Prima, maar dan wordt het geen pakketverzending...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:45 schreef Sjechov het volgende:
ipod touch 26,75 incl. verzending.
PM me maar voor eventuele afhandeling
Zie PM!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Prima, maar dan wordt het geen pakketverzending...
Wordt dan envelop met bubbeltjes..
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat zijn de specificaties van de macbook?
Ja ik wacht verder nog ff op antwoord van Dizerquote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Golden_Pauper het volgende:
aids! is die ipod touch al weg?
lucky prijsje heb je daar. nog effe een accu hosselen en je hebt gewoon een dikke ipodquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ja ik wacht verder nog ff op antwoord van Dizer
Is goed, PM me.quote:Op zondag 26 september 2010 13:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Nokia 6300, 40 euro!
Probeer er al weken een op MP te kopen maar elke keer een hoop gedoe en nog niks![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Golden_Pauper het volgende:
aids! is die ipod touch al weg?
Net gePM't.. is dus VERKOCHT!quote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ja ik wacht verder nog ff op antwoord van Dizer
Liever niet eigenlijk. Tenzij je een heeeel goed bod doetquote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Geckoo het volgende:
het aanzien van is deze ook los te koop?
ik ben geīnteresseerd in een aantal (geboorte) jaren.
(stuk of 10 jaren)
quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Geckoo het volgende:
oh en dat horloge, met de klep, heb je ook een foto van dat hij dicht is?
PERFECTE STAAT! Ergens een klein krasje en dat is het.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Faithfulness het volgende:
Is de chesterfield in goede staat? Zijn er beschadigingen?
Pas vanavond laat weer thuis om het antwoord te bekijken
Istie compleet met lader en USB kabel enz.?quote:
Helaas, mijn man wil geen 500 kilometer rijden (totaal)quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
PERFECTE STAAT! Ergens een klein krasje en dat is het.
Kussens zijn een jaar geleden opnieuw gevuld. En sindsdien bijna nooit op gezeten..
Volledig met doos! Prima, PM me maar!quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Istie compleet met lader en USB kabel enz.?
45 incl geboden dan.
Edit: zit er ook zo'n leren beschermding bij?
Prima! Pm me maar!quote:Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef FreedonNadd het volgende:
Fossil horloge - zalmroze wijzerplaat - 10 euro
Diesel bruinlere horloge - 25 euro
Deze twee voor veertig Euro inclusief shipping?
En als we jullie nou een leuke korting geven om de benzinekosten te verzachten?quote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Helaas, mijn man wil geen 500 kilometer rijden (totaal)
Erg jammer, supermooie bank![]()
Succes met de verkoop!
Ge-PM'd en ge-kochtquote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volledig met doos! Prima, PM me maar!
Zou je de formaten even kunnen opmeten? Dan kan ik eens kijken of hij in m'n papa's (quote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als we jullie nou een leuke korting geven om de benzinekosten te verzachten?
Afmetingen:quote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zou je de formaten even kunnen opmeten? Dan kan ik eens kijken of hij in m'n papa's () bus past!
Die is al verkocht!quote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Barzi het volgende:
Diesel bruinlere horloge: 10 euro inclusief!
Ccquote:Op zondag 26 september 2010 22:41 schreef Copycat het volgende:
Will acting spoil Marilyn Monroe. Verkocht!
Verwijderbare Accu, 12vquote:Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef Jetfly het volgende:
Batterijen? Of accu? En wat voor ingang heeft de dvd om te laden?
Geld zal morgen wel bijgeschreven worden, ik had het afgelopen nacht wel overgemaakt maar ING duurt een dag.quote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is goed, PM me.
Wel excl verzenden trouwens!
En wij maken een date!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Dizer het volgende:
Ik ga straks even checken wie er allemaal geld heeft gestort en morgen op de post!!
Oh ja... ik moet je nog PM'en.. deze week HELEMAAL VOLquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Dizer het volgende:
Oh ja... ik moet je nog PM'en.. deze week HELEMAAL VOL
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Oh well, kan ik het collectible kleinood ook niet kwijtraken in Indonesië.
Nee joh! Dan was ze toch thuisgebleven. Naast de Warhol gift box.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
Wil je hem meenemen voor volgende week?
Anders heb ik vrijdag middag nog wel een opening
Als je vrijdag kunt, kunnen we wat gaan drinken ergens na werktijd hoor... GEEN PROBLEEM!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! Dan was ze toch thuisgebleven. Naast de Warhol gift box.
Als het nog lukt, is het mooi meegenomen haar al in huis te hebben, lukt het niet dan wacht ik gewoon een paar weken!
Okay! Ga ik van de borrel met ex-collega over op borrelen met jou!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef Dizer het volgende:
Als je vrijdag kunt, kunnen we wat gaan drinken ergens na werktijd hoor... GEEN PROBLEEM!!!![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay! Ga ik van de borrel met ex-collega over op borrelen met jou!
PM-en nog even hoe of wat!
Hoe zie je dat voor je? PM me maar... kan redelijk snel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef kwiebuske het volgende:
chesterfield wil ik wel hebben
onder voorbehoud dat WE (meisje en ik) er lekker op zitten
oftwel we willen voorzitten![]()
afspraak evt op korte termijn te maken.
pm gestuurdquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Dizer het volgende:
Hoe zie je dat voor je? PM me maar... kan redelijk snel!
Die Zippo is wel gebruikt ja...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef UncleSam het volgende:
Je hebt zeker mooi spul!
Dat Vodafone (merk onbekend) telefoontje kan ik daar ook een beetje fatsoenlijk op internetten?
Mijn toestel is weg voor reparatie en nu zit ik een tijdje zonder terwijl ik wel een Vodafone internetabo heb, dus ik zoek even reserve telefoon.
Oh enne die Zippo, is die gebruikt?
Thanks!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
Die bank, wooow!Succes met de verkoop Dizer!
woonde ik maar op mezelf
De volgende spullen zijn vandaag op de post gegaan:quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
De volgende spullen zijn vandaag op de post gegaan:
Ipod Touch
Fossil horloge - zalmroze wijzerplaat + Diesel bruinlere horloge
Nokia 6300
Samsung Mobiel SGH-F480
Ja dat kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef blckbb het volgende:
Binnen
Is echter wel redelijk bekrast, mja hij was ook maar 45 euro.
Was dat ''Je hoer gaat aan'' nog van jou?
Zie post boven je.quote:
Excl verzenden = prima!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Jimbo het volgende:
15eur voor t horloge met klep trouwens/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |