Eieren gooien of stenen gooienquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Dus als jij iets doet, is het geen doodslag, maar als een ander een kunstje flikt wat echt niet zo erg is, is het meteen doodslag?Held.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef Jotcha het volgende:
Trek zo vol gas da asfalt van de straat jonguh![]()
Dus als ik voor de rest van je leven een hofnar inhuur die achter je aankomt, liedjes zingt, accordeon speelt en ook om de 5 minuten met een rubber hamer op je kop slaat, en jij schiet hem dood, dan is het jouw schuld?quote:
Wettelijk gezien welquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus als ik voor de rest van je leven een hofnar inhuur die achter je aankomt, liedjes zingt, accordeon speelt en ook om de 5 minuten met een rubber hamer op je kop slaat, en jij schiet hem dood, dan is het jouw schuld?
Jaja.
Bieberkapsel ftw jongenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar wel een paar maanden geleden en nu is hij vet veranderd.
Hahaa zo had ik jou dus totaal niet voorgesteldquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bieberkapsel ftw jongen
En t is hyves als je daar actief op bent dan faal je sowieso. Dus neem geen moeite om te veranderen.
1 die foto is vaag en 2 ja mn kapsel is vet veranderdquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar wel een paar maanden geleden en nu is hij vet veranderd.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hahaa zo had ik jou dus totaal niet voorgesteld
Nou wauw. Applausje voor jou hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
1 die foto is vaag en 2 ja mn kapsel is vet veranderd
Ik verwacht op zijn minst een staande ovatiequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou wauw. Applausje voor jou hoor.
Wat luister je dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Ik had 1x londsdale aan naar school echt al die leraren vragen of ik wist wat het betekendekomop zeg.
En iedereen denkt ook dat ik nigger muziek/ justin bieber luister
Ik moet poepenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst een staande ovatie
Hardcorequote:
Scheiding, bruine leren schoenen, gaastra kleding etc.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef xyzyx het volgende:
Aapvis hoe dacht je dan dat ik er uit zag?
In duitsland zeggen ze kebap.quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef xyzyx het volgende:
Komen die ouders van mij ook binnen gekakt hoor.. hoor mijn zusje roepen: GODVERDOMME WAAR WAS MIJN ETEN KLOOTZAK IK HEB VETTE HONGER EN JASPER WILDE GEEN KEBAB HALEN WANT JULLIE MOESTEN KOKEN
Ik krijg nu een beeld voor ogen alleen ik mis een brilletje in je lijstje..quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Scheiding, bruine leren schoenen, gaastra kleding etc.
En poepen ze mist.quote:
Mijn vader zou me voor mijn harses slaan als ik het waagde zo'n grote bek op te zetten. Manieren leren dat kutkind.quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef xyzyx het volgende:
Komen die ouders van mij ook binnen gekakt hoor.. hoor mijn zusje roepen: GODVERDOMME WAAR WAS MIJN ETEN KLOOTZAK IK HEB VETTE HONGER EN JASPER WILDE GEEN KEBAB HALEN WANT JULLIE MOESTEN KOKEN
Nee, dat gaat in de nerdrichting, ik doel meer op kakker.quote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik krijg nu een beeld voor ogen alleen ik mis een brilletje in je lijstje..
Ja dat. Men wat zou ik een probleem hebben zeg.quote:Op zondag 26 september 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vader zou me voor mijn harses slaan als ik het waagde zo'n grote bek op te zetten. Manieren leren dat kutkind.
Zou jij blij zijn dan als jij geen eten kreeg?quote:Op zondag 26 september 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vader zou me voor mijn harses slaan als ik het waagde zo'n grote bek op te zetten. Manieren leren dat kutkind.
Is ze zelf te debiel om voor eten te zorgen dan?quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zou jij blij zijn dan als jij geen eten kreeg?
Ze bedoelde zeker Justin ipv Jasper?quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef xyzyx het volgende:
Hmm okee..quote:Op zondag 26 september 2010 00:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, dat gaat in de nerdrichting, ik doel meer op kakker.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is ze zelf te debiel om voor eten te zorgen dan?
Hoe kankertam ben je als je niet:quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zou jij blij zijn dan als jij geen eten kreeg?
Nee, ze bedoelde 'harder Vincent, HARDER!'quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze bedoelde zeker Justin ipv Jasper?
Er was genoeg snoep dus wat ik me afvraag is waarom ze nog honger heeft en waarom er geen grote plens kots op de grond lag.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in elkaar stort dan.
Ssssssstquote:Op zondag 26 september 2010 00:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelde 'harder Vincent, HARDER!'
C) Niet zelf een ei kan bakken, worstenbroodjes in de magnetron leggen of worstjes warm maken.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe kankertam ben je als je niet:
A) naar de snoepla kan lopen,
B) niet naar het dorp/de stad kan fietsen.
Svp doorhalen wat niet van toepassing is.
Wij wonen in het buiten gebied.. t is 20 min fietsen naar t dorp en t is vet donker hier.. Mijn pa zou haar vermoorden als ze naar buiten was gegaan alleen.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet met kanker spotten. De zus van een vriend van iemand die ik liever niet ken heeft kanker. Dankzij kanker wordt er nu een meisje bekogelt met eieren.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze wonen niet in Brabant.quote:Op zondag 26 september 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
C) Niet zelf een ei kan bakken, worstenbroodjes in de magnetron leggen of worstjes warm maken.
Is ze 12?quote:Op zondag 26 september 2010 00:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij wonen in het buiten gebied.. t is 20 min fietsen naar t dorp en t is vet donker hier.. Mijn pa zou haar vermoorden als ze naar buiten was gegaan alleen.
Ze had laatst soep laten aanbrandenquote:Op zondag 26 september 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
C) Niet zelf een ei kan bakken, worstenbroodjes in de magnetron leggen of worstjes warm maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |