Eieren gooien of stenen gooienquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Dus als jij iets doet, is het geen doodslag, maar als een ander een kunstje flikt wat echt niet zo erg is, is het meteen doodslag?Held.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef Jotcha het volgende:
Trek zo vol gas da asfalt van de straat jonguh![]()
Dus als ik voor de rest van je leven een hofnar inhuur die achter je aankomt, liedjes zingt, accordeon speelt en ook om de 5 minuten met een rubber hamer op je kop slaat, en jij schiet hem dood, dan is het jouw schuld?quote:
Wettelijk gezien welquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus als ik voor de rest van je leven een hofnar inhuur die achter je aankomt, liedjes zingt, accordeon speelt en ook om de 5 minuten met een rubber hamer op je kop slaat, en jij schiet hem dood, dan is het jouw schuld?
Jaja.
Bieberkapsel ftw jongenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar wel een paar maanden geleden en nu is hij vet veranderd.
Hahaa zo had ik jou dus totaal niet voorgesteldquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bieberkapsel ftw jongen
En t is hyves als je daar actief op bent dan faal je sowieso. Dus neem geen moeite om te veranderen.
1 die foto is vaag en 2 ja mn kapsel is vet veranderdquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar wel een paar maanden geleden en nu is hij vet veranderd.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hahaa zo had ik jou dus totaal niet voorgesteld
Nou wauw. Applausje voor jou hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
1 die foto is vaag en 2 ja mn kapsel is vet veranderd
Ik verwacht op zijn minst een staande ovatiequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou wauw. Applausje voor jou hoor.
Wat luister je dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Ik had 1x londsdale aan naar school echt al die leraren vragen of ik wist wat het betekendekomop zeg.
En iedereen denkt ook dat ik nigger muziek/ justin bieber luister
Ik moet poepenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst een staande ovatie
Hardcorequote:
Scheiding, bruine leren schoenen, gaastra kleding etc.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef xyzyx het volgende:
Aapvis hoe dacht je dan dat ik er uit zag?
In duitsland zeggen ze kebap.quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef xyzyx het volgende:
Komen die ouders van mij ook binnen gekakt hoor.. hoor mijn zusje roepen: GODVERDOMME WAAR WAS MIJN ETEN KLOOTZAK IK HEB VETTE HONGER EN JASPER WILDE GEEN KEBAB HALEN WANT JULLIE MOESTEN KOKEN
Ik krijg nu een beeld voor ogen alleen ik mis een brilletje in je lijstje..quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Scheiding, bruine leren schoenen, gaastra kleding etc.
En poepen ze mist.quote:
Mijn vader zou me voor mijn harses slaan als ik het waagde zo'n grote bek op te zetten. Manieren leren dat kutkind.quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef xyzyx het volgende:
Komen die ouders van mij ook binnen gekakt hoor.. hoor mijn zusje roepen: GODVERDOMME WAAR WAS MIJN ETEN KLOOTZAK IK HEB VETTE HONGER EN JASPER WILDE GEEN KEBAB HALEN WANT JULLIE MOESTEN KOKEN
Nee, dat gaat in de nerdrichting, ik doel meer op kakker.quote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik krijg nu een beeld voor ogen alleen ik mis een brilletje in je lijstje..
Ja dat. Men wat zou ik een probleem hebben zeg.quote:Op zondag 26 september 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vader zou me voor mijn harses slaan als ik het waagde zo'n grote bek op te zetten. Manieren leren dat kutkind.
Zou jij blij zijn dan als jij geen eten kreeg?quote:Op zondag 26 september 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vader zou me voor mijn harses slaan als ik het waagde zo'n grote bek op te zetten. Manieren leren dat kutkind.
Is ze zelf te debiel om voor eten te zorgen dan?quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zou jij blij zijn dan als jij geen eten kreeg?
Ze bedoelde zeker Justin ipv Jasper?quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef xyzyx het volgende:
Hmm okee..quote:Op zondag 26 september 2010 00:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, dat gaat in de nerdrichting, ik doel meer op kakker.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is ze zelf te debiel om voor eten te zorgen dan?
Hoe kankertam ben je als je niet:quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zou jij blij zijn dan als jij geen eten kreeg?
Nee, ze bedoelde 'harder Vincent, HARDER!'quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze bedoelde zeker Justin ipv Jasper?
Er was genoeg snoep dus wat ik me afvraag is waarom ze nog honger heeft en waarom er geen grote plens kots op de grond lag.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in elkaar stort dan.
Ssssssstquote:Op zondag 26 september 2010 00:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelde 'harder Vincent, HARDER!'
C) Niet zelf een ei kan bakken, worstenbroodjes in de magnetron leggen of worstjes warm maken.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe kankertam ben je als je niet:
A) naar de snoepla kan lopen,
B) niet naar het dorp/de stad kan fietsen.
Svp doorhalen wat niet van toepassing is.
Wij wonen in het buiten gebied.. t is 20 min fietsen naar t dorp en t is vet donker hier.. Mijn pa zou haar vermoorden als ze naar buiten was gegaan alleen.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet met kanker spotten. De zus van een vriend van iemand die ik liever niet ken heeft kanker. Dankzij kanker wordt er nu een meisje bekogelt met eieren.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze wonen niet in Brabant.quote:Op zondag 26 september 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
C) Niet zelf een ei kan bakken, worstenbroodjes in de magnetron leggen of worstjes warm maken.
Is ze 12?quote:Op zondag 26 september 2010 00:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij wonen in het buiten gebied.. t is 20 min fietsen naar t dorp en t is vet donker hier.. Mijn pa zou haar vermoorden als ze naar buiten was gegaan alleen.
Ze had laatst soep laten aanbrandenquote:Op zondag 26 september 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
C) Niet zelf een ei kan bakken, worstenbroodjes in de magnetron leggen of worstjes warm maken.
Geestelijk 8quote:
Soort zoekt soort, haar vriendinnetjes zijn lelijk dus dat beantwoord de vraag wel denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en hij fapt op z'n eigen zusje.
Schiet haar af. Zo iemand kan nooit zelfstandig iets doen.quote:Op zondag 26 september 2010 00:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze had laatst soep laten aanbranden![]()
![]()
![]()
![]()
Soep uit zak![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu begrijp ik waarom je zo debiel bent. Het zit in de genen.
Ach, mijn vriendinnetjes zijn ook lelijk hoor, maar ik ben zelf een wereldwonder, dus dat gaat niet altijd op hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, haar vriendinnetjes zijn lelijk dus dat beantwoord de vraag wel denk ik
Soort krijgt soort. Haar broer is dom dus dat beantwoord de vraag wel denk ik.quote:Op zondag 26 september 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, haar vriendinnetjes zijn lelijk dus dat beantwoord de vraag wel denk ik
Ze kan prima zichzelf vermaken met haar iPhone of kansloze dingen doen met haar vriendinnetjesquote:Op zondag 26 september 2010 00:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schiet haar af. Zo iemand kan nooit zelfstandig iets doen.
Eenschquote:Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, mijn vriendinnetjes zijn ook lelijk hoor, maar ik ben zelf een wereldwonder, dus dat gaat niet altijd op hoor.
Maar verder dan een zak chips opentrekken lukt haar niet? Laat staan zelf inkopen doen, geld verdienen en een huishouden runnen?quote:Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze kan prima zichzelf vermaken met haar iPhone of kansloze dingen doen met haar vriendinnetjes
Zak chips lukt nog wel.. de zak soep ging ook openquote:Op zondag 26 september 2010 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar verder dan een zak chips opentrekken lukt haar niet? Laat staan zelf inkopen doen, geld verdienen en een huishouden runnen?
Wauw een blik! Die heeft zeker een IQ van meer dan over 9000!quote:Op zondag 26 september 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zak chips lukt nog wel.. de zak soep ging ook open![]()
O wacht t was volgens mij een blik zelfs
Leef eens op je eigen verdiende geldquote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef xyzyx het volgende:
Nouja ik ga slapen voor pa er achter komt dat hij de chinees betaald heeft
MIJN VADER IS RIJK DUS IK HOEF NIET TE WERKEN HIHIquote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Joh, dat kind geeft haar geld uit aan nutteloze dingen, net zoals haar broer. Die heeft namelijk ook nog nooit een dag gewerkt in z'n leven.
Hoe is die 400D?quote:Op zondag 26 september 2010 00:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet met kanker spotten. De zus van een vriend van iemand die ik liever niet ken heeft kanker. Dankzij kanker wordt er nu een meisje bekogelt met eieren.
Heulemaal wel. Ik heb een paar maanden zwembad schoon gemaakt alleen toen begon dat karretje waar je mee rond mocht rijden te vervelen dus was ik gekaptquote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Joh, dat kind geeft haar geld uit aan nutteloze dingen, net zoals haar broer. Die heeft namelijk ook nog nooit een dag gewerkt in z'n leven.
Nou nou, wat een werkervaring.quote:Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heulemaal wel. Ik heb een paar maanden zwembad schoon gemaakt alleen toen begon dat karretje waar je mee rond mocht rijden te vervelen dus was ik gekapt
Je zou maar staand moeten werkenquote:Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heulemaal wel. Ik heb een paar maanden zwembad schoon gemaakt alleen toen begon dat karretje waar je mee rond mocht rijden te vervelen dus was ik gekapt
Mijn pa zou voor eten zorgen, ik heb hem geholpen door de chinees te bellen. Best aardig al zeg ik t zelf.quote:Op zondag 26 september 2010 00:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leef eens op je eigen verdiende geld
Ik sta liever als ik zit.. kan er niet tegen om stil te zitten..quote:
Jij gaat het echt makenquote:Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Tofquote:Op zondag 26 september 2010 00:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe is die 400D?
Ik heb vandaag de 1000D gekocht
Ik heb geen foto's van mijn zusje en ze heeft ook geen hyves waar ik ze af kan plukken.quote:
Als ik dat thuis doe kan ik het mooi zelf betalen. Zoals het hoort.quote:Op zondag 26 september 2010 00:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn pa zou voor eten zorgen, ik heb hem geholpen door de chinees te bellen. Best aardig al zeg ik t zelf.
Uiteraard.quote:
Kankermietjequote:Op zondag 26 september 2010 00:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn zusje en ze heeft ook geen hyves waar ik ze af kan plukken.
Daarnaast zou ik ze toch nie thier op t forum zetten
Ik heb ook die 18-55, en er zat standaard een 75-300 bij als aanbieding, maar da's ook een canon zonder beeldstabilisatiequote:Op zondag 26 september 2010 00:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
TofHij bevalt goed! Telelens gekocht gister, erg blij mee.
Dus nu een 18-55 lens en een 70-300
Mijn pa zou vandaag koken en hij heeft niet gevraagd of ik vandaag wilde koken. Dus als ze dan om half 8 nog niet thuis zijn ga ik echt zelf niet meer kokenquote:Op zondag 26 september 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik dat thuis doe kan ik het mooi zelf betalen. Zoals het hoort.
Zo man. Ik werk al 5 jaar in de supermarkt, het begint nu een paar maanden te vervelen. Ik werk er nog steeds. Geld komt bij mij namelijk niet via mijn vaders portemonnee binnen.quote:Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zou mijn vader bellen om te vragen wat we gaan eten, of hoe laat ze thuis zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn pa zou vandaag koken en hij heeft niet gevraagd of ik vandaag wilde koken. Dus als ze dan om half 8 nog niet thuis zijn ga ik echt zelf niet meer koken
Ja best wel. Ik heb hem van D_A gekocht, en meteen lekker veel info gekregen van hem.quote:Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb ook die 18-55, en er zat standaard een 75-300 bij als aanbieding, maar da's ook een canon zonder beeldstabilisatie
En heb je de instellingen al door?
Het is niet of of of maar en en en.quote:Op zondag 26 september 2010 00:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou mijn vader bellen om te vragen wat we gaan eten, of hoe laat ze thuis zijn.
Jij bent of wereldvreemd, of kan niet denken, of je ouders hebben je geen opvoeding meegegeven.
Ik doe nog liever vrijwilligers werk op een boerderij dan in een supermarkt werken..quote:Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo man. Ik werk al 5 jaar in de supermarkt, het begint nu een paar maanden te vervelen. Ik werk er nog steeds. Geld komt bij mij namelijk niet via mijn vaders portemonnee binnen.
Wat een schoonheidquote:Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
[TK] Volvo Amazon oldtimer uit 1969, roestvrij en 2 jaar APK
Vanavond in een duisterr estaurant foto's gemaakt. ISO 1600 werkt niet, maar met 800 moest de sluitertijd ongeveer 1/4 d 1/2 seconde zijnquote:Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb hem van D_A gekocht, en meteen lekker veel info gekregen van hem.
Ze waren aan t paintballen en namen niet op. Ik had aangenomen dat ze 7 uur wel thuis zouden zijn (ze vertrokken 4 uur) maar niet dus..quote:Op zondag 26 september 2010 00:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou mijn vader bellen om te vragen wat we gaan eten, of hoe laat ze thuis zijn.
Jij bent of wereldvreemd, of kan niet denken, of je ouders hebben je geen opvoeding meegegeven.
Tof, hoeveel uur per week? Ik besteed zo'n 2 tot max 20, meestal 4 uur per week aan vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik doe nog liever vrijwilligers werk op een boerderij dan in een supermarkt werken..
O wacht dat doe ik nu![]()
Best lachen met zo'n trekker rondroppen![]()
En die vrouw maakt echt vet lekkere soep dus is t meer dan waard
Ja, dat is wel kut met zulke lange sluitertijden. Hoe zat het met je diafragma?quote:Op zondag 26 september 2010 00:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vanavond in een duisterr estaurant foto's gemaakt. ISO 1600 werkt niet, maar met 800 moest de sluitertijd ongeveer 1/4 d 1/2 seconde zijn![]()
En heb nog wat duurdere lenzen van mijn neef geprobeerd
Zoals ze horenquote:
Standaard 18-55 lens is 3,5-5,6 dacht ik. Die lens van mijn neef is 1,4-??, maar dat ging enorm veel beter. Die was echter wel 1300 euroquote:Op zondag 26 september 2010 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel kut met zulke lange sluitertijden. Hoe zat het met je diafragma?
Ja precies. Die van D_A is ook zo duur. Ik zie daar (nu) de meerwaarde nog niet van in. Heb je al wat toffe foto's gemaakt?quote:Op zondag 26 september 2010 00:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Standaard 18-55 lens is 3,5-5,6 dacht ik. Die lens van mijn neef is 1,4-??, maar dat ging enorm veel beter. Die was echter wel 1300 euro
Moet het nog bekijken, heb gewoon veel geexperimenteerd nogquote:Op zondag 26 september 2010 00:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja precies. Die van D_A is ook zo duur. Ik zie daar (nu) de meerwaarde nog niet van in. Heb je al wat toffe foto's gemaakt?
1000 foto's in 1.5 week.quote:Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet het nog bekijken, heb gewoon veel geexperimenteerd nogjij dan?
Ja man, mijne is superluxe!quote:Op zondag 26 september 2010 00:44 schreef Jotcha het volgende:
Heeft die van jou trouwens een overbelichtingswaarschuwing, dat is wel handigdat mist de mijne
Het gaat inderdad vrij snel ja. Lekker achter elkaar foto's maken, instellingen weer veranderen en opnieuw proberen. Dan weer de burstmode aan *klik klik klik*. Zit je weer op 30 foto's meerquote:Op zondag 26 september 2010 00:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb er nu denk ik 300 gehad in 1 avond
Bedankt. Of zijn wij niet jouw vrienden?quote:Op zondag 26 september 2010 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik dacht even dat ik me goed zou gaan voelen door m'n vrienden weer te zien, maar het tegendeel bleek waar.
Ben jij ook wel eens wél grappig?quote:Op zondag 26 september 2010 00:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt. Of zijn wij niet jouw vrienden?
Wanneer is het tijd voor een stairwaymeet?quote:Op zondag 26 september 2010 00:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt. Of zijn wij niet jouw vrienden?
Als je 'm in het echt zietquote:Op zondag 26 september 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens wél grappig?
Nooit. Ik heb gekke humor.quote:Op zondag 26 september 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens wél grappig?
Nooit? Veels te saai. Ik wil de volgende keer ergens anders heenquote:Op zondag 26 september 2010 00:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wanneer is het tijd voor een stairwaymeet?
quote:
Nijmegen was veul beterquote:Op zondag 26 september 2010 00:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nooit? Veels te saai. Ik wil de volgende keer ergens anders heen
Red Bull?quote:Op zondag 26 september 2010 00:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Zeker! Dat ik toen niet in slaap gevallen ben in de trein
Was aardig kapot.
Dat zeker!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgende meet ben ik er misschien wel dus dan ishet sowieso leuk.Tenzij ik moe ben, dan word ik chagrijnig.
Dat hadden we zeker ook gekocht? Was geen goedkope avond iig.quote:
Dan ben ik gewoon ouderwets lompe boer en zeg ik dat je beter thuis een kutsfeer kan gaan veroorzaken dan bij onsquote:Op zondag 26 september 2010 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgende meet ben ik er misschien wel dus dan ishet sowieso leuk.Tenzij ik moe ben, dan word ik chagrijnig.
6,50 per glasquote:Op zondag 26 september 2010 00:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hadden we zeker ook gekocht? Was geen goedkope avond iig.
Dan word ik eerst nog chagrijniger en ga ik een heel betoog houden over dat je je bek moet houden en me moet laten en dan ga i kmezelf uitlachen en word ik weer vrolijk. En dan word ik weer moe en ga ik naar huis als er treinen rijden.quote:Op zondag 26 september 2010 00:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon ouderwets lompe boer en zeg ik dat je beter thuis een kutsfeer kan gaan veroorzaken dan bij ons
Dan doe ik zo irl:quote:Op zondag 26 september 2010 00:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan word ik eerst nog chagrijniger en ga ik een heel betoog houden over dat je je bek moet houden en me moet laten en dan ga i kmezelf uitlachen en word ik weer vrolijk. En dan word ik weer moe en ga ik naar huis als er treinen rijden.
Weltrustenquote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké leuk ik heb er zin in![]()
![]()
Trusten.
TOF! Had dat ff gezegd, dan was ik ook ff komen ontbijtenquote:
Oh dat tweede wist ik nog wel! Ik pushte je nogquote:Op zondag 26 september 2010 12:14 schreef TripleP het volgende:
Kakbier. Ik herinnerde me net dat ik in het fobo van zZz heb gepost.
En dat ik hem heb gesmst.
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef xyzyx het volgende:
Kut iPhone, kut tmobile.. Waarom kan ik niet smsen![]()
Mijn leven wat doe je
Nouja eigenlijk is het beperkt tot 1 persoon maar laat dat nou juist die persoon zijn die ik wil smsen
Ik kreeg 1 of andere vage code in mn ontvangst bevestiging en nu staat er eenquote:
Zit er geen belfunctie op?quote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef xyzyx het volgende:
Piep piep nu wel aangekomen.
Wel jammer eigenlijk, vond t wel grappig dat ze al 4x gestuurd had waarom ik niets zei en of ik haar negeerde![]()
Vrouwen
Technologie
quote:
Dan belt ze mij maarquote:
Want anders? Rijd je dr aan?quote:
Nee dan stuur ik haar een smsje dat ik 450 smsjes kreeg van dat wijf van postalgold, dat was echt fantastischquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee dan stuur ik haar een smsje dat ik 450 smsjes kreeg van dat wijf van postalgold, dat was echt fantastisch
Hehehe, goeiequote:Op zondag 26 september 2010 14:14 schreef Goddelijker het volgende:
Nieuwe cd van B.o.B. is best leuk.
Tof, laat maar zien als hij af isquote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn huis is bijna afontworpen!
Mmh, ik ken ook Magda en Jon Gaiser en Click Box van naam, maar verderquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart ik ken eigenlijk alleen Richie Hawtin van die ADE avond.
Oja Jon Gaiser ken ik ook van naam.quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof, laat maar zien als hij af is
[..]
Mmh, ik ken ook Magda en Jon Gaiser en Click Box van naam, maar verder
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja Jon Gaiser ken ik ook van naam.
En ik ga hem niet laten zien want dan gaan mensen me vast uitlachen.
Idd, Fjets is een beetje een klootviool.quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]vooral Fiets. Fiets is stommmm
Ja, de homo.quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
Met z'n 30-60-120 die hij nog steeds niet uitgelegd heeft!
Zie PI.quote:
Waar de fuck heb je het over?quote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef Graseter het volgende:
Ik hoor de moeder van Terrorizing_cookie
Geen idee wat ze zegt.
Ik zit zo te wepkemmuh met Terrorizing_Cookie en ik hoor haar ouders op de achtergrond allemaal dingen zeggen. Maar ik versta er geen ruk van.quote:
Ja dat moet.quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef TripleP het volgende:
Graseter moeeeeeeeest en zooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu zijn geld laten zien. En z'n AKG. En z'n iPwn.
Goeie versiertruc!quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef TripleP het volgende:
Graseter moeeeeeeeest en zooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu zijn geld laten zien. En z'n AKG. En z'n iPwn.
Je bent zelf geen materie?quote:Op zondag 26 september 2010 15:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ik versier niet met materie. Ik versier met mezelf.
Zij heeft zo'n goedkope AKG.quote:
Care. Welke heb jij dan?quote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n goedkope AKG.
Goedkope AKG's![]()
Ik hoef Anne trouwens niet te versieren, als ik met mijn vingers knip dan komen er honderden kuikens op mij af gestormd.
Ja, +1quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef TripleP het volgende:
Ik ga de volgende keer op speed naar kaputt man.
Bruut! Ook een fractie 5 duurderquote:
Ik heb dat ook, dacht dat ik de enige was. Erg vervelend.quote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik hoef Anne trouwens niet te versieren, als ik met mijn vingers knip dan komen er honderden kuikens op mij af gestormd.
Veels te groot jong. Wel mooi!quote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef VASND het volgende:
Ik heb een sennheiser hd580.
Rib uit mn lijf maar wat een bazending!
Dan luister je toch wel alleen flac mag ik hopen hè?quote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef VASND het volgende:
Ik heb een sennheiser hd580.
Rib uit mn lijf maar wat een bazending!
Ik heb 'm aangeschaft voor mijn keyboard, ding klonk meteen 100x zo goed.. Nu gebruik ik 'm voornamelijk voor beetje muziek maken met Fruityloops.. muziek afspelen gaat gewoon over mn 5.1 set.quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan luister je toch wel alleen flac mag ik hopen hè?
Mmhquote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb 'm aangeschaft voor mijn keyboard, ding klonk meteen 100x zo goed.. Nu gebruik ik 'm voornamelijk voor beetje muziek maken met Fruityloops.. muziek afspelen gaat gewoon over mn 5.1 set.
Van het geld van een AKG K701 kan je een levensvoorraad K530's kopen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bruut! Ook een fractie 5 duurder
Mwa, dat valt nou ook wel weer meequote:Op zondag 26 september 2010 15:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Van het geld van een AKG K701 kan je een levensvoorraad K530's kopen.
Dat doet iedereen die van muziek houdt.quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan luister je toch wel alleen flac mag ik hopen hè?
Wtf nobody caresquote:Op zondag 26 september 2010 15:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Van het geld van een AKG K701 kan je een levensvoorraad K530's kopen.
Overdrijven is gezond.quote:Op zondag 26 september 2010 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat valt nou ook wel weer mee
Totdat je broek naar beneden gaatquote:
Jij bent niemand.quote:
Nah, flac is zwaar overrrated eigenlijkquote:Op zondag 26 september 2010 15:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die van muziek houdt.
iPod kan geen FLAC afspelen. Wel AAC.quote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, flac is zwaar overrrated eigenlijkVan die mensen die flac op een iPod gaan luisteren met een brute koptelefoon zijn gewoon niet goed bij hun hoofd
Inderdaad.quote:
Nouja, als je toch 100 GB hebt. Why de hell not?quote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, flac is zwaar overrrated eigenlijkVan die mensen die flac op een iPod gaan luisteren met een brute koptelefoon zijn gewoon niet goed bij hun hoofd
Over PWD hebbendquote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Your musical compatibility with Hyman36 is Super
Music you have in common includes Parkway Drive, Sonic Syndicate, Paramore, All Time Low and Guns N' Roses.
Same shit.quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
iPod kan geen FLAC afspelen. Wel AAC.
Omdat je iPod output toch de bottleneck isquote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef TripleP het volgende:
[..]
Nouja, als je toch 100 GB hebt. Why de hell not?
Zo nieuw is die toch niet? Dat album heb ik al een tijdje.quote:Op zondag 26 september 2010 15:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Over PWD hebbend![]()
Nieuw nummer:
Die intro is baas
Kvinnum kutquote:Op zondag 26 september 2010 15:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Over PWD hebbend![]()
Nieuw nummer:
Die intro is baas
Ik hou dat allemaal niet bijquote:Op zondag 26 september 2010 15:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zo nieuw is die toch niet? Dat album heb ik al een tijdje.
Zie je wel! Altijd weer die marokkanen die de boel slopen!quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef Panzermaus het volgende:
WE RAMPENEREN OP DE VLOER
EN
HET GEEFT GEEN ENE
MOER
ALI B BREEK DE TENT AF BOAH
quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef Panzermaus het volgende:
WE RAMPENEREN OP DE VLOER
EN
HET GEEFT GEEN ENE
MOER
ALI B BREEK DE TENT AF BOAH
Als ze maar een hartslag hebben he!quote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En daar denk je 13-jarigen mee te regelen. Ja, probleemmeisjes misschien.
Juist!quote:Op zondag 26 september 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ze maar een hartslag hebben he!
Ik wil geen 13-jarige meisjes die ali-b luisteren.quote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En daar denk je 13-jarigen mee te regelen. Ja, probleemmeisjes misschien.
Geloof me, van hun leeftijd en muzieksmaak merk je niets.quote:Op zondag 26 september 2010 16:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil geen 13-jarige meisjes die ali-b luisteren.
Wel.quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geloof me, van hun leeftijd en muzieksmaak merk je niets.
Justin Bieber <3quote:
Is dat niet Jasper?quote:
Je vergeet dequote:
quote:
Wut. Mijn kamer is een grote puinhoop.quote:Op zondag 26 september 2010 16:08 schreef Hyman het volgende:
Gisteren op die housewarming hadden we ook zo de kamer van een autistische jongen bekeken, alles stond met het labeltje naar voren en super strak
. Ook alle boeken stonden met de ruggen recht tegen elkaar enzo
.
Dus een vriend zo alles scheef zetten.
Komt ie zo zn kamer binnen:
"Alles staat scheef!![]()
"
Arme autist.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:08 schreef Hyman het volgende:
Gisteren op die housewarming hadden we ook zo de kamer van een autistische jongen bekeken, alles stond met het labeltje naar voren en super strak
. Ook alle boeken stonden met de ruggen recht tegen elkaar enzo
.
Dus een vriend zo alles scheef zetten.
Komt ie zo zn kamer binnen:
"Alles staat scheef!![]()
"
Arme autist.
Wat een koningsbeestquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interracial Gangbang
Ach, dat is Terror en hardcore ook nietquote:Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
Dat mensen serieus naar (death) metal kunnen luisteren, dat is toch geen muziek gelijk.
quote:
Hoho!quote:Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, dat is Terror en hardcore ook niet
quote:Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
Dat mensen serieus naar (death) metal kunnen luisteren, dat is toch geen muziek gelijk.
Ik probeerde gister ook te papegaaien, maar ik faalde keihard!quote:Op zondag 26 september 2010 16:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hahahbij die breakdown ook zo van
*wiebelwiebel![]()
Wat een baas
Wel.quote:Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
papegaaien blijken dat wel leuk te vindenquote:Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn die filmpjes ook echt opgenomen terwijl die muziek werd afgespeeld? Of er later achter geplakt?
Want anders moet ik dit eens met de hamster proberen.
Hamsters reageren niet op muziek.quote:Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn die filmpjes ook echt opgenomen terwijl die muziek werd afgespeeld? Of er later achter geplakt?
Want anders moet ik dit eens met de hamster proberen.
Onze hamster reageert wel op televisie. Zet je hem op de rand van de bank terwijl er een TV aanstaat, dan blijft hij 5 minuten verstijfd kijken naar die TV.quote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hamsters reageren niet op muziek.Al een keer geprobeerd.
quote:
Ok.quote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Hoi Bart.
Zullen we samen naar Richie Hawtin gaan?
Ja graagquote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Hoi Bart.
Zullen we samen naar Richie Hawtin gaan?
Ook zonder dingetje kan ze nog steeds vies zijnquote:Op zondag 26 september 2010 16:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja toen dacht ik dat je een dingetje had.hihihihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |