Lijken leuk!? Wat een kankerstem.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef Synthesist het volgende:
dit soort meisjes lijken leuk maar ze zijn mentaal behoorlijk fucked up. japanofilisme
wie wilt er sowieso een volwassen persoon die rondloopt met tekenfilm poppetjes en blije figuurtjes
Au, mijn orenquote:
Alleen die borsten zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef Synthesist het volgende:
dit soort meisjes lijken leuk maar ze zijn mentaal behoorlijk fucked up. japanofilisme
wie wilt er sowieso een volwassen persoon die rondloopt met tekenfilm poppetjes en blije figuurtjes
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:19 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Alleen die borsten zijn. Voor de rest
.
Ik zou haar doen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:19 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
.
Die ogen + opmaak + die neppe zwarte harenquote:
Meisjes klap je niet in elkaar, vrouwonvriendelijke barbaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
ik had diegene gelijk in elkaar geklapt als ie toegaf anime te kijken
Als ze anime kijken is het voor hun eigen bestwilquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:35 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Meisjes klap je niet in elkaar, vrouwonvriendelijke barbaar.
Ik niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:41 schreef trekeennummertje het volgende:
alsof niemand ooit DBZ heeft gekeken
Dat is zowat de enigste Anime die ook niet-anime-kijkers kennen omdat het zo awesome wasquote:
het zijn ook alleen die tieten die het doen, dat weet ze zelf ook dondersgoed anders zou die camera niet zo'n standpunt hebben. dit soort meisjes hebben gewoon erg weinig te bieden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:19 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
.
Homoquote:Op zondag 26 september 2010 00:06 schreef Synthesist het volgende:
[..]
het zijn ook alleen die tieten die het doen, dat weet ze zelf ook dondersgoed anders zou die camera niet zo'n standpunt hebben. dit soort meisjes hebben gewoon erg weinig te bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |