaneel.quote:Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik houd niet zo van afwisseling.
Wel avondeten natuurlijk elke avond wat anders, maar de rest mag van mij gewoon elke dag 't zelfde zijnstructuur
psst, appels zijn geen zomerfruitquote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan toch met avondeten?
Het enige wat op dit moment meer kan is fruit, maar ik vind zomerfruit juist zo lekker en de zomer is nu voorbij. En ik wil geen verschrompelde appeltjes, maar echt van die grote, sappige, glimmende kanjers
.
Ja ok, maar dan zit je wel met de houdbaarheid van groenten enzoquote:Op zondag 26 september 2010 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, maar met een weekmenu kan je ook schuiven!
Gebeurt zó vaak dat wij op woensdag denken: oh, morgen liever dit dan dat, en dan schuiven we, geen probleem, want we hebben toch alle ingrediënten al in huishet is meer een leidraad
I knowquote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
psst, appels zijn geen zomerfruit
Exactly me! Ik verkloot het dan ook. En daarom val ik niet verder af. Ben nu al wel een tijdje stabiel, maar wel weer blubberiger.quote:Op zondag 26 september 2010 21:41 schreef Merel het volgende:
Doordeweeks eet ik elke dag tot het avondeten precies hetzelfde. Heel gezond. En bij het avondeten en in de weekenden verkloot ik het dan.
groente gaat hier gewoon netjes een hele week mee hoorquote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan zit je wel met de houdbaarheid van groenten enzo. Hier wordt regelmatig iets weggegooid omdat het over datum is, omdat we op de dag zelf toch iets anders wilden eten
. Vind ik zonde. Ik ga m'n rijst en pasta enzo voortaan ook afwegen, want ik maak altijd veel te veel.
Nee, in de herfst, net na de oogst. En dat is nu ongeveer.quote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I know. Maar in de zomer zijn appels wel het mooist, lekkerst, of niet?
(ik doel trouwens op Jonagold, dat zijn m'n favo appels
).
volgens mij worden ze in september/oktober geoogst dus dan zijn ze in de zomer juist het oudst lijkt me? maar ik weet niet hoor, ik eet eigenlijk zelden appels! (alleen in taart/cake/appelflappen etcquote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I know. Maar in de zomer zijn appels wel het mooist, lekkerst, of niet?
(ik doel trouwens op Jonagold, dat zijn m'n favo appels
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |