abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86860474
Het vorige deel: Klik

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86860486
leuke foto Maria O+ !
Ja doei.
pi_86860506
Wheh, dat was eng, maar het is gelukt :o :@ :P
pi_86860508
Maria. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 26 september 2010 @ 14:55:01 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86860543
Goedzo Swietje! O+

Ik wil trouwens stiekem wel zo'n muts in leuke kleurtjes, maar dan zonde pompon-ding op mn hoofd :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 26 september 2010 @ 14:56:24 #6
331 Merel
Be here now.
pi_86860596
Meet ga ik niet doen, dan heb ik m'n huis net en ben ik aan het klussen!

Koelkast heeft waarschijnlijk een stukke thermostaat, want hij koelt niet maar het lampje doet het nog wel. Zal al wel even zo zijn, vriezer was helemaal ontdooid, maar ik heb gisteren niks in of uit de koelkast gehaald dus niks gemerkt. Het is een inbouwding, dus de huisbaas mag 'm maken. Kan ik 'm meteen vertellen dat ik de huur ga opzeggen.

Ik was van plan om uit eten te gaan met de meneer vanavond, we zouden elkaar weer eens zien, maar hij belt net af. En meteen maar afgesproken om voorlopig geen contact meer te doen. Wat ik dan liever had willen weten vóórdat ik de hele dag voor 'm vrijhield, want nu zit ik me te vervelen. En ik moet dus iets bedenken wat ik vanavond en morgen kan eten en niet in de koelkast hoeft.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86860616
maar zo'n dingetje er op is toch juist koddig :P
pi_86860633
Ik kan niet op 6 november.. zonde :'(
pi_86860658
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DaD moet nodig aankomen.. Ik ben 1.65 en bij 54 kilo ben ik echt veel te mager
Ik ben 1.63 en bij 55 kilo echt slank, daaronder wordt het veel te botterig. Niet mooi en gewoon ook niet goed voor je lichaam.

Dus ik heb nog een paar kilo te gaan _O- Sporten gaat tegenwoordig heel goed, ga minstens twee keer per week sporten en dan geef ik ook alles. Gemiddeld ga ik zo'n drie keer per week, als ik het rustig heb wel eens 4 of 5 keer per week. Eten ben ik iets minder streng mee tegenwoordig. Zo lang de basis maar goed is, denk ik dan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86860728
Maria! Wat een leuke foto O+
pi_86860792
Coco, waarom heb je zo'n eng plaatje eigenlijk? ;(
pi_86860822
Goedemiddag!

Leuke foto Maria ;)

Net even lekker geluncht bij m'n zus, was ook wel nodig na zo'n avond stappen.

Nu F1 afkijken! Go Vettel
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86860856
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:01 schreef Swietje het volgende:
Coco, waarom heb je zo'n eng plaatje eigenlijk? ;(
Eng? :o Maar, dat is Salad Fingers <3 O+

zondag 26 september 2010 @ 15:04:01 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86860895
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben 1.63 en bij 55 kilo echt slank, daaronder wordt het veel te botterig. Niet mooi en gewoon ook niet goed voor je lichaam.

Dus ik heb nog een paar kilo te gaan _O- Sporten gaat tegenwoordig heel goed, ga minstens twee keer per week sporten en dan geef ik ook alles. Gemiddeld ga ik zo'n drie keer per week, als ik het rustig heb wel eens 4 of 5 keer per week. Eten ben ik iets minder streng mee tegenwoordig. Zo lang de basis maar goed is, denk ik dan.
Sporten is belangrijkste, methinks! Goed zo mademoiselle! *O*
  zondag 26 september 2010 @ 15:05:50 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86860960
:W vanuit de cabrio van mams :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86861011
Ik vind 'm een beetje griezelig hoor Coco :P Groenig enzo
  zondag 26 september 2010 @ 15:07:39 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86861047
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
zeg, beide ogen op de weg he!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 26 september 2010 @ 15:07:47 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86861055
Maria is mooi O+

Had nog 1.15 uur gewandeld.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 26 september 2010 @ 15:08:11 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86861066
:W

Terug van vakantie! Frankrijk hebben we met een kapotte auto helaas niet gehaald, maar we hebben gekampeerd in Meerssen, aan de Geul :D Veel uitstapjes naar Maastricht, Aachen en Valkenburg, gezellig tussen alle bejaarden :')

Eettechnisch natuurlijk een ramp, want veel te veel lekkere vlaai en brownies enzo, maar 's avonds hebben we netjes gekookt op ons spiritusbrandertje :)

Wat heb ik hier allemaal gemist? c_/
pi_86861111
LB! O+. Welkom terug! O+.
pi_86861145
Ik vind Coco's icon wel geinig eigenlijk.

En Marie O+
Cutie *;

Lau: die zou wel kunnen, maar ik denk dat dat argument een beetje 'steunt' ofzo op omgeving, en zoiets heb ik al.

Dus de meet is 6 november?
pi_86861171
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef Swietje het volgende:
Ik vind 'm een beetje griezelig hoor Coco :P Groenig enzo
Heb je 't filmpje gezien? O+ O+
  zondag 26 september 2010 @ 15:12:05 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86861233
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
* Viking84 stuurt een politiewagon met loeiende sirene achter XM en mams aan :P.

Ik ben er zo zat van :'). Grammatica is best lastig als je in 3VWO zit :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86861361
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Eng? :o Maar, dat is Salad Fingers <3 O+

Bekijk deze YouTube-video
ik heb 'm geprobeerd te kijken, maar ik vind 'm raar :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86861418
Ik wil niet naar de supermarkt, maar ik heb helemaal geen groente in huis. Ik ga morgen zó potten met doperwten enzo inslaan voor dagen als deze.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86861456
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik heb 'm geprobeerd te kijken, maar ik vind 'm raar :X
Kan me wel voorstellen dat je dat vindt ;) Ik vind het juist geweldig :D
pi_86861480
Echt, *vul hier krachtterm in* Ik wil het pedaaltje van mijn spinningsfietsje vervangen, maar dat ding zit muuuuuuurvast. En de lagers in het pedaaltje zijn gaar, dus *kraak* *piep*, fietsen zonder het pedaaltje is ook geen optie -O-

Ik ga vanaf morgen dus hardlopen en verzinnen wat voor bouwmaterieel ik moet halen om dat stomme pedaaltje eraf te krijgen :6
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86861510
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil niet naar de supermarkt, maar ik heb helemaal geen groente in huis. Ik ga morgen zó potten met doperwten enzo inslaan voor dagen als deze.
vergeet de rode kool en bietjes niet *O*
  zondag 26 september 2010 @ 15:21:41 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86861574
En diepvriesgroenten ^O^

Potjes zijn inderdaad heel goed voor dit soort dagen, ik heb ook altijd wat in huis. En ook potten pastasaus, en wraps en genoeg kruiden enzo, dan kun je er altijd wat van maken.
pi_86861603
WTF @ dat filmpje! _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86861734
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

vergeet de rode kool en bietjes niet *O*
Die vergeet ik lekker wel, want die lust ik niet :D. Of tenminste, vind ik echt heel erg niet lekker.
Ohja, ook diepvriesspinazie. Die is ook op zag ik.

Ik heb nog wel een pot chicken tonight, daar zit ook groen in ( :') ). Dat zou ik evt ook kunnen maken vanavond.
  zondag 26 september 2010 @ 15:33:55 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86862025
Noes, ik kom nu iets tegen waarvan zelfs ík niet weet wat ik ermee moet :'). Een opdracht rondom foutieve inversie (oftewel Tante Betje). Ik zie het wel als er iets niet klopt, maar het boek legt niet duidelijk uit waaróm het niet klopt en aan De Schrijfwijzer van Renkema heb ik ook niet veel :'). Irritant zeg. Even googlen dan maar :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 15:50:51 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86862590
Ik ben er al uit :'). En nu eens uitvogelen hoe ik dit op heldere wijze aan de lln ga uitleggen :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 15:59:56 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86862936
Ik snap er niks van :P ben benieuwd wat je leerlingen er van vinden!

Bweh, het is echt naar weer hier... ik heb zin in een warm bad, maar dat is helaas niet mogelijk :{
pi_86863186
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 26 september 2010 @ 16:09:09 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86863297
Duvel rijdt, geen zorgen! :P
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 26 september 2010 @ 16:13:58 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86863496
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap er niks van :P ben benieuwd wat je leerlingen er van vinden!

Bweh, het is echt naar weer hier... ik heb zin in een warm bad, maar dat is helaas niet mogelijk :{
Het gaat om zinnen als:

's Ochtends verdwaalde ze in de Pijp en raakte ze later op de dag in de Jordaan helemaal het spoor bijster.

Hoe kun je aantonen dat deze zin niet klopt? Door het zinsdeel dat in de eerste zin voor de persoonsvorm en het onderwerp staat in de tweede zin na het voegwoord in te vullen:

's Ochtends verdwaalde ze in de Pijp en ['s ochtends] raakte ze later op de dag in de Jordaan helemaal het spoor bijster.

Hier klopt niets van, dus moet je in de tweede zin 'raakte' en 'ze' omdraaien.

In deze zin is het wel goed:

Morgen hebben (pv) we (ow) vrij en [morgen] gaan (pv) o (we) een dagje uit.

:P.

Ik ben echt zo blij dat ik al hardgelopen heb, want daar had ik nu echt geen zin meer in gehad :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86863565
Zo, vriendin die hier hele weekend logeerde is net weg. Dus druk weekend gehad.
Bedoeling was flink te shoppen. Is bij mn vriendin zeer goed gelukt, maar bij mij niet. Ik ging voornamelijk voor BH's. Dus ik heb elk zaakje, alle bh's gepast. In verschillende maten etc. We zijn zelfs vandaag verder gegaan. Bluh!!

Heb 1 bh gekocht. Van Wonderbra. Zo'n ultimate strapless bh (zitten dus ook geen bandjes bij en kunnen er niet op!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dus. Moet er denk ik echt aan gaan wennen, maar ik denk dat ik fan ga worden. Je borsten worden, zonder push up, naar binnen gedrukt. De zij en onderkanten van de bh zijn dan ook best hard. Je wordt gewoon op zn plek gezet. Dus ook geen beugel. Lijkt wel plastic ofzo wat erin zit. Je kunt springen, bukken, rennen, zitten etc. Heb alles getest. Dus ben zeer benieuwd. Dus misschien volgende maand als ik fan ben meer bestellen. Zal wel wennen worden zonder bandjes.
Ze vallen wel errug klein qua omvang. Moest 2 omvangen groter, dus om dat te compenseren 2 cups kleiner en toen paste die pas.
Eniwee, nu weer niksen. Lijstje komt later, die van gister heeft geen zin. Feestje vanaf 's middags tot 's nachts. Dus daar valt geen goed woord over te zeggen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86863843
Vik, ik snap er geen hol van oO< Ik zou 'later op de dag' weglaten om het kloppend te maken :+

Oh man, ik kan nooit meer samenwonen. Ben bij mijn ouders en erger me gruwelijk aan alle geluiden die ze maken ;( Waarom kan mijn moeder niet gewoon gapen en niezen? ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86864015
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het gaat om zinnen als:

's Ochtends verdwaalde ze in de Pijp en raakte ze later op de dag in de Jordaan helemaal het spoor bijster.

Hoe kun je aantonen dat deze zin niet klopt? Door het zinsdeel dat in de eerste zin voor de persoonsvorm en het onderwerp staat in de tweede zin na het voegwoord in te vullen:

's Ochtends verdwaalde ze in de Pijp en ['s ochtends] raakte ze later op de dag in de Jordaan helemaal het spoor bijster.

Hier klopt niets van, dus moet je in de tweede zin 'raakte' en 'ze' omdraaien.

In deze zin is het wel goed:

Morgen hebben (pv) we (ow) vrij en [morgen] gaan (pv) o (we) een dagje uit.

:P.

Ik ben echt zo blij dat ik al hardgelopen heb, want daar had ik nu echt geen zin meer in gehad :').
Is het niet, het spoor bijster zijn?
  zondag 26 september 2010 @ 16:38:55 #41
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86864483
Welkom terug LB!!!

Ik heb 'm uitgelopenen mijn eindtijd was 55.22 *) *trots is*
Das is dus gem 10.85 km/h, bijna nog mijn oorspronkelijke doelstelling van 11 km/h gehaald :+ (die was gebaseerd op 2 tot 3x per week trainen :') )

volgende keer ga ik écht van tevoren braaf trainen :@
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86864573
Wat ontzettend goed, Cali! *ook trots is*
  zondag 26 september 2010 @ 16:43:25 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86864638
Haaaai LB, WB :)

Cali!! wow!! *O*
Dat ga ik vieren met een cola-berenburg :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 26 september 2010 @ 16:46:18 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86864747
WB LB! Go Cali! En *O* en zulks!
  zondag 26 september 2010 @ 16:47:06 #45
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86864776
wat goed zeg, Cali!

Zo, laatste aanpassingen aan de brief, en klaar..dan een glaasje wijn en tv series ofzo..
pi_86864779
Wow cali wat goed *O*
pi_86864996
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Hi ladiez & gentlemen :)

Niet zoveel tijd om bij te lezen. Ik las iets van een meet? Is er al een datum vastgesteld?

Ik loop een beetje vast met een essay, ga sowieso zo Kwak mailen maar misschien hebben mensen hier een idee. De stelling is in het kort: Geboren worden in de arbeidersklasse in GB voorkomt dat je omhoog kan (beetje rare zin maar jullie begrijpen het). Dan moet ik drie argumenten hebben, ik heb:

- mensen in de arbeidersklasse worden door hun omgeving gestimuleerd eerder van school te gaan en te gaan werken (of juist andersom, NIET gestimuleerd om op school te blijven
- Door de vele verschillen is het moeilijk voor zulke mensen geaccepteerd te worden in hogere klassen.

De thesis en argumenten zijn in het Engels iets beter verwoordt en ook goedgekeurd door de docent maar ik moet dus nog 1 argument. Ik had eerst: mensen voelen zich veiliger in hun eigen omgeving. Maar dat kon ik niet volledig onderbouwen. Dus iemand een idee? Ik zat wel te denken in de richting van druk vanuit de omgeving maar op zich lijkt dat ook weer op mijn eerste argument.
1a) negatieve stimulans
1b) gebrek aan positieve stimulans
2) klasseverschil

3)groepsdruk
3)geldgebrek
3)gebrek aan rolmodellen

Volgens mij kan je elk van die genoemde derde opties wel betogen zonder dat ze samenvallen met de eerste argumenten.

Maar je kan ook gewoon je eerste argument splitsen, dan heb je er ook drie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86865033
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef j.t het volgende:

Heb 1 bh gekocht. Van Wonderbra. Zo'n ultimate strapless bh (zitten dus ook geen bandjes bij en kunnen er niet op!)
Ziet er wel interessant uit. Wie verkoopt ze?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86865082
Wij zijn twee uur wezen wandelen met Hond. Die is nu uitgeput en wij hebben een Tripel Karmeliet.
pi_86865099
Cali! Goed meid!
pi_86865109
*gaat kwartet zoeken

[ Bericht 48% gewijzigd door sigme op 26-09-2010 17:02:53 ]
pi_86865158
  zondag 26 september 2010 @ 16:57:59 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86865165
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef Syrena het volgende:
Vik, ik snap er geen hol van oO< Ik zou 'later op de dag' weglaten om het kloppend te maken :+

Oh man, ik kan nooit meer samenwonen. Ben bij mijn ouders en erger me gruwelijk aan alle geluiden die ze maken ;( Waarom kan mijn moeder niet gewoon gapen en niezen? ;(
'Later op de dag' staat niet in de eerste zin :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 16:58:38 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86865191
Ik ben bami aan het maken *O* *O* *O* *O* :9~.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 16:59:19 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86865207
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Welkom terug LB!!!

Ik heb 'm uitgelopenen mijn eindtijd was 55.22 *) *trots is*
Das is dus gem 10.85 km/h, bijna nog mijn oorspronkelijke doelstelling van 11 km/h gehaald :+ (die was gebaseerd op 2 tot 3x per week trainen :') )

volgende keer ga ik écht van tevoren braaf trainen :@
Ik ben dus niet verbaasd :).

Gefeliciteeeeeerd! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 17:03:43 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86865394
Goooo Calikuiken :D Best wel snel ook zeg! :o O+

quote:
Nahwww O+ Ik dacht dat ie wit met zwart was! Leuk nijntje O+
  zondag 26 september 2010 @ 17:04:39 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86865422
Wat een schatje, Chico! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_86865426
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goooo Calikuiken :D Best wel snel ook zeg! :o O+
[..]

Nahwww O+ Ik dacht dat ie wit met zwart was! Leuk nijntje O+
Dat is zn broertje. Die was superdruk, dat was geen goed idee :P.
pi_86865453
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:57 schreef Chicolate het volgende:
...
O-) O+
Je weet dat je zo je kloon verraadt?

Niettemin een schattig nijntje O+
pi_86865481
Cali, gefeliciteerd! *O*
pi_86865506
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je weet dat je zo je kloon verraadt?

Niettemin een schattig nijntje O+
Heb ik al wel vaker gedaan, linkjes naar mn kloonposts. Dat jullie weten welke kloon ik heb maakt me niet uit, als mensen van buitenaf de kloon maar niet aan Chicolate koppelen. Maar bedankt voor de waarschuwing :).
  zondag 26 september 2010 @ 17:08:33 #62
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86865568
nog een stijl vraag ladies:

de inhoud van het werk dat me enthousiast maakt
de inhoud van het werk wat me enthousiast maakt..

boh, lastig!
pi_86865658
Ik zou de hele zin gewoon anders formulieren. Dat je heel enthousiast wordt van de inhoud van het werk en dan nog verder benoemen op specifieke kenmerken.
  zondag 26 september 2010 @ 17:11:25 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86865693
<omzeilzin> Hetgeen me enthousiast maakt over deze baan... </omzeilzin>

Anders wat denk ik!
  zondag 26 september 2010 @ 17:14:17 #65
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86865814
Nu is het vooral de inhoud van het werk dat me enthousiast maakt is de hele zin, en in de volgende zin ga ik verder over waarom...
pi_86865978
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef Syrena het volgende:

Je moet gewoon iemand vinden waarvan je z'n imperfecties kunt hebben. O+

en iemand die jouw imperfecties kan hebben :+
  zondag 26 september 2010 @ 17:20:30 #67
331 Merel
Be here now.
pi_86866037
Op de plek waar m'n blij gisteren zat ben ik nu marsepein aan het proppen, zou dat werken?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86866099
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef AKnynke het volgende:
nog een stijl vraag ladies:

de inhoud van het werk dat me enthousiast maakt
de inhoud van het werk wat me enthousiast maakt..

boh, lastig!
dat me, als je het mij vraagt :)
pi_86866113
gefeli Cali en cute little bunny Chico O+
pi_86866163
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:20 schreef Merel het volgende:
Op de plek waar m'n blij gisteren zat ben ik nu marsepein aan het proppen, zou dat werken?
Ik zit perfect chocolate cookies te munchen *must stop o|O o|O
  zondag 26 september 2010 @ 17:24:02 #71
277802 _Calimero_
pi_86866179
quote:
Ik hoop het voor je, maar heb zo'n vermoeden van niet.. Hoe komt het dat ie weer weg is?
Ik vind dat jij iets vaker dan af en toe je blij kwijt bent en ik wens je toe dat je wél weer lekker in je vel komt te zitten..
Weet je waar het aan ligt dat dit niet zo is?
:*
pi_86866213
Merel kan je niet een beetje gaan verzinnen hoe je je huis in wil gaan richten? Beetje klooien met floorplanner. Op webshops kijken voor leuke inricht frummels enzo.

Daar word ik meestal wel blij van :Y
pi_86866227
quote:
Nee.

Nee Merel, dat werkt niet. Dat is niet je blij, daar word je niet blij van en morgen ben je ook niet blijer.
Marsepein aan de kant (en pleur het weg, wat doe je met marsepein?), ga een blokje om en neem een wijntje.
pi_86866232
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ziet er wel interessant uit. Wie verkoopt ze?
Ik heb deze bij Livera weg. Ik heb origineel F75 ... maar nu dus D85. Ik moest 2 omvang meer en 2 cups kleiner om de juiste pasvorm te krijgen.
  zondag 26 september 2010 @ 17:25:39 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86866245
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik zit perfect chocolate cookies te munchen *must stop o|O o|O
ik begon goed met magere kwark, maar toen volgen dropjes, taart en nu eiersalade en chips.

;(
pi_86866286
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik heb deze bij Livera weg vandaan. Ik heb origineel F75 ... maar nu dus D85. Ik moest 2 omvang meer en 2 cups kleiner om de juiste pasvorm te krijgen.
Fries, hè? ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86866298
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik heb deze bij Livera weg. Ik heb origineel F75 ... maar nu dus D85. Ik moest 2 omvang meer en 2 cups kleiner om de juiste pasvorm te krijgen.
Dank. Ook voor de pasvormtips, anders zou ik ontmoedigd raken bij de 2e die nergens naar zit ;).
pi_86866325
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Fries, hè? ;)
Dat zeggen we waar ik weg kom ook, en da's beslist geen Friesland!
pi_86866338
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat zeggen we waar ik weg kom ook, en da's beslist geen Friesland!
Noordelijk dan :P
  zondag 26 september 2010 @ 17:28:59 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86866377
verzonden. Klaar. Wijn!
  zondag 26 september 2010 @ 17:29:44 #81
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86866410
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat me, als je het mij vraagt :)
ik heb de zin maar omgegooid..Maar toch bedankt!

Allemaal bedankt voor de Nederlandse taal adviezen. Boh, lastig zeg!
  zondag 26 september 2010 @ 17:32:00 #82
331 Merel
Be here now.
pi_86866506
Oké oké, ik hou op met de marsepein! Alles is al op :@
  zondag 26 september 2010 @ 17:34:57 #83
277802 _Calimero_
pi_86866649
Schoonmaken! Dan lekker koken en een wijntje met het vriendje O+ (5 dagen jubileum :+ )

Prettige avond dames!
  zondag 26 september 2010 @ 17:38:45 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86866814
Ik houd gelukkig niet van marsepein :P (al blijft er genoeg ander ongezonds over :')).

M'n bami is klaar en ik wil eten, maar het is heet! :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_86867009
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Noordelijk dan :P
Laten we het daar op houden :P
Ik wil meer nieuwe kleren :'( Heb zo'n gevoel dat de komende mode me niet gaat voegen ofzo, vond niks leuk tijdens shoppen.

Heb 1 jurk bij HM.
Niet realistisch: Maatje 38 8-)
Wel realistisch: Hij is turbo stretch :')
pi_86867069
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef j.t het volgende:

[..]

Laten we het daar op houden :P
Ik wil meer nieuwe kleren :'( Heb zo'n gevoel dat de komende mode me niet gaat voegen ofzo, vond niks leuk tijdens shoppen.

Heb 1 jurk bij HM.
Niet realistisch: Maatje 38 8-)
Wel realistisch: Hij is turbo stretch :')
Ik heb dit jurkje van de H&M net binnengekregen. Aanrader voor zhe ladies with curves, hiero!

pi_86867140
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb dit jurkje van de H&M net binnengekregen. Aanrader voor zhe ladies with curves, hiero!

[ afbeelding ]
Mooi! Dat zwarte riemding hoort op de jurk zeker?
Precies verkeerde plaats voor mensen met buikje (A) ;(
  zondag 26 september 2010 @ 17:47:22 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86867154
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oe, leuk O+
pi_86867353
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef j.t het volgende:

[..]

Mooi! Dat zwarte riemding hoort op de jurk zeker?
Precies verkeerde plaats voor mensen met buikje (A) ;(
Ja, maar kan er af. Enne, ik heb ook een buikje, maar die riem zit in mijn taille en accentueert die juist heel mooi. O+
  Vis een optie? zondag 26 september 2010 @ 17:54:20 #90
70532 loveli
N
pi_86867390
quote:
*boks*
crap in = crap out
pi_86867408
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:54 schreef loveli het volgende:

[..]

*boks*
Haal dat spul uit je mond }:|
pi_86867565
Ik wilde een foto gaan maken, maar m'n vriend heeft het fototoestel mee. Helaas pindakaas :P
pi_86867597
Oh, en ik mis mijn vriendje nu toch wel ;( Donderdagavond weg gegaan. Gelukkig komt hij in de nacht van maandag op dinsdag weer thuis O+ :9
  Vis een optie? zondag 26 september 2010 @ 18:08:37 #94
70532 loveli
N
pi_86867842
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Haal dat spul uit je mond }:|
Wil weer naar 63. Puh.
crap in = crap out
pi_86867899
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Wil weer naar 63. Puh.
Dan vreet je maar wat noten :6

Op welk gewicht zit je nu, als ik vragen mag?
pi_86867907
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oh, leuk! O+

Ik heb alleen op het moment iets te veel buik voor zo'n kokerjurkje :@
  zondag 26 september 2010 @ 18:14:03 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86867994
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ik begon goed met magere kwark, maar toen volgen dropjes, taart en nu eiersalade en chips.

;(
ik heb vandaag 4,5 witte boterhammen met hagelslag op. Wel maar een klein beetje hagelslag, omdat die bijna op was. Maar men, wit brood, vers uit de oven met roomboter en hagelslag is zooooooo lekker!
pi_86868004
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi! :Y
pi_86868014
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, leuk! O+

Ik heb alleen op het moment iets te veel buik voor zo'n kokerjurkje :@
Deze verhult dat echt verbazingwekkend goed, moet ik zeggen! Alleen wanneer ik zit, zie je wel wat :P
  zondag 26 september 2010 @ 18:14:59 #100
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86868022
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en ik mis mijn vriendje nu toch wel ;( Donderdagavond weg gegaan. Gelukkig komt hij in de nacht van maandag op dinsdag weer thuis O+ :9
die van mij komt donderdag hierheen. Ik mis hem ook als een gek de laatste tijd..niet leuk.
pi_86868023
2 uur gewandeld ^O^

oh, en _O_ Cali!

en O+ mn stoofpotje is bijna klaar O+
Ja doei.
pi_86868045
Hmm, wil macaroni maken maar heb geen saus.
Zou het werken als ik wat ontvelde tomaten, met wat knoflook en ui met elkaar pureer en verwarm?
pi_86868066
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

die van mij komt donderdag hierheen. Ik mis hem ook als een gek de laatste tijd..niet leuk.
Ik heb niks te zeuren, wat dat betreft, want voor het grootste gedeelte van het jaar is hij gewoon bij me.

Maar ik vind het wel leuk om hem weer te zien straks O+
  Vis een optie? zondag 26 september 2010 @ 18:17:18 #104
70532 loveli
N
pi_86868074
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan vreet je maar wat noten :6

Op welk gewicht zit je nu, als ik vragen mag?
62, maar dat komt wel weer goed.
crap in = crap out
  zondag 26 september 2010 @ 18:19:17 #105
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86868125
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb niks te zeuren, wat dat betreft, want voor het grootste gedeelte van het jaar is hij gewoon bij me.

Maar ik vind het wel leuk om hem weer te zien straks O+
dat zeg ik ook niet...ik wou mijn blijdschap ook even delen...

Ik merk dat als ik zelf slechter in m'n vel zit, ik de Duutser heel veel meer mis dan als ik goed in m'n vel zit.
pi_86868128
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef loveli het volgende:

[..]

62, maar dat komt wel weer goed.
Ohja, dat is niet zo'n ernstige schommeling!

Ik zit vakantiefoto's van 2008 te bekijken, goed lijf had ik toen ;(
pi_86868142
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:19 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet...ik wou mijn blijdschap ook even delen...

Ik merk dat als ik zelf slechter in m'n vel zit, ik de Duutser heel veel meer mis dan als ik goed in m'n vel zit.
Neeneenee, ik impliceer ook helemaal niet dat je bedoelde hoor! :o
  zondag 26 september 2010 @ 18:29:28 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86868421
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Deze verhult dat echt verbazingwekkend goed, moet ik zeggen! Alleen wanneer ik zit, zie je wel wat :P
Blijven staan dan ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_86868526
Zitten doet niets goed voor je figuur nee :P

Gister heb ik chocola gegeten ( :@ ) en nu een kop vol puisten! :(
pi_86868649
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Blijven staan dan ^O^.
Gaat een beetje moeilijk op mijn werk :P Maar het is niet heel erg als ik zit hoor. Meer dat het gewoon veel mooier is als ik sta :D
pi_86868695
Verkeerd topic! :D
pi_86868737
Ga dan over op staand werken :P
  zondag 26 september 2010 @ 18:43:08 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86868908
*sluit zich aan bij de vriendjesmisserts*

En een lijstje!
O: ciabatta-broodje met kaas en sla
T: bekertje Yazoo (eigenlijk niet zo lekker)
L: volkorenbol met jam
D: tonijnsalade met sla, tomaat, lente-ui, peterselie, lik mayo, met hard bolletje
T: misschien wat minstrils oO<
pi_86869304
Ja, na wandelen vind ik ook altijd dat ik een Tripel Karmeliet verdiend heb! Wij hebben net een uur en een kwartier gewandeld, maar ik heb een rauwe keel, dus ik probeer er een alcoholloos dagje van te maken :'(

Mijn kwartet zou zijn (op volgorde van lekker:)
1. Tripel Karmeliet
2. Afflichem Tripel
3. La Chouffe
4. Tsing Tao
Die Westmalle-biertjes zijn veel mensen heel lyrisch over, maar ik vind ze net iets té vreemd.
pi_86869435
Zitten kan ook veel goed doen voor je figuur hoor! Ik ben bijvoorbeeld boven de tafel altijd prachtig! Eronder beginnen de problemen pas :P

Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, croissant
L: 2 tijgerboterhammen met veel oude kaas
D: andijviestamppot met vegetarische balletjes en indische saus
T: kwark met vanilleyoghurt, misschien nog een boterham
pi_86869550
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef Laureline het volgende:
Ja, na wandelen vind ik ook altijd dat ik een Tripel Karmeliet verdiend heb! Wij hebben net een uur en een kwartier gewandeld, maar ik heb een rauwe keel, dus ik probeer er een alcoholloos dagje van te maken :'(

Mijn kwartet zou zijn (op volgorde van lekker:)
1. Tripel Karmeliet
2. Afflichem Tripel
3. La Chouffe
4. Tsing Tao
Die Westmalle-biertjes zijn veel mensen heel lyrisch over, maar ik vind ze net iets té vreemd.
Die 4e ken ik niet :o.

Ik vind Westmalle helemaal niet vreemd? Prettig weinig zoet, en daar hou ik (momenteel) van.
Drink je wel eens een Maredsous 10?
pi_86869611
D'r is trouwens wel een ander Chinees bier, in een wit "porseleinen" flesje met een draak erop.
Zwaar, zoet, dodelijk op de nuchtere maag.
pi_86869690
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Die 4e ken ik niet :o.

Ik vind Westmalle helemaal niet vreemd? Prettig weinig zoet, en daar hou ik (momenteel) van.
Drink je wel eens een Maredsous 10?
O, ik hou juist van die zoete meuk! Chouffe is echt een soort snoepje, heel anders dan de zure Duvels die ik vroeger graag dronk. Maredsous 10 ken ik niet, die ga ik eens proberen :9
En Tsing Tao is Chinees bier, de meeste buurtchinezen hebben het wel. Groen flesje met een schip erop. Van alle 'gewone' biertjes verreweg het lekkerst, licht en helemaal niet bitter, een beetje bloemerig!
pi_86869755
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:00 schreef sigme het volgende:
D'r is trouwens wel een ander Chinees bier, in een wit "porseleinen" flesje met een draak erop.
Zwaar, zoet, dodelijk op de nuchtere maag.
Die ken ik dan weer niet! Maar dat klinkt als die hele mooie kitchflessen van Chinese Theedrankjes in de toko. Al die Tripelbiertjes zijn trouwens ook heel verraderlijk op de lege maag, vandaar natuurlijk altijd de vlammetjes, dat doe ik om mijn omgeving te sparen O-)
  zondag 26 september 2010 @ 19:07:00 #120
277802 _Calimero_
pi_86869813
La chouffe _O_
Leffe dubbel :9~
Maredsous heb ik ook wel eens gedronken, maar weet niet meer hoe dat smaakte
  zondag 26 september 2010 @ 19:09:40 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86869886
In Maastricht zit een speciaalbieren café, vlak bij de sporthal waar wij trainden, in een buitenwijk. Ik kan je vertellen dat het ook niet zo verstandig is om je dorst te lessen met een paar Maredsous na een flinke training...
pi_86870133
Leffe dubbel O+
pi_86870190
O+ bier O+

:+
Ja doei.
pi_86870211
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:05 schreef Laureline het volgende:

[..]

Die ken ik dan weer niet! Maar dat klinkt als die hele mooie kitchflessen van Chinese Theedrankjes in de toko. Al die Tripelbiertjes zijn trouwens ook heel verraderlijk op de lege maag, vandaar natuurlijk altijd de vlammetjes, dat doe ik om mijn omgeving te sparen O-)
Ik heb 'm gevonden:

quote:
Gulden draak heeft een sterke geur van alcohol, die een precieze definitie van het aroma bemoeilijkt. Toch dringt een krachtige neus van gerst en rijpe pruimen en/of kersen zich op. Verschillende proevers wereldwijd refereren aan een zoet koffiearoma. Het betreft hier echter duidelijk een milde koffie zoals die bijvoorbeeld in Groot-Brittannië wordt gezet.
Het is trouwens Belgisch bier.
  zondag 26 september 2010 @ 19:18:39 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86870218
Ik heb van al die bieren nog nooit gehoord :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86870274
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:02 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, ik hou juist van die zoete meuk! Chouffe is echt een soort snoepje, heel anders dan de zure Duvels die ik vroeger graag dronk. Maredsous 10 ken ik niet, die ga ik eens proberen :9
En Tsing Tao is Chinees bier, de meeste buurtchinezen hebben het wel. Groen flesje met een schip erop. Van alle 'gewone' biertjes verreweg het lekkerst, licht en helemaal niet bitter, een beetje bloemerig!
Mijn buurtchinees heeft Warsteiner :').
pi_86870314
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb van al die bieren nog nooit gehoord :').
Ik van de helft ook niet :P

Ik hou ook meer van wijn O+
pi_86870322
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef j.t het volgende:
Hmm, wil macaroni maken maar heb geen saus.
Zou het werken als ik wat ontvelde tomaten, met wat knoflook en ui met elkaar pureer en verwarm?
Het is gelukt *O*
pi_86870325
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn buurtchinees heeft Warsteiner :').
de onze Bavaria ;(
Ja doei.
  zondag 26 september 2010 @ 19:21:15 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86870327
Ik heb rode pepers door m'n bami gehad en nu kan ik niet eens aan m'n neus wrijven zonder dat 'ie meteen in brand staat :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86870340
wassen met wat citroensap :Y
Ja doei.
pi_86870363
Wat grappig, nu weet ik welke het is! En ik heb hem inderdaad nooit geprobeerd, omdat de kleuren van het flesje me zo aan koffiedrankjes deden denken :P Maar is het echt Chinees, of hebben een stel lollige brouwers het gewoon zo genoemd?

edit: Belgisch lees ik nu dus!
le-zen! o|O
pi_86870375
Ik weet toevallig dat Leffe dubbel lekker is omdat ik dat gister proefde van mijn pa :+ Daarvoor ook nog nooit van gehoord. :')

Vandaag baal ik zo enorm dat ik niet kan sporten. Ik haat m'n lijf. :'( Morgen kan ik vast wel weer positief zijn, hoop ik.
pi_86870414
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb rode pepers door m'n bami gehad en nu kan ik niet eens aan m'n neus wrijven zonder dat 'ie meteen in brand staat :').
Voortaan handschoentjes aan :Y
  zondag 26 september 2010 @ 19:28:43 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86870649
Straks komt Penoza weer *O*.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 19:32:55 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86870791
Ik heb lasagne in de oven staan :9

Afscheid van de vakantie zullen we maar zeggen :') Morgen weer lijstjes :Y
  zondag 26 september 2010 @ 19:33:42 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86870813
Zondaglijstje

o. 2 roggebroodmet kaas + yoghurt
t. -
l. half patatje mayo + stuk taart (dorpsfeest)
s. 2 uur wandelen in kindertempo (incl. meespelen en bergjes beklimmen)
d. kilo mosselen + sausjes + kwart stokbrood met bieslookkaasje + 2 roggebrood met rilettes
+ glas whisky + chocolaatje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 26 september 2010 @ 19:34:07 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86870833
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
O+ bier O+

:+
Datte :9
  zondag 26 september 2010 @ 19:37:35 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86871006
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik van de helft ook niet :P

Ik hou ook meer van wijn O+
*boks*.

Alleen rosébier O+. Heb er nog eentje :9~. Straks :9~.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 19:37:55 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86871023
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Datte :9
Dat wisten we nog niet, uniekje :*.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 19:38:33 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86871048
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:22 schreef Swietje het volgende:
Ik weet toevallig dat Leffe dubbel lekker is omdat ik dat gister proefde van mijn pa :+ Daarvoor ook nog nooit van gehoord. :')

Vandaag baal ik zo enorm dat ik niet kan sporten. Ik haat m'n lijf. :'( Morgen kan ik vast wel weer positief zijn, hoop ik.
Domme vraag misschien, maar hoe sport jij? :@.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 19:38:55 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86871065
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Zondaglijstje

o. 2 roggebroodmet kaas + yoghurt
t. -
l. half patatje mayo + stuk taart (dorpsfeest)
s. 2 uur wandelen in kindertempo (incl. meespelen en bergjes beklimmen)
d. kilo mosselen + sausjes + kwart stokbrood met bieslookkaasje + 2 roggebrood met rilettes
+ glas whisky + chocolaatje
Ga je ook naar het oktoberfest? :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 19:41:41 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86871167
Lijstje:

O: Brinta met banaan

Oeh bijna vergeten!:
S: hardlopen *) *) *) :P

L: vier geroosterde boterhammen (of zes, dat kan ook :@)
D: bami
T: bakje yoghurt met brambozen
T: twee Finse rondo's met kaas
T: appel met kaneel als ik nog een appel heb
T: rosébiertje
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 19:43:29 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86871226
:N drank :N

O+ cola en fruitsap O+

:P

Oh en yum tonijnsalade :9 Ga ik hier denk ik vaker maken als avondeten, ivm: relatief gezond, weinig moeite, geen gasfornuis nodig én best goedkoop!
pi_86871340
oh ja, lijstje:

O: 3 afbakbroodjes
T: banaan
T: heel veel thee
S: 2 uur wandelen
D: 160 gram zuurkool met creme fraiche en knoflook, 125 gram aardappelen en 2 hele grote scheppen stoofpot
T: wijntje
T: appel
Ja doei.
  zondag 26 september 2010 @ 19:47:20 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86871366
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, lijstje:

O: 3 afbakbroodjes
T: banaan
T: heel veel thee
S: 2 uur wandelen
D: 160 gram zuurkool met creme fraiche en knoflook, 125 gram aardappelen en 2 hele grote scheppen stoofpot
T: wijntje
T: appel
Beetje weinig, Mo! Ik zie geen L en je hebt twee uren gewandeld :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 september 2010 @ 19:47:31 #147
331 Merel
Be here now.
pi_86871374
Zo, de erwtensoep (van Unox in zo'n zak) staat op. Ik vond het er wel een goede dag voor.
pi_86871436
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Beetje weinig, Mo! Ik zie geen L en je hebt twee uren gewandeld :P.
O was om 11 uur, telt ook als Brunch :)
Ja doei.
  zondag 26 september 2010 @ 19:49:02 #149
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86871437
Ha, het tweede brood dat ik vandaag gebakken heb is nog heeeeel veel lekkerder dan het eerste. Jammer dat de hagelslag op is..

Ik geloof dat ik m'n oude ritme van brood bakken weer terug ga vinden. Zo lekker, een snee vers brood bij het eten!
pi_86871466
brood bakken.. heb hier nog steeds een zak broodmeel staan, maar durf niet, ben bang dat ik 't verpest :')
Ja doei.
  zondag 26 september 2010 @ 19:50:30 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86871493
Oh! Weet iemand trouwens wat ik mee moet naar een solli in de UK? :o Ik ben het even helemaal kwijt :') Mn national insurance number / card heb ik nog niet, die heb ik wel al aangevraagd. Mn CV hebben ze al.

Dus verder nog iets behalve mn fleurige zelf in een net jurkje gestoken? ):O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')