De meesten hebben een grote bek, anderen zitten te wachten op hun pakket, en drie mensen wachten op antwoord van Postalgold. Waaronder ikquote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef Stali het volgende:
Ik ben best een beetje huiverig dat ik een envelop aangevraagd heb.
Lees hier wel enthousiaste posts maar bar weinig van mensen die daadwerkelijk iets gestuurd hebben. Hoe zit dat?
Ik ga iig chocolademunten sturen. Ze zijn al oud want van vorig jaar.
Witgoud..
Ik wacht op dat antwoordpakket. Ik denk dat ik die morgen binnen krijgquote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef Stali het volgende:
Ik ben best een beetje huiverig dat ik een envelop aangevraagd heb.
Lees hier wel enthousiaste posts maar bar weinig van mensen die daadwerkelijk iets gestuurd hebben. Hoe zit dat?
Ik ga iig chocolademunten sturen. Ze zijn al oud want van vorig jaar.
Witgoud..
Je hebt deze ook gekaapt van poemgirlquote:Op zondag 26 september 2010 23:13 schreef Stali het volgende:
[..]
He tof!
Ik kwam er vandaag achter dat ik per ongeluk die van Tomaat had gekaapt.
Neem deze graag mee, dank je wel.
Goudhamster?quote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef kanslooz het volgende:
net een pakket besteld onder de naam k.a.n.s.l.o.o.z.e. Fok!ker
ik moet wel nog ff bedenken wat ik ga opsturen aangezien veel dingen al gedaan zijn...
zijn er nog mensen met suggesties?
Ja, lees dit topic maar eens doorquote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef kanslooz het volgende:
ik moet wel nog ff bedenken wat ik ga opsturen aangezien veel dingen al gedaan zijn...
heb je echt kanslooze gestuurd?quote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef kanslooz het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb je echt kanslooze gestuurd?
Waarschijnlijk hebben ze ff een stop ingelast, totdat deze storm voorbij isquote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef Dhaha het volgende:
Wat nou binnen 2 dagen? ik wacht al 3 dagen op mijn goudverzendpakket
Meeste dingen zijn alleen geroepen en niet gedaan volgens mijquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef kanslooz het volgende:
[..]
ik volg dit topic al vanaf het begin, maar zoals ik al zei zijn de meeste dingen al gedaan
LOL wat een oplichtersquote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef Wootism het volgende:
War blijft mijn reactie?
Kwam trouwens nog een leuke site tegen waarin Postal Gold ook een rol speelt.
dont-post-your-gold.co.uk/
Is gratis geloof ik.quote:Op maandag 27 september 2010 19:41 schreef Je-zus het volgende:
Is verzending gratis? Ik heb nog wel een prachtige gouden kandelaar en theepot op zolder liggen
quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zal ze morgen eens bellen of ze het pakketje van Alexandra Nushaar al ontvangen hebben
Welk nummer is het nu? die uit jouw ondertitel, reclame en site zijn verschillend.
Edt: 0800 0232891 neemik aan, die had ik van de week ook
zie mijn ondertitel, die heb ik in iedergeval van de reclame op youtubequote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zal ze morgen eens bellen of ze het pakketje van Alexandra Nushaar al ontvangen hebben
Welk nummer is het nu? die uit jouw ondertitel, reclame en site zijn verschillend.
Edt: 0800 0232891 neemik aan, die had ik van de week ook
Op hun site staat dat nummer en in het filmpje daar ook, maar in het filmpje op tv is het volgens mij inderdaad die uit jouw ondertitelquote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zie mijn ondertitel, die heb ik in iedergeval van de reclame op youtube
En opnemen he
quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Op hun site staat dat nummer en in het filmpje daar ook, maar in het filmpje op tv is het volgens mij inderdaad die uit jouw ondertitel![]()
Ik weet niet of opnemen gaat lukken, moet ik even bekijken dan.
"Goedenmiddag, met Alexandra Nushaar. Ik heb afgelopen vrijdag mijn goudverzendpakket teruggestuurd maar ik heb er niks meer van gehoord. Is het goed aangekomen?"
"Een ogenblikje mevrouw Nushaar, ik ga even kijken. Wat heeft u gestuurd? "
"4 goudgeverfde stenen"
""
zeg "4 klompjes goud" dan.quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Op hun site staat dat nummer en in het filmpje daar ook, maar in het filmpje op tv is het volgens mij inderdaad die uit jouw ondertitel![]()
Ik weet niet of opnemen gaat lukken, moet ik even bekijken dan.
"Goedenmiddag, met Alexandra Nushaar. Ik heb afgelopen vrijdag mijn goudverzendpakket teruggestuurd maar ik heb er niks meer van gehoord. Is het goed aangekomen?"
"Een ogenblikje mevrouw Nushaar, ik ga even kijken. Wat heeft u gestuurd? "
"4 goudgeverfde stenen"
""
Neem het gesprek wel opquote:Op maandag 27 september 2010 20:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan zal het gesprek allicht langer duren ja
Hoe?quote:
Ik zal kijken of ik het kan vinden voor ik belquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Moderne telefoons hebben toch wel een opnamefunctie?
Oke.quote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind dat hele postalgold maar pervers, de goudprijs is nu abnormaal hoog, en postalgold wordtidojaiosdfjasodifjioa populair...
het is bizar.
buitengewoon.
bijzonder.
ik vind het fantastischquote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind dat hele postalgold maar pervers, de goudprijs is nu abnormaal hoog, en postalgold wordtidojaiosdfjasodifjioa populair...
het is bizar.
buitengewoon.
bijzonder.
is het eigenlijk ook welquote:
pro G.quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
Even een update van mij:
Heb vandaag het pakketje ontvangen en de volgende spullen erin gestopt;
[ afbeelding ]
Een leeg blikje Golden Power (hoe origineel)
Wat punaises.
Paar nietjes.
Leeg zakje borrelnoten.
Bier opener.
Eindstukje van een potlood (gumhouder).
En zo ziet het pakketje er nu uit;
[ afbeelding ]
Morgen opsturen!
quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
Even een update van mij:
[ afbeelding ]
Wat punaises.
Paar nietjes.
Leeg zakje borrelnoten.
Bier opener.
[ afbeelding ]
Morgen opsturen!
iksdeequote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef TheFamousMan het volgende:
nooit verwacht dat mensen het ook gewoon nog gingen doen iksdee
ik lig helemaal onder tafel, een leeg zakje borrelnoten en een zilverkleurige bieropener, wat een koning ben jijquote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
Even een update van mij:
[ afbeelding ]
Wat punaises.
Paar nietjes.
Leeg zakje borrelnoten.
Bier opener.
[ afbeelding ]
Morgen opsturen!
En hoequote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef toetsenbordridder het volgende:
Als je hier gaat zeggen dat je het gaat doen moet je natuurlijk wel bewijs leveren vind ik
hij is idd wel een baas jah.quote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef Wootism het volgende:
[..]
En hoe![]()
Mag ik je feliciteren? Je bent de eerste die gewoonweg afval opstuurt.![]()
Priceless!
wormsquote:Op maandag 27 september 2010 21:50 schreef pl4kkie het volgende:
[ afbeelding ]
Goudkleurig folie van me toffee's Dat bracht me op een briljant idee. + een dvd hoesje van worms 2![]()
[ afbeelding ]
Nog wat extra toffee's zo erbij. Voor als ze honger hebben daar. En wat goudkleurige dingetjes die ik nog vond in me kast
[ afbeelding ]
En me creatie is klaar
[ afbeelding ]
Nu afwachten totdat het pakketje binnenkomt zodat het ingepakt kan worden voor verzending
quote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef Wootism het volgende:
[..]
En hoe![]()
Mag ik je feliciteren? Je bent de eerste die gewoonweg afval opstuurt.![]()
Priceless!
quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef Mankatans het volgende:
[..]
ik lig helemaal onder tafel, een leeg zakje borrelnoten en een zilverkleurige bieropener, wat een koning ben jij![]()
![]()
niet overdrijvenquote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij is idd wel een baas jah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |