quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef 9611Niels het volgende:
waarom denk jij bij het woord serie direct aan anime dan, nerd.
Tja, ze is wat alternatief, dus een gokje was gemakkelijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef 9611Niels het volgende:
Aka emo, logisch he.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Tja, ze is wat alternatief, dus een gokje was gemakkelijk.
Oh, het is zo'n :3 meisje? Dan had je het moeten verwachten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Tja, ze is wat alternatief, dus een gokje was gemakkelijk.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef 9611Niels het volgende:
Had ik ook. Maar dat maakt de klacht niet minder.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:45 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, het is zo'n :3 meisje? Dan had je het moeten verwachten.
Wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:47 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Had ik ook. Maar dat maakt de klacht niet minder.
Die raakt kant noch wal.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wel.
Dit is hetzelfde als klagen over een professioneel voetballer die erg vaak moet voetballen.
En voor mij een all in tentakelverkrachting.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef tho_Omas het volgende:
Mangatekening van haar kleffe boezem?
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:43 schreef 9611Niels het volgende:waarom denk jij bij het woord serie direct aan anime dan, nerd.
Alternatief > TS verwacht dat meisje Anime kijkt > Meisje kijkt Animequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Die raakt kant noch wal.
Zal ik zo even doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:55 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Lees ffs het topic eens door, randdebiel.
Ik kwam klaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef Synthesist het volgende:
dit soort meisjes lijken leuk maar ze zijn mentaal behoorlijk fucked up. japanofilisme
wie wilt er sowieso een volwassen persoon die rondloopt met tekenfilm poppetjes en blije figuurtjes
Lijken leuk!? Wat een kankerstem.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef Synthesist het volgende:
dit soort meisjes lijken leuk maar ze zijn mentaal behoorlijk fucked up. japanofilisme
wie wilt er sowieso een volwassen persoon die rondloopt met tekenfilm poppetjes en blije figuurtjes
Au, mijn orenquote:
Alleen die borsten zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef Synthesist het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:19 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Alleen die borsten zijn. Voor de rest
.
Ik zou haar doen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:19 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
.
Die ogen + opmaak + die neppe zwarte harenquote:
Meisjes klap je niet in elkaar, vrouwonvriendelijke barbaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
ik had diegene gelijk in elkaar geklapt als ie toegaf anime te kijken
Als ze anime kijken is het voor hun eigen bestwilquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:35 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Meisjes klap je niet in elkaar, vrouwonvriendelijke barbaar.
Ik niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:41 schreef trekeennummertje het volgende:
alsof niemand ooit DBZ heeft gekeken
Dat is zowat de enigste Anime die ook niet-anime-kijkers kennen omdat het zo awesome wasquote:
het zijn ook alleen die tieten die het doen, dat weet ze zelf ook dondersgoed anders zou die camera niet zo'n standpunt hebben. dit soort meisjes hebben gewoon erg weinig te bieden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:19 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
.
Homoquote:Op zondag 26 september 2010 00:06 schreef Synthesist het volgende:
[..]
het zijn ook alleen die tieten die het doen, dat weet ze zelf ook dondersgoed anders zou die camera niet zo'n standpunt hebben. dit soort meisjes hebben gewoon erg weinig te bieden.
quote:
Dat kind is 9 ofzo.quote:Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]Jezus, zulke mensen verdienen het gewoon om keihard anaal genomen te worden
Enige anime serie die ik ooit heb gevolgd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Dat is zowat de enigste Anime die ook niet-anime-kijkers kennen omdat het zo awesome was
EDIT:
dat zulke mensen bestaan johquote:
Die mag wel echt een steen in de keel krijgenquote:
Medabotsquote:Op zondag 26 september 2010 00:31 schreef Sinnie het volgende:
Ik kijk nog altijd met veel plezier naar de avonturen van Ash en verder kijk ik ook terug op internet naar Digimon, Beyblades, Metabots, Yu-gi-oh en natuurlijk Dragonball Z. Het is gewoon té verslavend en de dagen zijn te kort.
Als ik een wens zou mogen doen dan zou ik echt willen leven in een pokemon wereld waar je pokemons kan vangen en trainen en battelen tegen jullie allemaal in plaats van dit suffe kut forum voor autisten/
Dan ben je of heel oud of heel wereldvreemd!quote:Op zondag 26 september 2010 11:58 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Denk 't? Ik heb het nog nooit gezien.
Dat was wel lomp jaquote:Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
MedabotsAh vroeger was dat zo leuk....
2 seizoenen dacht ik. Maar toen was het ook afgelopen...quote:Op zondag 26 september 2010 12:46 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat was wel lomp ja![]()
Is nooit lang doorgegaan of wel?
Oude herinneringenquote:Op zondag 26 september 2010 00:31 schreef Sinnie het volgende:
Ik kijk nog altijd met veel plezier naar de avonturen van Ash en verder kijk ik ook terug op internet naar Digimon, Beyblades, Metabots, Yu-gi-oh en natuurlijk Dragonball Z. Het is gewoon té verslavend en de dagen zijn te kort.
Als ik een wens zou mogen doen dan zou ik echt willen leven in een pokemon wereld waar je pokemons kan vangen en trainen en battelen tegen jullie allemaal in plaats van dit suffe kut forum voor autisten/
quote:Op zondag 26 september 2010 11:58 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Denk 't? Ik heb het nog nooit gezien.
Dat dus of je komt uit Somalië.quote:Dan ben je of heel oud of heel wereldvreemd!
Neu, wel van gehoord maar nooit gezien. Behalve groepsgenootjes die belachelijke scene's gingen naspelenquote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je of heel oud of heel wereldvreemd!
Groepsgenootjes die Pokemon naspelenquote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Neu, wel van gehoord maar nooit gezien. Behalve groepsgenootjes die belachelijke scene's gingen naspelen. Ik hield me bezig met andere zaken.
Pokemon naspelen heb ik ook wel gedaan....op de basisschoolquote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Neu, wel van gehoord maar nooit gezien. Behalve groepsgenootjes die belachelijke scene's gingen naspelen. Ik hield me bezig met andere zaken.
Toen wel ja.quote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef Skonk het volgende:
[..]
Groepsgenootjes die Pokemon naspelen
TS is 12
Afgezien van de nostalgische waarde van die series, hoop ik voor jouw dat jij niet ouder bent dan veertien jaar.quote:Op zondag 26 september 2010 00:31 schreef Sinnie het volgende:
Ik hoop anders nog steeds vurig dat 'Baka' een officieel erkend leenwoord word.quote:Op zondag 26 september 2010 12:49 schreef Beach het volgende:
Opzich niet zo erg, als ze maar geen japanse termen in het echt gaan gebruiken zoals kawaii en konnichiwa ofzo
Ik kijk het ook nog wel eens, maar dat is meer uit nostalgie dan dat ik de series nu nog erg goed vind.quote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Afgezien van de nostalgische waarde van die series, hoop ik voor jouw dat jij niet ouder bent dan veertien jaar.
Nou hoeveel soorten zijn er dang?quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel soorten anime series er zijn?
Het is echt niet allemaal zoals pokemon.
Pokemon en Dragonball Z was VET jonge!! De rest is kut, zelfs als je 12 bentquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sprakeloos. Die heeft zich laten meesleuren in de hypequote:
Moet je zeker doen, aangezien je nog nooit pokemon gezien hebtquote:Op zondag 26 september 2010 14:09 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Omg. Ik zou me doodschamen.
Ik heb wel iets beters te doen dan fucking tekenfilmpjes kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef koekii het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, aangezien je nog nooit pokemon gezien hebt
Avatar.quote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neuh.
Maar wees getroost, ik had hetzelfde gezegd al dit topic over 'westerse' tekenfilms was gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |