quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
Nou ophouden hoor jullie, ik zit hier al de hele ochtend te janken achter m'n pc![]()
Prima, vergeet rustig die andere teksten die je ook te lezen hebt gekregen van mij over je zus. Vergeet ook de teksten achterlangs en fixeer je op een andere reactiequote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja je bent af, maar niet omdat je zelf ook je griepjes en verkoudheidjes meldt, maar omdat je dit anderen verwijt terwijl je het zelf ook doet.
Het is lomp, ondoordacht en weinig meelevend als je zegt dat Laysa hier constant loopt te miepen over haar urgentie.
Een tijdje geleden heb ik hier het e.e.a. gezegd over mijn zus en werd daar lief en meelevend door andere users op gereageerd, waarin jij het nodig vond te melden dat je het een kleffe boel vond. Ik zal wel lichtgevoelig zijn, maar ik heb dat ook als lomp ervaren.
Het verzoek dat ik maar over mn infuus moest struikelen was zeker liefhebbend bedoeldquote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, vergeet rustig die andere teksten die je ook te lezen hebt gekregen van mij over je zus. Vergeet ook de teksten achterlangs en fixeer je op een andere reactie![]()
Ik vond het hier echt een soort van "koetsie koetsie, wat zijn we toch allemaal zielig reeks" worden, daar heb ik regelmatig iets over gezegd de laatste weken. Dat je opmerkingen daarover als lomp hebt ervaren, dat kan, maar nooit heb ik lullig gedaan over jouw zus, nooit heb ik lullig gedaan over Laysa haar ziekte, dat blijft recht overeind.
En ja, 't is weer zover, ik moet weg
Ja, net als ik met je wil pratenquote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ja, 't is weer zover, ik moet weg
Dat jij het een verzinsel noemt, dat is schokkend. Dat aardig wat mensen hier in aanvang Laysa afdeden als nummer zoveel met een infuus, dat is pas schokkend. Ik deed dat toch echt niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach wat ben je ook een klootviool als je DAT NIET BEGRIJPT.
Dat jij dat wil vergelijken met een van je verzinsels vind ik uitermate schokkend.
Dat jij Manu hier mee wil vergelijken, met iemand die we niet kennen, niets van willen weten en zelfs niet eens geloven dat ze bestaat. Dat jij niet snapt dat sommigen even weer terug in de tijd worden geworpen als dat topic omhoog geschopt wordt, en dat zij dan even stilstaan bij wat Manu NIET geworden is, geen kans voor heeft gehad en dat we zijn geintjes missen, dat jij dat niet wil snappen Teun, dat moet je zelf weten. Maar hou je bek hier over op Fok.
Ga Manu, die we allemaal kennen, niet vergelijken met een of andere wazige scharrel.
Dit is het laatste wat ik tegen je zeg. Ever.
Ik heb de klok vannacht een uur teruggezet, qua zomer en wintertijd maak ik altijd m'n eigen regelsquote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je bent al een uur uitgejankt?
Lees en plaats dan ook even de tekst van jou waarop ik die reactie plaats. En neem die reactie dan ook vooral heel serieus. Jezus, jij bent echt ook verworden tot iets wat je absoluut niet was.quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het verzoek dat ik maar over mn infuus moest struikelen was zeker liefhebbend bedoeld
quote:Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Struikel jij ff lekker over dat fucking infuus van je
Wanneer ga je ermee beginnen?quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat zwijgen inderdaad de beste oplossing is.
Of jij teun...je was leuk en vermakelijk...Nu kom je verzuurd en rancuneus overquote:Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lees en plaats dan ook even de tekst van jou waarop ik die reactie plaats. En neem die reactie dan ook vooral heel serieus. Jezus, jij bent echt ook verworden tot iets wat je absoluut niet was.
Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.quote:
Als reactie op deze en je bent wel erg dom als je denkt dat die tekst van mij een serieuze was:quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet je bek houwe ouwezeikkut die je dr rond loopt
Had ik het over mezelf dan? Begrijpend lezen is, naast empathie en mensenkennis niet echt een van je fortes?quote:
Nah...das wel waar wat Bob hier zegt...quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.
Hoe kun je mij in vredesnaam rancuneus noemen, ik "tekst" nog immer tegen iedereen die mij ooit verguisd heeft en/of nog steeds verguisd.quote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of jij teun...je was leuk en vermakelijk...Nu kom je verzuurd en rancuneus over
Verschil in die twee reacties is dat jij het gelijk weer persoonlijk maakt, met dat infuus.quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als reactie op deze en je bent wel erg dom als je denkt dat die tekst van mij een serieuze was:
[..]
Probeer maar eens een ploeg op te warmen en op te smikkelen! Dat is heel wat anders hoor!quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe je het noemt; teams, ploegen, het blijven kliekjes
quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe je het noemt; teams, ploegen, het blijven kliekjes
Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.
Wees dan in ieder geval voorzichtig met jezelf.quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.
Je hebt hier nu ook wat dingen in gang gezet. Ben je nu hier ook weg?quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.
Tijdens de Hongerwinter zeiden ze geen nee tegen een knapperig gebakken ploeg hoor, die ging zo na de tulpenbollen en de bouvier van de buurman naar binnenquote:Op zondag 26 september 2010 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer maar eens een ploeg op te warmen en op te smikkelen! Dat is heel wat anders hoor!
Want jij bent niet persoonlijk en jij vult niets in met al die aannames die je ook afgelopen nacht weer deed?quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verschil in die twee reacties is dat jij het gelijk weer persoonlijk maakt, met dat infuus.
En als je zo de reacties eens leest, in dit topic, is iedereen dom, want ze snappen je verkeerd.
Of zou het dan misschien toch aan jouw manier van posten liggen? ......
Ik dacht werkelijk dat je zojuist schreef dat je je stil zou houdenquote:Op zondag 26 september 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt hier nu ook wat dingen in gang gezet. Ben je nu hier ook weg?
Dat vroeg ik niet, maar in Jip en Janneke taal dan maar:quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want jij bent niet persoonlijk en jij vult niets in met al die aannames die je ook afgelopen nacht weer deed?
* Denkt nog even terug aan naamswisseling en wat er toen van jouw kant in mijn richting kwam![]()
Ik vind jou alvast wel dom, iedereen mag mij ook dom vinden, daar ging en daar gaat het nu niet over.
Tijdens de hongerwinter at mijn hele familie bij oom Fritz fazant en rundvlees.quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Tijdens de Hongerwinter zeiden ze geen nee tegen een knapperig gebakken ploeg hoor, die ging zo na de tulpenbollen en de bouvier van de buurman naar binnen
Waarvoor dankquote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had ik het over mezelf dan? Begrijpend lezen is, naast empathie en mensenkennis niet echt een van je fortes?
Zowaar toch nog een post waar ik om moest lachen in dit topicquote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja duh, jij hebt een abonnement op de Elsevier, zeker?
Ik krijg niet IEDEREEN over mij heen. En wie ik wel over mij heen krijg zijn die mensen die zich ooit door mij nogal aangesproken hebben gevoeld en waarbij het schijnbaar zo diep zit dat ze het ene onderwerp niet meer kunnen onderscheiden van het andere.quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Dat vroeg ik niet, maar in Jip en Janneke taal dan maar:
Waarom denk je zelf dat je iedereen nu over je heen krijgt?
Ik beledig daar niemand mee volgens mij. Het gaat ook niet om iets levensbedreigends. Het valt mij op, daar doe ik melding van. Als ik schrijf over mijn buurvrouw krijg ik ook van alles naar mijn oren. Dat mag, dat kan, maar dan mogen zaken die mij opvallen toch ook gemeld worden.quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef Toverheks het volgende:
ik snap werkelijk niet wat je hier allemaal mee wilt bereiken Teun, iemand beledigen dat ze *iets* heeft met een ander etc.( en al is het zo dan gaat het ons geen ene reet aan, al werkt ze het hele forum af ppffttt )
Linkse mensen hebben geen gevoel voor humorquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Zowaar toch nog een post waar ik om moest lachen in dit topic
Goeiemiddag.
En rechtse mensen geen empathiequote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Linkse mensen hebben geen gevoel voor humor
Ik heb jou nooit als verzinsel gezien en hoefde dat destijds ook niet toe te geven. Ik nam je vanaf het begin serieus, was hooguit wat afwachtend.quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Technisch gezien zag iedereen mij als een verzinsel toendertijd Teun...ook jij, heb jezelf toegeven. dat je later iets verder keek dan je neus lang was: klasse!
maar dat betekend niet dat nu je zelf niet zo heel lekker in je vel zit iedereen maar als een lompe boer onder de grond moet schoffelen
Ik ben links en heb ook geen empathiequote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En rechtse mensen geen empathie
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Ohja, want ik ben hier nooit het onderwerp geweest van sneren en grappen en grollen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik krijg niet IEDEREEN over mij heen. En wie ik wel over mij heen krijg zijn die mensen die zich ooit door mij nogal aangesproken hebben gevoeld en waarbij het schijnbaar zo diep zit dat ze het ene onderwerp niet meer kunnen onderscheiden van het andere.
Los van het feit dat deze SC door de jaren heen altijd iemand nodig heeft gehad waar men lekker als hun frustraties op kan botvieren gepaard gaand met dom groeps- kuddegedrag.
Maar hey, daar lig ik niet wakker van, komt u maar, ik reageer wel. Teksten blijven nu staan, dat is prima.![]()
Maar waar blijf jij dan, je stelde gisteren vragen, ik beantwoord ze en vervolgens laat je de antwoorden links liggen en stel je weer een andere vraag. Ga eens in op de antwoorden en verzin niet immer iets nieuws om mij klem proberen te lullen, want dat is wat je aan het doen bent.
nou ik vind zulke dingen wel beledigend, en laten we het over je buurvrouw maar niet hebben, iedereen was blij voor je, iedereen dacht leuk teun heeft leuke griet, maar ga je er zelf achteraf over posten dat ze jan en alleman ligt te neuken etc. en dat je haar nog steeds aardig vind nou dan heb ik ook zoiets van Teun doe is ff normaal dat wijf spoort niet en ja dan zegt ook iedereen daar zijn mening over, als jij dat nu om je oren mee slaan vind, ja dat vind ik fout.quote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik beledig daar niemand mee volgens mij. Het gaat ook niet om iets levensbedreigends. Het valt mij op, daar doe ik melding van. Als ik schrijf over mijn buurvrouw krijg ik ook van alles naar mijn oren. Dat mag, dat kan, maar dan mogen zaken die mij opvallen toch ook gemeld worden.
Als het over bereiken gaat, op Fok! bereik je per definitie niets, 't is vaak basaal en banaal tijdverdrijf.
Ik hou anders heel van dierenquote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En rechtse mensen geen empathie
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Laterquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik moet nu wel echt weg. Da's vast fijn voor sommigen![]()
Tot later dan maar weer en lief zijn voor elkaar![]()
Ja duh, dat is dé oorzaak en het begin van deze discussie. Maar dat mag toch ook? We hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn en jouw IEDEREEN mag mij toch ook gerust een lul vinden?quote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Andere mensen hebben een ander referentiekader misschien.
Mooi, dan start ik nog even een muziekje in.quote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hey remlof, hoe was Rotterdam gisterenavondquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Zowaar toch nog een post waar ik om moest lachen in dit topic
Goeiemiddag.
Laterquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook dat zal de meesten inmiddels jeuken. /promens carequote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mwah, niet echt de moeite waard eigenlijk. Wel een stel FOK!kers gezien, dat was wel leuk.quote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey remlof, hoe was Rotterdam gisterenavond
Ik vind het voorbeeld niet zo goed gekozen, de een heeft hier vrijwel dagelijks gepost en de ander maakt geen deel uit van deze sc, misschien indirect en dus ook wat medeleven waard, maar toch wel een wezenlijk verschil. Voor mij dan.quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ene is een reactie op het ander. Als mensen huilie gaan doen, tot tranen toe bewogen zijn over iemand die ze nooit ontmoet hebben en waarvan het heengaan inmiddels meer dan een jaar geleden is, vervolgens wel over iemand die er slecht aan toe grapjes en lolletjes maken, dan neem ik die mensen toch echt niet meer serieus en vind ik dat, zacht uitgedrukt, uitermate hypocriet.
oke dus toch wel een klein beetje gezelligquote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, niet echt de moeite waard eigenlijk. Wel een stel FOK!kers gezien, dat was wel leuk.
Ik dacht kloon nr zoveel. Volgens mij dacht ik toen dat je een kloon van Lobasca was.quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Technisch gezien zag iedereen mij als een verzinsel toendertijd
Sneu voor haar. Goed voor jou, maar toch sneu voor haar. Als ze je zo vaak belt enzo dan heeft ze in jou wel een houvast gevonden. Maar die zal ze dan hopelijk vinden in de hulp die je voor haar regelt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook geen reden om er proberen überleuke en lollige teksten over te plaatsen Marrije. "Soort zoekt soort" vond ik dan ook een pittige opmerking in mijn richting. Alsof ik pillen slik, spuiten in mijn flikker duw, inmiddels rond de 50 kilo weeg, in een psychose zit, etc. Als reactie daarop trek een vergelijk met postings over Manu (R.I.P.), volgens mij kan het voorbeeld wel.quote:Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het voorbeeld niet zo goed gekozen, de een heeft hier vrijwel dagelijks gepost en de ander maakt geen deel uit van deze sc, misschien indirect en dus ook wat medeleven waard, maar toch wel een wezenlijk verschil. Voor mij dan.
zat je al die tijd in je blote reet?quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kleren aan, notebook gaat dicht, doeg!
Ik wel. Nou ja in badjas. Het is zondag hè?quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef anufri het volgende:
[..]
zat je al die tijd in je blote reet?
lolquote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef anufri het volgende:
[..]
zat je al die tijd in je blote reet?
Nee, is zijn neef, mijn Griek heet geen Papadopoulos voor de duideelikheid,quote:Op zondag 26 september 2010 14:14 schreef remlof het volgende:
En ik altijd maar denken dat Papadopoulos De Griek wás
Hoi FANN
ow en Hoi Remquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Nee, is zijn neef, mijn Griek heet geen Papadopoulos voor de duideelikheid,
mama Papadopoulos is zussie van Papa Griek
zo zit dat dus
quote:
Ah ok, ik snap het. Denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Nee, is zijn neef, mijn Griek heet geen Papadopoulos voor de duideelikheid,
mama Papadopoulos is zussie van Papa Griek
zo zit dat dus
jij kan precies zien welke ploatje in Athene zijn gepost of in Amsterdam toch ?quote:
Maar het dikgedrukte heb ik dus niet meegekregen Teun. Zoals ik al eerder zei, ik wist niet eens over wie het ging, ik dacht over de buurvrouw. Maar het ging over je nieuwe vlam. Wat ik las was dat ze in de war was en dat ze werd geslagen door een exman die is overleden en dat ze seksueel was misbruikt. Waarop ik dacht dat ze destijds behoorlijk van het pad was en daar nog steeds niet van was hersteld.quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook geen reden om er proberen überleuke en lollige teksten over te plaatsen Marrije. "Soort zoekt soort" vond ik dan ook een pittige opmerking in mijn richting. Alsof ik pillen slik, spuiten in mijn flikker duw, inmiddels rond de 50 kilo weeg, in een psychose zit, etc. Als reactie daarop trek een vergelijk met postings over Manu (R.I.P.), volgens mij kan het voorbeeld wel.
Kleren aan, notebook gaat dicht, doeg!
Hoi.quote:
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinquote:
Ja sorryquote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinIk heb nooit zoveel aandacht van Noek en Cc
Die stomme kut Teun krijgt alles en ik krijg niets!
Even over dat kattenluikjequote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja sorrywe dachten dat je vast zat in het kattenluikje...vanaf nu zal ieders aandacht op jou gericht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even over dat kattenluikjeIk liep van de week 's avonds even naar de keuken om wat drinken te halen voor mij en mijn WoWende meiske, zie ik de kat letterlijk half door dat luikje hangen
één potje en zijn verwilderde koppie in pure paniek
Hij hing echt zo: weeeeeh!11!!
![]()
![]()
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je nou een kinderopvang dinges hebt... Dan noem je dat toch niet "Pido"
Moet je maar over Gert beginnen. Dat is mijn achilleshiel, voor Gertie schop ik ieders periost aan gort.quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinIk heb nooit zoveel aandacht van Noek en Cc
Die stomme kut Teun krijgt alles en ik krijg niets!
Mjah, ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat er uit Klundert niets naars over Der Gert gaat komenquote:Op zondag 26 september 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je maar over Gert beginnen. Dat is mijn achilleshiel, voor Gertie schop ik ieders periost aan gort.
True story!
Ja, dat begrijpen we allemaal ook wel.quote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat er uit Klundert niets naars over Der Gert gaat komenGodverdomme
![]()
Ik ging hem nog twitteren maar dat heeft hij denk ik niet gezien
Ik wil eerst Brinta!quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat begrijpen we allemaal ook wel.
Knoflooksoep!
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
The American naar woensdag verzet.
DVD-middagje.
Ik vond die banzai-katjes leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
Ik vond de Banzai van Dementor zo grappig. Dat zou ik nl ook roepen thuis. Of heb ik dat al eens verteld, ja hè?![]()
BANZAI!!!!111!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |