PERFECTE STAAT! Ergens een klein krasje en dat is het.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Faithfulness het volgende:
Is de chesterfield in goede staat? Zijn er beschadigingen?
Pas vanavond laat weer thuis om het antwoord te bekijken
Istie compleet met lader en USB kabel enz.?quote:
Helaas, mijn man wil geen 500 kilometer rijden (totaal)quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
PERFECTE STAAT! Ergens een klein krasje en dat is het.
Kussens zijn een jaar geleden opnieuw gevuld. En sindsdien bijna nooit op gezeten..
Volledig met doos! Prima, PM me maar!quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Istie compleet met lader en USB kabel enz.?
45 incl geboden dan.
Edit: zit er ook zo'n leren beschermding bij?
Prima! Pm me maar!quote:Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef FreedonNadd het volgende:
Fossil horloge - zalmroze wijzerplaat - 10 euro
Diesel bruinlere horloge - 25 euro
Deze twee voor veertig Euro inclusief shipping?
En als we jullie nou een leuke korting geven om de benzinekosten te verzachten?quote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Helaas, mijn man wil geen 500 kilometer rijden (totaal)
Erg jammer, supermooie bank![]()
Succes met de verkoop!
Ge-PM'd en ge-kochtquote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volledig met doos! Prima, PM me maar!
Zou je de formaten even kunnen opmeten? Dan kan ik eens kijken of hij in m'n papa's (quote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als we jullie nou een leuke korting geven om de benzinekosten te verzachten?
Afmetingen:quote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zou je de formaten even kunnen opmeten? Dan kan ik eens kijken of hij in m'n papa's () bus past!
Die is al verkocht!quote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Barzi het volgende:
Diesel bruinlere horloge: 10 euro inclusief!
Ccquote:Op zondag 26 september 2010 22:41 schreef Copycat het volgende:
Will acting spoil Marilyn Monroe. Verkocht!
Verwijderbare Accu, 12vquote:Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef Jetfly het volgende:
Batterijen? Of accu? En wat voor ingang heeft de dvd om te laden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |