Prima, maar dan wordt het geen pakketverzending...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:45 schreef Sjechov het volgende:
ipod touch 26,75 incl. verzending.
PM me maar voor eventuele afhandeling
Zie PM!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Prima, maar dan wordt het geen pakketverzending...
Wordt dan envelop met bubbeltjes..
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat zijn de specificaties van de macbook?
Ja ik wacht verder nog ff op antwoord van Dizerquote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Golden_Pauper het volgende:
aids! is die ipod touch al weg?
lucky prijsje heb je daar. nog effe een accu hosselen en je hebt gewoon een dikke ipodquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ja ik wacht verder nog ff op antwoord van Dizer
Is goed, PM me.quote:Op zondag 26 september 2010 13:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Nokia 6300, 40 euro!
Probeer er al weken een op MP te kopen maar elke keer een hoop gedoe en nog niks![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Golden_Pauper het volgende:
aids! is die ipod touch al weg?
Net gePM't.. is dus VERKOCHT!quote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ja ik wacht verder nog ff op antwoord van Dizer
Liever niet eigenlijk. Tenzij je een heeeel goed bod doetquote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Geckoo het volgende:
het aanzien van is deze ook los te koop?
ik ben geïnteresseerd in een aantal (geboorte) jaren.
(stuk of 10 jaren)
quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Geckoo het volgende:
oh en dat horloge, met de klep, heb je ook een foto van dat hij dicht is?
PERFECTE STAAT! Ergens een klein krasje en dat is het.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Faithfulness het volgende:
Is de chesterfield in goede staat? Zijn er beschadigingen?
Pas vanavond laat weer thuis om het antwoord te bekijken
Istie compleet met lader en USB kabel enz.?quote:
Helaas, mijn man wil geen 500 kilometer rijden (totaal)quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
PERFECTE STAAT! Ergens een klein krasje en dat is het.
Kussens zijn een jaar geleden opnieuw gevuld. En sindsdien bijna nooit op gezeten..
Volledig met doos! Prima, PM me maar!quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Istie compleet met lader en USB kabel enz.?
45 incl geboden dan.
Edit: zit er ook zo'n leren beschermding bij?
Prima! Pm me maar!quote:Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef FreedonNadd het volgende:
Fossil horloge - zalmroze wijzerplaat - 10 euro
Diesel bruinlere horloge - 25 euro
Deze twee voor veertig Euro inclusief shipping?
En als we jullie nou een leuke korting geven om de benzinekosten te verzachten?quote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Helaas, mijn man wil geen 500 kilometer rijden (totaal)
Erg jammer, supermooie bank![]()
Succes met de verkoop!
Ge-PM'd en ge-kochtquote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volledig met doos! Prima, PM me maar!
Zou je de formaten even kunnen opmeten? Dan kan ik eens kijken of hij in m'n papa's (quote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als we jullie nou een leuke korting geven om de benzinekosten te verzachten?
Afmetingen:quote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zou je de formaten even kunnen opmeten? Dan kan ik eens kijken of hij in m'n papa's () bus past!
Die is al verkocht!quote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Barzi het volgende:
Diesel bruinlere horloge: 10 euro inclusief!
Ccquote:Op zondag 26 september 2010 22:41 schreef Copycat het volgende:
Will acting spoil Marilyn Monroe. Verkocht!
Verwijderbare Accu, 12vquote:Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef Jetfly het volgende:
Batterijen? Of accu? En wat voor ingang heeft de dvd om te laden?
Geld zal morgen wel bijgeschreven worden, ik had het afgelopen nacht wel overgemaakt maar ING duurt een dag.quote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is goed, PM me.
Wel excl verzenden trouwens!
En wij maken een date!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Dizer het volgende:
Ik ga straks even checken wie er allemaal geld heeft gestort en morgen op de post!!
Oh ja... ik moet je nog PM'en.. deze week HELEMAAL VOLquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Dizer het volgende:
Oh ja... ik moet je nog PM'en.. deze week HELEMAAL VOL
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Oh well, kan ik het collectible kleinood ook niet kwijtraken in Indonesië.
Nee joh! Dan was ze toch thuisgebleven. Naast de Warhol gift box.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
Wil je hem meenemen voor volgende week?
Anders heb ik vrijdag middag nog wel een opening
Als je vrijdag kunt, kunnen we wat gaan drinken ergens na werktijd hoor... GEEN PROBLEEM!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! Dan was ze toch thuisgebleven. Naast de Warhol gift box.
Als het nog lukt, is het mooi meegenomen haar al in huis te hebben, lukt het niet dan wacht ik gewoon een paar weken!
Okay! Ga ik van de borrel met ex-collega over op borrelen met jou!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef Dizer het volgende:
Als je vrijdag kunt, kunnen we wat gaan drinken ergens na werktijd hoor... GEEN PROBLEEM!!!![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay! Ga ik van de borrel met ex-collega over op borrelen met jou!
PM-en nog even hoe of wat!
Hoe zie je dat voor je? PM me maar... kan redelijk snel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef kwiebuske het volgende:
chesterfield wil ik wel hebben
onder voorbehoud dat WE (meisje en ik) er lekker op zitten
oftwel we willen voorzitten![]()
afspraak evt op korte termijn te maken.
pm gestuurdquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Dizer het volgende:
Hoe zie je dat voor je? PM me maar... kan redelijk snel!
Die Zippo is wel gebruikt ja...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef UncleSam het volgende:
Je hebt zeker mooi spul!
Dat Vodafone (merk onbekend) telefoontje kan ik daar ook een beetje fatsoenlijk op internetten?
Mijn toestel is weg voor reparatie en nu zit ik een tijdje zonder terwijl ik wel een Vodafone internetabo heb, dus ik zoek even reserve telefoon.
Oh enne die Zippo, is die gebruikt?
Thanks!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
Die bank, wooow!Succes met de verkoop Dizer!
woonde ik maar op mezelf
De volgende spullen zijn vandaag op de post gegaan:quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
De volgende spullen zijn vandaag op de post gegaan:
Ipod Touch
Fossil horloge - zalmroze wijzerplaat + Diesel bruinlere horloge
Nokia 6300
Samsung Mobiel SGH-F480
Ja dat kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef blckbb het volgende:
Binnen
Is echter wel redelijk bekrast, mja hij was ook maar 45 euro.
Was dat ''Je hoer gaat aan'' nog van jou?
Zie post boven je.quote:
Excl verzenden = prima!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Jimbo het volgende:
15eur voor t horloge met klep trouwens/
Ik zal eens overleggen, ok?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef BYM het volgende:
75 euro geboden op de leren jas.
90 inclusief dat zwarte Fossil leren band horloge.
Ik ben echt verliefd op die bank, maar het is echt te verquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef Dizer het volgende:
Chesterfield is overigens nog steeds beschikbaar!
quote:
Nee die aansteker in foedraalquote:
Hey Diesel Horloge is naar een veel hoger bod gegaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef BYM het volgende:
75 euro geboden op de leren jas.
90 inclusief dat zwarte Fossil leren band horloge.
Weet ik echt niet, en heb hier niks liggen om die dat te checkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef FUFR het volgende:
MiTone Portable dvd speler --speelt die ook.. eh.. backups af?
welke formaten nog meer?
Er mag iemand hem al komen ophalen voor 400.. sorryquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:24 schreef FUFR het volgende:
ik doe gek en bied, onder voorbehoud van vetorecht FrauFUFR, 350 voor de chesterfield.
Vandaag ga ik controleren wat er aan geld binnen is gekomen en morgen versturenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef UncleSam het volgende:
Jawel dat ie verkocht (+ betaald) is aan mij.
Nieuwprijs = 2200 euroquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:11 schreef bierjoost het volgende:
Godverdomme, wat ben ik verliefd op die bank. Hoeveel kost zo'n apparaat nieuw denk je?
nix sorry, good for you!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er mag iemand hem al komen ophalen voor 400.. sorry
ik denk ff na. je woonde toch in Eindhoven als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet ik echt niet, en heb hier niks liggen om die dat te checken
I willquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix sorry, good for you!
mocht het alsnog niet doorgaan pm me dan maar
Yesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk ff na. je woonde toch in Eindhoven als ik me niet vergis?
Ja dat is ie, de AV700quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:18 schreef Jetfly het volgende:
Ik vroeg nog of de Archos een AV700 model was!?
Kijk eens wat ik gevonden heb:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef FUFR het volgende:
MiTone Portable dvd speler --speelt die ook.. eh.. backups af?
welke formaten nog meer?
ah dank je.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gevonden heb:
http://www.ciao-shopping.nl/Mitone_DVD_1__978869
onderaan de pagina geeft ie aan wat ie kan en niet kan
TOP!!! Stuur me maar een PMquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah dank je.
hij kan niet eens HD films afspelen
Hou maar apart, ik neem m wel.
Moet even tijd maken en zien wanneer jij kan, maar dat doen we wel via pm.
Bij deze verkocht.
Ik dacht dat het de Fossil was, en bood de vraagprijs.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey Diesel Horloge is naar een veel hoger bod gegaan.
Sorry, overheen gelezen. Ik ga dat ding zo even opstarten!quote:
Dat is erg weinig, op MP wordt ie voor 100 aangeboden en op amazon 2ehands voorquote:
Nahja dan niet, ik ga morgen wel even de stad in om een jas te kopen .quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef BYM het volgende:
Ik wil de jas eerst zien voor ik een hoger bod uit ga brengen.
Hoe breed is ie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:01 schreef Dizer het volgende:
Chesterfield bank staat in de weg.
De eerste die hem komt ophalen voor volgende week donderdag, mag hem voor 400 euro hebben.
En dit keer graag serieus zijn, geen zin om de hele tijd thuis te gaan zitten en dan niet komen opdagen!!!
Okeey.. sorry hoor over het hoofd gelezen. Je mag hem komen passenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef BYM het volgende:
[..]
Nahja dan niet, ik ga morgen wel even de stad in om een jas te kopen .
*zoekt manier om topic uit AT te verwijderen*
210.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe breed is ie?![]()
En FUFR gaat trouwens voor.
hij zit lekker coltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe breed is ie?![]()
En FUFR gaat trouwens voor.
ik skup m sterielquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik hoop dat boefie er tegen aan pist
Goed zo, ik wil namelijk geen Chesterfield COLT!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:52 schreef Dizer het volgende:
Chesterfield aan FUFR verkocht!!!!
OP aangepast
Zeg ga eens jullie relatieproblemen buiten mijn topic oplossenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed zo, ik wil namelijk geen Chesterfield COLT!
Dien we, pm me maar!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
20¤ geboden voor de Zippo inclusief bubbeltjes enveloppie en snailmailzegeltje
Zie PMquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:20 schreef blueline het volgende:
Heb je de apple al aangehad. en heb je ook een indicatie voor de prijs
Excuses daarvoor, hij is gister op de post gegaan!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:43 schreef UncleSam het volgende:
Is die telefoon nou al een keer verstuurd. Vind t wel erg lang duren. Mijn telefoon die voor reparatie was is inmiddels al weer terug.
je weet toch hoe die bank er uit zietquote:
Meer in de zin van dat je er gelukkig en vrolijk op zitquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weet toch hoe die bank er uit ziet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meer in de zin van dat je er gelukkig en vrolijk op zit
Ja mooi; slaap ik al 2 dagen voor niks op de deurmatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:04 schreef Dizer het volgende:
Openstaande transacties, geld is binnen en worden morgen verstuurd. Dat geldt dus voor Jetfly, Sounddragon en loni55.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
kijk goed....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Door die reacties werd ik benieuwd naar die bankGeen foto meer te bekennen
Ik zal eens navragen, had er bij moeten zijn!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Jetfly het volgende:
Got it, it's beautiful! Alleen die leren hoes die je wel op de foto had, zit die er wel bij? Niet kunnen vinden..
Wat voor ruil?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:57 schreef blueline het volgende:
Heb je misschien belang bij een ruil voor die apple ?
quote:12e uit 2007Op vrijdag 15 oktober 2010 12:25 schreef TheBoogieMan het volgende:
Welke editie is de The Times Comprehensive Atlas of the World ?
quote:Ik weet het nog niet, misschien....Op woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
Ja! Present!
Ben je dit weekend toevallig ook aan het DDW-en?
quote:Ja dat wel... eventueel vrijdag samen lunchen? Lukt dat?Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
Ben je wel in Ehv? Dan kunnen we dit weekend eindelijk de overdracht doen!
Ja die is nog beschikbaarquote:Op maandag 1 november 2010 00:24 schreef Waterweg het volgende:
uhm...ik geef direct toe dat ik niet heel het topic gelezen heb.
de reeks "aanzien van.." is die nog beschikbaar?
Waarom zie ik dit nu pas? Stomme nieuwe lay-outquote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:10 schreef Dizer het volgende:
Ja dat wel... eventueel vrijdag samen lunchen? Lukt dat?
Hey, ik zie je bericht nu pas, excuses... topic uit het oog verloren..quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Jetfly het volgende:
Je zou nog naar die leren hoesje zoeken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |