Nou hoeveel soorten zijn er dang?quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel soorten anime series er zijn?
Het is echt niet allemaal zoals pokemon.
Pokemon en Dragonball Z was VET jonge!! De rest is kut, zelfs als je 12 bentquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sprakeloos. Die heeft zich laten meesleuren in de hypequote:
Moet je zeker doen, aangezien je nog nooit pokemon gezien hebtquote:Op zondag 26 september 2010 14:09 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Omg. Ik zou me doodschamen.
Ik heb wel iets beters te doen dan fucking tekenfilmpjes kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef koekii het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, aangezien je nog nooit pokemon gezien hebt
Avatar.quote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neuh.
Maar wees getroost, ik had hetzelfde gezegd al dit topic over 'westerse' tekenfilms was gegaan.
Er zijn ook anime bedoeld voor volwassenen.quote:
Dan is ze niet leuk meer.quote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, als het een leuk meisje is, wat boeit het dan dat ze anime kijkt?
Dat hoort dan ook bij haar karakter, niet?
Mijn jap vriend roept nog wel eens zoietsquote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Afgezien van de nostalgische waarde van die series, hoop ik voor jouw dat jij niet ouder bent dan veertien jaar.
[..]
Ik hoop anders nog steeds vurig dat 'Baka' een officieel erkend leenwoord word.
Dragonball z was wel tof.quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Berings het volgende:
KAAAAA
MEEEEEEE
HAAAAA
MEEEEEEEEE
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En als ze nou uit korea komt?quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is ze niet leuk meer.
Nee serieus mensen die dat kijken zijn een beetje wereld vreemd en apart.
Het kost nog al tijd anime downloaden leuk vinden etc . Tijd die een normaal mensen in werken of naar school gaan stopt. Mensen die anime kijken zijn ook nooit succesvol uiteindelijk.
Bovendien zijn japanners enge rare ergens met veel fantasie op een mens lijkende wezens.
Feit blijft dus dat het meisje nu dus vreemd en waarschijnlijk onsuccesvol is in het leven anders heb je geen tijd voor Anime.
Al is het een Nederlander als je Anime kijkt ben je gewoon raar punt.quote:
Als je <willekeurige nationaliteit> bent en naar Anime kijkt ook. Wat is het punt?quote:Op zondag 26 september 2010 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al is het een Nederlander als je Anime kijkt ben je gewoon raar punt.
Dus eigenlijk voel je je gewoon niet zo op je gemak met het idee dat mensen iets leuk vinden terwijl jij die gevoelens niet deelt.. Nou nou zegquote:Op zondag 26 september 2010 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al is het een Nederlander als je Anime kijkt ben je gewoon raar punt.
Fixedquote:Op zondag 26 september 2010 14:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk voel je je gewoon niet zo op je gemak met het idee dat mensen autisten iets leuk vinden terwijl jij die gevoelens niet deelt.. Nou nou zeg
De suggestie wekken dat er niet-autisten zijn die naar anime kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 14:59 schreef fs180 het volgende:
Precies ja, anderen kijken iets en autisten kunnen daar nou eenmaal niet mee omgaan..
quote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
De suggestie wekken dat er niet-autisten zijn die naar anime kijken
TS haar ex was een autist.quote:Op zondag 26 september 2010 17:12 schreef Blushed het volgende:
Ik keek altijd anime, omdat mn ex dat keek. Echt vreselijk, ik heb hier ook nog anime dvd's liggen. :c
quote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
De suggestie wekken dat er niet-autisten zijn die naar anime kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |