quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Gaat lekker bij mij, volgende keer gewoon weer wijn ipv spa rood, dan typ ik beter
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef D. het volgende:
Ik vind haar wel wat van Cher (XFA-UK) weghebben
O die blijft mooi ja, ga ik ook weer kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vorige week weer Moulin Rouge gekeken
Maar wel zielig eindequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
O die blijft mooi ja, ga ik ook weer kijken
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vorige week weer Moulin Rouge gekeken
O ja dat schatjequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Voor straks:
(al 5 miljoen keer bekeken)
Jaquote:
quote:
Nee, vind ik niet. ze is echt heel goed. Ik vraag me af of miley dit nummer net zo goed live kan zingen als Simone dat gedaan heeft.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Internationale kwaliteiten
Is dat niet wat overdreven
quote:
Geen idee.quote:
Nee, dat niet, maar zij heeft een bekende papa!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:26 schreef editoor het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. ze is echt heel goed. Ik vraag me af of miley dit nummer net zo goed live kan zingen als Simone dat gedaan heeft.
Hij kwam later binnenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
ik begrijp iets niet. Popstars is toch niet voor duo's of groepen? Wat de neuk is dit dan met die blauwen?
Daar zit wat inquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
ik begrijp iets niet. Popstars is toch niet voor duo's of groepen? Wat de neuk is dit dan met die blauwen?
Dat je internationaal doorbreekt heeft meer met geluk en commercie te maken dan met zangkwaliteiten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar zij heeft een bekende papa!
Kijk maar es, Miley live op youtube. Ze kan het niet echt goed zingen
Maar ik voorspel dat simone geen internationale carrière gaat krijgen
Ja dat dus, snap ik ook niet. Uitzonderingsgevalletje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
Duo's mochten blijkbaar wel... bij audities was er ook al meerderenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef MissJ het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
Een van de 2 kan zingen. De andere niet.
Doe mij ook maar gewoon N&Squote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
Ik vind ze helemaal niet zo goed hoor
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik moet bij MM altijd denken aan de sorrypiet
Sssttttttttquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik moet bij MM altijd denken aan de sorrypiet
Volgende week?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef editoor het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat er veel mensen zijn, die niet live hebben opgetreden? Hoe zit het daarmee?
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef editoor het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat er veel mensen zijn, die niet live hebben opgetreden? Hoe zit het daarmee?
Benny er zitten veel kindertjes op Fok hequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
sorrypiet in het sinterklaasjournaal
ja N&S zijn veel beter jaquote:
Die komen volgende weekquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef editoor het volgende:
Ja dat is bekendquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny er zitten veel kindertjes op Fok he
Volgens mij is het gewoon toegestaan als duo. Met de eerste audities waren er ook een 10tal duo's die audties hadden gedaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat dus, snap ik ook niet. Uitzonderingsgevalletje.
quote:
Klopt wel ja. Ik weet eigenlijk niet meer of dat vorig jaar nou ook zo was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:35 schreef editoor het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon toegestaan als duo. Met de eerste audities waren er ook een 10tal duo's die audties hadden gedaan.
zo beter?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny er zitten veel kindertjes op Fok he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |