232 karaats goud?quote:Op zondag 26 september 2010 22:52 schreef James52 het volgende:
Deze gaan ze van mij ontvangen.
[ link | afbeelding ]
Mooie actie dit.
quote:Op zondag 26 september 2010 22:52 schreef James52 het volgende:
Deze gaan ze van mij ontvangen.
[ link | afbeelding ]
Mooie actie dit.
He tof!quote:Op zondag 26 september 2010 17:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Degene die [ afbeelding ] willen, mogen hem gebruiken hoor
De meesten hebben een grote bek, anderen zitten te wachten op hun pakket, en drie mensen wachten op antwoord van Postalgold. Waaronder ikquote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef Stali het volgende:
Ik ben best een beetje huiverig dat ik een envelop aangevraagd heb.
Lees hier wel enthousiaste posts maar bar weinig van mensen die daadwerkelijk iets gestuurd hebben. Hoe zit dat?
Ik ga iig chocolademunten sturen. Ze zijn al oud want van vorig jaar.
Witgoud..
Ik wacht op dat antwoordpakket. Ik denk dat ik die morgen binnen krijgquote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef Stali het volgende:
Ik ben best een beetje huiverig dat ik een envelop aangevraagd heb.
Lees hier wel enthousiaste posts maar bar weinig van mensen die daadwerkelijk iets gestuurd hebben. Hoe zit dat?
Ik ga iig chocolademunten sturen. Ze zijn al oud want van vorig jaar.
Witgoud..
Je hebt deze ook gekaapt van poemgirlquote:Op zondag 26 september 2010 23:13 schreef Stali het volgende:
[..]
He tof!
Ik kwam er vandaag achter dat ik per ongeluk die van Tomaat had gekaapt.
Neem deze graag mee, dank je wel.
Goudhamster?quote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef kanslooz het volgende:
net een pakket besteld onder de naam k.a.n.s.l.o.o.z.e. Fok!ker
ik moet wel nog ff bedenken wat ik ga opsturen aangezien veel dingen al gedaan zijn...
zijn er nog mensen met suggesties?
Ja, lees dit topic maar eens doorquote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef kanslooz het volgende:
ik moet wel nog ff bedenken wat ik ga opsturen aangezien veel dingen al gedaan zijn...
heb je echt kanslooze gestuurd?quote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef kanslooz het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb je echt kanslooze gestuurd?
Waarschijnlijk hebben ze ff een stop ingelast, totdat deze storm voorbij isquote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef Dhaha het volgende:
Wat nou binnen 2 dagen? ik wacht al 3 dagen op mijn goudverzendpakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |